Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Ada
Paljon onnea Veera :heart: !!! Ihanaa!!! Jännittääkö sua ;) ?

Me tultiin mökiltä ja lueskelin tässä kuulumisianne. Kivaa, että niitä oli paljon. Itsestä tuntuu siltä kuin ei olisi mitään sanottaa vauvakuumeasiaan. Mulla taitaa mennä kierto niin, että alkupäivät mietitään suhdetta, keskivaiheilla kylvetään toivon siemenet ja loppukierrosta kypsytellään niitä, kunnes tulee halla ja tuhoaa sadon :snotty: . Mutta joku kerta se ei meni niin =) !!

Ei me pudoteta Piipiä eikä Kvart Överiä! Hyvää lomaa teille molemmille ja toivotaan että se tepsii ;)
 
Perjantai 3.8.2007

Sitrus79..........28..........kp 35/28-29.................kesästä 2006
Piip...................28..........kp 15/n.35..................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 10/29-62.................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 29/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 22/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 30/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 24/31-33............yk 6
Kvart över.......28..........kp 28/28-34.................yk 5
Matarena........29..........kp 16/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 7/26........................yk 4
Postimestari...29...........kp 22/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 11/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 21/30-32.................yk 2
wind................29..........kp 6/30-40....................yk 2
Kiki80..............27..........kp 60/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 16/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 28/28......................yk 1
Kaa.................28............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)


 
Ada
Huomenta!

Kvart Över oli eilen ilmoittautumassa adoptiojonoon... toivottavasti mieli on vähän kirkastunut :hug: . Onko sitä ärsyttävää tätiä näkynyt? Jos kuitenkin ollaan toiveikkaina?

Ja vaikka kuinka monella muulla on myös jännittävät päivät =) !

Pidän täällä täysiä peukuja!!!!
 
Veera: ihanaa, Onnea paljon :flower:
Kiki: plussatuullia :) Siis vielä on rutkasti toivoa tälle kierrolle!
Kvart över: :hug: Voimia!
Taimi: Kiva se on sun kuulumisia seurailla ;)
piip: voihan sitä yritää :D olla palstailematta,mut mulla ainakin se oli niin pirun vaikeaa jos vaa kotona olin ;) Plussa tuulia!
Tänne, eipä kummempia, nyt taas aikaa lueskella täällä (oikeesti pitäs siivota ja tehä remppa niin loppuun kun nyt tällä hetkellä pystyy) Just tossa kattelin niin viimenen viikko lähtee, ens viikolla tähän aikaan on menkat tullut tai sitten mä kiipeilen katossa :D (no vielä on yksi testi jäljellä, et saa nähdä ajattelin kyllä et en tee enää samana päivänä kun pitäs alkaa mut sehän nähdään ;) )
Plussa tuulia!
Kvart över: sitä se loma teettää :D
 
Tervehdys kaikille ja plussanneille suuret onnittelut!!! :flower:

Voikun itekkin pääsisi jo ilmoittelemaan nuin ihania uutisia...eilen sitten ostin ensimmäistä kertaa greippi-mehua ja meillä meni se litra heti saman tien eli tykkäsin mausta kyllä ja samoin ku mieheniki joka sitä litki myös =) ollaan kyllä joskus aiemmin syöty verigreippiä, joten ei maku sinänsä mikään aivan uus tuttavuus ollu...

Tähän kiertoon nyt ei varmaan mitään vaikutusta ole, mutta pelkään pahinta, että taasen uuteen kiertoon lähetään niin siihen sitten panostan kunnolla kaikin puolin...vitamiinejä olen syönyt jo n. kuukauden verran, joten foolihappoa on jo popsittu... :)

Taas täällä jo kovasti oireita kuvitellaan, niinku mahan nippailuja ja aamulla en sitten millään jaksa nousta...normaalisti olen töissä 7-8 ja nyt olen tämän viikon ollu 9.30-10, mut siihen taitaa olla se syynä, että mies on iltavuorossa eli tuskin oire raskaudesta.... :LOL:

Oikein paljon plussa puhureita meille kaikille!!! :heart:
 
heippa!
Ja onnea Veeralle :flower: Miten musta tuntuu etta uudet kay taalla meilla vaan kaantymassa ja plussaa heti ja me "vanhat" pyoritaan taalla maailman tappiin asti?? ma tulen viela aloittamaan pinon "viisikymppiset optimistiset ekakertalaiset"..
Kvartti: ala mene viela adoptiojonoon, lomat on just hyvaa aikaa tehda vauvoja, mun kaveri oli yrittanyt jo puoli vuotta kunnes sitten kesalomalla tarppasi :) Ja mukavaa kesalomaa! mun loma alkaa kans sunnuntaina, eli saattaa menna pari viikkoa ettei mua nailla sivuilla nay kuleksimassa B) Mulla kans odotetaan tatsya kylaan ensi viikon alussa, lasketusti tietty just sina paivana kun istun lentokoneessa, joka on tosi kiva paikka kun vatsaa vaantaa ja muutenkin ketuttaa.. Tassa kierrossa en siis ole toiveikas, kun mies oli poissa mun tarppipaivat. "saastan" kans mun vauvanteon kesalomalle ;) eli toivottavasti mulla on sitten syyskuussa tuliaisina jotain muutakin kun rusketus ja tyhja pankkitili :LOL:
mukavaa viikonloppua!
 
