Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

no moi!
Juu totta tosiaan on tainnut pari kertaa lipsahtaa norjalaisia kirjaimia.. nyt yritan pitaa matalaa profiilia :)
Mites on Kvart Over, onko lisaa oireita? alkaa pahasti nayttaa silta, etta kohta nostat kytkinta taalta meidan kuumeilijoiden joukosta odottaviin :hug: :flower: Yritan olla lisaa intoilematta taalla, ettei sitten tule pettymysta jos olen vaarassa.
Piip sua kehottaisin luottamaan enemman kroppaasi kuin noihin testeihin. Tunnet kroppasi paremmin kuin noi testit ja mikaan testi ei koskaan ole 100% luotettava. Tassa oli tama mun mielipide..
Mulla on tadin vierailuun aikaa 5-7 paivaa, tosin tuntemuksia ei ole kumpaankaan suuntaan, siis etta tuleeko tati vai ei. Yksi tosin puhuu tadin tulon puolesta ja se on makeanhimo :p Kavin kotimatkalla toista ostamassa pussillisen irtokarkkeja (lue=sakillisen) ja ne tuolla kovasti polttelee kaapissa, yritan saastaa niita jalkkariksi. Ja yksi oire puhuu tatia vastaan ja se on etta tissit eivat ole yhtaan kipeat, kuten ne ovat aina ennen tati-ihmisen tuloa. Eli saldo +-0. (helppoa matikkaa)
Mites teidan viikonloppusuunnitelmat? taalla sataa vetta joten ajattelin huomenna vahan kayda kuntosalilla ja pakastaa marjoja. Ja sitten tietenkin vaan lepailla ja lukea kirjaa. Samalla yritan miettia synttarilahjaa mun miehelle, silla on ens viikolla synttarit ja olen ihan alkutekijoissani taalla sen lahjan suhteen. Ideoita otetaan vastaan :wave: kyseessa olis 29-vuotissynttarit.

Mukavaa viikonloppua teille!
 
Joo, Piip, mä oon samaa mieltä kun Postimestari, että luottaisin ennemmin omiin tuntemuksiin kun noihin testeihin. Oon ymmärtänyt, että varsinkin netistä tilatut ovulaatiotestit saattaa välillä näyttää mitä sattuu. Mutta tuo lämpöhommelihan pitäisi ainakin mun tietojen mukaan mennä niin että ovulaation jälkeen ne nousee. Hmm.. Kannattaa varmaan viettää nyt ahkerasti aikaa makkarissa ettei mee ohi, oli milloin oli.. ;)

Mä tein taas aamulla testin, nega oli. Eikä se kai vieläkään mitään näyttäisikään, vaikka aihetta olisikin.. Eipähän ainakaan enää jännitä toi testaaminen yhtään kun koko ajan harjoittelee!

Mulla vatsa vähän tätioireilee, juilii välillä. Lämmöt oli aamulla 37,2. Eli Koti 1 - Vieras 1 täälläkin... Tuolla viikon 27 pinossa oli joku laittanut sellasen linkin, mistä pystyi laskemaan kaikenlaisia päiviä raskauteen liittyen. Suosittelen! Ja sen mukaan mulla olis testi nega vaikka olisi lyhyin kierto. Että ihan turhaan pissailen noihin tikkuihin.. :ashamed:

Postimestarille lahjaideoita: jos ootte yhtään musaihmisiä, miten olis liput johonkin sun miehen lempparin keikalle? Ja sykemittari urheilijalle. Tai joku kiva lautapeli mitä voi kavereiden kanssa pelailla ja istua iltaa??
 
Kiitos neuvoista, postimestari ja Kvart över! Tänään tunsin jotain jännää vasemmalla ja sen jälkeen mittasin lämmön, se oli kuin olikin kohonnut. (Tiedän tietysti, ettei saisi mittailla kuin aamulla, mutta mittasinpa silti vähän pitkin päivää tutustuakseni vähän kroppani toimintaan. Tuon kivun jälkeen tuli n. 0,5 asteen pomppaus ylöspäin.) Niinpä kaikki olivat ihan oikeassa, tikut, limat (luin muualtakin että ovis voi tulla vasta vähän sen jälkeen kun lima loppuu) ja juilinnat. Hienoa, että kaikki meni kuin oppikirjasta, vaikka vähän myöhään ovis olikin.

