Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Ada
Terve, terve Kiki ja tervetuloa :flower:

Voi miten ihana mies Toivo sulla! Mun mies siivoilee kyllä, muttei tee koskaan mitään suurta urakkaa, ainakaan ihan valmiiksi asti. Yleensä se ryhtyy siivoamaan mun vanavedessä kun syyllisyys kasvaa liian suureksi. Pesin tänään uunin ja mietin samalla mahtaakohan mies edes tietää, että uuneja on tapana joskus pestä, tai että hellan nappuloita on tarpeen kanssa välillä pyyhkäistä suurimmista puuroista. Huono siivooja, mutta hieno tyyppi! Harmittaa vaan kun se on taas toisella puolella palloa ja mä yritän olla reipas. Miten sitä kasvaakin niin toiseen kiinni?! No, en nyt ala jaarittelemaan tätä.

Löysitkö Unico jotain alennusmyynneistä? Mä löysin kauniin antiikkisen oloisen (mutta feikin) puhalletusta lasista tehdyn pullon vessan. Siinä on käsin maalattu teksti, joka käännettynä tarkoittaa "kukkatarhojen tuoksua pirskotettavaksi käsille pesun jälkeen". Huomenna ajattelin etsiä sitä kukkatarhojen tuoksua tuohon tyhjään pulloon. Onko kenelläkään ideoita, mitä se voisi olla?

Toteaisin vielä, että kuumeinen ja vetämätön olo. Aamupuuro nousi kurkkuun ja vatsa on sekaisin. Olen siis kipeä. Mutta itselleni olen sanonut, että ei sinä olet ehkä raskaana. Elikkäs, särkynyt sydän tiedossa viikon päästä.
 
Ada
Ihan erikseen tahtoisin vielä toivottaa Piipiille voimia noihin edessä oleviin kamaluuksiin. Tunnut olevan hyvällä asenteella liikkeellä ja selviät varmasti hyvin. Mä olen käynyt vastaavan ruljanssin läpi ja tiedän ehkä pikkusen miltä se voi tuntua.

Hyvää yötä, kauniita unia kaikille!
 
Ada: Kyllähän tässä alkaa jo jännittää... Aika tuntuu matelevan. Huoh.

Toivo, noista sinun pikkutiikereistäsi lueskellessa muistuu mieleen, kun omat kissapoikani olivat pentuja. Varsinaisia pikkuviikareita olivatkin, ihanan lutuisia, mutta ah niin rasittavia välillä... Kissojen touhuja jaksaisi kyllä katsella vaikka koko päivän, on ne välillä niin koomisia. Ja sitten kun se pentupyöreys vaihtuu sellaiseen nuoren honkkelin muotoon... Oih! :heart: Terveisiä kotipanttereillesi!
 
kiki80: tervetuloa!
Ada: niin se onnistuu kun harjoittelee (lihavoituminen nääs). Ja juuh kirjoja ja peli tarttui mukaan :D mä kun olen ninhuono katteleen noita vaatteita, eikä nyt oo just sellanen olo et jotain tarvis, no joku paita olis kiva mut ei niin paljoa mielenkiintoa et jaksais kulkea vaatekaupat. Tosin ajattelin vielä uuden yrityksen jossai välissä tehdä :D
 
Ada
Lihavoitumisharjoituksista sen verran, että nyt mulla on kylppärissä kukkatuoksupullon vieressä testitikku jossa on haamu :eek: On ollut niin kuvottava olo ja vetämätön, että ajattelin vaan ihan tarkastaa johtuisiko se jostain muusta kuin ikävästä.

Hmmm, olisi pitänyt kuitenkin juoda sitä greippimehua, jota vielä itse suosittelin. En uskalla vielä tuulettaa.

.............paitsi vähän ;)
 
Lauantaipäivää kaikille! Pidetäämpä Ada peukut ja varpaat pystyssä!
Kevätesikko kissoilta kiitos terveisistä! Tänään laitetiin niille ekaa kertaa valjaat päälle eikä ne välittäneet mitään toinenkin kehräs ja kiehnäs sylissä kun puki valjaita. Eikä ne oo edes ihmeissään niistä, tyynenrauhallisina nytkin vetävät sikeitä!
 
