Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Eipä oo tullu noilla ovis laskureilla leikittyä. Se varmaan tekee kun on säännöllinen kierto ollu et jos se tapahtuu niin kait se tapahtuu samoihin aikoihin. Mut antaa se varmasti hyvää osviittaa millon kannattaa tunnustella :)

Kaa: Joko on jännää? millos testaat?

Nenä täällä ollu toispuoleisesti tukossa mut ei muuten flunssan oireita sitä tässä odotellut. Käytiin pitsalla ja reilusti valkosipulia päälle niintaas kulkee molemmistra eikä juuri oo tukkonen olo :D hienoa :D Mua ei kylä yhtää jännitä tuo ens viikko, jotenkin on siitä varma et menkat alkaa ajallaan kuten aina ennenkin... ja onhan mulla tästä kierrosta jo testissa nega, joten ei tarvi sitäkään jännätä :) Mut oikeesti usko loppuu mut olkoon, kun ens vuoteen selviäis...
 
Kaa
Unico, viime perjantainahan (kp 26/28) tuli Aconin herkällä nega, mutta eihän se periaatteessa merkkaa vielä mitään. (Toiveajattelua...) Jos täti ei ole tullut keskiviikkoon mennessä, testaan silloin aamulla. Sattuu olemaan vapaapäivä. Jotenkin tuntuu siltä, että en halua testata juuri ennen töihin menoa. JOS sattuis olemaan plussa, niin työpäivästä tulis tuskin mitään... :D Mutta siis, vielä ei jännitä, olo on ollut jotenkin "ei-raskautunut" koko ajan. Ei mitään normaalista poikkeavaa tuntemusta. Paitsi nyt sellainen menkkamainen jomotus. :/
 
Ada
Heippa Diarmuid ja muut! Hyvä että täältä löytyy asiantuntemusta puutarhatöissä - Unicon lailla olen suunnitellut alkavani talventulotöihin... tässä jossakin vaiheessa. En ole vielä koskaan oikein onnistunut niissä.

Tarkoitin laskurikysymykselläni laskettuaikalaskuria - eli vielä tärähtäneempi juttu kuin ovislaskuri.

Olen Toivon kanssa samaa mieltä, Maria pois. Olen katsonut yhden jakson, mutta ehdin jo ärsyyntyä.

Pidän täysiä peukkuja Kaalle, lähden sinne vaellukselle tästä ja kun keskiviikkona palaan tulen heti katsomaan miten Kaan kävi. :whistle: :whistle: :whistle: plussatuulia!!!
 
Ada, mä käyn myös joka kerta siellä katsomassa lasketun ajan! Ihan pimeetä. Ja nyt mä oon vielä parissa kierrossa alkanut tosi taikauskoiseksi! Pidän tädin lähestyessä koko ajan pikkarinsuojaa tai sidettä "varmuuden vuoksi" (käänteistä toiveajattelua..), en uskalla kirjoittaa tänne mitään "oireita", en oo kertonut miehellekään kiertopäiviä tai mitään tuntemuksia.. Ja siis kävin tossa vähän aikaa sitten vasta katsomassa taas sen seuraavan lasketun ja kaduin heti, kun ajattelin että jos se tuokin jotain pahaa karmaa!! :LOL: Ihan sekoboltsi!

BB:stä oon sitä mieltä, että ne kummatkin sais lähteä vetämään. Einari käteen ja Maria ihan mihin vaan.. Hirveitä molemmat! (Ihanaa, kun saa hyvällä omallatunnolla arvostella ihmisiä!)

Oltiin eilen kylässä pelailemassa lautapeliä ja se isäntä vähän innostui tarjoilemaan juomia... Olin ajatellut, etten juo kun pari lasia, mutta.. Toisaalta, tää menee taas siihen taikauskon piikkiin, kun ajattelen, että jos jotenkin hirveästi varaudun raskauteen, tulee täti satavarmasti. Eli tuli vedettyä ihan kunnon perskännit. Ei tosin niin pahoja, kun mies kun se ei kehdannut kieltäytyä niin monesta juomasta, kävi äskenkin vielä oksentamassa...