Postimestari, olisiko joku harrastukseen liittyvä juttu kiva? Kirja, väline, tms? Miehet tykkäävät yleensä kauheasti kaikista vempaimista, varsinkin, jos ne ovat elektronisia. (Huh, tuli jotenkin sellainen mielikuva kuin ehdottaisin kiertoilmauksin dildoa! :D) Tai sitten jokin palvelu, esim. hierojalla käynti ja/tai illallinen. Puuhaatteko yhdessä jotain? Ostan joskus omalle miehelleni myös jonkin vähän niin kuin yhteiseksi tarkoitetun jutun, jos tiedän hänen tykkäävän siitä. Sama toimii toiseenkin suuntaan, eikä kumpaakaan haittaa. Meillä yksi kiva lahja voisi olla esim. huvipuistoranneke, kun ehkä ilman syytä ei raaskittaisi lähteä yhdessä huvittelemaan...

:heart: piip
 
Hih, mulle tuli tosta hierojasta mieleen, että kun yksi mun kaveri osti miehelleen lahjaksi kylpyläviikonlopun. Olivat olleet siellä ja rentoutuneet kunnolla, oli ollut onnistunut lahja. Sanoin mun miehelle et ai vitsi Nönnönnöö osti Nannannaalle ihanan lahjan. Mies sanoi että ei voisi kuvitella kamalampaa lahjaa, että vähänkö se kundi oli varmaan pettynyt. Ei kuulemma tietäisi kuivempaa tapaa viettää vapaa-aikaa!?! Ihan pimee. :| Että tosi erilaisia noi miehetkin :whistle:
 
moikka!
Ja kiitos ideoista Kvart O ja Piip. Toi peli oli hyva idea, tosin saattaa mies haistaa hieman palaneen karya kun ostan peli muka sille vaikka itsen olen ehka se innokkaampi osapuoli :saint: Jotain harrastusjuttuja kans, anoppi ostaa mulle aina synttarina treenivaatteita, eli se on vahan perinne meidan perheessa.
On se hyva, Kvart O et harjottelet taajaan sita tikkuun pissimista, ei sita koskaan tieda koska paaset tositoimiin :LOL:
Ollaankohan me taalla ihan kolmestaan? :wave: tuntuu etta me taalla vaan hopistaan. onkohan kaikki muut lomalla tai mokilla?
Nyt lahden pakastamaan ne ..keleen mansikat :kieh:
mukavaa lauantaita :heart:
 
Tolpillani olen taas, vaikka taas kyllä harmitti tuo tädin tulo niin prkleesti... :kieh:

Ajattelin nyt pysytellä muutaman päivän poissa palstoilta ja nautiskella stressittömistä päivistä. Ensi viikolla sitten taas pupuilemaan kunhan menkat tuosta väistyy. Jos ja kun joku tuota listaa päivittelee, niin mulla nyt jo yk6. Tosin meillä oikeastaan vasta kaksi viimeistä yrityskertaa on ollut sellaisia todellisia yrityksiä, sitä ennen seksiä oli aika satunnaisesti ja mies oli sairaalassakin välillä (ei siis seksin takia! :LOL: ). Mutta siis ilman ehkäisyä joka tapauksessa jo puoli vuotta. Huh.

Illalla mennään leffaan pitkästä aikaa. :)

Plussatuulia kaikille!!! :whistle: :whistle: :whistle:
 
Lauantai 7.7.2007

Piip...................28..........kp 23/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 23/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 3/28-32............yk 6
Kvart över.........28..........kp 1/28-34............yk 5
Veera80............27..........kp 6/27-29................yk 4
taimi..................29..........kp 14/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 6/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 20/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)


Muoks. yk 5 pärähti just äkkiarvaamatta käyntiin. Positiivista on toi kierron lyheneminen kuitenkin, pääsee nopeemmin taas hommiin ;) Ja pari kaveria on tulossa tänään istuskelemaan sateista iltaa, joten uskaltaa ottaa kuppia kunnolla ja nollata tilanne... :p
 
Posimestari: Miten olis joku koru? onko yhtään sen tyyppien. Ostin omalle viime jouluna kaula ketjun jossa oli suomileijona niin tykkäs kovasti ja kovassa käytössä on ollut. Mut makuja on monia.
piip: Hienoa kun menee niin kuin pitäisi. (myönnän sortuvani välillä vilkuilemaan lämpöjä mut mulla se on mihin aikaan vaan vrk:sta ja kyllä siinä ero on onko ovis ollut vai ei mut noittenperusteella en voi sanoa millon)
Kevätesikko: Tsemppiä! Mitä leffaa menitte katsomaan?
Täällä, odottelua odottelua :D Tänään tosin mahassa vihlasi kovasti, mut ei ne menkat vielä kuulus tulla hmm... outoa
 