Iltaa vaan kaikille, jos joku sattuu olemaan näin lauantai-iltana koneen äärellä. Mites muuten, oletteko kertoneet kavereille/sukulaisille siitä, että yritys on päällä? Me ei olla kerrottu kenellekään eikä kyllä sukulaisille kertominen ole tullut pieneen mieleenkään. Jokin aika sitten oli vaan kaverin kanssa näistä asioista puhetta, mutta en sanonut mitään, että kohta lopetetaan pilsut..

Toivo: onko ne sun kisulit ihan maatiaisrotua vai muuta? Meikä on kanssa ihan kissafani, mutta valitettavasti mieheni on invalidi kisulien suhteen eli ei voida sellaista hankkia, pöh :|
 
Moi Kiki80! Joo meidän kisut on ihan perinteisiä maalaistolloja
väritys samantapainen kuin Whiskasmainoksen kissoilla, toisella mahanalusta ja tassut ja kaula ja leuka valkoiset.

Sukulaisille ei oo vihjattu mitään. Sukulaiset on vihjaillu kyllä, anoppi sanoi kerran mulle että lopettaa tupakoinnin heti kun saa ensimmäisen lapsenlapsen
.
 
Maalaistollot onkin parhaita, kuulostavat oikein söpöiltä. No tuohan on hyvä, että anoppi lopettaa tupakoinnin, kun saa lapsenlapsen. Meille ei ole kukaan vihjaillutkaan mitään. Se on kyllä ymmärrettävää, koska siskoni ja hänen miehensä saivat yrittää vuosia ennen kuin saivat vaavin. Silloin se on masentavaa kuunnella niitä vihjailuja tai kyselyjä. Meidänki piti aloittaa yritys vasta syksyllä, mutta sitten aateltiinkin, että miksei =)
 
Ada: Mut jos tuo on totta niin sitten se sun haamu ei oo oikein ;)
Kiki: ei passaa hirveesti asiaa levitellä;) josvaikka kestää ikuisuuden niin ei halua selitellä. Tosin kysellään senkin edestä :) et vois pokalla vastata mut siitähän se yltyisi.
 
Onnea haamuista Naonelle ja Adalle!! Tehän nopeita tyttöjä ootte! Toivotaan siis, että haamut vahvistuu!! Ilmotelkaahan sitten pikapikaa joohan!!?

Ja tervetuloa Piip ja Kiki munkin puolesta!

Maalla oli oikein rentouttavaa. Olisi voinut jäädä pidemmäksikin aikaa, harmi että pitää mennä töihin taas huomenna eikä loma oo lähimaillakaan näkyvissä vielä...

Piipi mä niin toivon, että sä saisitkin oikein mukavan yllätyksen siellä tarkistusultrassa!!

Omaa napaa sen verran nopeesti, että on tosi outoa kun ei ole vieläkään rinnat kipeytyneet. Yleensä siis nännit tulee ihan tajuttoman kipeiksi heti oviksen jälkeen, nyt ei mitään vaikka on jo kp 24/29-32. Ehkä en ookkan ovuloinut ollenkaan? Pitää varmaan aamulla mittailla lämpö, viime viikolla oli kyllä jo 36,8 mikä on aika korkea mulle. Ei tajua.

Nyt tutimaan niin jaksaa mennä töihin. Ja mies lähtee huomenna viikon työmatkalle niin vois vähän halia ;)

Mukavaa viikkoa!!
 
Maanantai 2.7.07 :heart:

Piip...................28..........kp 17/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 18/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 27/28-32............yk 5
Kvart över.........28..........kp 24/29-34............yk 4
Veera80............27..........kp 27/28.................yk 3
taimi..................29..........kp 7/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 25/28..................yk 2
Postimestari......29..........kp 15/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Heksamiina.......29..........kp 41/28..............yk 4

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)


Mä nyt laitoin vielä näin, vaihdetaan Ada sitten kans tonne plussanneisiin kun haamu vahvistuu. Mites Naone? Ootko varmistustestejä tehnyt??
 
Mä nyt löpisen tässä vielä itekseni kun on aikaa...

Oli noista miehistä ja niiden siivoamisesta puhetta. Meillä toi homma menee niin, että en oo imuriin koskenutkaan varmaan pariin vuoteen.. On sovittu että mä hoidan pyykit ja mies siivoaa. Paitsi keittiön mä kyllä siivoan yleensä kun haluan sen putipuhtaaksi.

