Sori hei, että päivittelin aamulla listaa miten sattuu
. Olin ilmeisen unessa, koitan päästä rytmiin viikonlopun jäljiltä
.
:hug: Harmin paikka, Sitrus ja voimia! Päivitin sut kuitenkin listaan. Vai otetaanko pois?
Sattuuhan niitä Kaa raskautumisia pillereilläkin. Toivotaan, ettei täti parkkeeraa sun valkoiselle puvulle itse hääpäivänä. Jos se päättää tulla. Vai onko sulla valkoinen puku?
Toivotaan Tähtisilmä, että olisi niitä toivottuja nippailuja!!!! Ja mistäs sitä Unicokaan tietää, vaikka jättäisi täti kunnolla tulematta.
Mun henkinen tausta on melko kotikutoinen. Kasteesta ajattelen, että vanhemmat kääntyvät jonkin korkeamman puoleen pyytäen lapselleen varjelusta. Se on musta ihan tärkeää. Uskon että on olemassa jotakin korkeampaa ja henkisempää. Seurakunnan yhteyteen ottamiset yms. ei vakuuta mua oikeastaan. Jos lapseni joskus päättäisi erota kirkosta, kysyisin varmasti perusteluja, mutta olisin vain mielissäni jos hän olisi todella ajatellut asiaa ja päätynyt ratkaisuunsa. Mua vieroksuttaa kaikki tavan takia tehtävä ja urautunut ajattelu, joka ei ole todellista omakohtaista ajattelua vaan menee vaan totutussa putkessa. Avioliitosta ajattelen vähän samaan tapaan. Eli jos kaksi ihmistä t a h t o o elää toistensa kanssa aina, mutta myöntävät, että elämä on mutkaista ja kuoppaista, niin silloin voi pyytää tukea tuolle pyrkimykselleen. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, mutta avioero on musta sitä, että toinen tai molemmat luopuivat tuosta tahdosta. Rakkaus on tosi romanttista ja suloista, mutta myös kysyy myös lujaa tahtoa.
Ja nyt laskeudun tuolta pilven reunalta vastaamaan vielä yhteen omaan kysymykseeni. Kysyin joku aika sitten, kuinka lyhyt kierto on liian lyhyt. Sain siihen tänään gynellä vastauksen. 21 päivää. Eli meillä ei kenelläkään ole siitä huolta. Oli muuten aika täpäkkä gynetäti, kun yritin kysellä vähän näistä vauvanteko asioista, se laittoi sormet sisälle ja painoi toisella kädellä vatsan päältä ja sanoi "no tässä sulla kohtu ja nämä tässä on munasarjat, että sillä tavalla."
Noniin, tulipa pitkä juttu. Hyvää maanantai iltaa kaikille!