Moikka!
Joku täällä puhui tosta madam mammasta ja ennustaja ellistä,niin laitoinpa kummallekin myös viestiä.Madam mamma vastasi,että kortit lupaa meille tyttöä marraskuussa 2008 ja poikaa huhutikuussa 2012:)Voi kun ois ihanaa jos kumpikin tulis,mutku en millään malttais odottaa yli puolta vuotta ennen kuin tärppää...heh heh...en kyl ole taikauskonenkaan tollasten asioiden suhteen.Tulee sitten heti kun tulee.Vaikka sitten marraskuussa!!!

Meillä on kanssa juhlapäiviä tässä ja sulholle myös mietiskelen lahjaa...hmm...meillä kun kaikenlaista jo on,kun ollaan vuosia oltu jo yhdessä.Taidanpa vietellä mieheni vain hyvällä ruualla,shampanjalla ja jollain mukavalla päälle pantavalla...loput jääkin sitten mielikuvituksen piikkiin!!!:pMeille kun noi lahjat ei ole niinkään tärkeitä,vaan yhteinen aika.Se se vasta ihanaa onkin!=)
 
Heippa

Kävin täällä lukemassa onko jotain mahtanut tapahtua, kun viikkoon en ole tainnut käydä paikan päällä... Mulla on sellainen työ, että kerran kuussa on aivan liikaa töitä noin viikon ajan eikä paljon illalla jaksa avata konetta. Noiden päivien jälkeen on välillä niin puhki, että haluan vaihtaa ammattia. Saamattomuuttani en ole hakenut uutta työpaikkaa. Ja nyt olen ajatellut, että en tässä kesällä hae työtä, jos sitä sais vaikka jonkun kotihomman ;)

Laskin kiertopäiviä ja sain huomiselle 35. Mitään oireita ei ole ollut suuntaan tai toiseen. Koko ajan olen oottanu menkkojen alkavan, mutta ei ole kuulunut. Mitäs, koska sitä vois testata? Mulla alkaa kesäloma viikon päästä, niin ehkä silloin, jos ei mitään tapahdu. Nyt pelkään, että tapahtuu, kun kirjoitan tämän tähän :eek:

Joku kyseli, mitä miehelle lahjaksi. Jos miehelläsi on joku harrastus, nin joku siihen liittyvä juttu ois varmaan melkosen hyvä. Mä oon ostanu mun miehelle kaikkea retkeilykamaa, mutta alkaa ideat loppua, kun kaikki muonat, lusikka-haarukka-yhdistelmät yms. on hankittu. Niin, samassa jamassa ollaan...mun pitäis kanssa keksiä taas lahja! Tuossa joku tais ehdottaa hierontalahjakorttia. Se vois olla hyvä...

 
Mä olisin kyllä jo noilla kiertopäivillä testannut Kiki! ;) Mulla oli eka pilleritön kierto 29 ja siitä seuraava muistaakseni 34, että ainakaan mulla ei mitään ihan järjettömiä kiertoja tullut. Toisaalta oon lukenut täällä joidenkin sadan päivän kierroista... Mut silloin on varmaan kyseessä joku häiriö hormoneissa..
 
Ada

Nyt kun on toivuttu siitä, että täti viikko sitten tupsahti, niin voi katsoa koko hommaa ihan toisella tavalla. Nämä alkukierron ihanat päivät, jolloin saa vapaata omista tunnelmistaan ja voi ihan toisella tavalla katsoa maailmaa kokonaisuutena. Me oltiin kavereiden kanssa pienellä matkalla ja musta oli niin ihanaa todella kuunnella mitä muille kuuluu, sitä mitä he sanovat ja erityisesti sitä mitä jättävät sanomatta. Jotenkin musta tuntuu, että se herkkyys jolla loppukierrosta tarkkailee itseään, on alkukierrosta käytössä muita varten. Ja ah, miten ihanaa on päästä omasta navastaan!
Mutta kai se on myös hyväksyttävä, että loppukierrossa on toisin. Kvar Över kirjoitti, että kun kokoajan testaa niin ei jännitä enää yhtään. Se oli musta viisaasti todettu. Jos kerran loppukiertoon kuuluu se että selvät raskausoireet ilmaantuu ja testejä kuluu, niin olkoon sitten hitto niin.
Jossain mainoksessa sanotaan, että mitä meille viisaille ihmisille tapahtuu liikenteessä (tai jotain.). Mä olen miettinyt, että mitä meille viisaille naisille tapahtuu vauvakuumeessa. Seurasin jokin aika sitten erään naisen kirjoituksia, joka kuumeisesti tahtoi lasta. Sitten eräänä päivänä tuo nainen kirjoitti, että hänen miehensä on muuttanut pois. Kuinka petollista vauvakuume voikin olla, kun se tarttuu ihmiseen niin, ettei hän huomaa edes elämänkumppaninsa onnettomuutta.
Yritänkin nyt pitää nämä kaksi kertomusta mielessäni, toisaalta Kvartin taidon hyväksyä se, että tietty viiraaminen kuuluu hommaan ja että kuitenkin näkisi myös omaa napaa kauemmas. Kokoajan tässä ollaan oppimassa jotain uutta ja ihmeellistä.

