Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Voi harmi sullekin Sitrus!!! :hug: Onneksi kuitenkin olette pääsemässä nyt asiassa eteenpäin, ei ole tosiaankaan kiva pettyä kuukausi kuukauden jälkeen. Toivotaan että tuloksia syntyy IVF:ssä pian! Ja että ylipäätään pääsisitte sinne nopeasti, ihan tarpeeksi kauan teilläkin on tuota yritystä takana.. :heart:
 
Toivo, mä en ainakaan oo ikinä kuullutkaan.. :D Tai oon mä ton nimen kuullut, mutta ei hajuakaan et onkse joku muusikko vai mikä?

Mun pitäis pakata noita muuttolaatikoita, niin ravaan vaan vessassa ja roikun täällä.. Onneks mun sisko tulee kohta meille auttamaan niin en voi olla täällä enää. =) Alamaha kyl ilmoittelee nyt aika rajusti itsestään, kökkö sentään.
 
kevätesikko: Toivottavasti se plussa tulee, peukuttaa...

sitrus: :hug: Ja toivotaan että saatte asiaa eteenpäin nopeasti tai sitten ylläri plussan

toivo79: mistä päin oot kotosin? ja juu muhun ei iske Lauri tähkä vaikka olen se jopa livenä nähnyt :LOL:
 
KÖ Lauri Täkä ja Elonkerjuu on bändi jolta ilmestyy 5. levy syyskuussa. Laulavat ja soittavat pohjanmaan murteella.

Unico olen kotoisin pirkanmaalta mut mulla asuu puolisukua pohjanmaalla. Lauri Tähkä on hullun hyvä.
 
Ai kauhee, pohjanmaan murteella... Just hehkutin tonne mitäs Nyt-palstalle, kun joku kysyi murteista, että musta pohjanmaan murre on kaikkein kamalin.. :LOL: Ehkä siks oon ollut kuulematta koko Tähkästä kun oon samantien kääntänyt korvat off-asentoon. Siis mullakin on sukua pohjanmaalla, mutta en tykkää siitä murteesta yhtään. Mutta siis varmaan ihan hyvä bändi jos tykkää!

Voi Nanna!!! :hug:
 
nanna81: :hug: voimia!

Kvart över: Toivotaan et se mahas vaan huijaa. peukkuja...

toivo79: ok. Musta musta se murre ei vaan ole mitenkään kaunista :LOL: Ja paikkanakaan ei nyt mikään niin kiva ;) mut nää on vaan mun mielipiteitä.
 
Kvart över kiitos halista. Ei tässä kyllä vielä sen kummempia v...uksia tai masennuksia ole. Nyt kovasti kiinnostais tietää niistä clomeista vielä enemmän. Gyne kyllä tuumas että koska on nyt tämän kierron aikana ulkomaan reissu niin ei välttämättä kannattais alottaa niitä nyt, mutta kun ehtisin kyllä käydä ennen sitä siinä seurantaultrassa.
Tietääkös kukaan siitä, että tarviiko niiden kanssa tehdä sitten jotain kontrolleja kp11-19 välisenä aikana??? Verikokeita tai vastaavia? Haluaisin jo niin alottaa ne nyt että jos ei niilläkään tärppää niin pääsee nopeesti uusiin tutkimuksiin ja hoitoihin. Kuukausi tuntuu todella pitkältä ajalta odottaa vaikka näitä onki jo takana päinki näin paljo.
 
Ikävää kuulla tätiuutisista.. Kaikille isosti voimia jättämään pettymykset taakse ja uskoa ja luottamusta seuraaviin koitoksiin. :hug:

Lauri Tähkästä mun kommentit on: "törkeen hyvä". Musta pohjanmaan murre on hauskan kuulosta. Itse hävettää ennemminkin kailottaa tällä "laulaval Lounais-Suame nuatil"... :)
 
No voi nääs, kuinka paljon oli tullut kurjia uutisia!

Postimestarille, Nannalle ja Pupuvaimolle :hug: ja voimia uuteen kiertoon. Sitrukselle myös :hug: ja tsemppiä, toivottavasti pääsette nyt eteenpäin IVF:n avulla! Kaalle harmittelut negatestistä, toivottavasti se siitä vielä muuttuu! Ja Kevätesikolle tsemppiä testauksiin, täällä ollaan peukut pystyssä!
 
