Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

taas tökkii nää sivut Vinkki kaikille jonka oon oppinut kantapään kautta: Kirjoitan tekstin ensi wordiin ja kopioin sieltä tänne, jos sivut tökkii teksti ei katoa bittiavaruuteen vaan sen saa sit wordista kopsattua uudelleen!
 
Mä teen Toivo aina silleen, että ennen kun painan tota Vastaa-nappia, kopioin CTRL C:llä sen koko kirjoittamani tekstin. Sit jos se katoaa, on se mulla palautettavissa CTRL Veellä. Kans oppinut kantapään kautta.. Harmitti varsinkin silloin, kun on päivitellyt ton listan jostain monen päivän takaa ja sit se katos...

Tänään on muuten tökkinyt ihan urakalla nää sivut.

Lähetään huomenna taas maalle, nyt tosin toiseen paikkaan kun juhannuksena, mennään mun vanhempien maalle. Eli hyvää viikonloppua teille, ellen huomenna duunissa ehdi kirjoittelemaan! B)
 
Laitoin huvikseen ennustaja ellille ja madam mammalle postia ja tulos seuraavanlainen:

EE: Sinulle syntyy tyttö 17.7.2008 ja tyttö 7.5.2010. (ennustajaelli@luukku.com).

MM:Korttieni mukaan saatte 2 lasta: tytön marraskuussa v. 2008 ja tytön toukokuussa v. 2011. (madam.mamma@luukku.com).

Vähän menne erilailla ennustukset (niinkuin niihin kannattaisi uskoa...):LOL:

Täytyypi elätellä toivoa...

Niin... Noihin ellin ja mamman viesteihin piti laittaa oma ja miehen syntymäaika ja mahd. olemassaolevien lasten syntymäajat. Mitenkähän ne sit niistäkin noi juttunsa räknää?!?
 
Toivo: sen kopioimisen kun muistais :D sen muista tasan siinä vaiheessa kun tulee errori ilmoitus ja sit harmittaa. kiitos noista ositteista :D pitäsköhän kokeilla :D kuin pian tuli vastaus? J aoma ja ukon synttäri aika hmm... mielenkintoista, pakko kokeilla :D tuun sit kans kertomaan.
KÖ: nauti maalla, toivon sinne hyviä ilmoja
 
syy niille "omituisille" kuukautisilleni (tai oikeastaan niiden puutteelle) ilmeisesti löytyi: tein aamulla haamuplussan!

Apua apua apua apua, mitä nyt?? Kipaisenko apteekkiin hakemaan lisää testejä?? Hui sentäs. Olen ihan sekaisin täällä.
 
Miten voikin tulla sitä raskaushormonia noin hitaasti? Menkat viikon "myöhässä" ja haamu silti. Eikä mitään oireita, olo mitä mainion. Kai tulen siinä äitiini, hän on aina kertonut, että voisi olla aina raskaana, sillä on aina voinut upeasti raskaana ollessaan. Joo, en kaipaa ehkä sitä pahoinvointia ainakaan ;)

Apua apua, ja miestä pitää odotella töistä kotiin, että voi uutiset kertoa.
 
Heippa lähes kolmekymppiset!

Mahtuisinko mukaan? (Huomasin, että pinossa on myös piipi79, toivottavasti meitä ei sekoiteta.)

Aiemmin kirjoittelin noissa viikkopinoissa, mutta kuukautiset alkoivat käydä todella epässäännöllisiksi ja keväällä kiertopäivät hipoivat jo sataa. Jätin siksi palstan seurailun joksikin aikaa kokonaan. Kun sain taas vähän normaaliutta tähän kiertoon, huomaan käyväni täällä taas lähes päivittäin. Nyt olisi kiva vaihteeksi taas "kuulua" johonkin.

Meillä on ollut yritystä syksystä 2006. Yrityskiertoja en ole viitsinyt laskea, kun se saattaa tuoda surun puseroon. Nyt on menossa kp 14/23-99.

Hyvää viikonloppua teille kaikille!

:heart: piip
 
Ada
Tervetuloa Piip :flower:
...Toivoinkin tuossa juuri viimeksi koneelta noustuani, että jostain ilmaantuisi muutama lisähenkilö. Täällä tuntuu hiljaiselta. Mä olen päivystänyt tässä koneella nyt toista päivää ja yritän saada itseäni riuhtaistua tuosta ovesta ulos ja alennusmyynneille. Aurinkokin on tullut esiin.