Ei oo tätiä vielä näkynyt, mutta jos toi FF:n laskuri pitää paikkansa, niin tulee vasta yli viikon päästä.. Ja näinollen ei siis pääse tosihommiin nyt lomalla, kun kestää vaan kaksi viikkoa.. No, ainahan sitä voi harjoitella..

Ada, meillä on näköjään tuo sama kierto, eilenkin vedin hirveet pultit miehelle ihan tyhjästä, otti vaan niin pajon kupoliin se nega että oli pakko jollekin purkaa.. ja kellekkäs muulle sitä.... Sitten keskivaiheilla alkaa taas oikein intohimoinen kausi, kun loppukierrossa en jaksa muuta hommailla kun oireitani kyttään niin intensiivisesti.. Huooh, miten musta tuli tällänen??!

Ja Postis, mustakin tuntuu, että me samat vanhat vaan roikutaan täällä aina ja iänkaikkisesti. Amen.

Ei kun oikeasti on mukavaa, että plussia tulee!! :heart:
 
No seura täällä on ainakin hyvää vaikka joutuukin roikkumaan :D No Toivottavasti päästään kaikki yhdessä kohta tonne odottajien puolelle roikkumaan :D
Täällä ollut vähän saamaton päivän alku, roikkunut täällä eneimmäkseen. No sain mä veskin kaappiin hyllyt ja korit kiinni niin hiukan siistimmäksi tätä kaaosta (mutta onneksi vaan vähän). On muuten hyvä vehje toi akku porakone (kun saa ruuvvit ruuvvattua) tosin tossa ei akku kauaa jaksa mut pikku hommiin ihan jees. Vois sitä paremmankin hommata, mut kun ei hirveen paljoa tarvi niin ei viitti.
 
Täällä kp 2/28-32. Positiivista tässä oli se, että täti ei tällä kertaa piinannut minua antamalla odottaa itseään viime tinkaan asti.

Ensi viikko lomaillaan, meinattiin tehdä pieni kotimaan reissu. Säänkin pitäisi ilmeisesti juuri sopivasti parantua. :)

Mies tuossa alkoi töistä tultuaan muistella, että hänen vanhempansa tekivät häntä todella kauan ja ainoaksi hän jäikin. Sen lisäksi moni muukin suvussa on odottanut odottamista kauan, yksikin pari 10 vuotta.

Minä taasen kauhistelin, kun en ole tiennyt, että ibuprofeeni voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Minulla kun se on oikeastaan ainoa, joka auttaa todella kipeisiin kuukautisiini, ja joudun popsimaan 3 x 800mg (!) parina ekana kiertopäivänä + sitä ennen päänsärkyyn muutaman päivän. Pakko vissiin siirtyä parasetamoliin jo nyt? Siitä ei kyllä ole pahemmin apua ollut. :/

Te olette kyllä niin ihania kaikki ja niin mahtavia kannustamaan. :heart: Toivottavasti päästään kaikki pian siirtymään odottajien puolelle! :)
 
Kevätesikko: Tuttu tunne tuo kivuliaat kuukautiset. Mulla teininä oli todella kovat kivut (enää ei riittänyt 3 400mg tbl kerrallaan ja sen 3-4 kertaa päivässä), no kun ei enää ibu riittänyt niin määrättiin panacodia, kivut lähti sillä hetkellä, mutta ei muuten sopinut (toisen pilerin jälkeen koko maha kramppas siitä lääkkeestä) mut hyvä se oli ensi vaikutus. Mut jos se ei sovi niin se on huono;) siinähän on tota parasetamolia ja kodeiinia. Ja kun et oo käyttämässä kuitenkaan kun jonkun päivän ajan. (kolmiolääke) Toivottavasti et enää seuraavissa tarvi (toisin sanoen ne tulee vasta joskus ens vuonna ;) siis sulle pesiytyy salamatkustaja) :) Tsemppiä!
 
Ada
- mä niin liityn teihin. On semmonen olo :whistle: . Ehkä meidän kannattaa muuttaa tuonne adoptio palstalle siinä vaiheessa. Olen joskus leikkinyt ajatuksella, miten suu pannaan, jos kaikki tältä palstalta plussaa ja jään tänne yksin kertomaan kuulumisia itselleni. :wave: "moi taas minä, täti tuli...", "voi harmi minä, kyllä se siitä minä...".

