Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Kvart över ja Kaa :tuosta fertility friendistä, että minä sitä käyttelin parin kierron ajan. Sitten multa loppui joku tutustumisjakso ja siitä jäi pois vaikka mitä ominaisuuksia. En nyt vielä niin hurahtanut ole, että alkaisin jotain sen käyttämisestä maksaa. :LOL:

Argh, taitaapi olla ovisaika ja odottelen vielä miestä kotiin. Piti tulla jo puoli tuntia sitten. Ärsyttää, kun alkaisi jo väsyttää, mutta pakko varmaan vielä viritellä jotain puuhastelua. Kovaa hommaa tämä!
 
Sunnuntai 5.8.2007

Sitrus79..........28..............kp 37/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 17/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26..............kp 12/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 31/29-37.................yk 8
Unico...............27..............kp 24/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..............kp 4/28-32...................yk 7
Tähtisilmä...27...........kp 26/31-33............yk 6
Kvart över......28...............kp 2/28-34.................yk 6
Matarena........29................kp 18/28......................yk 4
Ada.................28................kp 9/26.........................yk 4
Postimestari...29................kp 24/24-26................yk 3
juuri................28................kp 13/28-32................yk 3
Enna................29................kp 23/30-32................yk 2
wind................29................kp 8/30-40..................yk 2
Kiki80..............27................kp 62/?........................yk 1
Katarina81......26......................................................yk 1
Hemuli79........27.................kp 18/?........................yk1
Siilura..............27................kp 30/28......................yk 1
Kaa..................28.................kp 2/?..........................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)


Huomenta kaikille!Pahoittelut Kvart över tädistä:hug:Osasitkin sitä jo odottaa!?!
Lähdetään nyt mökille muutamaksi päiväksi rentoutumaan,et palailen sitten taas seuraanne.
Mulla kanssa toi mieliala vaihtelee koko ajan katosta lattiaan,mut taitaa olla just noiden hormoonien vaihtelusta!?!Varsinainen itkupilli/kiukuttelija musta tullut...mies helisemässä,kun ei aina tiedä mistä itken/kiukkuan:ashamed:
Aurinkoista alkuvikkoa ja plussatuulia kaikille!!!
 
ada: jännittää kyllä, mutta jotenkin myös tullut sellanen rauhallinen olo.... jotenkin luottaa että kaikki menee kuitenkin omalla painolla. toivottavasti salamatkustaja vaan pysyy mukana

rähisemiet ei ainakaan oo meillä vähentyneet kun on raskaana. ainut et nyt loukkaantuu vilä pienemmistä....
 
Mulla on tuntunut jo pari viikkoa hassua nipistelyä mahanpohjassa. Vähän niin kuin olis tavallaan menkkakipuja, mutta ei ihan yhtä voimakkaita.

Miestä jännittää jo ihan kauheasti ja kyselee koko ajan että koska sen testin voi tehdä. Mun käsittääkseni ensi viikonloppuna voisi jo testailla mikäli mensuja ei vieläkään kuulu. Kävin jo lääkärinkin kanssa juttelemassa ja tarkastuksessa ja kaikki on kuulemma oikein hyvin.

Jännää että itse olen oikea miss. rauhallisuus mieheen verrattuna, jos mensut alkaa niin tuskin olen kovinkaan pettynyt. En jaksa tästä vauva-asiasta ottaa yhtään stressiä kun lääkärikin pyysi tulemaan tarkastukseen vasta jos vuodenkaan jälkeen ei kuulu vauvaa :)

Ilmoittelen sit ensi viikolla kuinka kävi ;)
 
Tsemppiä ja :hug: Kvart över! Kelju vieras tuo täti...

Omaa napaa sen verran että täällä odottelen vain päivien kulumista. Ei ole minkään näköisiä oireita, eikä kai vielä voisikaan olla. Reilun viikon päästä taas tiedän missä mennään...
 
