Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

heipat kaikille!
Olen istunut koneella kolme varttia lukien koko kuukauden saldon ja nyt se tulee: onnea kaikille plussanneille, pahoittelut negoille, onnea Toivolle kun olet jattanyt pillereiden syonnin ja tsemppia lahipaivina testaaville! :flower: Eikohan tama tassa tullut koostetusti, en millaan jaksa muistella nimia ym. yksityiskohtia tuon tarkemmin, oli sen verran paljon lukemista.
Nyt oon sitten vihdoin kotiutunut kolmen viikon reissaamiselta, ihanaa kun sai laittaa matkalaukun varastoon ja ottaa tavaroita kaapista matkalaukun/meikkilaukun sijaan. Helkutisti likaisia vaatteita.. aloitin jo pesun, jatkunee varmaan viikonlopun ajan. Kreikassa oli n. 40 astetta lamminta, se oli pari ekaa paivaa ihanaa, mut sitten se seisova kuumuus alkoi hieman ahdistaa, joten olin aika paljon meressa uimassa ja hotellin uima-altaassa, samoin ilmastointi on yksi maailman parhaista keksinnoista! reissussa on kivaa, mut kylla oli kiva tulla kotiinkin. Mies lahti viela jonnekin tyopaikan kekkereille, olen siis ihan yksin varmaan ekaa kertaa kolmeen viikkoon ja luen teidan kuulumisia :) mahtavaa! myohemmin ajattelin vahan tuota naamavarkkia "oikoa" naamiolla ym. litkuilla. Aurinko poltti kaikki finnit pois naamasta, mut kaulassa on pari hillitonta nappylaa, jotka siis tarvitsevat jatkotoimenpiteita ;) samalla ajattelin juhlistaa yksinoloa ottamalla lasillisen St. Brendan`s -likooria. Onko joku muukin ihastunut? se on samantyyppista kuin Bailey`s, mut mun mielesta parempaa, jotenkin miedompi alkoholin maku siina.
Peittojen valissakin ollaan viihdytty ahkerasti, tosin vatsassa nippailee siihen malliin etta kylla se tati taitaa olla tulossa. Tosin tilanne on talla hetkella 1-1 tatia vastaan, mulla on nimittain jo viikon ajan ollut tissit tosi arat, varsinkin nannit, taa on siis mulle uusi juttu. Tosin ajattelen sen taas olevan vaan uusi menkkaoire, niita kun on pillereiden jalkeen tullut joka kuukausi lisaa :LOL: eipahan sitten pety..
Oli siis tosi mukavaa tulla lomalta ja lukea teidan kuulumisianne :hug:
nyt siis viina ja naamavarkki..
 
Älä nyt Kevätesikko vielä menetä toivoas. Yleensä asioilla on tapana järjestyä. Se on Murphyn laki :hug: !

Joo kiva välillä vähän piristää olemustaan "uudella päällä" Unico.

Kiva Postimestari että palauduit joukkoomme! =) . Olipas sulla lämpimät olot Kreikassa! Missä päin siellä olit ja olitko kaikki 3 viikkoa siellä? Voi kun pääsisi matkalle mut pitää nyt maksaa ensin Irlannin reissussa kertyny Visalasku pois ennen kuin voi suunnitella matkaa. Kaveri pariskunta oli just kylässä kun juuri kotiutuivat Italiasta Gardajärveltä.

Jaahas mäkin sit saan pian alkaa laskea kp:tä. Ainakin mikäli vanhat merkit paikkansa pitää pitäis täti punaisen paukasta paikalle huomenna. Varmuuden vuoksi kumeilla meinataan pelata ja varmoja päiviä laskeskella ja mittailla aamulämpöjä. Aluks mietittiin ihan täysin luottaa luomuehkäsyyn mut ostettiin kumeja vaikkei meistä kumpikaan niistä niin hirveesti välitä. Vielä ei kumminkaan yritetä raskautua. Ensivuonna sitten aloitellaan yritys.
 
