Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Kylläpä on väsynyt olo, taitaa flunssa pukata päälle kun viluttaa, kolottaa ja jomottaa. Tylsää! :/

Mä tuossa mietin taas sitä greippimehua ja sen tehoa, kun hoksasin vanhoja viestejä selatessani, että Juuri joka viimeksi plussasi joi ainakin alkukierrossa tuota mehua. Ei kyllä maun puolesta uppoa mulle. Riittäisköhän kuitenkin noi monivitamiinit missä on foolihappoa molemmille ja sinkkiä miehelle. Mun punaviinikuuri loppukierrosta ei viimeksi auttanut vielä, mutta kyllähän sitä ilokseenkin vielä nauttii kun voi. :p
 
Matarena: Mull aon tässä kierrossa grieppimehukuuri alku kuusta ja kun bongaan oviksen niin sitten ajattelin hetken litkiä päällekkäin ja loppu kierron punkkua(vaikka se on pahaa) Katotaan mikä on loppu tulos... Vaikka alkaa toivo mennä, mut odotellessa ens vuotta ;)
 
Unico: juu kaikki konstit käyttöön :D Sitäkin hirvittelen että kun toisilla on greippimehu aiheuttanut tavallista kivuliaamman tädin vierailun ja mulla olisi viimeistä edellinen kerta aika karmean kivulias. Nyt viimeksi ei onneksi niin pahasti viillellyt vatsanpohjaa joten nyt kykenen taas asiaa harkitsemaan. Jaa-a, menisköhän vaan kaupan kautta kotiin ja tarttuisi härkää sarvista :kieh:
 
Matarena: Keväällä kunviimeksi kokeilin , niin silloin olin kipeä ja vuoto oli kovin runsasta. Nykyään taan kun olen ollu ilman kesän niin justsen paripäivää vuotaa. olen miettinyt pitäskö siitä huolestua. ennen pillereitä oli noin 7 menkat joista 3 todella runsasta ja kipeää.
 
Ada
No niin, se pirullinen täti on täällä taas! Kuka muka kutsui?! Greippimehulla vahvistettu vuoto, että siinäkin mielessä on niin kivaa että! Meinaan kuitenkin jatkaa greippilinjalla, sillä fyysiset oireet vie ainakin huomiota henkiseltä kärvistelyltä. Ja onneksi mulla on melko lyhyt kierto, tällä kertaa 25 päivää, joten kohtahan tässä ollaan taas toiveikkaana ja jännittämässä. Mullakin on töitä niin paljon, että aika kuluu kuin siivillä. Ja onneksi todella pidän mun työstä, niin kuluu ihan kivoissa merkeissä. Vaikuttaa siltä, että alan tottua tähän kuumeessa oloon ja sen oireisiin.

Nyt kun kirjoitin tuon, niin varma romahdus varmaan seuraa :xmas:

Pohdin kuumeisesti ottaisiko ovistikut ja kaikki mahdolliset keinot käyttöön... jostain syystä mua jännittää ne tikut.

Mun mies oli aika ihana tänään. Se ei sanonut yöllä tai aamulla mitään kun kiemurtelin menkkakivuissa, mutta tuli töistä kesken päivän kotiin asentamaan mulle yhtä mielettömän hienoa kuvankäsittelyohjelmaa, jota olen kauan toivonut. Sitten se lähti takaisin töihin ja sanoi, että tässä on sulle muuta ajateltavaa ja että sun täytyy varmaan tehdä vielä jotain tärkeää ennenkuin se meidän vauva haluaa syntyä.
 
Ada
[/b]Keskiviikko 22.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28.......kp 1/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 5/30.........................yk 2
Matarena........29..............kp 8/28.......................yk 5
Tähtisilmä....27.........kp 8/31-33.............yk 7
Kiki80..............27.............kp 9/?..........................yk 2
Siilura..............27.............kp 10/28.......................yk 2
Unico...............27..............kp 13/28.......................yk 8
Postimestari...29..............kp 14/24-27...............yk 4
Kaa..................28..............kp 17/28.....................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 18/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26..............kp 19/29-37................yk 9
Kvart över......28..............kp 19/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28..............kp 21/28-32.................yk 7
wind................29..............kp 25/30-40.................yk 2
Memmu-80.....26..............kp 29/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28.............kp 34/n.35.............syksystä 2006
Enna................29..............kp 40/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Ada: :hug: ja onnea seuraavaan... Hienosti sanottu mieheltä.