...Olin tuossa muutaman tunnin lähikontaktissa tärpätin ja venelakkojen kanssa, ihan kuin se vaikuttaisi jotenkin :LOL: Mun mies on niin passiivinen, että mä kohta räjähdän atomeiksi. Siitä harmituksesta aloitin tänään muutaman restaurointiprojektin takapihalla ja päästelin kiukkua ulos samalla.

Kiva kuulla että täällä on muutkin rähisseet kotona... ihania naisia :saint: !
 
Tervehdys!
Mua vähän masentaa nyt...mies on jotenki ottanu passiivisen asenteen,tähän lapsen aluilleen laitto asiaan eli torjuu jatkuvasti mun viettely yritykset ja toteaa,et eihän meillä ole mikään kiire,että antaa lapsen tulla kun on sen aika.Tällä tahdilla ehkä sitten kun olen 40v.,kun ei käytetä näitä tärppipäiviä hyväksi:headwall:
Sain tossa äsken kamalat raivarit asiasta...jotenki olen mieli täysin maassa,mut toivon mies tulee järkiinsä taas ja tajuaa,etten turhaan sitä kiusaa vaan siksi,että saataisiin joskus se pienokainen aluilleen!!!:ashamed:
 
Hemuli79: osaan-ottoni, ytritä huiojata sitä et oot aktiivisimmillas jo reilusti ennen ovista ja sit muka menetät mielenkiinnon jos miehes alkas haluamaan ite kun ei tiiä et on tärppi ;) okei tiiän et on vaikeaa tuokin. Mä en oo paljon edes jutellu millon olis hyvä vaavinkannalta... tsemppiä :hug:
 
Ihana lukea plussa-uutisiakin, eli onnea Veeralle :flower:
Täti poistui maisemista ja taas toivo nousee...
Ootteko muuten huomannut että Rainbow (s-market) on tuonut uutuutena myyntiin greippilohkot säilykkeinä =) Mä popsin niitä jugurtin ja maitorahkan kanssa. Greippi kun greippi.
Tänään ajattelin kyllä ottaa sitä punaviiniäkin vaikka ovis on vasta joskus hamassa tulevaisuudessa B)
Mullakin tulee tässä kuussa vuosi siitä kun oon jättänyt pillerit pois että alkaa hiljakseen epätoivo iskeä :headwall: Kävin tänään lääkärissä muissa asioissa ja ajattelin että olisi voinut tohtorin kanssa sanasen vaihtaa tästä vauva-asiasta, mutta oli niin tympeä tohtori että yksi asia/vastaanotto, hmph.
Mutta tämän kierron pidän lipun korkealla ja vällyissä vipinää ja jos ei nyt tärppää niin sitten voisi jo alkaa soitella sille gynelle josko jotain keksittäisiin...
Hemuli79: Miehet osaa välillä olla ärsyttäviä! Mä huomaan aina välillä toimittavani miehelle vähän liikaa näitä greippimehuja ja ovulaatioita... Joskus kun jättää vauvapuheet vähäksi aikaa vähemmälle niin vällyjen välissä tapahtuu ihan itsestään....
 
Kiitos,kun jaksoitte kuunnella ja lohdutella:D
Sopu on miehen kanssa tehty ja asiat puhuttiin selviksi!
Miestä oli kuulema vaan ahdistanu mun yli aktiivisuus,kun normaalisti olen enemmän vastaanottavainen,enkä näin hyökkäävä,niin se tässä oli huolena:LOL:

Joo,täytyy ensi kierrolla alkaa lämmittelemään miestä tärpin aikaan aiemmin,niin ei tule tätäkään kohtausta...nyt vaan on jotenki ollu aktiivisempi olokin pillereiden lopetuksen jälkeen?!?En tiedä miksi,mut jotenki kehossa parempi olotila koko ajan!!!
Täytyy muutenkin olla nyt vähän vähemmällä hössötyksellä,kun alkaa tuo mies ihmettelemään noita testejä,vitamiineja,greippimehuja ym.Miten voikaan nainen näin seota:kieh:
Laitetaan nyt vaan kaikki hormoonien piikkiin!
 