Ja kissoista.. Kun mä sanoin etten oikein tykkää kissoista niin tuolla maalla mistä eilen tultiin, oli mun enon kissa, aivan ihana! Että kaipa ne kissatkin voi olla kivoja.. Siis kissanpennuista oon tietenkin aina tykännyt, mutta isot kissat on musta usein vähän pelottavia. Tai sit ne on sellasia lötjäkkeitä mitkä ei tee mitään. Mutta tuo enon kissa muuttaa vähän käsitystä...

Alenusmyynneistä vielä... Mulle käy aina noin kun Unicolle, jos yritän mennä etsimään jotain vaatteita, tai ylipäätään aina kun meen kaupungille niin mukaan tarttuu kirjoja. En jotenkin jaksa kokeilla vaatteita ja aina kun löydän jonkun kivan niin se ei oo sit alennuksessa ja maksaa tonnin..

Ja töihin...
 
En tota listaa osannut päivittää eli meillä alkaa yritys nyt sitten tän kuun lopulla,kunhan tämä vika laatta syöty!JIPII:D

Söin nyt loman aikana kaksi laattaa putkeen pillereitä ja nyt viimesten menkkojen jälkeen mulla ollut outoja tuntemuksia mahassa...nyt jo 4päivä kun mahaa nipistelee oudosti ja nyt olen jo laatan puolessa välissä(alkuvaiheessa ymmärtäsin merkit),aamulla kamala tuvotus(maha kamalan "pinkeä" ),outoa ruskeaa välivuotoa,rinnat kipeät...outoja merkkejä meikäläiselle!Kaipa noi vaan on sitten normaaleja nipistelyjä,kun sekotin ton kierron...en ole aikasemmin noin siirtänyt menkkoja.

Täytynee mennä lääkäriin,jos seuraavista menkoista ei oireet häviä! Kamalaa,kun alkaa heti mielikuvitus juoksemaan ja mietin kaikki pahimmat asiat,mitä mun mahassa voi olla...outo tämä ihmismieli!!!

Onnea vaan taas plussanneille:flower: ja pahoittelut niille,joilla ei nyt sitten onnistunutkaan:hug:!!!

Lähdenpä tässä nyt sitten taas työn touhuun ja katselen teidän kuulumisia jälleen illalla!!!
 
hei kiki80!
Onnea Hemuli79 että alatte yrittämään....

meillä oli tuossa yksi iloinen perhetapahtuma kun se varsa vihdoin ja viimein syntyi. kylläkin ihjan ajallaan mutta mamma näytti että vois tulla ajoissakin. hieno tumma tyttö tuli :)
maatiaiskissat on kyllä parhaita, ja en mäkään oo ennen mitenkään ajatellut itseäni kissaihmisenä mutta nyt maallemuuton takia niitä on kaksi. täytyyhän maatalossa nyt hiirestäjät olla, vaikka vähän laiskoja siihen onkin. :/

onnea naonelle ja adalle haamuista :flower:
 
Ada
Aamupäivää kaikille!

Tsemppiä Hemulille yrityksen aloitukseen. Toivotaan että siitä tulee ihanaa ja antoisaa aikaa! Mä luulen, että noi sun tuntemukset ja tuhrut johtuu juuri siitä että sekoitit kierron. Tein yhtenä kesänä samalla tavalla ja kroppa rupesi huutamaan, "että anna nyt hyvä nainen vähän lepoa". Niinpä lopetin kesken laatan pillereiden syömisen ja annoin tädin tulla, niin tilanne korjaantui itsestään.

Olitte keskustelleet muille kertomisesta. Me ollaan molemmat puhuttu parhaille ystävillemme tuntojamme, joten uskoisin heidän tietävän mitä täällä puuhataan. Tietty varovainen hienotunteisuus näihin asioihin kuitenkin selvästi liittyy, joten ihan avointa keskustelua asiasta on hankala käydä. Mulla on yksi ystävistä samassa tilanteessa ja hänen kanssaan on helppo puhua suoraan. Mikä on ihanaa ja terveellistä koska sitä toivoo niin että sillä toisella onnistuisi, että pääsee vähän omasta navastaan irti.

Juu Kvart över, annetaan ihan ehdottomasti mun nimen olla siellä yrittäjissä! Onhan se nyt niin kumma, että tulee haamu niin aikaisessa vaiheessa kiertoa ja vielä sillä rfsu testillä joka ei edes ole mikään tarkka.