Perjantai 31.8.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28..........kp 10/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 14/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 17/27.......................yk 5
Tähtisilmä.....27...........kp 17/31-33...............yk 7
Kiki80..............27.............kp 18/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 19/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 22/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 23/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 26/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 27/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 28/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 29/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 30/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 34/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 38/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 43/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 49/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Heippa taas postimestari! Sait mukavasti aurinkoa varastoon syys- ja talvipäivien ajaksi. =) Olen joskus tuota St.Brendan's -likööriä maistanut ja kyllähän se vie kielen mennessään. :p On muistaakseni whisky-pohjainen kermalikööri.
 
heippa!
Kiitos vaan tervetulotoivotuksista =) Unico: en ollut metsapaloalueella, vaan etelammassa Kefalonian saarella. Tulomatkalla tosin lennettiin metsapalojen yli. Olin reissussa viikon, lopun porrasin vanhempien ja appivanhempien riesana ;)
Tassa muuten mennaan samaa rataa, odotellaan tatia saapuvaksi. tosin pitaisi viela vieda muutaman paivan. Tissit edelleen kipeat, vatsakin vahan.. Katsellaan.
Mukavaa viikonloppua teille! pitaa menna, kun ukko huutelee mua kauppareissulle =)
 
Tervetuloa takaisin Postis! Ja mä uskon että toi tissikipu on plussan merkki, jos ei kerta ennen ole ollut! Kun oot päässyt lomalla rentoutumaan ja harrastamaan vapautuneesti!

En se mäkään malta täältä oikeasti pysyä poissa, vaikka oonkin yrittänyt.. :D Ei oo kuitenkaan mitään uutta raportoitavaa omista oloista, joten keskityn teihin.

Kevätesikko, älä lannistu! Mulla on ihan samanlaisia tunteita joka kuukausi, ottaa päähän kun ei itse malta olla innostumatta ja toivomatta niin paljon, mutta kyllä siitä taas noustaan viikossa! Toivottavasti kuitenkin saisit nyt tässä kierrossa sen plussan, olisi ihanaa!
 
Oih, olisi niin ihanaa lähteä syksyllä myös jonnekin lämpimämpään pakoon auttamatta edessä olevaa pimeyttä. Olen aika untuvikko uunituore yksityisyrittäjä, joten lomasta on kai turha haaveilla vähään aikaan. Pidin kesällä yhden päivän lomaa. :LOL:

Mistä vuodenajasta te pidätte eniten? Minä olen ehdottomasti kesäihminen, mutta minusta kyllä kaikissa vuodenajoissa on ne parhaimmat puolensa. Alkusyksy on jotenkin haikeaa aikaa, taas on vuosi kesään. Lintujen muuttoparvet saat mut välillä ihan liikuttumaan. Miten ihmeessä ne osaa?

Toisaalta rakastan sellaisia kuulaita ja aurinkoisia syysaamuja. Talvessa rakastan kirpeitä pakkaspäiviä ja sitä, että lunta on kunnolla. Meillä täällä lounaisessa Suomessa tosin on kurjasti aika usein märkää ja ankeaa. Kevät on jotenkin sellaista toivon aikaa. Pitkän pimeyden ja kylmyyden jälkeen maasta pukkaa taas uutta elämää, pörriäiset alkaa surrata. :heart:

Se oli ihanaa, kun koululaisena kesään liittyi se autuaallinen kahden ja puolen kuukauden vapaus. Suvivirttä kevätjuhlassa hoilatessa mieli oli jotenkin vallaton. Nyt aikuisena sitä välillä kaipaa tuota vapauden tunnetta. :)

Vähän fiilistelyä rankan työpäivän lomasta. ;)
 
Tervetulloo postis! Mä kans tällä tsemaan täällä sen puolesta, että tissikipu kielisi pienestä salamtkustajasta!