Lauantai 4.8.2007

Sitrus79..........28..............kp 36/28-29.............kesästä 2006
Piip..................28..............kp 16/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26..............kp 11/29-62...........elokuusta 2006
Nanna81.........26..............kp 30/29-37.................yk 8
Unico...............27..............kp 23/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..............kp 3/28-32...................yk 7
Tähtisilmä...27...........kp 25/31-33............yk 6
Kvart över......28...............kp 29/28-34.................yk 5
Matarena........29................kp 17/28......................yk 4
Ada.................28................kp 8/26.........................yk 4
Postimestari...29................kp 23/24-26................yk 3
juuri................28................kp 12/28-32................yk 3
Enna................29................kp 22/30-32................yk 2
wind................29................kp 7/30-40..................yk 2
Kiki80..............27................kp 61/?........................yk 1
Katarina81......26......................................................yk 1
Hemuli79........27.................kp 17/?........................yk1
Siilura..............27................kp 29/28......................yk 1
Kaa..................28.................kp 1/?..........................yk 1
Pilvilinna.........28.........................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28........................................aloitus kevät 2008
Janis................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
 
Hemuli79: mulla oli sama juttu pillereiden lopettamisen jälkeen ja on edelleen noiden halujen kanssa, mies on välillä pulassa :p
Pillereistä nyt vuoden erossa olleena niin aika paljon miettii paljonko ne vaikuttaa persoonallisuuteen. Mä ainakin tunnen itseni pirteämmäksi ja ne itkukiukkupuuskat on poissa...
 
Kaa
Nyt minäkin voin listautua "oikeasti"!

Eli listan päivittäjille tiedoksi, tänään la 4.8.07 meikäläisellä on seuraavat tiedot

kaa.............28............kp.1/??.............................yk1

Kierron pituudesta en osaa sanoa vielä, lopetin pillerit vasta. Jos mun menkkahistorian mukaan mennään, kierto voi olla mitä tahansä välillä 25-65. Huh. Mutta nyt ollaan mukana "aikuisten oikeesti".
 
Memmu-80: En tiä mistä mut mä oon taas tänään ollu yks itkiä. Ilman mitään syytä taas muka ollu huonolla tuulella ja itkeskellyt et mulla ei pillereiden lopetus auttanut :)
Okei mun pitäs vissiin käydä kokeissa, kun tällästä tulee niin on hormonit sekaisin ja pitää joko lisätä tai vähentää ;) mut toivottavasti saa lähetteen labraan.
Kaa: :hug: uudella innolla seuraavaan kiertoon...
Mitäs täällä viettelen koti iltaa ja mietin minkä leffan kattos ;) ääniä clueles vai jeanne d' arc
 
Jes, hyvä Kaa! Pääsette tekin tosihommiin :D

Täällä ei ole tätiä näkynyt, vihlomiset alamahassa sen sijaan jatkuu sekä rintojen painavuus ja arkuus. Puhuttiin miehen kanssa äsken, että testataan uudelleen vasta kun tullaan torstaina reissusta, ellei ketään oo kuulunut siihen mennessä. Kun mä aina niin masennun noista negoista niin ei ole kivaa lähteä reissuun pahalla mielellä.

Tultiin just häistä, join kyllä muutaman lasillisen enkä ajatellut matkallakaan ihan kuivin suin olla, ei nyt mitään himoryyppäämistä oo tiedossa kuitenkaan. Jos nyt niin onnellisesti olisi käynyt että plussa joskus pärähtää niin en usko parin viinilasillisen tässä vaiheessa olevan vaaraksi. Kaikki ranskalaiset olisivat vammaisia, jos näin olisi.. :LOL:

Oli kyllä tippa linssissä kun morsian asteli kirkon käytävää! Oon pillereiden lopettamisen jälkeen kyllä kokenut sellaisia mielenliikutuksia, että huh.. Ja Hemuli, mulla oli ihan sama kun Unicolla, että teki ekat kolme kiertoa koko ajan mieli seksiä! Nyttemmin on jo tasoittunut. Joten sano miehellesi, että nyt kannattaa nauttia kun usein saa, ei se ikuisesti kestä.. ;)

Ihanaa nyt kun on loma! Huomenna suunnataan tien päälle prätkällä sitten, ovat luvanneet hyviä ilmojakin. Jee :heart:
 
Jaahas. Mulle voikin sitten merkata kp ykkösen taas.. Menin tuon äskeisen kirjoituksen jälkeen vessaan ja eikös se Mrs Doubtfire siellä odottelutkin! |O Eli Hemuli, päivittäisitkö mulle tälle päivälle kp 1/28, sillä nyt oli kolmatta kertaa tuo 28 kierto. Ja yk 6 se sitten on. Ei oikeastaan harmita, koska en uskonut raskauteen sen negan jälkeen kunnolla ja olen tyytyväinen, että se FF oli väärässä kierron pitenemisen suhteen! Ha!
 
Hei mun piti vielä kysyä sellaista, että nyt kun syötin FF:n tän aamuiset lämmöt ja vuodon, se väittää edelleen, että mulla oli ovulaatio kp 22. Ja että luteaalivaiheeni olisi 6 päivää normaalin 14 sijaan. Voiko se muka olla niin lyhyt?? Onko kellään tietoa? Mä en ole mitannut vielä kokonaista kiertoa noita lämpöjä, joten tuo varmaan vaikuttaa, mutta silti..?
 

Yhteistyössä