Huomaan nyt vasta itse, että olen ollut hätähousu ton meidän listan päivittämisen suhteen. Innostuin niin Naonen uutisista, että menin ja siirsin hänet mitään kysymättä plussanneisiin. Ja samaa nopeutta noudatin myös Piipiin kanssa. Pyydän anteeksi että olen tämmöinen hötkyilijä!!! Otan tästä opikseni.

Hyvää viikon alkua varsinkin kaikille työssä uurastaville!
 
Eilen aamu-uinnilla sorsaemo poikasineen ui koko ajan perässä, tuli ihan viereen ja kun jäivät jälkeen niin uivat taas kovaa vauhtia kiinni. Voi että olivat kyllä niiiiin suloisia ne pienet sorsavauvat. Mammasorsakin näytti jotenkin niin tyytyväiseltä. :heart: :heart: :heart:

Mulla on näköjään kp jämähtänyt, meneillään on siis tänään 29/28-32. Pitäiskö opetella päivittämään... :eek:
 
Ada
Maanantai 2.7.07 :heart:

Piip...................28..........kp 17/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 18/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 29/28-32............yk 5
Kvart över.........28..........kp 24/29-34............yk 4
Veera80............27..........kp 27/28.................yk 3
taimi..................29..........kp 7/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 25/28..................yk 2
Postimestari......29..........kp 15/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Heksamiina.......29..........kp 41/28..............yk 4

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

 
Onnea ADA haamusta! Jos oli vielä tosiaan RFSU:n testi niin kyl hyvältä vaikuttaa! :flower: :hug:

Tosta kertomisesta, mä oon yrittämisestä kertonu niille keiden kanssa oon asiasta puhunu aiemmin, siis sillon ku mies ei vielä ollu suostuvainen. sekin ilo oli/on kiva jakaa että vihdoin aloitettiin yritys, ja samoille tyypeille kertoisin esim. mahdollisesta keskenmenosta. Mutta perheenjäsenille en kyl aio kertoa, tulis "suorituspaineita"... Niin et hemuli79 onnea siitä yrityksen aloittamisesta!

Maanantai 2.7.07

Piip...................28..........kp 17/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 18/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 29/28-32............yk 5
Kvart över.........28..........kp 24/29-34............yk 4
Veera80............27..........kp 27/28.................yk 3
taimi..................29..........kp 9/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 25/28..................yk 2
Postimestari......29..........kp 15/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee:

Heksamiina.......29..........kp 41/28..............yk 4

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)


Päivitin mun ja Kevätesikon kp:t Jokos sua muuten jänskättää?!
 
Niin ja onnea minultakin Adalle haamusta!! Tekis itsekin mieli jo kovasti testata, mutta olen ihan varma, että jos käyn hakemassa testin niin täti tulee heti kylään.

Mitä apteekin testejä muuten suosittelette? Millainen Clearblue on? Olen vaan ollut Clearbluen digitaaliseen ovistikkuun tyytyväinen.
 
Heippa taas!

Paljon onnea Ada haamusta! Toivotaa, että plussa pysyy.

Muille kertomisesta: Me sovittiin jo ihan alussa, että ei kerrota kenellekään. Eikä olla ratkettu, vaikka muut ovat kertoneet tuhkatiheään samansuuntaisia asioita meille. Olen siitä tosi tyytyväinen, koska olen vähän sellainen tarpeettomien paineiden kerääjä, eikä tämä tunnu meille ihan napista painaen onnistuvan. Joskus toki tuntuu, että olisi itsekin kiva purkautua muuallekin kujin miehelle ja tälle palstalle, mutta tiedän, että katuisin, jos jollekin kertoisin. Olen joutunut asiasta jopa valehtelemaan - minulta on kysytty asiaa suoraan isossa porukassa (läsnä oli enemmän ja vähemmän tuttuja), enkä voinut kyllä silloin ajatellakaan vastaavani totuudenmukaisesti. Toivon, että kysyjä ymmärtää, jos joskus saa tietää asian ollen toisin. Valehteleminen ei tuntunut kivalta. Olisi paras, jos tuollaiseen tilanteeseen ei joutuisi.

Jotkut tosin ajattelevat asioista vähän eri tavalla - eräs ystäväni suuttui pariskunnalle (he ovat yhteisiä ystäviämme), joka kertoi raskausuutiset "vasta" n. viikolla 15. En osaa asettua tuohon asemaan millään, joten en tiedä, mikä siinä voi loukata, mutta näinkin on mahdollista.

:heart: piip
 

Yhteistyössä