Kiitos tuosta fiilistelystä kevätesikko, itselläni on juuri tuollaiset kuvailemasi tuntemukset noita vuodenaikoja kohtaan: autuas kesä, haikea syksy, kirpakka, mutta pimeä (toisinaan aika ahdistavakin) talvi ja toiveikas kevät! Juuri näin, mutta olen kyllä sellainen valon lapsi, että pimeä saa mut välillä aika synkeihin syövereihin - onneksi on kirkasvalo apuna tuohon pimeään vuodenaikaan. Alkusyksy on toisaalta ihanan haikeaa aikaa. Haikeaa kun on kesä takana, mutta juuri nuo ihanat, raikkaat aurinkoiset aamut, kun aurinko on vielä matalalla ja luonto loimuaa väriloistossaan. Ja kevättalvi kun lunta on maassa ja ollaan jo voiton puolella - päivä pitenee ja valoisuus lisääntyy. Ja kevät kun luonto puhkeaa kukkaan ja aluksi kaikki on niin vaaleanvihreää ja lämpötila kohoaa vähitellen ja talvitakin saa heittää kaappiin... Niin, on se toisaalta kyllä rikkaus, kun on nämä vaihtelevat vuodenajat. Muistatteko lapsena, miten suuri riemunpäivä oli kun ensilumi satoi. Aamulla kun heräsi ja katsoi ulos ja märkä musta maa olikin peittynyt ohueen valkeaa verhoon...
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Unico:
Kaa: Ootkos kertonut työkavereille haaveilustas? Vai salaako suunnittelet ;) Tuuhan sitten tänne paljastamaan. mssä muuten olet töissä?
Heh, ei tiedä kukaan töissä asiasta, salassa siis pitää testata. Olen siis labrassa töissä...

nyt on siis kp 26/28 ja en malttanut olla testaamatta. Pitäähän sitä treenata sitten "oikeaa" kertaa varten... :saint: Testasin Acon kympillä (early detect) ja niin kirkkaan negan sain, että. Mutta ei oikeastaan harmita. Kaikkihan voi olla vielä mahdollista, tätin pitäis kurvata kylään su-ma aikana. Jos ei ole tullut vielä keskiviikkona, tuumin asiaa uudestaan. Eli ei ollut iso tuska tuo. Nytpähän voi ainakin aukaista sen siideripullon viikonloppuna! :D
 
kevätesikko: musta kaikissa vuoden ajoissa on omat hyvät ja huonot puolensa, kun vuoden aika alkaa ne on uuia ja tuoreita kun se lähestyy loppuaan ne alkavat olla arkipäiväisyyksiä ja tarvitaan taas muistutusta että ei ne ole ikuisia kun vaihtuu uusiaika. sittenon taas ytä innoissaan kun seuraavan kerran tulevat mukaan :D Mutta jos joku tarvitsisi valita niin mä olen kyllä talven lapsi (ihan syntymäpäivänikin mukaan) mutta muutenkin lumi ja pakkanen on hienoja asioita, ajallaan. sisällä elävä tuli (nykyään harmi kyllä vain kynttilöistä saa sen loistamaan) Ensin piemys joka sitten lähtee häviämään valon alta tuoden kauniita kuulaita talvipäiviä uusia elonmerkkejä luvaten.

Kaa: :hug: negasta, mutta tosiaan ei sitä vielä tiedä.
 
Heippa vaan kaikille. Kaa: mäkin sain kp 28 negan ja otin muutaman viinilasillisen (joista tuli järkyttävän huono olo) työkavereiden kanssa kun luulin etten olekaan raskaana. Plussa tuli vasta kp 31 aamuna.

Syy miksi tänne tulin vielä hillumaan on se, että tänään bunkassa lojuessamme mieheni järkyttyi vilkaistuaan puolihuolimattomasti tekstiä liukuvoide pullosta "do not use if....pregnant". Säikähdettiin molemmat, mutta kyse olikin tekstistä jossa varoitettiin käyttämästä jos yrittää tulla raskaaksi. Meillä kävi hyvin, mutta teksti on niin pienellä ja pääosin englanniksi, että siihen ei kauheasti kiinnitä huomiota. Kyse siis Probe-merkkisestä aineesta. Olen tuota samaista litkua käyttänyt jo useamman vuoden ja vasta tänään kuulin sen tappavan siittiöitä. Onneksi meillä kävi kuitenkin hyvin, ajattelin vain varoittaa jos joku muu käyttää kyseistä ainetta :)

Tsemppiä kaikille ja toivotaan lisää plussia :)
 