Toteaisin vielä, että toivon sille naisille kaikkea hyvää. Ja meille ihanille naisille toivotan intohimoista viikon alkua
:p !
 
Heippa!
Ollaan palauduttu ihanasta Italian reissusta ja siellä kyllä sai ajatukset irti omasta navasta, kirjaimellisesti ;) Tänään oltiin sit kontrolliultrassa ja siellähän löytyi sittenkin pikkuinen vauva :heart: Sydän jumputti 150 kertaa minuutissa ja näky ihan selvästi ruudulla ja myös kuultiin kaiuttimista. Pikkuinen vastasi viikkoja 8+3 eli on just sen kokoinen, kun olen ovulaatiotuntemuksieni perusteella olettanutkin. Aika uskomatonta, tyyppi oli vaan meiltä piilossa sillon ekalla kerralla!!! Nyt on kyllä aika hurja fiilis :D

Kiitos ja :hug: teille kaikille ihanille kannustuksesta!!! Mä olin jo ihan heittänyt kirveen kaivoon ;) Pidän teille hurjasti peukkuja, että tuutte pian perässä tonne odotuspuolelle! Itse jatkan nyt varovaisen onnellisena helmikuun odotusta... Käyn varmasti teidän kuulumisia täällä lukemassa, joten kuullaan varmasti vielä =)
 
MOI
piti ihan munkin tulla sua onnittelemaan, taa saa meihin muihin toivoa et jollain voi kaikki olla ihan mainiosti, vaikka alussa ei silta nayttanytkaan! :heart: Tuu vaan moikkaamaan meita tanne sielta odottavista =)
Kiitos teille kaikille kun olette viitsineet kayttaa kallista vapaa-aikaanne miettimalla lahjaideoita mun miehelle. Ajattelin tanaan suunnata urheiluliikkeeseen, sielta yleensa tarttuu mukaan kaikkea lahjakelpoista. Toivottavasti loydan itselleni myos uudet lenkkarit..
Kiitos myos Adalle, kun laitoit ton linkin, siella oli paljon hyodyllista luettavaa, varsinkin tasta testauksesta, eli ei kannata kamalan aikaisilla viikoilla testailla, kun miinusta nayttaa kuitenkin. Ja oli Ada ilmeisesti kokenut valaistumisen lomallasi, onnea siita! Kyllahan se vahan niin on, etta kun tati tulee, on maailmanloppuun lyhyt aika, mut heti seuraavalla viikolla on taas elama toivoa taynna, kun on uusi kierto ja uudet mahkut, nauti siis!
Oma napaa: alavatsaa on sarkenyt eilisesta asti silleen ajoittain, nayttas nyt pahasti silta etta tatihan se sielta on kylaan tulossa. Toivottavasti ei viela tanaan kuitenkaan, jaa toi kierto muuten tosi lyhyeksi tassa kuussa, joka herattaa mussa kaikenlaisia epailyksia hormonitoiminnasta, etta onko siina kenties jotain vialla. En nyt kuitenkaan viela maalaa piruja seinille, annetaan sen tadin nyt paukata kylaan, kun on ilmeisesti niin kovasti tulossa, kele!
:kieh:
Mutta: mukavaa viikonalkua teille! olkoon onni myota yrityksissamme lisaantya :flower:
 
Maanantai 9.7.2007

Piip...................28..........kp 25/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 25/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 5/28-32............yk 6
Kvart över.........28..........kp 3/28-34............yk 5
Veera80............27..........kp 8/27-29................yk 4
taimi..................29..........kp 16/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 8/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 22/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
 
Ihanaa Piipi79!!! :flower: :hug: Kaveri tykkää leikkiä kuurupiiloa teidän kans....