Mä kans mietin niitä ovis tikkuja pitkään ja hartaasti mut uteliaisuus voitti ja nyt ekaa kiertoa kokeilen, mutta toisaalta ainakin täällä on useampia yrityskertoja takana. Mieti mikä tuntuu hyvältä ja anataa itselle mielenauhan. (ei ainakaan ne jatkuvat negat ovis tikussa (okei on niitä jo kaks tullu, mutku huomenn aolis laskennallisesti oikea päivä, hiukan jännää mitä huomis aamusta näyttää.)
 
Ada
Kiitos unico!

Ovistikuista samat tunnelmat. Että mitä jos ei tulekaan mitään viivoja tikkuun. Ja toisaalta - sen juuri tahtoisinkin tietää. Että ovuloinko mä oikeesti vai kuvittelenko vaan... onneksi sitä ei tarvitse tänään päättää ;)
 
Olipas kivasti tehty ja sanottu mieheltä. niin ne vaan miehet pehmenee. Miehen aloitteesta nyt sitten lopetan pillerit vaikka viime keväänä oli vielä epävarma haluaakokaan lapsia?!? Autto vissiin kun silloin tällöin vihjailin enkä painostanu ja luettiin yhdessä mm. perhesuunnittelun sivuja. Vissiin miehellä ollu se käsitys että nainen tosta vaan tulee raskaaks. No ollaan ajteltu että lapsi voi syntyä vuoden 2009 puolella joten n. vuoden päästä aletaan sitten tosissaan yrittämään. Katellaan miten mun kroppa alkaa toimia ilman pillereitä. Ja jonkun verran pitäis samalla saada vähän kiloja pois vuoden aikana. Taidanpa minäkin alkaa tikuttelemaan kun lopetan pillerit ja tyhjennysvuoto on tullu. Tilasin jo 12 liuskaovistestiä mammaksi.fi:stä. Ai että nyt eletään jänniä aikoja. En meinaa housuissani pysyä kun tekis miele kuuluttaa koko maailmalle että lopetan pillerit. Mut olkoon se nyt mun ja miehen ja teidän lukijoitten välinen asia :LOL: !
 
Kaa
Itsekin yritin sitä greippimehua juoda, ja kaksi litraa meni irvistellessä. Lopetin siihen. Yäääh, ei ole mulle. Minulla tuo ovis on muutenkin niin helposti tunnistettavissa, etten greippejä tarvitse.

Olen tässä yrittänyt tunnustella kroppani tuntemuksia, mutta en ole mitään erityistä huomannut. Joten siitä syystä päättelen, että ei ainakaan ekalla kerralla tärpännyt. Ja siitä syystä myös uskalsin juoda yhden maitolasillisen siideriä. :) Mutta eihän sitä tiedä vasta kuin parin viikon päästä... ja toivottavasti olen väärässä!
 
Kaa
Sain muuten tänään tietää, että hyvä ystäväpariskunta saa pikkukakkosensa joulukuun lopulla. Ihanaa! Vielä ei pistänyt omassa sydämmessä, vaan olin äärimmäisen onnellinen heidän puolestaan. Todella hyvin olivat piilotelleet asian!
 
Kaa, mä tykkään siitä mausta. Huomasin kun veli oli kylässä nini pyurkki oli tyhjentynyt et niin kai tuokin siitä sitten tykkäs :D
toivo79: Tänne on hyvä kirjoitella, kun ei luulis tunnistettavan ;)
Okei jos joku tuntee mut livenä niin käsipystyyn :D
 
Adalle tätipahoittelut! :hug: Ja sulla on kyllä kiltti mies!