Peukkuja Kaalle! Ja perinteinen tätimuuri:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Toi tätimuuri on hyvä KÖ! :LOL:

Joopa joo! On toi Einari vaan aikamoinen hipelöijä, mut silti toivon että mielummin se jäis taloon kuin Maria. Näyttää että sillois samat meikit aamusta iltaan ja päivästä toiseen! Saunoikin meikit poskella! Kiva arvostella muita kun on itse niin "täydellinen" :LOL: !

 
Mun mielestä ihan parhaat pelit varsinkin likkaporukalla on alias ja trivial pursuit. Veljen lasten kans tulee pelattua Unoa ja Kimbleä ja miehen kans Monopolya. Rakastan pelata lautapelejä varsinkin pienessä nousuhuppelissa!
 
En tiedä, onko sopivaa enää liittyä joukkoonne tässä vaiheessa, kun ootte jo kauan "olleet porukassa". Olen kuitenkin seurannut keskusteluitanne (hiljaa mielessäni toivonut kaikille plussia) ja monesti suunnittelut kirjoittavani, mutta kuitenkaan en ole aiemmin tohtinut osallistua. Nyt oli pakko...

Täti kurvasi paikalle tänään ennalta arvaamatta ja varoittamatta... Pettymys on suunnaton, vaikka odotuksetkaan ei ollut mitenkään korkealla (yk 1). Jotenkin sitä kuitenkin toivoi niin paljon, myös itseltään salaa.

Pillereiden lopettamisen jälkeen (n.puoli vuotta sitten) kuvittelin jo kierron olevan tasaantunut 28:aan, mutta tosiaan nyt sitten lähti kp1 käyntiin 24 päivän jälkeen. Tosi surkea olo. Nyt koitan piristyä ja muistaa, että meillä tämä tosiaan oli vasta eka koitos...

Plussatuulia ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Coke: Tervetuloa vaan porukkaan! :hug: siitä se taas lähtee uusi kierto, ja uudet toiveet. Onko sulla mones lapsi haaveissa?

tovio79: Lautapleit on just huippuja ja ennen kaikkea siinä pienessä hiprakassa, ja varsinkin jos pelaa ne juoma pelinä :)
 
Sunnuntai 2.9.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Coke................29.............kp 1/24-29....................yk 2
Ada.................28..............kp 12/26.......................yk 5
Hemuli79........27..............kp 16/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 19/27.......................yk 5
Tähtisilmä.......27..............kp 19/31-33.................yk 7
Kiki80..............27.............kp 20/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 21/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 24/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 25/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 28/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 29/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 30/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 31/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 32/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 36/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 40/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 45/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 51/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Vau, listalla ollaan jo! Kiitos! :) Äsken vielä "jännittelin" tänne kirjoittamista (olen ihan noviisi tällä saralla) ja nyt jo tunnen kuuluvani porukkaan! :) Mutta siis ikä on 29 v ja kiertopäivä ois vielä tähän päivään mennessä ollu 28-29, mutta tänään siis se heitti ihan härän takapuolta.. joten oiskohan 24-29 nyt sitten oikea. Niin ja älkäähän mua ihan heti heittäkö mäkeen täältä, kun en aina ihan välttämättä pääse palstoille kirjoittamaan.
 
Coke: Kuhan et nyt yli kaakautta meitä tietopimennossa pidä :D On se kiva luke kuulumisia aina silloin tällöin :D Ja älä tuhia jännitä, ei ne aina kaikki mee ihan nappiin, mut kun asian sa selvää niin ihan sama :D
 
Maanantai 3.9.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Pupuvaimo.......29.............kp1/29-32....................pari vuotta
Coke................29.............kp 2/24-29....................yk 2
Ada.................28..............kp 13/26.......................yk 5
Hemuli79........27..............kp 17/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 20/27.......................yk 5
Tähtisilmä.......27..............kp 20/31-33.................yk 7
Kiki80..............27.............kp 21/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 22/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 25/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 26/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 29/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 30/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 31/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 32/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 33/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 37/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 41/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 46/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 52/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

 
Huomenta ja hyvää alkuviikkoa! Täällähän menee jo monella päivät kauniita lukemia :) ! Toivottavasti tulis joukkoplussaus. Minä odottelen tätiä ja lääkärin soittoa. Kummastakaan ei vielä ole mitään näkyny.

Niin ja tervetuloa Coke ja Diarmuid!
 

Yhteistyössä