Keskiviikko 5.9.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Kaa..................28.............kp 1/30......................yk 2
Kevätesikko....28...............kp 1/28-32.................yk 8
Nanna81.........26...............kp 2/29-37................yk 10
Sitrus79..........28..............kp 2/28-29.............kesästä 2006
Postimestari.....29.............kp 2/24-27..................yk 5
Pupuvaimo........29.............kp 3/29-32...............pari vuotta
Coke................29.............kp 4/24-29....................yk 2
Ada.................28..............kp 15/26.......................yk 5
Hemuli79........27..............kp 19/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 22/27.......................yk 5
Tähtisilmä.......27..............kp 22/31-33.................yk 7
Kiki80..............27.............kp 23/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 24/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 27/28.......................yk 8
Kvart över......28...............kp 34/28-34.................yk 6
wind...............29..............kp 39/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 43/29-62............elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 48/49...............syksystä 2006
Enna...............29...............kp 54/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Mulla on ihan pää jäässä, eikä meinannut päivitykset mennä millään oikeille numeroille. Vinkatkaa jos jonkun tiedoissa on häikkää... :headwall:
 
Laitan nyt tällai kollektiivisesti: Halit kaikille, joilla uusi kierto sai alkunsa ja peukut pystyyn uutta ajatellen ja tietty uudet yritykset kehiin!

Sitrukselle erityistuplahalit ja toivotaan, että pääsiette siihen IVF-hommaan pian ja pääsette sen avuilla sitten eteenpäin!

Lauri Tähkästä - ei ole mun juttuni. Tykkään kyllä useista murteista ja tuosta pohojalaasesta on tullut mulle lämpimät fiilikset, koska veljen kumppis on sieltä ja hän on mahtava tyyppi! Itse pohjanmaan kultturista en niin pidä ja 'käly' on mielestäni hieman epätyyppillinen pohojalaanen - on niin iloinen ja nauravainen. Se rehvastelutyyli ja semmoinen juroilu toisaalta ei oikein ole mun mieleeni. Toki siellä on paljon hyviäkin puolia - toivottavasti en nyt loukannut ketään. En nyt tahdo yleistää, puhun vain omasta kokemuksesta ja kuten sanottu, niin kälyseni on aivan ihana (vaikka onkin pohjanmaalta ;) ) Pitää sitä sitäpaitsi ainakin leikillään pikkasen naljailla eri paikkakunnilta oleville, kuin mistä itse on.
 
Kevätesikko!!! :hug:

Mulle kävi TASAN samalla lailla!! Kävin kaupassa ja samalla apteekissa, ostin kaksi testiä (varmuuden vuoksi) ja kun pääsin kotiin, alkoi tuhru! Hanat ei oo vielä auki, mutta kirves on jo kaivossa. Että se siitä äitienpäivälapsesta sitten, perkele!! Pitää varmaan liittyä kirkkoon niin alkais jälkeläisiä siunaantumaan. Tai alkaa ryyppäämään ja käyttämään huumeita, niille kun tuntuu aina tulevan lapsia ihan vahingossa. Harmittaa ihan armottomasti! (ei siis millään pahalla teille, jotka kuulutte kirkkoon! Ja noita toisia täällä tuskin pyörii..)

Menen ostamaan kunnollisen lämpömittarin ja alan mittailemaan lämpöjä oikein urakalla. Ja tässä kuussa täällä ei tehdä iltaisin mitään muuta kun harrastetaan seksiä. Joka ilta. Tietokoneet, kirjat ja Tv ja BB sen mukana bannataan, niitä saa käyttää vasta kun on siemenet sisällä.. :kieh:
 
Minäkin jo sanoin miehelle, että alan tupakoivaksi alkoholisti-narkkariksi.

Olin tällä kertaa AIVAN VARMA. Mieskin oli, se oli jo töissä tänään ehtinyt itsekseen hykerrellä meidän toukokuun vauvaa. Voi ressukkaa, kyllä sitäkin hirmuisesti harmitti.

Meillä oli tässä kierrossa kunnon lämmönmittaus-pupuilu meininki; mittasin lämmöt joka päivä ja pupuiltiin joka päivä kunnes lämmöt pomppas. No joo, toi kyllä kuulostaakin ihan keskitysleirimeiningiltä.

Kävin tuossa meidän tutussa apteekissa hakemassa testin ja farmaseuttipoika toivotti sitten vielä onnea, että tulos olisi mieluinen.

Tuplahalit :hug: kaikille pudonneille ja kiitos kaikille ihanille myötäeläjille! :heart: Kyllä me kaikki vielä saamme ne tuhisevat nyyttimme, ovat sitten ainakin todella toivottuja lapsia.
 

Yhteistyössä