Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Mäkin kauhulla odottelen tätiä, ei oo vielä näkynyt täälläkään sitä akkaa. :D

Nanna, mulla oli tossa eilesessä listassa pari virhettä Coken kohdalla, korjasin ne nyt, niin muokkaisitko tohon sun viestiisi myös?

Meillä on tällä viikolla edessä muutto putkiremontin alta pois, ihan kauheeta hässäkkää ollut jo useamman viikon, kun ollaan remontoitu sitä asuntoa, minne muutetaan.. Nyt se on onneksi lähes valmis, torstaiaamuna tulee remppamiehet tänne ja silloin pitäisi olla kamat poissa... Mulla on tänään onneksi vaan pari tuntia koulua iltasella niin ehdin pakkailla päivän.. Eli lähdenpä tästä niitä muuttolaatikoita hakemaan!

Ainiin ja sovittiin miehen kanssa eilen, että en tee testiä ennen torstaita.. Yritän siis tässä rauhassa vaan odotella vielä muutaman päivän sitä tätiä. (Niin varmaan, ihan hermorauniona tässä!!) Mullahan on ollut viimeiset 5 kiertoa 28 tai 29 päivää, mutta luulen, että tässä kierrossa se ovis oli vasta kp 20 niin ajattelin siitä sen kaksi viikkoa odotella.
 
nanna: Toivottavasti kohta kuuluu soitto. Ja saat jotain selvyyttä ja sitten seuraavaan sen plussankin :D

Kvart över: Pidetään peukkuja ettei tuukkaan :D, Sulla on siellä sitten melkoista tohinaa. Meillä kun oli vain yhden huoneen remppa niin siinä pysty olemaan kämpässä ja siltikin se oli kaaos :D Kuule hei jaksatko odttaa perjantaille tehdään yhdessä? :D Okei eipä mulla suuria toiveita ole, mut jos ei het aamusta oo alkanu niin pakko testata...
 
Kirjoittelenpa nyt vähän väliaikatietoja, vaikka tunnustaudunkin sortuvani ihan samaan taikauskoon, kuin Kvart överkin... Huonoa onnea toi varmasti kyllä myöskin se, että mieheni vanhemmat antoivat meille kaapin uumenista löytyneitä vaaleansinisiä ja -punaisia vauvannuttuja... Että oikein tuplatädin kutsu, kun nutuilla on varauduttu molempiin! :LOL:

Eli täti ei vielä ole kurvannut paikalle, mutta prkleen tuhru alkoi edellispäivänä. Tissit on olleet pari päivää arat ja turvoksissa, mutta se on tädin kannalta ihan normaalia. Mullahan parissa viime kierrossa tissit oli 1,5 viikkoa tällaiset, se ei musta ollut normaalia...

Jos tädin on ihan pakko tulla, niin toivoisin, että tulis sitten vasta illalla tai vasta huomenna. Mulla on tänään edessä koko päivä aktiivisena jaloilla seisomista valkoisissa housuissa. Olenhan toki suojautunut jo tuhrun takia, mutta ajatuskin siitä että täti tulee kesken tämänpäiväisen tilaisuuden hirvittää! Huh huh. :eek:

Mä en paljoa ole BB:tä seurannut, mutta silti musta tuo Maria oli tosi ärsyttävä. BB ei edelleenkään siis ota auetakseen mulle, mutta sitäkin enemmän olen addiktoitunut Salkkareihin :ashamed: . Hiukan ärsyttävää, kun Niko ja Oona ovat kesän aikana varttuneet teini-ikäisiksi, kun muuten tapahtumat jatkuvat siitä, mihin ennen kesää jäivät. :kieh:

No, alanpa tästä valmistautua päivän koitokseen. Plussaonnea kaikille viimeisiä kiertopäiviä veteleville ja hedelmällisiä aikoja muille! :heart: :heart: :heart:

Ja tietenkin, tervetuloa Coke ja Diarmund! :wave:
 
Jee, laatikot haettu. Nyt sitten alkaa raivokas pakkaaminen! Helpottaa kyllä stressiä huomattavasti kun on jotkut asiat jo valmiina.