Minkä ikäinen Piip on?
 
Heips!
Onnea Naonelle! Testaahan huomenna aamupissasta, niin varmaan on viiva jo vahvistunut :flower:
Tervetuloa myös Piip!

Mun nimi voi tosiaan olla vielä siellä plussanneissa, vaihdetaan kuumeilijoihin tuulimuna/km -merkinnällä sitten, kun oon siellä kontrolliultrassa vielä käynyt (9.7.) ja sit kun kaavinnat sun muut kamaluudet on ohi... :eek:

Ada: paina tuota B:tä ennen sanaa, jonka haluat tummentaa ja uudestaan sanan päätteeksi. TAI kirjoita normaalisti sana, "maalaa" se sen jälkeen hiirellä siniseksi ja paina B:tä, jolloin sana tummentuu. ;)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Olen 28-vuotias (ja vuosikertaa 79, eli vähän niin kuin piip79, heh).

Paljon tsemppiä sulle Piipi79 tilanteessasi - varmaan todella hermojaraastavaa. Toivotaan parasta! Naonelle paljon onnea.
 
Mä olen myös harrastanut tuota Wordiin kijoittamista. Välillä palsta tökkii niin paljon, että menee ikuisuus ennen kuin teksti jonka olen näpyttänyt edes tulee näkyviin tuohon kirjoitusruutuun. Olenkin tosiaan parit romaanit sitten kadottanut, kun on tökännyt täydellisesti. :eek: :headwall:
Tänäänkin tökki aiemmin sen verran paljon, etten saanut edes viestejä luettua...oli sitten pakko tehdä töitäkin välillä ;)
No, vika päivä ja sit alkaa viiden viikon loma. Ou jee! =) B) :D
 
Ada
Perjantai 29.6.07 :heart:

Unico.................27..........kp 15/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 26/28-32............yk 5
Kvart över.........28..........kp 21/29-34............yk 4
Veera80............27..........kp 26/28.................yk 3
taimi..................29..........kp 6/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 22/28..................yk 2
Postimestari......29..........kp 12/24-26............yk 2
Piip...................28..........kp 14/23-99..............syksystä 2006
Joanna..............26..........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008

Huhuilee: :attn:

Heksamiina.......29..........kp 41/28..............yk 4

Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet: :flower:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)

Naone: Eikös se sitten ollutkin eka yrityskerta?

 
Onnea Naone ja tervetuloa Piip!

Heti alkuun antoisaa viikonloppua kaikille! Täällä ollaan rauhallisissa merkeissä. Karvatollotkin tuossa vieressä omalla patjallaan nukkua tuhisevat vierivieressä. Eipä tässä sen kummempaa kai. ! Mies osti uuden tallentavan digiboxin ja tossa tökkii mua ja haluais innoissaan esitellä sen hienouksia ja virittelee sitä tossa. Kiinnostaakin ihan kympillä . No täytyy olla hengessä mukana ja esittää oikein innostunutta siitä hyvästä että hän oli ollut oikein kultainen ja täällä kisujen avustuksella imuroinut ja mopannut mulle yllätykseks kun pääsi aikasemmin töistä ja minä tulin kotiin 18.00 niin kaikki oli tip top. Siis niin ihanaa!!!

Vinkki: Jos täällä on Pirkanmaalta kolmekymppisiä niin tervetuloa myös tuonne lähes kolmekymppisten pirkanmaalaisten palstalle. On mun alkuunpanema ketju! :)
 
Heippa

Saako vielä yksi alle kolmekymppinen liittyä seuraan? Olen vasta lukenut näitä ketjuja, joten harjoittelen nyt myös kirjoittamista. Olen 27-vuotias ja pillerit jäi pois vasta kuukausi sitten. Kiertopäiviä en viitsi vielä miettiä, kun ei tiedä yhtään, miten keho nyt toimii ja miten pitkä kierto oikein on nyt... vauvakuume vaan kovenee, kun lukee näitä kirjoituksia. Jännää hommaa :)

 

Yhteistyössä