Kiitos kyselystä Piip! Mä oon jatkanut mittaamista joka aamu. Lukemat on pyörineet useimmin 36,8. Alimmillan oli 36,4 silloin pari viikkoa sitten ja nyt sunnuntaista lähtien 37,1 tai 37,0. Mitään ovispiikkiä en oo noissa huomannut, ellei se sitten jotenkin oudosti ollut nyt viikonloppuna kun sen jälkeen on olleet vähän koholla.. Ainut piikki on toi 37,4 ja sekin väärään suuntaan.. No, eiköhän ne kohta tästä romahda, tiedän sitten koko kierron seurattuani varmaan vähän enemmän.
Tai siis toivottavasti ei romahda.. Nyt en melkein uskalla kirjoittaa tätä tänne kun aina saan pettyä, mutta kirjoitampa kuitenkin. Sitten petyn. Eli siis rinnat ovat omituisesti kipeät. Alkoi tossa maanantaina nänneistä ja nyt leviää ikäänkuin kainaloihin päin tuo kipu. Ei satu kyllä koko aikaa, mutta kosketusarat ovat. Aiemissa kierroissa on mulla ollut kipua nänneissä heti oviksen jälkeen, mutta en usko että ovis olisi ollut vasta nyt, koska mitään limoja ei ole ollut.. Ja mahaa juilii edelleen menkkamaisesti. Noh, kahtellaan.. :|