Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Voi, kevätesikko! Halaukset sulle! Kurja kun tuli pettymys. Tsemppiä seuraavaan.

KÖ, sulla on mahtavan tomera meiniki! Tuota oon ihmetellyt itsekin, että millä ihmeellä nuo alkkikset esimerkiksi onnistuu lisääntymään. Mä muistan yhden tapauksen meidän lähikuppilasta, joka aluksi oli raskaaksi tullessaan julistanut kaikille olevansa nyt raittiina kun lasta odottaa, niin eiköhän vaan hetken päästä tämä nähty kaljatuoppi kädessä ja rööki huulessa baarissa istumassa ympäripäissään. Pahaa teki ja todella vihaksi pisti nähdä muija maha pystyssä ryystämässä ja röyhyttämässä. Kuulin myöhemmin, että oli sitten synnyttänyt lapsen kännispäissään jonnekin metsään, eikä itse muistanut koko asiaa! Lapsi otetiin tosi huostaan, mutta käsittämätöntä. Kyllä tuohon pitäisi pysyä puutumaan jotenkin jo siinä raskausaikana kun sikiötä vaurioitetaan. Karseeta oikeesti! Tää vaan todistaa sen, että maailma ei todelölakaan ole aina ihan oikeudenmukainen paikka! No, se tästä paasauksesta.

Eli KÖ, nyt sitten peitot vaan heilumaan, eiköhän se plussa sieltä vielä pärähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toivo79:
pupuiltiin joka päivä kunnes lämmöt pomppas.

Kevätesikko:Eikös lämpöjen nousu ole merkki oviksesta eli eikös juuri silloin kannattais pupuilla kun lämmöt nousee? Korjatkaa jos olen väärässä.
Lämmöt nousee vasta oviksen jälkeen. Eli siinä vaiheessa kun nousee, ovis on ohi.
 
Kävin vielä tarkistamassa, etten tullut väittäneeksi väärin, eli lainausta PESUn sivuilta:
Aamulämpö eli basal body temperature (BBT) nousee pari päivää ovulaation jälkeen muutaman asteen kymmenyksen ylemmäksi. Juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee hieman peruslämmön alapuolelle ja välittömästi ovulaation jälkeen lähtee nousuun.(siis yhtenä aamuna lämpö on laskenut noin 0,25 astetta ja seuraavana aamuna noussut enemmän kuin tuo pudotus oli).Aamulämpökäyrästä näkee tapahtuneen ovulaation vasta kun hedelmöityksen kannalta parhaat hetket ovat jo ohi.
 
Tervehdys taas!
Täällä sitä ollaan yhä kipeinä:ashamed:
Lämmöt pysyny nyt 36,8,mut kurkku yhä kipeä vasemmaltapuolelta.Ärsyttävää,kun ei jaksaisi tehdä mitään!!!

Pelottaa vähän,ku mulle on ton kovan kuumen jälkeen tullut vatsa kipeäksi.Istuessa ja maatessa pistely ei ole paha,mutta aina kun nousen seisomaan ja liikuun,nipistely tuntuu aikas voimakkaasti.Onkohan se merkki jostain pahasta?!?
Toivottavasti ei...luulen kyl et nyt meni yritys peileen oviksen aikaan,ku tulin heti kipeäksi:'(
 
Hemuli79 Toivottavasti tulee kiva ylläri näin ton suhteen et tuliskin jotain :D

Tänne, tuhruaa kunnola, mulla ei siis enää ole toivoa mut odotan kuitenkin et vasta perjantaina alkas kunnon vuoto. mut katellaan katellaan. alkaa tässä toivo menemään pois, miksi sitä edes jaksaa yrittää. Ens kiertoa kattelin et olis ovis ma ja viimesen kerran nähtäs ennen sitä la et tuuri peliä jos onnistuu. mut toisaalta kun tät luokkaa jo kateltu niin olishan tuo jo tärpänny jos jotain vikaa ei olis. Sitä odotellessa et mikä vika se on.
 
Zemppiä Hemuli ja Unico! Tarkentaisin että miten toimitte: lasketaanko eka kp niin että se eka tuhrupäivä on kp1 vai sitten kun alkaa kunnon punainen vuoto, on jääny vähän epäselväks. Nyt laskin että se eka päivä kun tuli jotain tuhrua oli mulla kp1.
 
Kaa
Toivo, minä laskin vasta tästä ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä tuon kp:n. Tuhrua on tullut hyvin vähän jo pari päivää. Meikäläisellekkin tuo kierron aloitus on hieman epäselvä, mutta nyt ajattelin tehdä noin. Jos laskee tuhrut mukaan, niin vuodon kesto olisi varmaan jonkun 8-9 päivää...
 
toivo79: Mä lasken et sitten kun vuotaa kunnolla et tarvii jotain isompaa alle :D Nytkin pärjää vielä ihan ilman mitään (no pikkarit likaantuu mut sutä varten on pesukone, mä en hirveesti välitä noista pikkuhousunsuojista kun ne hiostaa niin viimeiseen asti välttelen jos ei oo pakko esim töihin alitan varoiksi menkkojen aikaankin pikkuhousun suojan ylivaroivaisuutta tiedän mut ei oo kiva jos siellä tulee yli) Mull amonesti alkaa tuo pieni tuhruaminen jo sunnuntain a ja hanat sitten kunnolla perjantaina välillä voi toki olla tuhrutontakin aikaa et siksi lasken kun tulee kunnolla.
 
Voihan pirskuta, on tainnut tän pinon plussat mennä johonkin naapurimaahan kun ei tänne osu sitten millään! voima:hug: teille Kvart över, Kaa ja Kevätesikkö, muokkasin teille kp1, onko ok näin? Unicolle myös :hug: en vielä sulle laittanut kp1 kun ymmärsin että lasket vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Korjatkaa jos pitää muuttaa. Tsemppiä teille kaikille.
 