ma olen taalla ihan tapinoissani alkaneesta kesalomasta B) en tieda et miten pain olisin kun tiedan ettei neljaan viikkoon tartte menna toihin.. Pahoittelut Kvartti tadista :hug: ikavaa, et taas se tuli kylaan. Mulla on kans ihan kasilla tadin kylaan tulo (ei nyt ihan kirjaimellisesti kuitenkaan ) :LOL: Ei ole viela nakynyt, mut kai se sielta taas tulee. Mulla on tosin yksi uusi juttu jota ei ennen ole ollut; ihan torkeesti ilmaa vatsassa! ollut jo torstaista saakka ja vihlaisee vatsaan kun istahtaa. Mikahan juttu toikin on?? rinnat eivat ole kipeat, mutta v--kayrat ovat aika korkealla.. Tassa pillereiden lopetuksen jalkeen huhtikuussa on joka kuukausi tullut uusia, mita ihmeellisimpia menkkaoireita, taa kuuluu ilmeisesti siihen sarjaan taas. En uskalla edes toivoa etta olisin raskaana, ettei pudotus ole niin kova :ashamed:
no, katsellaan tilanteen kehittymista
Kvartti: mukavaa lomaa sulle! ja muille muuten vaan kivaa paivaa ja alkavaa viikkoa
terkuin kesalomalainen B)
 
Ada
:hug: Kvart Överille ja hyvää reissua! Ihanaa lomaa myös Postimestarille! Meinaatteko te pysytellä siellä vai matkustatteko?

Hemuli: miehistä olikin jo kommentoitu sulle. Mutta sanonpa itsekin jotain. Meillä meni niin, että kun mies lämpesi vauva-ajatukselle, oli mun lämpö jo ihan eri sfääreissä. Käärin hihat ja ryhdyin heti täysillä hommiin. No, eihän kukaan kestä semmoista intoilua. Olenkin yrittänyt hillitä itseäni ja se on tuottanut tulosta. Mies on saanut rauhan ajatella omalla miesvaihteellaan ja nyt yk 4 me ollaan saavutettu tasalämpöisyys.

Varmasti pillereiden lopettaminen vaikuttaa asiaan myös. Mullakin kävi niin, mutta uskon myös että jossain mielen sopukoissa siintävät ihanat pehmeät potkupuvut ja töppöset.

Mä sain alussa ihan mielettömiä teatraalisia kohtauksia kun mies passivoitui, koska pelkäsin että se oikeastaan haluaisi perua koko homman. No, onneksi se oli turha pelko.

Huomenna gyne. Mulla on kysymyslista käsilaukussa :D. Ovisajan positiivisuus ja into on täällä taas. Jes!

Hyviä vointeja kaikille ja myönteisiä nippailuja!!!
 
Kaa
Korjaus listaukseen:

ei tullutkaan täti kylään, käväisi vaan ovikelloa soittamassa. Eli tuon perjantaisen pikkutihrun jälkeen ei ole ollut tahran tahraa. Joten tällä hetkellä tietoni listaa varten ovat vielä

Kaa............28................................aloitus elokuussa
 
Täällähän alkaa vilisemään lomalaisia :D Nauttikaahan lomastanne, mäalan lopettelemaan, kolme viikkoa meni vauhdilla ja teki hyvää :D jälleen pirteänä töihin :D
Kaa: Kiva ettei vielä tullut, ja peukkuja et olis sittenkin plussa :)
Katarina-81: Toivottavasti saat pian sen plussan, tsemppiä testiin!
Mut mut täällä alkaa usko loppumaan tähän raskautumis hommaan, nyt tuhruaa jo kunnolla, vaikka yleensä tähän aikaan vasta alkaa antaa merkkjä et vois alkaa tuhruamaan pikkusen. No täytyy katella mihin suuntaan menee. Nyt vaan alkaa iskemään ajatukset et mitäs jos olis heti tärpänyt olis jo iso vatta ja kohta äippä lomakin alkamassa ... No täytyy yrittää kukistaa noi ajatukset ja kerätä voimansa vastaan ottamaan menkat (jotka toden näköisesti kohta puoleen pölähtävät kylään)

Plussa tuulia kaikille jännääjille!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Ada
Voikohan se olla vielä olla Kaalla plussaa, kun yritys vasta alkamassa ;) . Tai voihan se toki olla. Helpoimminhan tullaan raskaaksi vahingossa =) .

Unicon puolesta kyllä tosiaan harmittaa jos se täti nyt tulee!!! Puhallan sinne erityiskovaa nyt kuitenkin plussatuulta :whistle: !!!!
 