Katotaan Unico sitä perjantaita, en tiedä pysynkö nahoissani siihen saakka.. Äsken kävin apteekissa ostamassa vitamiineja, niin katse hakeutui väkisin testihyllyyn.. En kuitenkaan ostanut, sillä ajattelin että se toisi taas pahaa karmaa!! :LOL: :LOL:
 
Jee, nyt on monella jo piinapäivät käsillä, saadaan uutisia odotella parin päivän sisään. Mä täällä olen ihan jännityksestä piukkana ja pidän peukkuja kaikille. :heart: Salaa veikkailen kellä tärppää. Omituisesti tää muistuttaa ravijännitystä, että mikä hevonen voittaa? :LOL:

Ja niin, tervetuloa Coke joukkoon!

Hauska kuulla että muutkin on yhtä höpsöjä tuon laskettuaika-laskurin kanssa. Mä käyn aina tarkistamassa, mikä olisi seuraava mahdollinen la jos tärppäisi ja mietin horoskooppimerkkejä ym. :headwall:

Omaan napaan ei nyt kuulu mitään, vielä reilu viikko taas edessä ennen kuin täti kurvaa, jos kurvaa. Jotenkin tuntuu epätodelliselta, että nyt olisi tärpännyt, mutta toivon toki parasta.
 
Pakko purkaa oloa johonkin, mies ollut pari viikkoa työreissulla, onneksi tulee torstaina.. Juu, täti yllätti taas, nyt siis kp 1 ja soittoaika lekurille puoli 1 :snotty: Ketuttaa kympillä ja vielä maanantai :headwall: :saint: Ikuinen pettyminen on syvältä, kiitos kun saan vuodattaa!

Mitäs teille muille kuuluu tänne pitkästä aikaa? =)
 
Kiva pupuvaimo kun tulit piipahtamaan säkin pitkästä aikaa!

Kevätesikko, täällä kans yks salkkari-addikti! Joo onhan se vähä hölmöö kun yhtäkkiä niko ja oona venähti ja Maija onkin edelleen vauva. Ja onneks Ulla lähti. En ois kestäny enää sitä ylinäyttelemistä.

Mulla kp 4 menossa. Vielä ei yritetä ennen ensvuotta raskautua mut lasken varmoja päiviä käänteisesti ja mennään luomuna ja kumejakin hommattiin, vaikkei kumpikaan niitä niin välittäis käyttää.Vauvakuume tuntuu vaan nousevan koko ajan. Pelottaa että jos sitten itse lapsen teko ja saaminen tuottaakin vaikeuksia, ettei meinaa millään raskautua...
 
Kevät esikko eli meille ei tuu sit millään muotoa mitään jos noin ajattelee, meillä kun on varastossa vaunut, pinnasänky ja hoitopöytä nyt ainakin :D Toivotaan että täti jättä sut rauhaan ja antaa plussan...

Kvart över: no sehän on sitten helpompaa kun ei ole testiä kotona :D vaan viiraa aina hiukan sitä hakemista :D

Pupuvaimo: :hug: Ja voimia!
 