Ada, ihan samoja ajatuksia on pyöriny itelläki mieles, välillä tosiaan on helpottavaa kun irrottautuu tästä oman navan kyttämisestä.

Vaikka tosin mulla alkaa nyt se piinaava jakso taas kun ilmeisesti limojen perusteella ainakin mulla oli ovis eilen. Tässä kierrossa kun en oo tikutellu tai lämpöjä mitannu, niin pitää nyt luottaa noihi limoihin... No ans kattoo nyt mitä käy tässä kierrossa! :)

Piip:llä ja Unicolla alkaa jo olla jännitystä ilmassa, vai? Jospa tämä kesä saisi aikaan plussa-aallon täällä pinossa! :heart:
 
Ada
Vielä kun tuota Piipiitä ajattelen, niin ne vauvat vaan sitten tulee. On se ihmeellistä! Muistelen että Piipii kirjoitti, että pikkunen on kiinnittynyt hyvään kohtaan. Toivottavasti kaikki menee nyt tästä eteenpäin ilman suurempia säikyttelyjä.

Mä rupesin sitten eilen simppajahtiin, pitikö sitäkin kokeilla?! Oikein nolottaa, koska olen yleensä melko huomaavainen miestäni kohtaan. Olisin toivonut etten ryhdy kohtelemaan miestäni siittäjänä, mutta joku hetkellinen kilkahtaminen iski kohdalle. Niin että se valaistuminen ei ollut kyllä kovin kirkasta luokkaa :headwall:

Mitenhän Toivolla kävi niiden pillerien kanssa? Joko olo on tasaantunut ja tiputtelu päättynyt? Toivottavasti se ei ollut muuta kuin joku rytmihäiriö.

Kylmiä hermoja Unicolle ja Piipille :xmas: ! Ja mukavaa päivää kaikille.
 
Ada
Tiistai 10.7.2007

Piip...................28..........kp 26/23-99.............syksystä 2006
Unico.................27..........kp 26/28.................yk 6
Kevätesikko......28..........kp 6/28-32............yk 6
Kvart över.........28..........kp 4/28-34............yk 5
Veera80............27..........kp 9/27-29................yk 4
taimi..................29..........kp 17/27-36..............yk 4
Ada...................28..........kp 9/28..................yk 3
Postimestari......29..........kp 23/24-26............yk 2
Joanna..............26..........................................yk 1
Kiki80...............27...........................................yk 1
Hemuli79...........27......................................aloitus syksyllä
Pilvilinna............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28......................................aloitus kevät 2008
Janis.................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
:heart:
 
Tervehdys!

Vastailen tässä pikaisesti ennen töihin lähtöä...Kiitos kysymästä Ada!!!Olo on jo vähän helpompi,mut edelleen vatsaa kivistelee,melkein joka toinen päivä.Soitin tossa lääkärille ja se käski katsella tilannetta laatan loppuun asti,jos vain nipistelyiltä pystyn.Onneksi saan pian tän laatan loppuun ja sitten vaan ensimmäisiä luomuja odottamaan!!!

Tilasin netistä jo muutaman raskaus/ovistestin etukäteen...en kyllä aio testata,kun vasta sitten,kun uskon olevani raskaana!

Muutama viiikko olis vielä kesälomaan ja sitten alkais myös yk1 toivon mukaan...katsotaan nyt miten menkat alkavat,kun saan laatan lopetettua!

Jännä tunne koko ajan sisällä...nyt kun todella ollaan alkamassa vauvapuuhiin,niin muistuttelen miestäni vähän väliä,et kohta loppuu pillerit ja mitäs sitten jos heti tärppäisikin?!?Outoa.Sitä luulee olevansa valmistautunut tähän jo tarpeeksi kauan,mutta tässä sitä ollaan varmistelemassa toisen tunteita ja tahtoa asiaan.Kai se on sitäkin,että tahtoo toisenkin olevan mukana asiassa 100%,kun kuullut nyt pienellä ajalla parin kaveri erosta,kun ovat saaneet plussan!!!En kyllä pelkää mieheni jättävän minua,mutta haluan,että lapsi on toivottu molempien puolelta ja voisin kantaa turvallisin mielin lastamme ja saattaa hänet rakastavaan hoivaamme!!!=)
 

Yhteistyössä