Elikkäs, yleensä ohje on, että kp1 on ensimmäinen kunnon vuotopäivä. Toki jokainen voi laskea, miten itse haluaa ja yksilöitä kun ollaan, niin miten kullakin se vuoto alkaa ja menee - joillain menkat on enimmäkseen tuhruilua. Ainakin mm. 14 vrk:n ovulaatio"sääntö" perustuu siihen, että ensimmäinen kiertopäivä on kunnon vuotopäivä.
 
heippa!
Tunnelma on nyt jo parempi, on siirrytty pettymyksesta sisuuntuvaan raivoon. :kieh: Olen samaa mielta Kvartti; alan huikata sita verenkiertoa edistavaa viinia ihan urakalla ja sitten kun olen alkoholisoitunut, on ainakin mieli sopivan rela raskaaksi tulemiseen, kun ei sitten enaa muista koko juttua kun on muisti mennyt niiden aivosolujen mukana.
B) Valilla mua kans harmittaa, kun kaikki alkoholisti-narkkariteiniyksinhuoltajaasunnottomatkoulujakaymattomat niita lapsia tanne maailmaan pukertaa oikein urakalla, kun taas me joilla oikeesti olis jarkea paassa ja talouskin koko lailla kunnossa ei niita muksuja saa aikaan vaikka kuinka yrittaisi.. ei ole kirkkoon kuulumisesta viela ollut ainakaan taalla apua ;)
Mulle tarjoutui tanaan mahdollisuus hakea yhta opiskelupaikkaa, se on peruutuspaikka eli olis kai aika hyvat mahkut saada se.. oliskohan se just se minka ma tartten saamaan mun ajatukset pois tasta projektista? takuulla oon heti paksuna kun ei sovi.. aika hyva suunnitelma? :saint:
Puhuitte kp:n maarittamisesta? ma olen ilmeisesti ainoa taalla, jolla hanat aukeaa heti eika siis epailystakaan mika kp on menossa!
Joku kiroili kun ei olekaan aitienpaivavauvaa tulossa, mutta ehka me kaikki saadaankin juhannusvauva?
:flower: sehan on seuraavan kierron tulos.. eikos niin? :wave:
 
Ada
Jumalauta!!! Tänne ei varmaan saisi kirjoittaa jumalauta, mutta jumalauta jumalauta jumalauta sentään miten huono plussatuuri täällä on käynyt! Todella epäreilua! Mä kotiuduin vaellukselta ja oikein syöksyin tänne katsomaan, että kuinka montaa on onnistanut. Mutta laitetaan toiveet tosiaan juhannukseen ja yöttömään yöhön, ehkä niistä tuhisijoistakin tulee sitten oikein valoisia henkilöitä :wave: !

:hug: Erityisesti tahdon lähettää sympatiaa huonojen gyneuutisten johdosta, en osaa oikein sanoa muuta.


Ja anteeksi vielä kiroamiseni, etenkin jos joku ehti juuri liittyä johonkin hedelmälliseen seurakuntaan ;)
 
Täällä jo luon taistelustrategiaa seuraavalle kierrolle... Ajattelin kun mulla on välillä vähän ongelmia kostumispuolella :ashamed: , että jos kokeilisi liukuvoidetta. Luistaa sitten vällyjen välissä kaikin puolin paremmin. Yritin netistä selvittää, että mitkä liukuvoiteista ovat turvallisia käyttää silloin, kun yrittää raskautta, mutten päässyt selvyyteen. Tietääkö joku?
 
postimestari: tuohan on loistava suunnitelma

kevätesikko: oon kans kuullu ettei kaikki kävis, mut en osaa sanoa mikä käy valitettavasti. Sun täytyy kävästä alankaupassa kyselemässä:) Ja tuuhan sitte kertomaan meillekin.
 
Matarena, älä mulle ihan vielä laita kp ykköstä, loppui toi tuhru näköjään alkuunsa... Sitä siis tuli just sen verran että kyttäämällä naama kiinni paperissa näin sen.. Huomenna varmaan on sitten jo kp 1 kyllä, mutta nyt vielä 34. En usko, että olisi mitään raskaustuhrua, kun mulla on ollut yli viikon joka ilta "lämpöä" 37,0-37,2 ja eilen oli vaan 36,6.

Kevätesikko, meillä on ollut käytössä apteekista saatava KY-liukkari. Siinä ei pitäisi olla mitään siittiöitä tappavaa ainetta, en ole apteekista kyllä asiaa kysellyt, mutta tuubissa lukee, ettei se sovellu ehkäisyvälineeksi. Liukkari on kyllä ihan mukavaa, ei sitä aina tietenkään tarvitse, mutta paljon nopeammin on mukana hommassa, jos se on helposti käsillä. Miehet kun usein on heti valmiita.. :kieh:
 
Paljon haleja teille, jotka olette juuri siirtyneet uuteen kiertoon. Ainakin siis Sitrus, Kevätesikko ja Kvart Över. Sori Kvarttis, ei ollut vielä luppoaikaa rivien suoristeluun, kun ei ole enää kesä. Ehkä myöhemmin... (On se kyllä hullun hommaa, mutta ah, niin palkitsevaa!)

Minä vielä täällä hengailen listan alaosassa, mutta kaikki merkit viittaavat siihen, että ponnahdan ylös päivän-parin sisään. Eipä taida auttaa sekään, että maksan kirkollisveroa. Suosittelen vähintäänkin mietoja huumeita.

:heart: piip
 

Yhteistyössä