Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Tiistai 28.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28.......kp 7/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 11/30.........................yk 2
Matarena........29..............kp 14/27.......................yk 5
Tähtisilmä....27.........kp 14/31-33.............yk 7
Kiki80..............27.............kp 15/?..........................yk 2
Siilura..............27.............kp 16/28.......................yk 2
Unico...............27..............kp 19/28.......................yk 8
Postimestari...29..............kp 20/24-27...............yk 4
Kaa..................28..............kp 23/28.....................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 24/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26..............kp 25/29-37................yk 9
Kvart över......28..............kp 26/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28..............kp 27/28-32.................yk 7
wind................29..............kp 31/36-41.................yk 2
Memmu-80.....26..............kp 35/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28.............kp 40/49.................syksystä 2006
Enna................29..............kp 46/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Onnea viimeiselle pillerille Toivo! :D Muistan itsekseni juhlistaneeni viimeistä kertaa kun kävin uusimassa reseptiä, käyntiä apteekissa, viimeisen ehkäisykierron alkua jne. Kokonaisuudessaan minulla oli siis suunnilleen vuoden mittainen hykertely-kausi ennen kuin pääsi tositoimiin... :LOL:

Oviksen sain tikutettua eilen eli kp13, joten tämäkin kierto taitaa sitten olla 27 päivää niin kuin edellinenkin. Vaihdan sen tuohon listaan itselleni. Mies-reppana ei tiennyt mihin joutui kun töistä kotiin pääsi. Melkein jo ulko-ovelta aloin taluttaa makuuhuoneen suuntaan. B)
 
Matarena, vai muka reppana...toivotaan, että tärppäsi.

Onnittelut toivo79:lle luomuilun aloittamisesta. Itse en varmaan enää hormonaaliseen ehkäisyyn ajatellut edes palata, mulla kun se vie kaikki halutkin mukanaan - mielummin sitten luomu/kumi-menetelmällä.

Tänään olen jotenkin posityiivisella fiiliksellä vaikka tentit painaakin päälle, enkä ole kovin paljon ehtinyt lukea. No, teen parhaani, mitä tässä ajassa ehtii ja katsotaan mihin se riittää...eipä se asia kummminkaan stressaamalla miksikään muutu - oonhan sitäpaitsi jo ennestään tällainen "iki"teekkari, joten mitä se nyt enää tässä konkurssissa tuntuu, jos valmistuminen lykkääntyy puolella vuodella. Sitäopaitsi odottamisen yrittäminen on joka tapauksessa katkolla vielä tuonne vuoden vaihteen toiselle puolelle. Sit voi alkaa yrittelemään, vaikka miten olisi mennyt nämä työ-/valmistumisjutut, turha sitäkään nyt on loputtomasti siirtää ja kun mies valmistuu kumminkin sitten ensi keväänä - heillä on sen verran "koulumaisempaa" tuo opiskelu ja myöskin hänet tuntien, sen verran ahkera ja tunnollinen, että kaikki tulee kyllä suoritetuksi ajallaan. Tähän mennessä hän on kaikista kursseista muutenkin saanut arvosanoiksi 4-5! Vitosia taitaa olla vielä valtaosa - että semmoinen hikari :heart: No, toisaalta, mitä järkeä lähteä opiskelemaan itselleen uutta ammattia yli 30-vuotiaana, jollei sen suhteen ole sitten tosissaan?

No, tällainen tiistaiaamu mulla - toivoa täynnä! Hyvää huomenta muillekin! =)
 
Jipii! Tulin juuri kampaajalta uuden pään kanssa! Leikattiin ja laitettiin raitoja eteen sellaset tummemmat suikaleet, muuten vaaleet! Kyllä taas kelpaa pari kolme kuukautta. Mies tuli kotiin töistä kuumeisena! Täytyypi toivoa että flunssa ei tartu. Kuinkas teillä sujuu?
 
Kaa
Kävin tänään lyhennytämässä kynnet työpituuteen ja yritän saada unta (onnistumatta siinä). Olen siis menossa yövuoroon ja heräsin aamulla seitsämän jälkeen. Paras olisi nukkua...

Enää viisi päivää odottelua. Tai oikeastaan viikko. Otetaan varman päälle.
 
Hih, samoissa merkeissä täälläkin eli tulin juuri kampaajalta kotiin uuden tukkavärkin kanssa, ihanaa!