Tervetuloa Coke :flower: Aina tanne mukaan mahtuu, tosin kuten jo aiemmin totesinkin, me "vanhat" alusta asti kirjoitelleet taalla vaan pyoritaan ja kaikki uudet plussaa heti, eli sullekin varmaan plussa parahtaa jo ensi kuussa :D
Hah, Kvartti! kunnon huppeli piristaa aina :xmas: ma olen kans taikauskoinen; en uskalla oireitani sanoa aaneen, ettei tule pettymysta, samoin ostan tamponit ym. kaappiiin valmiiksi ja lasken jo seuraavan tarppiajankohdanki valmiiksi, ennen kuin tati on edes kurvannut kylaan, eipahan tule niin kova pettymys sitten. Vaikka petyn kuitenkin joka kerta :| No, viela tanaan on varovaisen odottava tunnelma, kun ei kylailijaa nay, mutta taa voi tasta viela muuttua pahempaan suuntaan tanaan tai huomenna. Tassa kuussa olen luvannut itselleni etta testaan tarvittaessa vasta kun on ainakin paivan myohassa eli tassa tapauksessa keskiviikkona, eikos Unico sullakin ole testipaiva silloin?
Taalla puhuttiin vuodenajoista. Mun suosikki on ehdottomasti syksy. Paasee polttelemaan kynttiloita ja voi olla hyvalla omalla tunnolla sisalla kun on kylma ja sataa. Sit valilla tulee ihania kirkkaita paivia, jolloin on kiva kayskennella ulkona. Ja saa kaivaa esille paksumpia vaatteita =) Jopas ma nyt aloin fiilistella.
Ja tunnustus: on mullakin aina LA katsottuna, ihan niin kuin varmuuden vuoksi ;)
nyt luen mun kirjaa kun on viimeinen vapaa ennen toihin paluuta loman jalkeen, saattaa olla tahmainen startti huomenna, vaikka onkin iltavuoro.
Mukavaa alkanutta viikkoa ja toivottavasti saadaan aikaan se joukkoplussa :attn: B)
 
Moikka taas Pupuvaimo!! Mukavaa, että olet taas täällä ja siis iso harmi tietenkin myös! ;) Toivottavasti saatte sen uuden plussan heti ensi kierrosta sitten! Laitetaanko sut takaisin listalle? Mitä merkkaan?

Ja joo, Postis, sä oot oikeessa, eiköhän kaikki ekakiertolaiset ainakin taas plussaa ja me ollaan täällä maailman tappiin asti :LOL: Ei siis millään pahalla uusille, toki me oikeasti toivotaan teille plussaa kuten kaikille vanhoillekin! Tuskin toisten plussat on koskaan itseltä pois! :D

Mukava pikku sade muuten! Aivan sairas!
 
Tulen mielelläni takaisin listoille; siis kp 1/29-32, yritystä pari vuotta :wave:

Nyt täytyy alkaa yrittää päästä lääkärille läpi, että saan jatkotoimintaohjeet :ashamed: On täällä onneksi muutama plussannutkin ja monilla on jännät hetket käsillä! :hug:
 
toivo79: :LOL: Sillä kun mummula meni myyntiin ja mä en luvannu et ne saa laittaa hävitykseen, ovat siis mun ja mun sisarrusten vanhoja hyväkuntoisia tavaroita :D ai juu on siellä syöttötuolikin :D

postimestari: Mulla pitäs perjantaina alkaa menkat jos alkavat, et aikaisnitaan silloin :D Mut jotenkin on sellanen olo et alkaa ne kumminkin kun tuli se nega, mut silti muka vielä toivoo ettei se oliskumminkaan näyttänyt vaik olis plussa :D ristiriitaista ...

Kvart över: missä sataa? meillä paistaa pitäs lähteä tekeen pari kauppa reissua (ei voi kerralla käydä joka paikassa kun muuten on liian raskas kassi :D)
 
No niin se gyne soitteli tänään... Ei minulla sitte vissiin olekkaan sitä pco:ta! Verikokeissa kaikki hormoniarvot olivat ihan normaalit :eek: . Nyt on taas ihan äimänä että mikä tässä mättää. Ohjeistukseksi sain että nyt yksi kierto koitetaan clomeilla ja katotaan niiden teho. Sen jälkeen luultavasti siirtyy tutkimukset keskussairaalaan. Nyt ei tiedä pitäiskö iloita vai pelätä.
 
Kaa
Terolutia käytetään kivuliaiden kuukautisten, ennen kuukautisia esiintyvien ärtymys- ja jännitystilojen, runsaiden ja epäsäännöllisten vuotojen sekä vaihdevuosioireiden hoitoon. Clomifenia munasolun irtoamisen avittamiseen. Näin yksinkertaisesti.
 
