Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Torstai 9.8.2007

Sitrus79..........28...........kp 5/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 21/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26..............kp 16/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 6/29-37.................yk 9
Unico...............27..............kp 28/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..............kp 8/28-32...................yk 7
Tähtisilmä...27...........kp 30/31-33............yk 6
Kvart över......28...............kp 6/28-34.................yk 6
Matarena........29................kp 22/28......................yk 4
Ada.................28................kp 13/26.........................yk 4
Postimestari...29................kp 28/24-26................yk 3
juuri................28................kp 17/28-32................yk 3
Enna................29................kp 27/30-32................yk 2
wind................29................kp 12/30-40..................yk 2
Kiki80..............27................kp 66/?........................yk 1
Katarina81......26......................................................yk 1
Hemuli79........27.................kp 22/?........................yk1
Siilura..............27................kp 34/28......................yk 1
Kaa..................28.................kp 4/28..........................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)




 
Huomenta!
Unico ja Hemuli: Minulle ei yksityisellä puolella alkanu gyne tekemään vielä mitään tutkimuksia kesäkuussa kun ei ollu vuosi vielä täys. Nyt maantaina pääsen toivottavasti uudestaan, että ne saadaan tutkimukset alulle.
 
Tervehdys ja kiitokset Ada, Unico ja Hemuli hyvästä pohdinnasta. Olen itse huomannut (kuten myös edellisestä viestistäni voi lukea), että elämä saatta joskus mennä vähän turhankin paljon suorittamiseksi. Itse sairastin opiskeluaikana pari vuotta masennusta ja toki sen aihetti varmasti monien asioiden summa, mutta olen itse analysoinut, että opiskelun ja työllistymisen aihettamat suorituspaineet olivat varmasti yksi iso tekijä siinä summassa. Välillä on hyvä pysähtyä miettimään, mikä elämässä on todella tärkeää ja nyt voisi sanoa, että koska mulle on suotu ihana lapsi, hyvä parisuhde ja mahtava perhe ja tukiverkosto, niin ei mulla oikeasti ole mitään aihetta valittaa. Viime yö tosin veti vähän noita vauvakuumeiluja alaspäin kun tyttö oli kovassa kuumeessa ja ilmeiseti myös kulmahampaat kiusaavat tulollaan, niin pitkin yötä oli ulinaa ja heräilyä ja kakatkin taisi olla vaipassa useampaan otteeseen - onneksi mies hoiti pääosin yöheräilyt, mutta itse kumminkin pääsin vasta myöhään nukkumaan ja tietenkin sitä aina herää siihen kun tyttö itkee, vaikka mies sitten meneekin suorittamaan varsinaiset toimenpiteet...ihmeesti tämäkin nyt taas meni valitukseksi, pahoittelut siitäkin. Nyt olen sitten sen verran zombiena työpaikalla, ettei hommista tahdo tulla yhtään mitään. Tulinkin taas välillä tänne palstailemaan, etten ihan nukahda pystyyn.

Mutta, mutta hieno homma tosiaan Hemuli, että oot saanut ajatusmaailman noin hyvälle mallille - uskoisin, että se voi ihan jo sinänsäkin jopa auttaa raskaaksi tulemista, kun ei liika ota stressiä.

Päivänjatkoja kaikille...
 
nanna81: pidetään peukkuja et pääset tutkimuksiin, tai sitten tärppääkin itellään, mutta peukkuja pikkuisen saamiseen masuun.
Tuntuu täällä et antaa rauhassa sinne vuoden vaihteen yli mennä jos ei oo tärpännyt ennen sitä niin kun toivois. Sit saa keskittyä siihen hommaan kokonaan ilman et on mitään muuta (ainakaan tällä tietoa) häiritsemässä :D
Ja juuh täällä ollaan melkein kiipeämässä seinille, vaikka taasen hiukan tuhruaakin.
 
