Matarena, vai muka reppana...toivotaan, että tärppäsi.
Onnittelut toivo79:lle luomuilun aloittamisesta. Itse en varmaan enää hormonaaliseen ehkäisyyn ajatellut edes palata, mulla kun se vie kaikki halutkin mukanaan - mielummin sitten luomu/kumi-menetelmällä.
Tänään olen jotenkin posityiivisella fiiliksellä vaikka tentit painaakin päälle, enkä ole kovin paljon ehtinyt lukea. No, teen parhaani, mitä tässä ajassa ehtii ja katsotaan mihin se riittää...eipä se asia kummminkaan stressaamalla miksikään muutu - oonhan sitäpaitsi jo ennestään tällainen "iki"teekkari, joten mitä se nyt enää tässä konkurssissa tuntuu, jos valmistuminen lykkääntyy puolella vuodella. Sitäopaitsi odottamisen yrittäminen on joka tapauksessa katkolla vielä tuonne vuoden vaihteen toiselle puolelle. Sit voi alkaa yrittelemään, vaikka miten olisi mennyt nämä työ-/valmistumisjutut, turha sitäkään nyt on loputtomasti siirtää ja kun mies valmistuu kumminkin sitten ensi keväänä - heillä on sen verran "koulumaisempaa" tuo opiskelu ja myöskin hänet tuntien, sen verran ahkera ja tunnollinen, että kaikki tulee kyllä suoritetuksi ajallaan. Tähän mennessä hän on kaikista kursseista muutenkin saanut arvosanoiksi 4-5! Vitosia taitaa olla vielä valtaosa - että semmoinen hikari :heart: No, toisaalta, mitä järkeä lähteä opiskelemaan itselleen uutta ammattia yli 30-vuotiaana, jollei sen suhteen ole sitten tosissaan?
No, tällainen tiistaiaamu mulla - toivoa täynnä! Hyvää huomenta muillekin! =)