Tikuttelin vielä varmuudeksi ovista ja tänään jo taas oli ihan yksi viiva tikussa, ei edes haamua seurana. Ovis siis tosiaan oli eilen. Oltiin ainakin oikeaan aikaan liikkeellä, nyt ei voi kun pidellä peukkuja taas seuraavat pari viikkoa. Paitsi ehkä juoda punaviiniä? :)

Aika monella näkyy olevan taas viikon sisään jännät hetket, toivottavasti tulisi paljon plussia! bd
 
Toivo! Mä oon ihan hirveessä BB-koukussa! Tosin pelkään, et jos ne tän vuotiset tyypit on ihan urpoja niin en pysty katsomaan. Aiempina vuosina en oo kyennyt alussa kattomaan kun on ollut niin kamala myötähäpeä! Viime vuonna mulla oli kans 24/7 (mieheltä salaa.. se inhoaa ohjelmaa) mut en tiedä vielä viitsinkö ottaa tänä vuonna. Nyt on niin paljon kouluhommia ja töitä, että ihan kiva nukkuakin välillä :D Ja olihan se aika säätämistä katsoa sitä vaan silloin kun mies on töissä.. :LOL:

Mittasin äsken lämmön, kun on jotenkin viluinen olo ollut pari päivää ja 37,1. Taitaa siis olla flunssa tulossa, kiva, kun just alkoi koulu tällä viikolla..

Päivät näyttää olevan kohta täynnä mullakin tossa listassa, mutta aion testata vasta, kun tuo 34 päivää on täynnä, sillä luulen oviksen olleen myöhään, vasta kp 20. Ja menkat alkoi parin päivän tiputtelulla, eli nyt kai tarkkaan ottaen kp 24 tuon 26:n sijaan. Mutta antaa olla listassa vaan noin, laitetaan ensi kiertoon sitten taas päivät oikein, kun en tarkkaan muista tuota tämän kierron alkua..
 
Ada
Jahas, BB siis alkaa nyt. Aikaisemmin olen jäänyt suorastaan yhteiskunnan ulkopuoliseksi heittiöksi, kun en ole seurannut. Täytyy yrittää vähän katsoa - edes sen verran että muodostuu joku suosikki ja inhokki :LOL:

Onnea Toivo viimeisestä pilleristä! Kyllä se on kropallekin hyvä, että annat sen toimia luonnollisessa rytmissä, tai niin mä ajattelin kun lopetin pillerit. Toivotaan että rytmi asettuu pian.

Mulla on ihan kummallisia uutisia kerrottavana. Tai en olisi uskonut, että minä olen tällainen ihminen :/ . Mutta vaikuttaa siltä, että mulla menee nyt ura tämän polttavan vauvakuumeenkin yli. Olen huomannut, etten voi pyrkiä yhtä aikaa ajatuksissani kehittämään työkuvioita ja haaveilla jääväni äitiyslomalle. Taidan olla oikeasti siirtymässä tjot-linjalle. Eli samalle linjalle missä mies on. Toivon vaan etten herää jonain päivänä kymmenen vuoden päästä, että jestas sentään, unohdin hankkia niitä lapsia kun oli niin kiire töissä. Tekisi vähän mieli huutaa, että tämän yhteiskunnan täytyy ottaa naisiaan paremmin huomioon!

Taidan tehdä samoin kuin muutama täällä, eli menen hankkimaan (kostoksi yhteiskunnalle) sairaan hienon lohtukampauksen
;)

Hyvää viikkoa kaikille!
 
Tjaahas nyt ne sitten alotti juomaan heti ekan illan kunniaks BB:ssä. Meille kans tuli ilmaseks toi 24/7 kun oli ilmanen maksukanavapaketin tilaajille. Meillä näkyy mm. Max formuloiden takia. Taidampa vielä vähän aikaa seurailla noiden elämää ja sit nukkumaan. Aika laidasta laitaan tota porukkaa. Ei voi sanoo että onko joku suosikki/inhokki vielä näin ensivaikutelman perusteella. Mut HYVÄÄ YÖTÄ!!
 
Keskiviikko 29.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28..........kp 8/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 12/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 15/27.......................yk 5
Tähtisilmä.....27...........kp 15/31-33...............yk 7
Kiki80..............27.............kp 16/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 17/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 20/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 21/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 24/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 25/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 26/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 27/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 28/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 32/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 36/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 41/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 47/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Kaa
Heips toivo ja muut!

Itse heräilin juuri tuossa kakkosuniltani ja töihin olisi taas kohta lähdettävä. Meidän perheessä ainakin yksi saa hoidettua tämän koko jälkeläisasian loppuun asti; koirallani kävi tänään jo toistamiseen tälle viikolle "morsian". Pentuja odotellaan tuonne joulukuun alkuun. Ihanaa! :heart:

Itselläni on ihan kauhea hinku testata itseni. Nyt on kp 24/~28. Meillä kun töissä on mahdollista testata sekä pissasta että verestä tuo HCG-hormoni, niin nyt tiukat paikat olla töissä! :D Koko ajan miettii, että jos sitä kuiteskiin... Mutta nyt taitaa olla vielä liian aikaista, eikö? Olen vaan jostain lukenut, että hormoni rupeaa nousemaan jo 9-10 päivän päästä hedelmöittymisestä. Itselläni on nyt arviolta 10 päivää mahdollisesta "kohtaamisesta". Olen töissä vielä perjantaiaamuun saakka (yövuoroissa), joten pe olisi 12 päivää mennyt... Auttakee hyvät immeiset! Mitä mie teen... :headwall:

Mukavaa illanjatkoa kaikille! Yöllä taas saatan kirjoitella öisiä ajatuksia foorumille...
 