Janis: en raskaustestillä, ajattelin odotella la aamuun asti, kun mulla on tuolla enää yksi testi jälellä jos sillä pärjäisi. Mut mut kai mää uskallan tunnustaa kun täällä olen muutenkin "huuhaillut" Eli edelleen tuon kristallin kanssa leikkinyt ;) hiukan varauksella suhtaudun mutta odottavasti. siis tää kierto eka missä olen kysellyt. No alkuviikosta kyselin ei vastausta... No tänään oli sitten pakko kokeilla kun kerran jo huomenna pitäs alkaa niin vastaus oli kysymykseen olenko raskaana niin positiivinen niin nyt on vielä vaikeampaa odotella sinne la aamuun ja kaikkea ptiäs tehä mut mitään järkevää ei saa aikaseksi kun odottaa ja odottaa... :) Mut sanon et jos nyt alkaa niin tullaan alas kovaa ja korkealta... Huoh jännä
 
Tervehdys lähes kolmekymppiset :wave: !

Ajattelin taas pitkästä aikaa poiketa täällä (olen kyllä teidän kuulumisianne seurannut päivittäin) ja puhallella plussatuulia tuolta odottajien vauvapölyn täyteisestä ilmapiiristä +++++++ :whistle: .

Tänään alkoi jo 23. viikko =) . Viime viikolla rakenneultrassa kaikki oli niin hyvin kuin olla saattaa, pikkuinen oli n.400 g painava ja 25 cm pitkä. Ei mikään pieni puutarhamansikka enää :LOL: . Sormet, varpaat, 3 napasuonta, sydän, ehjä selkäranka, munuaisaltaat yms. löytyivät ja olivat kunnossa. Sukupuoli ei tullut edes puheeksi, joten se säilyy yllätyksenä sinne joulukuulle saakka.

Potkut tai iskut ovat jo aika voimakkaita ja mieskin on ne jo tuntenut ylpeänä :heart: - eilen muunmuassa poskessaan kuunnellessaan sydänääniä =) . Olo on tosi onnellinen, kun tuntee mahan hytkyvän vähän väliä.

Vaunutkin tuli hankittua ja pikkuhiljaa myös pieniä suloisia vaatteita. Joulu tuntuu olevan jo ihan tuossa ovella :xmas: .

Kovasti plussaonnea teille kaikille ja nyt ensiksi tietysti Unicolle :) !
Nauttikaa kesähelteistä B) !

Schätzchen & futaaja rv 22+0 :heart:
 
Ada
Schätzchen - ihanaa ja terveellistä kuulla tuonlaisia hyviä ja toivoa antavia juttuja. Tuo on meillä muilla vielä edessä, mutta kyllä se aika vielä tulee :heart: ! Jee!!!

Unico - mikä kristallijuttu? Mä tiedän vaan sen sukupuoli-kristalli-testin, mutta onko sulla käytössä joku muu konsti?

:whistle: :whistle: plussatuulta hellettä helpottamaan :whistle: :whistle:
 
Schätzchen: Hienoa, noin pitkällä jo ;)
Ada: Se on sellanen heiluri juttu, mut sitäkin voi huijata, jos meinaan ei pysty keskittymään pelkkään kysymiseen vaan toivoo jotain vastatusta niin se näyttää mitä toivot eikä sitä mitä olet. Siis tästähän voisimme nyt päätellä ett täällä on kp 1 :'( ja mua masentaa, harmittaa, meinaa toivo mennä, sattuu ja plääh mä en jaksa enää. mut ei auta uutta putkeen vaik kuin olis maassa, jos tässä kirrossa leikki vippas konsteilla...
 