Ja Juurelle isot plussaonnittelut!! :heart:

Oon onnistunut täysin olemaan nyt kyttäämättä itseäni, ihanaa. En edes tiedä onko ovis ollut jo, vai vasta tulossa, mitään tuntemuksia ei ole ollut. Oon käynyt kyllä lukemassa teidän juttuja (Janikselle muuten kiitoksia ihan mahtavasta selostuksesta!), vaikka en oo kirjoitellutkaan hetkeen taas.

Katarina, toivottavasti kaikki on hyvin! Kyllä se varmasti on, eikös nuo alavatsakivut kuulu monilla raskauteen?

Mä just kuulin viikonloppuna yhdeltä tutulta, että olivat yrittäneet lastaan vuoden ja just kun ajattelivat mennä tutkimuksiin, oli plussa tikussa. Että ehkä meilläkin joskus.. Ja varsinkin teillä, jotka ootte vieläkin kauemmin yrittäneet!!

Plussia teille tytöt, palailen taas jossain vaiheessa.. :wave:
 
Matarena en jaksanut vanhoja viestejä lähteä selailemaan, mutta muistelen, että en tässä kierrossa juonut greippimehua, vaan sitä edellisessä, jossa täti sitten tupsahtikin kylään. Tämä kierto meni aivan ilman mitään kummempia säätöjä ja taisikin tehota paljon paremmin. =)

Yritin tänä aamuna tehdä clearblue-testin varmistaakseni tilanteen, kun ei vieläkään oikein usko. Mutta kämmäsin sen testin kanssa niin, että uitin sitä pissapurkissa varmaan vain pari sekuntia (jänskätti niin kovasti) ja sitten tikkuun ei tullut yhtään mitään (ei edes kontrolliviivaa). Käytin vielä pikaisesti pissassa ja samantien humpsahti plussa ja kontrolliviiva ikkunaan. Mutta noin ei kyllä varmaan saisi tehdä. Eli sinne meni 6 euroa taivaan tuuliin. :LOL: Maanantaina labraan antamaan näyte.

Kivaa muuten, kun se maanantaina annettava näyte pitää toimittaa labraan virtsarakossa eikä missään purkissa. Nyt olen parina viime yönä herännyt siinä 4-5 aikaan ihan hirveään vessahätään. Mietin, että miten muka jaksan sinnitellä jonnekin 7.30 - 8.00 asti. :/ Pitää varmaan tyhjentää vain osa, jos on pakko päästä vessaan. :LOL: :LOL:
 
Kaa
Juuri, selitettiinkö sinulle miksi se näyte pitää antaa paikanpäällä? Näytteen säilyvyyshän siinä on takana, mutta miksi vain tunnin, parin takia? Itse alalla työskentelevänä kiinnostuin tuosta...

Sitten omaa asiaa; olen tässä lueskellut ihmisten kirjoituksia noista ovis-tikuista, ja olen päättänyt olla itse ostamatta niitä. Ainakin niin kauan kun oma ovikseni on näin selvä. Raskaustestejäkään en kaappiin osta odottamaan, vaan haen ne sitten tarvittaessa. Ehkä tämä edesauttaa meikäläistä vähän stressittömään yritykseen. Meikäläinen kun on herkästi stressaava immeinen joissain asioissa, joissain taas mennään ihan lungisti. Saa nähä kumpiko asian tämä on. =)
 
Torstai 23.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28.......kp 2/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 6/30.........................yk 2
Matarena........29..............kp 9/28.......................yk 5
Tähtisilmä....27.........kp 9/31-33.............yk 7
Kiki80..............27.............kp 10/?..........................yk 2
Siilura..............27.............kp 11/28.......................yk 2
Unico...............27..............kp 14/28.......................yk 8
Postimestari...29..............kp 15/24-27...............yk 4
Kaa..................28..............kp 18/28.....................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 19/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26..............kp 20/29-37................yk 9
Kvart över......28..............kp 20/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28..............kp 22/28-32.................yk 7
wind................29..............kp 26/30-40.................yk 2
Memmu-80.....26..............kp 30/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28.............kp 35/n.35.............syksystä 2006
Enna................29..............kp 41/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 

Yhteistyössä