No sulla on sitten Kaa jännät paikat. Ite oisin varmaan jo testannu jos mulla ois tollanen tilanne. Oon kylläkin kauhee hätähousu tunnetusti. Ehkä maltti on valttia kuitenkin. Meinaatkos odotella vielä viikon päivät testaamista?
 
Kaa
Toivo, en tiedä. Tekisi mieli testata jo perjantaina ennen töistä pois lähtöä (aamulla)... Saa nyt nähä. Voinhan mie keksi vaikka mitä hyviä tekosyitä testaamiseen; esimerkiksi se, että kaapissa on siideri, jota olen himoinnut jo kauan!

Anyways, kerron kyllä sitten, jälkeenpäin. :LOL:
 
Torstai 30.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28..........kp 9/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 13/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 16/27.......................yk 5
Tähtisilmä.....27...........kp 16/31-33...............yk 7
Kiki80..............27.............kp 17/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 18/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 21/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 22/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 25/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 26/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 27/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 28/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 29/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 33/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 37/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 42/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 48/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Huhuu, onkohan Enna vielä palstailemassa?! :wave: Kiertopäivät ovat jo täyttyneet eikä uusia kuulumisia ole tullut hetkeen.
 
Kaa; mä olen yhtä malttamaton testien kanssa, ne polttelee hyppysissä aina kun kiertopäivät alkaa olla lopuillaan. Toisaalta sulla olisi tilaisuus tehdä testi nyt "työpaikan piikkiin" ja toisaalta olisi hyvä odotella kun ei siinä testissä vielä välttämättä näy mitään, vaikka olisikin tärpännyt. Koita vielä hetki jännäillä...

Toivo: Mulle sekä miehelle yrityksessä on nyt eka lapsi eikä mies ole vielä pähkäillyt isyysvapaita. Ja jos nyt kysyisin niin taatusti en saisi edes vastausta, kun mies tykkää elää tiukasti kiinni tässä päivässä eikä mieti asioita ennen kuin ne on ajankohtaisia. Jos se musta kiinni on, niin kyllä se mies voisi niitä vapaita pitää sitten joskus, toivon mukaan.
 
Tää on niin hermoja raastavaa odottamista ja ihmettelemistä! :kieh: Kuvittelin niin etten tällä kertaa enää usko koko raskautumiseen, kun niin monta kertaa on jo saanut pettyä. No, katin marjat, tässä minä taas niiiiin elättelen toiveita. Ja mua ärsyttää se että elättelen toiveita. Ärsyttää se, että toiveiden elättelystä seuraa korkealta putoaminen. PRKL. GRRRR. ARGH.

Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Oikeastaan. Täti kyllä ilmoittaa ajoissa tulostaan infernaalisella päänsäryllä, tädin tulo ei siis jää huomaamatta.

Mä en oikein ole sisäistänyt BB:n hohdokkuutta, mies sitä seurasi viime vuonna tiiviisti, ja minä laskin päiviä siihen, että koko show loppuu joulukuussa... Ajattelin, että tällä kertaa yritän seurata BB:tä, jos se sitten jotenkin avautuisi. Täytyy kyllä myöntää, ettei oikein kiinnosta. :ashamed:
 
Täällähän on porukka hankkinut urakalla uutta päätä ;) Onnea kaikkien uusille hiuksille ;)
Kvart över: Toivottavasti se plussa paukahtaa!
Kaa: Ootkos kertonut työkavereille haaveilustas? Vai salaako suunnittelet ;) Tuuhan sitten tänne paljastamaan. mssä muuten olet töissä?
toivo79: Mä en oo vielä jaksanut edes alkaa suunnittelemaan koko BB:n kattomista, Ei oo ihan niin ton telkun perään (vielä )
Kevätesikko: niin tuttu tunne tuo turhautuminen ja onnistuukohan se koskaan, Tsemppiä ja iloista mieltä sinne...
Tuosta testaamisesta :LOL: Saanko vetää pohjat... Mä sain maanataina negan ja ihan veritestistä et en ainakaan sillä hetkellä ollu niin raskaana et näkys (siis kp 18 tuli testattua). No Et sitten on ongelma et jännittääkö nyt tässä kierrossa vai odotaako vaan tyynen trauhallisena menkkoja kun en kerta raskaanakaan ollut :) Nyt ei ainakaan pitäs korkealta tippua...
 

Yhteistyössä