Perjantai 10.8.2007

Sitrus79..........28..............kp 6/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 22/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26.............kp 17/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 7/29-37.................yk 9
Unico...............27..............kp 1/28.......................yk 8
Kevätesikko....28..............kp 9/28-32.................yk 7
Tähtisilmä...27...........kp 31/31-33..........yk 6
Kvart över......28...............kp 7/28-34.................yk 6
Matarena........29...............kp 23/28.....................yk 4
Ada.................28................kp 14/26....................yk 4
Postimestari...29................kp 29/24-26..............yk 3
juuri................28................kp 18/28-32..............yk 3
Enna................29................kp 28/30-32..............yk 2
wind................29................kp 13/30-40..............yk 2
Kiki80..............27................kp 67/?......................yk 1
Katarina81......26....................................................yk 1
Hemuli79........27.................kp 23/?......................yk1
Siilura..............27................kp 35/28....................yk 1
Kaa..................28.................kp 5/28.....................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)


Pahoittelut Unico tädistä:hug:
Koitahan jaksaa yrittämistä,vaikka helppoa ei olekaan!!!
Plussatuulia kaikille täältä puhaltelen:heart:
Toivottavasti jotain meistä taas onnistaisi.

 
Ada
:hug: Unicolle! Kristallin kanssa on kaiketi vähän sama, kuin tuijottaessa vauvakuumeessa testiä ja kuvitella näkevänsä siinä jotakin kun on oikea valaistus... tai ei se ehkä ole sama, mutta tulipa sun tekstistä mieleen. Saanko kysyä Unico, että oletteko olleet joka yrityskierto oikealla ajalla asialla ja riittävän usein, muttei liian usein? :whistle: ...mikä kysymys. Ei ole tarkoitus udella, vaan kysyn osittain itsenikin takia, sillä mulla on taas järkevä tapa suhtautua kuumeiluun kadoksissa. Musta on alkanut vaikuttaa, että saan kuumeilla tooodella pitkään. Ei niin, että pelkäisin tällä hetkellä lääketieteellisiä syitä, vaan nämä vauvojen teko päivät... mulla menee näistä näköjään kuuppa sekasin! Eikä tapahdu mitään tekoa, ainoastaan stressaamista.

Ensimmäisillä kierroilla "jahtasin" miestäni oviksen aikaan. No, nolostihan siinä kävi, mieheni tunsi itsensä siitosoriksi ja minä itseni hulluksi ja pelottavaksi naiseksi. Me olemme sopineet - tulee jos on tullakseen ja ei oteta paineita. Ei oteta paineita! Ovispäivät ja mä olen taas pelkkää painetta ja höyryä! Mutta koska olen päättänyt, etten jahtaa mieheni simppoja. En vaikka näinä päivinä pupuilisin enemmän kuin mielelläni pelkän pupuilunkin ilosta. Niin en tee aloitetta edes silmäripsen kärjellä. Mutta en myöskään pysty hetkeksikään unohtamaan, mitkä päivät on ja käyn päässäni hurjia vuoropuheluita vieressäni nukkuvan miehen kanssa.

Olen miettinyt tänään, pitäisikö lakata käymästä tällä palstalla, mutta musta on niin kiva lukea ja vaihtaa kuulumisia. Sitten olen miettinyt, pitäisikö ottaa kiertopäivät pois listalta, jottei tulisi tuijotettua niitä. Jos siten saisi mielestään tämän paineen ja vauva saisi todella tulla jos on tullakseen, kuten minä todellisuudessa tahtoisin. Olen niin boheemi tyyppi, että unohtaisin varmasti pian missä päivässä mennään, hyvä kun muistan viikonpäivät :LOL: . Kysynkin teiltä neuvoa ja vinkkejä rakkaat palstaystävät... Miten saan tämän hulluuden taltutettua?

...ja mun piti oikeastaan yrittää lohduttaa Sinua Unico jotenkin, eikä puhua näin pitkästi itsestäni. Toivottavasti löydät pian voimaa jättää surun ja siirtyä seuraavaan kieroon.