Tiistai 4.9.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Sitrus79..........28..............kp 1/28-29.............kesästä 2006
Postimestari.....29.............kp 1/24-27..................yk 5
Pupuvaimo........29.............kp 2/29-32...............pari vuotta
Coke................29.............kp 3/24-29....................yk 2
Ada.................28..............kp 14/26.......................yk 5
Hemuli79........27..............kp 18/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 21/27.......................yk 5
Tähtisilmä.......27..............kp 21/31-33.................yk 7
Kiki80..............27.............kp 22/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 23/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 26/28.......................yk 8
Kaa..................28.............kp 30/30......................yk 1
Nanna81.........26...............kp 32/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 33/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 34/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 38/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 42/29-62............elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 47/49...............syksystä 2006
Enna...............29...............kp 53/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Postimestari :hug:

Kaa, mä jätin sut vielä tonne kunnes saadaan se kp 1, tai jospa se ei vaikka muuttuisikaan tuhrusta kummemmaksi.. ;)
 
:attn: :wave: Enna? Ootko vielä mukana?? Aika pitkällä huitelee kp:t, tehtäiskö niin, että kun on paaaaljon yli normikierron päivät, siivotaan ellei ole kuulunut? Ja siis tietenkin, jos huomaa itsensä siivotun, voi aina ilmoittautua takaisin jos haluaa!

Piip, sua tarvittais taas suoristamaan rivit :D Mitä muuten kuuluu?? Sullahan oli se ovislimapäivä (..ah mikä sana) samaan aikaan kun mullakin, eli samoihin aikoihin ollaan taas jännäämässä!

Mä oon nyt ihan hysteerinen tädin kyttääjä. Äsken tungin pumpulipuikon sinne et jos se olikin vaan nurkan takana.. Ei näkynyt ketään. :ashamed: :LOL: Toisaalta tuntuu, ettei ne ala ollenkaan kun ei ole mitään tätioireita, toisaalta tuntuu että sit ne mahakivut vaan tulee kerralla ja samantien alkaa vuoto... Piinaavaa!! Eikä mun mies tue ollenkaan kun se vaan on sitä mieltä että hössötän. Toisaalta, olis se kyllä vielä kamalampaa jos se olis tossa vielä lisää hössötämässä, soittelis töistä että eihän ole alkaneet tai muuta.. :D

Entäs Kaa, ootko testaillut? Ja Postis, sullakin jännät paikat! Ja Sitrus ja Kevätesikko! Ja jos joku vielä jäi mainitsematta niin plussa sillekin! Nyt oikee plussa-aalto tänne!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Huomenta!
Täällä sitä ollaan kolmatta päivää kuumeessa ja kovassa kurkkukivussa:ashamed:
Ovis tais olla nyt viikonloppuna.Varmuuden vuoksi hommailtiin joka päivä,et jos nyt sitten tärppäis.
Mietin tässä vaan,et mitenköhön tämä kova kuume vaikuttaa(38-39),jos raskaus saakin nyt alkunsa?!?

Nyt taidan taas mennä sängynpohjalle,kun olo on tosi hutera.
Plussatuulia kaikille:heart:
 
Kaa
jeps jeps, eli meikäläinen ei ollut onnekas ekalla kerralla. Täti ei ole vielä tullut selvästi kylään, muuta huomenna varmaan. On tuhrua sen verran. Aamulla testasin negan.

Koska tämä kierto on eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, niin tuo minun arvio 28 kiertopäiväksi oli ihan veikkaus. Jatkossa minulle voi laittaa kierroksi 30 pvää. Tänään on oviksesta 16 päivää, jos se mulla vaikka olisikin niin jatkossa. Olisi helppo laskea sitten kierron pituus. Seurataan. Mutta ilmoittelen sitten kun täti tulee todella kylään, tuhrua en laske tällä kertaa. Viiden viikon päästä jännätään uudestaan. Olo ihan hyvä, hieman pettynyt mutta ei isosti. :)
 