Ada
Maanantai 6.8.2007

Sitrus79..........28..............kp 2/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 18/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26..............kp 13/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 3/29-37.................yk 9
Unico...............27..............kp 25/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..............kp 5/28-32...................yk 7
Tähtisilmä...27...........kp 27/31-33............yk 6
Kvart över......28...............kp 3/28-34.................yk 6
Matarena........29................kp 19/28......................yk 4
Ada.................28................kp 10/26.........................yk 4
Postimestari...29................kp 25/24-26................yk 3
juuri................28................kp 14/28-32................yk 3
Enna................29................kp 24/30-32................yk 2
wind................29................kp 9/30-40..................yk 2
Kiki80..............27................kp 63/?........................yk 1
Katarina81......26......................................................yk 1
Hemuli79........27.................kp 19/?........................yk1
Siilura..............27................kp 31/28......................yk 1
Kaa..................28.................kp 1/28..........................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)

:hug: Nannalle ja voimia!!

Aika väsyneenä, meniköhän oikein...
 
Kaa
Ada,
laitatko minulle vielä tuon yllä ilmoittamani tiedon. En yhtään tiedä mitä kroppani aikoo, mutta katsellaan nyt muutama päivä. En usko että olisin plussalainen, koska pillerit otin ajallaan ja ne on toimineet viimeisen kymmenen vuotta. Tää on varmaan häästressiä, häät on viikonloppuna. Mutta tarkkaillaan tilannetta... plussa olis kyllä WAU! :)
 
Aurinkoista alkuviikkoa kaikille, ihanaa että kerranki sää suosii meitä! =)

Ada, korjaatko 27 mun päiviksi...eli 27/31-33, yön aikana oli humpsahtanu vahingossa kaksi päivää...vaikka ei se mua kyllä haittais vaikka päivät olisi jo nuin sen verran täällä taas jännättää miten tämän kierron kanssa kävi.... :D

Vihlontaa kyllä on ollut enemmän ja vähemmän viikon verran...mitä ei normaalisti ole ollut kuin oviksen aikaan sen päivän pari, joten toivoa pidetään yllä että tämä nyt olisi merkki raskaudesta...esimerkiksi yöllä kun kävin vessassa niin kramppas aivan kunnolla ja semmosta ei kyllä koskaan ole ollut....ja nämä nyt ei voi millään olla kuviteltuja oireita...eihän... =)
 
heissulivei!
Kiitos Ada lomatoivotuksista, huomenna reissaan sinne kotimaan kamaralle aidin lihapatojen aareen B) Onneksi tati tulee kylaan tod.nak. huomenna etta me keretaan miehen kans taas palata kotiin tarppipaiviksi, ei siella porukoiden luona oikein voi alkaa pupuilemaan tarppipaivien vaatimalla innolla ;)
Tein asken negan testin, tiesinkin oikeastaan etta tati on kyl tassakin kuussa pakkautumassa meille, mut kylla vahan harmittaa. Tein testin lahinna siksi, etta tiedan mihin pakkaan sarkylaakkeet ja tamponit :LOL: noi kasimatkatavarasaannot on sen verran kenkkuja, etten viitsi turhaan alkaa selitella miksi mulla on pillereita kasilaukussa, viela levittavat mun tamponivaraston poydalle :whistle: Ja muutenkin olen todennakoisesti AIVAN JUHLATUULELLA kun olen ensin herannyt klo 04 ja viela se aika kuusta, muutenkin lentaminen ei ole mun lempijuttu, johtuen et joka paikkaan taytyy jonottaa ja ne kirkuvat pikkulapset :kieh: ai miten niin menkat tulossa???
nyt lahden tasta pakkailemaan mun kamoja, Suomi, here I come!!
ps. mukavaa viikkoa ja plussatsempit! saattaa olla ettei musta kuulu ennen ensi viikon loppua, en ajatellut surffailla tanne meidan porukoiden koneella, tosin ne on sen verran "rajoittuneita" tietsikan kayttajia, et kun nollaan sivuhistorian, on niilla taysin mahdoton tietaa missa niiden rakas tytar surffailee
B)
 