Hyvää perjantai-iltaa kaikille lähes kolmekymppisille ja rauhallista mieltä!
Toivoo sekopää ada ;)
 
Ada: Mikä on liian usein ollaan oltu yleensä siinä joka joka toinen päivä, joskus on päässy jokakolmas päivä venytmään jos ollaan oltu kylässä, et aika sopivaan tahtiin luulis olevan. Ja hei aina saa kysyä se on eri asia tulee ko vastaus, mutta täällä on helppo selittää, ehkä en alkas töissä kahvipöydässä selittämään ekana ... Ja mä kun ajattelin tässä kierrossa alkaa ihan kalentwerin kanssa tätä hommaa puuhaamaan :D No täytyy etukäteen vielä keskustella ukon kanssa et millä mennään. Ja hei kyllä must ahelpottaa kun täällä käy vaikka muutenkin on mielessä, vaikkei käviskään niin tänne saa puhallettua ulos ja on ehkä hiukan rauhallisempi siviilissä. Hei se on kiva lukea toisten kokemuksia ja ajatuksia, aina niistä saa itselleenkin jotain ja jaksaa jatkaa eteenpäin. Tuo sekopäisyys on niin tuttua mut aina väluillä se rauhoittuu kun on saanut höyrytä aikansa ;)
Jos menis jatkaan tota kaappien täyttelyä :D vois ehkä saada sen viikossa kuntoon. Ajattelin pakata vaatteet joita en oo hetkeen käyttänyt varastoon niin kaapissa olis tilaa (ja varastossa entistä täydempää, mut sitä ei lasketa ) Meillä on niin nätti makkari nyt mä oon siitä onnellinen (kun saa sen valmiiksi koristeltua vielä)
 
Ada
Kiitti Unico, en mä tiedä mikä on liian usein. Olen vaan kuullut, että "erän" täytyy antaa "tekeytyä". Vet du? Joka toinen päivä on kai suositeltu, mutta mulla on vaan mututuntuma tähän aiheeseen. Meillä kun nyt "tekeydytetään" kauemmin :LOL: . Olet kyllä mua paljon viisaampi tuossa, että "täytyy etukäteen vielä keskustella ukon kanssa..." Siinä kohtaa mulla meneekin varmaan metsikköön. Yritänpä ottaa tuosta opikseni.

:LOL: juu, ei nämä ole kahvipöytä keskusteluja. :LOL: mua niin naurattaa kun ajattelen mun kollegojen ilmeitä, jos alkaisin puhumaan niille limoista :LOL: ...tai siirosoreista :LOL: .

Toivottavasti saatte makkarin pian kuntoon. Varastoja ei todellakaan lasketa, tai mulla on siinäkin suhteessa ongelma. Enkä jaksaisi nyt kuin tätä hulluusongelmaa.
 
Ada: Juuh;) täytyy kattoa, jos jonkun suunnitelman kattos, kun nähdään miten sattuu niin pitää tinkiä unista. No kun mä sille tätä itkin, niin kyllä siitä huomaa et sitäkin harmittaa, kun tätä on näin kauan tehty. Juuh makkari alkaa oleen järkkäystä vaille valmis johan kaaoksessa on 2viikkoa eletty. ;)
 
Unico: :hug: Kaa: :flower: :)

Huomaan itsestäni nyt megahössöttäjän piirteitä. Tein TAAS uuden testin tänään ja negatiivista näytti. Mulla on muuten nyt kp 28 meneillään. Tänään mua on oksettanut koko päivän. Heti kun heräsin oli tosi huono olo. Syötyäni aamupalan olo parani ja heti parin tunnin kuluttua töissä tuntui taas nälkä ja sama outo kuvotus. Sellaista on ollut koko päivän ajan, oksettaa siis kun on nälkä ja nälkä on koko ajan! Lisäksi mulla on parin päivän ajan nännit tuntuneet tosi herkiltä ja suorastaan kosketusaroilta (ei näitä oireita silloin kun on mensut alkamassa/menossa). Aika hämärää? Ehkä mä jännitän liikaa ja mensut jää sen takia tulematta? Kauheeta jossittelua ja jännäämistä, ärsyttää kun ei tiedä tarkkaa kierron pituutta :(

Mä en muuten vieläkään tajunnut tuota Unicon kristallijuttua :ashamed: Siis onko se joku "ennustus"juttu? *utelias*
 
Ada
:flower: Kaa, toivon Teille ikimuistoista ja ihanaa hääpäivää! Tulet sitten kertomaan asioita ihan toisesta näkökulmasta rouvana ;) !

Harmi Katarina negasta! Sulla on kuitenkin noita ihan selviä oireita. Ymmärrän että alkaa megahössötyttämään ;) . Huonovointisuus alkaa lukemani mukaan kiinnittymisen jälkeen, jolloin myös raskaushormonia alkaa olemaan elimistössä niin että sen kai pitäisi näkyä testissä. Toiset kuitenkin testaa plussan vasta päivien päästä kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. Jos muistat milloin sulla oli ovisnippailuja, niin voit yrittää laskea siitä 14 päivää eteenpäin. Jos se antaa jotain osviittaa kierron pituudesta.
 
Kaa: :flower: ja nauti ;)
Katarina-81 sellasta se on täällä kanssa kärsitty pahoinvoinnnista jos ennen menkkoja ja jatkuu ajoittain. No kuumavarmaan tekee kun ei maistu syödä oikeesti vaan herkkuja. Malttia sulle, vaikka onkinkiva testailla, ne useat negat ei ole kivaa katottavaa. Mut muuen hössötä rauhassa :)
 
Lauantai 11.8.2007

Sitrus79..........28..............kp 7/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 23/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26.............kp 18/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 8/29-37.................yk 9
Unico...............27..............kp 2/28.......................yk 8
Kevätesikko....28..............kp 10/28-32...............yk 7
Tähtisilmä...27..........kp 32/31-33...........yk 6
Kvart över......28...............kp 8/28-34.................yk 6
Matarena........29...............kp 24/28.....................yk 4
Ada.................28...............kp 15/26.....................yk 4
Postimestari...29...............kp 30/24-26...............yk 3
juuri................28...............kp 19/28-32...............yk 3
Enna................29...............kp 29/30-32...............yk 2
wind................29...............kp 14/30-40...............yk 2
Kiki80..............27...............kp 68/?.......................yk 1
Katarina81......26...................................................yk 1
Hemuli79........27................kp 24/?......................yk1
Siilura..............27...............kp 36/28....................yk 1
Kaa..................28................kp 6/28......................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)


Kaa,Paljon Onnea hääpäivänä:flower:
 
Huh, olipas tänne tullut taas juttua viikossa.. Ei millään jaksanut kaikkea lukea, kahlasin vaan pintapuolisesti läpi.

Katarina, oliko se niin, että lopetit pillerit juuri ennen yritystä? Mulla ainakin oli silloin pari kiertoa ihan selkeät raskausoireet huonoine oloineen ja nippailuineen, mutta johtui siis vaan hormonien tasautumisesta.

Mä oon nyt ihan kyllästynyt tähän yrittämiseen jo. Ajattelin pitää vähän pidempää taukoa täältä palstaltakin, ainakin tän loman loppuun.. Enköhän mä sitten taas palaile, kun on jännäyspäivät käsillä.. ;) Lämpöjä en oo mitannut nyt ollenkaan, kun oltiin reissun päällä eikä siellä oikein ollut aikaa eikä haluja.. Jos tässä vaan pupuilisi huvikseen ja jättäis tärppipäivien laskemisen kokonaan. Mä oon yrittänyt olla miettimättä kiertopäiviäkin, ja aika helppoa se kyllä lomalla on kun on päivät muutenkin ihan sekaisin! :)

Mutta paljon tärppejä toivon teille ihanat lähes kolmekymppiset!! Toivottavasti ootte kaikki siirtyneet odottajiin kun palaan! :D
 

Yhteistyössä