Ada, mä käyn myös joka kerta siellä katsomassa lasketun ajan! Ihan pimeetä. Ja nyt mä oon vielä parissa kierrossa alkanut tosi taikauskoiseksi! Pidän tädin lähestyessä koko ajan pikkarinsuojaa tai sidettä "varmuuden vuoksi" (käänteistä toiveajattelua..), en uskalla kirjoittaa tänne mitään "oireita", en oo kertonut miehellekään kiertopäiviä tai mitään tuntemuksia.. Ja siis kävin tossa vähän aikaa sitten vasta katsomassa taas sen seuraavan lasketun ja kaduin heti, kun ajattelin että jos se tuokin jotain pahaa karmaa!!
Ihan sekoboltsi!
BB:stä oon sitä mieltä, että ne kummatkin sais lähteä vetämään. Einari käteen ja Maria ihan mihin vaan.. Hirveitä molemmat! (Ihanaa, kun saa hyvällä omallatunnolla arvostella ihmisiä!)
Oltiin eilen kylässä pelailemassa lautapeliä ja se isäntä vähän innostui tarjoilemaan juomia... Olin ajatellut, etten juo kun pari lasia, mutta.. Toisaalta, tää menee taas siihen taikauskon piikkiin, kun ajattelen, että jos jotenkin hirveästi varaudun raskauteen, tulee täti satavarmasti. Eli tuli vedettyä ihan kunnon perskännit. Ei tosin niin pahoja, kun mies kun se ei kehdannut kieltäytyä niin monesta juomasta, kävi äskenkin vielä oksentamassa...
Peukkuja
Kaalle! Ja perinteinen tätimuuri:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: