Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Ei ne mun mielestä voi näyttää mitään haamua, jos ei ole raskaana ja jos olet tarkistanut sen testin siinä ohjeessa mainitussa ajassa. Ainoa mistä olen lukenut, että RFSU:n testit on joillain näyttänyt jotain harmaata viivaa ja testi ollut nega.

Varmaan olet raskaana!! :flower: :)
 
Veera: Millä testasit? Ei kait ne yleensä näytä vääriä haamuja! Varovaiset onnittelut täältä!

Täällä elää kans hormonihirviö aina kierron loppupuolella :D . Tässä kierrossa tuli uusi oire kiukutelun lisäksi! Minä olen purskahdellu itkuun mitä ihmeellisemmistä asioista. Suurin itku tuli ku tietokone meni rikki (en minä ole yhtään addiktoitunu tähän palstaan en). Harvemmin yleensä itkeskelen. Lisää ymmärryksen tarvetta miehelle :) .
 
Hui, pidän täällä peukkuja Veeralle, ei testien minunkaan ymmärtääkseni pitäisi näyttää vääriä positiivisia. :heart:

Taisin olla viimeksi tänne kirjoittaessani kuin persiiseen ammuttu karhu. Mukamas tällä kertaa olin niin asennoitunut jo siihen, ettei tärppää, ja sitten kuitenkin kun vaaka alkaa (odotusten mukaisesti) kallistua tädin puolelle, niin maailma romahtaa... Ja mikä minä olen valittamaan, enhän minä edes ole meistä pinoilijoista kauiten yrittänyt. Nyt loppuu jurputus! :$

Nämä naisten hormoniheilahtelut on oikeasti aika huvittava asia. Minäkin olen muutama päivä ennen tätiä todella pahantuulinen, sellainen yleinen todella paha ketutus vaivaa, vaikken edes tiedä syytä. Huudan ja raivoan, kaikki on huonosti. :ashamed: Olen todellinen hormonihirviö kun on se aika kuukaudesta...
 
Heippa alla! Tulin vaan sanomaan että tätä ketjua on kyllä tosi kiva lukea yrittämisen alkamista odotellessa. Tuntee jo niin kuuluvansa joukkoon vaikka täällä ei vielä mitään tapahdukaan. Häitä järjestellään. Ei meillä mitään sellasta vakaumusta ole että lapsia yritetään vasta naimisissa, mutta aateltiin että on kiva juhlia kunnolla häitä ilman salamatkustajia.

Varovaiset onnittelut veeralle :flower: Ja plussapuhureita kaikille :heart:
 
Onnea Veeralle! Testasitko siis päivävirtsasta? Testaa aamulla uudestaan, niin varmaan saat jo vahvemman viivan!

Testiajan kuluessa ei tule värillistä viivaa mihinkään testiin, jollei ole raskaushormonia veressä.

Hienoa!!

:heart: piip
 
Testasin ihan Apteekin omalla testillä. Heh halvimmalla mitä oli thän hätään saatavilla :) . noh täytyy varmaan tehdä uus tässä parin päivän päästä (tai mun pitkäjänteisyydellä huomenna). nyttenki olisin halunnut tehä testin jo aijemmin mut mies toppuutteli
ei nyt muutenkaan tästä vielä innostuta (suuremmin :LOL: )kun ei oo varmaa. ja pysyykö edes kyydissä sitte kauaa.
tosin tän kierron aikana ei olla pupuiltu kun ihan muutamia kertoja, kerran kyllä niin et oletin olevan ovulaatio... ja ajatukset ihan muissa asioissa. Mitään "poppas" konsteja ei myöskään olla käytetty. juuri aattelin et olisin voinut alkaa koittamaan sitä punaviiniä...
 
Veera! Ei siihen Apteekin omaan mitään tule ellet ole raskaana! Eli ONNEA!!! Kyllä mä jo innostuisin! :flower: :D

Mä oon testannut noilla Apteekin testeillä ja ne on kyllä olleet ihan valkoisia kun ei ole hormoneita ollut. Siis vaikka olisin katsonut pitkänkin ajan päästä niin mitään ei ole ilmestynyt.
 
Kvart Över oon kanssa ennen testannut noilla ja ihan puhtaita ovat ennen olleet.... ja tätikään ei oo tullut vielä =)
kaipa sitä joutuu uskomaan, mutta vielä haluun sen varmistuksen. huomen aamulla en saa testattua mut jos päivällä sitte. Ei tätä oikeen vielä ainakaan oikeen usko.
Mutta teiltä tullut uskoa asiaan kuitenkin :heart:
 
Keskiviikko 1.8.2007

Sitrus79..........28..........kp 33/28-29.................kesästä 2006
Piip...................28..........kp 13/n.35..................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 8/29-62.................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 27/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 20/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 28/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 22/31-33............yk 6
Kvart över.......28..........kp 26/28-34.................yk 5
Matarena........29..........kp 14/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 5/26........................yk 4
Postimestari...29...........kp 20/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 9/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 19/30-32.................yk 2
wind................29..........kp 4/30-40....................yk 2
Kiki80..............27..........kp 58/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 14/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 26/28......................yk 1
Kaa.................28............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)



 
Pitipäs kokeilla päivitellä tätäkin. Toivottavasti meni oikein! Jännittäviä aikoja eletään kun näyttäis monella olevan päivät taas pian täynnä!

Täällä on lämmöt pysyny vielä ylhäällä, mutta siihen malliin kouristelee ja vit:ttaa että varmaan on lähdössä yk9 käyntiin viikonloppuna.
 
Täällä on yritetty vielä ihmetellä oviksen merkkejä ja annettu miehelle kyytiä. B) Mahaa on nipistellyt parina päivänä sekä vasemmalta että oikealta. Pahin turvotus masusta alkaa olla menny ohi. Sitten vuorossa lasi punaviiniä iltaisin n. viikon verran... Vähän taas jänskättää kuinka käy. Kivaa on ollut ainakin tässä kierrossa! :D

Tsemppiä Nannalle, koitan puhallella plussia sinne päin! +++ :whistle:
 
Kiitos kyselystä Piip! Mä oon jatkanut mittaamista joka aamu. Lukemat on pyörineet useimmin 36,8. Alimmillan oli 36,4 silloin pari viikkoa sitten ja nyt sunnuntaista lähtien 37,1 tai 37,0. Mitään ovispiikkiä en oo noissa huomannut, ellei se sitten jotenkin oudosti ollut nyt viikonloppuna kun sen jälkeen on olleet vähän koholla.. Ainut piikki on toi 37,4 ja sekin väärään suuntaan.. No, eiköhän ne kohta tästä romahda, tiedän sitten koko kierron seurattuani varmaan vähän enemmän.

Tai siis toivottavasti ei romahda.. Nyt en melkein uskalla kirjoittaa tätä tänne kun aina saan pettyä, mutta kirjoitampa kuitenkin. Sitten petyn. Eli siis rinnat ovat omituisesti kipeät. Alkoi tossa maanantaina nänneistä ja nyt leviää ikäänkuin kainaloihin päin tuo kipu. Ei satu kyllä koko aikaa, mutta kosketusarat ovat. Aiemissa kierroissa on mulla ollut kipua nänneissä heti oviksen jälkeen, mutta en usko että ovis olisi ollut vasta nyt, koska mitään limoja ei ole ollut.. Ja mahaa juilii edelleen menkkamaisesti. Noh, kahtellaan.. :|
 
Nyt mua rupes sitte jännittämään sun puolesta, Kvart över! Tiedän kyllä hyvin tuon tunteen, ettei uskalla kirjoittaa jotain olettamaansa oiretta, ettei pety. Mutta jos mulla rinnat tulisivat jossain kierrossa tuolla tavalla kipeiksi, olisin kyllä jo ihan täpinöissäni. (Mulla on sinänsä kyllä oudot rinnat etteivät ne tule missään kierron vaiheessa koskaan yhtään kipeiksi.)

Nannalle oikein paljon tsemppiä ja plussatuulia!

Pitäiskös Veera jo siirtää plussanneisiin vai haluatko varmistella vielä?