Lauantai 1.9.2007

Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30
Ada............28..........kp 11/26................yk 5
Hemuli79........27..............kp 15/30.......................yk 2
Matarena........29..............kp 18/27.......................yk 5
Tähtisilmä.....27...........kp 18/31-33...............yk 7
Kiki80..............27.............kp 19/?........................yk 2
Siilura..............27.............kp 20/28.......................yk 2
Unico...............27.............kp 23/28.......................yk 8
Postimestari.....29.............kp 24/24-27..................yk 4
Kaa..................28.............kp 27/28......................yk 1
Sitrus79..........28..............kp 28/28-29.............kesästä 2006
Nanna81.........26...............kp 29/29-37................yk 9
Kvart över......28...............kp 30/28-34.................yk 6
Kevätesikko....28...............kp 31/28-32.................yk 7
wind...............29..............kp 35/36-41.................yk 2
Memmu-80......26..............kp 39/29-62...........elokuusta 2006
Piip..................28..............kp 44/49.................syksystä 2006
Enna...............29...............kp 50/30-32...............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Se on sitten virallisesti syksy, tytöt! Kyllä sen huomaa jo ulos katsoessaan, sen verran kylmää näyttää mittari. Mä tykkään tästä vuodenajasta ihan älyttömästi, nää kirpakat aamut on ihania! Syksyllä myös kaikki ikäänkuin alkaa uudelleen, ajattelen tätä vähän niinkuin toisena uutena vuotena :D Sadekin on mukavaa, kunhan ei jatku loputtomiin. Varsinkin rankkasateista ja ukonilmoista tykkään!

Näin unta, että menkat alkoi, kun sekstailtiin.. Toivottavasti ei ollut enneuni ;) Mahaa kyllä juilii vähän siihen malliin että kohta törähtää täti paikalle.

Mulla onvähän flunssa, iltaisin on ollut nyt neljänä päivänä pientä lämpöä (37,0-37,2) ja kurkku kipeänä. Meinasin hakea sairaslomaa, mutta kun ei ole kuin tämä yksi päivä töitä tällä viikolla (koulu alkoi maanantaina) niin en viitsinyt, kun tiedä etteivät saa ketään tilalle. Enkä oo kuolemansairas kuitenkaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Katarina-81:
Kaa: mäkin sain kp 28 negan ja otin muutaman viinilasillisen (joista tuli järkyttävän huono olo) työkavereiden kanssa kun luulin etten olekaan raskaana. Plussa tuli vasta kp 31 aamuna.
Kiitos tsempistä. Tuon varaan minäkin lasken. Jos ei sittenkään, niin ei sitten. Seuraavasta kierrosta uusi yritys. Mutta palaan asiaan kun on jotain kerrottavaa.

Kvart över, kiitos taas päivityksestä.

 
Huomenta kaikille!
Tänään onnistuin ensimmäisen kerran saamaan jotain viivaa ovistestiin...viiva ei kyllä ollut yhtä voimakas kuin testiviiva,mutta näkyi selkeästi.
Kokeilin vaan ihan huvikseni,kun mulla ollut kamalan huono olo pari päivää,pientä kuumetta ja tänä aamuna meinas tulla oksennus.Outoa!?Olin eilen yhdellä ja siitä se ei voi kyllä johtua:LOL:

Mukavan kirpakat ilmat nyt aamuisin.Ihanaa kun voi laittaa kynttilöitä palamaan ja käpertyä sohvalle viltin alle!!!Sieltä se joulukin jo pian tulee...
 
Ada
Terve taas Postimestari ja muut :flower: !