Tana aamuna tati sitten kurvasi paikalle, ei epailystakaan! ..kele. Yritin kaikki voodoot, poppakonstit ja sadetanssit, mutta minkas teet. Nyt on siis kp 1 taas. :( Ja talla kertaa ei ainakaan voinut olla kiinni seksin vahaisyydesta, meilla oli kovastikin actionia oviksen aikoihin, mutta ei se ilmeisesti ole nyt siita kiinni. Ehkapa tama viela tasta iloksi muuttuu. Seuraavassa kierrossa sitten, alkaa tosin usko jo menna tahan touhuun, vaikka mun ei pitais valittaa kun on taalla monta, jotka on yrittaneet paljon pidempaan, mut harmittaa silti..
Hemuli: tsemppia paranemiseen! ei se kuume sita raskaaksituloa haittaa, tulee vaan kuumaverinen lapsi :LOL:
No, ma siis edelleenkin toivon sita joukkoplussaa teille muille, ma jaan pitamaan keskustelua lampimana.
 
Kvart över: Tsemppiä yritä keksiä jotain tekemistä. Juuh tuttu tunne ei meilläkään tueta yhtään hermoilussa vaaan kuuluu et oota nyt rauhassa :D

Hemuli79: Paranemisia sinne!

Kaa: :hug:

Postimestari: :hug: tsemppiä!

Tänne ei kummempaa ei edes pahoja tuhruja (nyt tietty pahenee kun menin tän sanomaan) Nenä tukossa mut ei muka varsinaista flunssaa... ota tästäkin nyt selvä... No toivottavasti nokka aukeaa kohta niin saa nauttia tästä helposta hengittämisestä :D aattelin lähteä toss reissuun ja tulla takas sillee et pääsee vasta sunnuntaina testailemaan jos on enää mitään aihetta, saa pidettyä ittensä hiukan piempään pois testiltä...

Plussa tuulia!
 
Kvart över: niiiiin samoissa fiiliksissä täälläkin kärvistellään! Plarailin noita kiertoja, ja mulla on ollut viime vuonna kerran 33 päivää, joten meinasin tämän päivän tässä vielä odotella. Todella hermoja raastavaa ja taikausko saa taas vallan. Mitään ei voi sanoa ääneen, ja kaikki muka viittaa tätiin. "No NYT ne alkaa!" "No mutta NYT ne ainakin alkaa" Mullahan sitä infernaalista päänsärkyä ei ole vielä ollut, mutta tässä koko ajan kuulostelen, että oisko se nyt tuloillaan. Olen kuin äärimmilleen viritetty jousi, valmiina sinkoamaan seinille, oli lopputulos sitten täti tai (iiiiiih) plussa.

Mutta siis testaan huomenna aamulla jos täti ei tule sitä ennen paikalle. Jos tulee, niin tuhoan koko asunnon irtaimiston. :kieh:

Kaa ja Postimestari: :hug:

 
Tervehdys kaikille, pitkästä aikaa! Kiitos, että olette säilyttäneet minut listoilla, vaikka olenkin pitänyt hiljaiseloa viime viikot. Olen kuitenkin käynyt aina välillä kurkkimassa teidän muiden kuulumisia. :)

:hug: Pupuvaimolle, Postikselle ja Kaalle. Toivotan parempaa onnea ensi kiertoon.

Täällä kp 1. :'( Tiesin tätiä odottaakin, mutta ainahan se silti kirpaisee. Meidän tilanne on nyt sellainen, että lapsettomuustutkimukset on aloitettu eivätkä tulokset olleet hyviä. Mulla on pco-tyyppiset munasarjat enkä siis todennäköisesti, ainakaan joka kuukausi, ovuloi. Miehellä taas on hitaanlaiset simpat. Toimitamme vielä mieheltä toisen simppanäytteen ja jos se on yhtä huono kuin ensimmäinen, meidät laitetaan ivf-jonoon. Kovin toiveikkaana emme siis jaksa luomuyritykseen tällä hetkellä suhtautua. Välillä katkeruus yllättää, mutta täytyy yrittää pysyä positiivisena. Kyllähän näitä tarinoita ihmeraskautumisista aina kuulee, miksi se ei voisi sattua myös omalle kohdalle? :saint:

Vetäydyn jälleen taka-alalle seuraamaan teidän muiden edesottamuksia. :)

Joukkoplussausta odotellen,
Sitrus :heart:
 

Yhteistyössä