:heart: piip
 
Kaa
Tänään menee viimeinen pilleri kurkusta alas ja viikonloppuna voin jo varmaan kertoa tänne kp1:sen. Ja yk1:sen siinä samalla. Nyt rupeaa jännittämään, vaikkei mitään ole vielä asian eteen suuremmin tehty.

Yritin etsiä foorumilta tietoa ja keskusteluja lääkkeistä, mutta haluamaani tietoa en löytänyt. Kokeilen siis nyt täällä: käytän päivittäin antihistamiineja ja nyt luin pakkausselosteesta, että niitä ei pidä käyttää raskauden aikana. Mitäs nyt? Lopetanko lääkkeet jo etukäteen vai lopetanko sitten kun plussaan? Olisikohan muuta vaihtoehtoa allergialääkkeeksi... Ja sama juttu migreenilääkkeiden kanssa, käyttämäni lääkkeet ovat myös kiellettyjä. Pitääkö tässä nyt "kärsiä" sitten migreenitkin ilman lääkkeitä? Kauhistuttaa jo pelkkä ajatus...

Nyt näitä tyhmiä kysymyksiä ja ajatuksia alkaa tippimaan, voitte kieltää mua kirjoittelemasta milloin vain! :whistle:
 
Kaa
piip ja Kvart över,

voi kun tuo rintojen arkuus ja kipeys olisikin vain raskauden oire. Itselläni ovat rinnat olleet todella kipeät nyt pari viikkoa aina liikkuessa. Paikalla olessa ei niinkään. Mitähän tästäkin voi päätellä? Mun kroppa on sekaisin. Heh.
 
Pidättekö minua ihan hoopona, jos varaisin jo pikku hiljaa ajan yksityiselle tutkimuksiin? Ajattelin, että jos odotetaan vielä yk7 ja jos plussaa ei siitäkään kuulu, niin sitten ottaisin klinikalle yhteyttä. Nyt siis yk6, tuhru alkoi ja yleensäkin kaikki on juuri niin kuin ennen tätiä.

Tuntuu, etten oikeasti jaksa henkisesti tätä odottamista ja pettymistä enää kauan, ja nimenomaan siksi, etten edes tiedä, onko jommassa kummassa vikaa. Jotenkin vaan helpottaisi omaa oloa, kun edes jotenkin edettäisiin tässä. :headwall:



 
Kaa
Kevätesikko, monessa paikassahan tuo hoitoon pääsyn raja on vuoden tulokseton yritys. Kannattaa sinun ainakin soittaa lääkärille ja kysyä asiasta. Etenkin kun kerrot tuosta henkisestä väsymyksestä, niin keskusteluajan luulisi järjestyvän. Alkuunhan siinä on ne haastattelut, joilla selvitetään tilannetta. Tarkastukset ja hoidot alkaa vasta niiden jälkeen.

Lääkärille soitto kun ei ainakaan asiaa "huononna".
 
Kaa: mitä käytät? mulla cetiritsiiniä sitä saa käyttää :9 mää menin täpinöissäni keväällä hakeen sellaset lääkkeet et joss tuun kesällä raskaaksi ei tarvi vaihtaa :D mut tässä sitä ollaan...
Kevät esikko: voihan sitä kysyä jos kovasti vaivaa, niin saat ainakin vastauksen aloittavatko vielä. Tsemppiä sulle! Yritä löytää jotain kivaa puuhaa mihin menee aika niin ei ehi nii hirveesti kuumeilla. mulla meny loma melkeinunohtawessa asian :D ja nyt on remppa ja sit voikinalkaa kuumeilemaan matkaa niin eiköhän se pikkunen putkahda jossain välissä kyytiin. ja jos ei matkan jälkeen vielä ole nii sitten voi alkaa miettimään missä vika (mun ajatusmaailmassa tällä hetkellä)
 
Kaa, nostin etusivulle tuon kuumeilijat lukeekaa -avauksen. Siellä on puhelinnumero, jonne voisit soittaa noista lääkkeistäsi. Saat ainakin avarmasti oikeaa tietoa.

Moniin vaivoihin voi löytyä lääke, jota voi käyttää raskauden aikana. Voi olla hyvä vaihtaa sellaiseen jo kuumeillessa. Mutta kyllä ne siellä linjalla kertoo!
 

Yhteistyössä