Mä rakastan myös tätä vuodenaikaa! Erityisesti sitä, kun pimeys tuo esille intensiivisempiä värejä. Sitä että taivaalla on saamaan aikaan aurinko ja raskaita tummia pilviä, joiden välistä valo kiilaantuu ja värit tulee ihan toisella tavalla esille. Luonnossa on voimakkaampia tunnelmia kuin keskikesällä. Joskus kun on pidemmän aikaa jossain etelän maassa, alkaa vaivata kuinka taivas on oikeastaan melkein valkoinen kun aurinko porottaa suoraan ylhäältä ja valo on aina väritöntä. Samoin yötaivas on nyt tosi hieno kun on täysi kuu ja kaikkea. Olen lähdössä vaeltamaan ja kamera on tyhjennetty kuvista, tulen varmasti takaisin muistikortti täynnä. Vuodenaikojen vaihtelu ja luonto on semmoisia juttuja, joista mä voisin kirjoittaa tuhat sivua, mutta säästän teidät siltä. Kerron vaan vielä sen, että katselin eilen ikkunasta koulun puutarhaan, jossa lapset oli kiivenneet omenapuihin istumaan ja juttelemaan. Ne kertoo siellä salaisuuksia ja tärkeitä asioita toisilleen. Oikeastaan puiden lehtien seasta näkyi vaan lenkkareita ja ihanaa vihreyttä, aurinko paistoi. Äkkiä alkoi sataa rakeita, ehkä puolentoista minuutin ajan ja kaikki lapset kipusivat alas ja loikkivat, tanssivat ja hyörivät, yrittivät saada rakeita kiinni ja kiljahtelivat sydämensä pohjasta ihastuksissaan. Lapset on niin onnellisessa asemassa siinä, että he osaavat todella koko sydämestään ihastua rakeista, ensilumesta, saviliejusta, syvistä lätäköistä, jääkiteistä, leppäkertuista... todella tyhmää että me aikuiset kadotetaan se taito!

Olipa mukava kuulla myös Katarinasta ja että kaikki sujuu hyvin. Viimeksi taisi olla joku pelko, mutta onneksi se ei ollut aiheellinen!

Ja Hemuli otti sitten tikut käyttöön. Katsoin sun päiviä, niiden perusteella huomenna olisi sitten varmaan kunnon viiva. Onnea makkariin! Meillä on samat päivät, en ole tikuttanut, mutta laskennallisesti. Mun tjot-meininki on taas muuttunut tj (tule jo!)-meiningiksi ;) .

Oikein hyvää lauantaita kaikille ja onnea kaikille jännityspäiväläisille :heart: !
 
Ada
:xmas: Kuinka moni käy muuten tädin yllättämisen jälkeen piristämässä itseään laskuripalvelussa? Mä käyn joka kerta katsomassa, että mille päivällä nyt suunnataan toiveet :xmas: Ihan seko!
 
Täällä on tosi mukavia juttuja vuodenaikojen vaihtelusta. Rakastan luontoa, minä olenkin puutarhurin alku. :flower: Oon 27 vee ja haaveilen esikoisesta.

Ada, mä käyn joka kerta laskurissa :heart: Tosin epäsäännöllisen kierron takia se on vain suuntaa antava.

Raikasta syksyä kaikille!
 
Kirpakkaa syyskuista iltaa kaikille! Siis aivan ihana ilma ulkona! Oltiin miehen kans koko päivä kaupungilla, shoppailtiin ja käytiin syömässä! Rakastan näitä kirpakoita syksyisiä päiviä ja talvea. En ole niin kesäihminen, kun en jaksa jos on hirveä helle. Pidän tällaisista viileämmistä keleistä. Onkos ihmiset mitä mieltä kumpi joutaa pudota BB:stä Einari vai Maria? Musta ehdottomasti Maria sais mennä niin kauas kuin...
 
Ada: laskurissa ei tyule käytyä mut vaikka kuinka miettii et en kato millon olis parhaat (et sais rauhassa puuhailla) mut silti vaan tulee laskettua eteenpäin, ja kun on ollunna nyt säännölliset niin pystyy ihan paperilla kattelemaan mikä on meno.

toivo79: no nih nyt pääset sitten seurailemaan mitä tuleman pitää :D

Jaahs ilmat kylmenee pitäs varmaan alkaa hommaamaan parveklkeelle talvehtimis juttuja et sais ne siellä talvehtivat säilymään hengissä ja ei jäis ihan viimetippaan :D ja muutenkin laittaa partsin kuntoon talvea varten. Sais sinne sitten viritellä kynttilöitä ja muuta kivaa :D
 

Yhteistyössä