Aurinkoista maanantaita. Palailin juuri 5 viikon kesälomalomalta ja en ole käynyt kertaakaan lukemnassa kuulumisia palstalla. Tytöllä oli töhinät päällä koko ajan ja uusia sanoja ja jopa kahden sanan "lauseitakin" tulee jo. Mökillä oltiin paljon ja mies oli lähinnä rakennushommissa. Mökilläkin on nykyään langaton laajakaista mun isän yrityksen takia (hän voi sieltäkin käsin pyöritellä, koska on nyt virallisesti eläkkeellä), mutta en ottanut kannettavaa mukaan, kun se on tällä hetkellä meillä kotona ainoa kone netissä. No, ei siis ole tullut oikein sopivaa tilannetta piipahtaa lukemaan.
Hienolta näyttää, plussat on lisääntyneet. Onnea kaikkille plussanneille! Uusiakin on paljon tullut.
En nyt alkanut kahlata kaikkia viestejä läpi - koko työpäivähän siihen menisi, mutta nyt siis piipahtelen täällä taas lukemassa ja jännäämässä teidän muiden puolesta. Töissä siihen on varmaan paras mahdollisuus mm. kahvitauolla tai jos muuten vaan tökkii ja tarvitsee hakea välillä vähän lisämotivaatiota. Kotona tytär taas vie niin suuren osan huomiota ja illalla kun on likka nukkumassa, ei enää jaksa mitään muuta kuin passiivista sohvalla löhöilyä tms.

Juu, kyllä nyt sutten ilmoja pukkaa kun on lomat pidetty... :LOL:
 
Nanna81: :hug: Voimia!
Tähtisilmä79: sulla jännät ajat, tsemppiä ja plussa tuulia!
Postimestari: Hyvää matkaa sulle! ja pahottelut negasta :( ei ollu kiva juttu.
Janis: Kiva kun on muitakin kellä loma loppuu tänään ;) ettei vaan nää lomalle jäävät ilakoi :) no joo onhan tuoihan kiva mennä vilkasemaan minkälainen tilanne siellä töissä on :D ja hei totta kai oli huonot ilmat, kun mua ei yleensä ilmat suosi ei vapaalla eikä lomalla ;)
Täällä kärsitää tuhruilee mut mun mielestä eri tavalla kun enen niin saa olla koko ajan varuillaa millon alkaa vai jaksaako sinne perjantaihin ennen kunnon vuuotoa...
 
Sekotetaas hiukan juttuja kyselemällä. Mikä on teidän henkinen taustanne? Mihin uskotte? Meillä käyty taas näitä asioita läpi ja tultu siihen tulokseen että lapsi saa kasvaa pakanana kunnes itse osaa päättää jääkö pakanaksi vai omaksuuko jonkin muun uskon. Meillä mies tapakristitty kävi rippikoulun siinä uskossa että saa kirkkohäät, minä ollut pakana syntymästäni.
 
Jaa.. henkinen tausta. Mä voin sanoa uskovani Jumalaan, vaikka en millään tavalla tuo sitä julki eikä se oikeastaan näy elämässäni juurikaan. Kuitenkin uskon/haluan uskoa, että jotain "suurempaa" on olemassa. Voisin myös rukoilla, jos jokin vastoinkäyminen tulisi eteen. En ole saanut mitään kristillistä kasvatusta, ei mitään iltarukouksia tms.

Asiasta toiseen. Hieman maallista asiaa.... Tämä on varmaan tullut ilmi monesti, mutta en jaksais alkaa etsiä. Eli ystäväiseni. Kun havaitsee sitä venyvää ovislimaa, niin onko silloin ovis tapahtunut vai tapahtuu sinä ekana "limapäivänä"? Jos joku viitsii vastata näin ällöön kysymykseen, niin hyvä. :$ :eek:

Tosi kiva palata töihin kun tämmöset helteet alkaa :headwall:
 
Ovulaatio tapahtuu sitten ovulaatioliman VIIMEISENÄ päivänä, joten ovulaatiota seuraa heti kuiva kausi. Eli vasta jälkeenpäin voi sanoa koska ovulaatio oli.

Siitä henkisestä puolesta: tapakristittyjä ollaan molemmat, kuten molempien vanhemmat myös. Kirkossa meidät vihittiin ja lapsikin on kyllä kastettu kirkossa, mutta jotenkin järki sanoo muuta kuin mitä on nuo kirkon opit...tavallaan se on vähän haikeaa, tietyllä tavalla olisi niin lohdullista uskoa, että olisi olemassa jumala ja taivas - elämää kuoleman jälkeen jne. No minä uskon ainakin energiansäilymislakiin - mulla on tavallaan aika tieteisiin pohjaava elämänkatsomus, joskin sekin on vain meidän varsin rajallinen yrityksemme ymmärtää edes jollain tasolla tätä maailmaa.
 

Yhteistyössä