Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Ja ennenkaikkea kiitos sinulle, Piip, kun lisäsit minut listaan. Aloin jo epäillä, ettette huoli minua porukkaan mukaan ollenkaan
Olen viikonlopun aikana käynyt vilkuilemassa kuulumisianne, mutta olen ollut itse pikkasen alamaissa enkä siksi ole jaksanut kommentoida mitään. Pahoitteluni tädin yllättämille Adalle ja windille. :hug: Parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon!
Ihanan positiivisesti kirjoitit luottamuksesta, Piip! Kun olisi se kristallipallo... Meilläkin kun on ollut periaatteessa melko pitkään jo vaavilla mahdollisuus saada alkunsa, iskee välillä epätoivo; mitä jos meille ei suodakaan omaa pikkuista? Mutta ajoittainen uskonpuute on pelkästään inhimillistä. "Murheen alhoon" ei pidä kuitenkaan jäädä!
Mä uskon vahvasti, että positiivinen ajattelukin on yksi poppaskonsti, joka kannattaa tässä vauvahankkeessa pitää mielessä. Stressaaminen ei ainakaan auta asiaa. Mutta vaikeahan sitä on välillä olla stressaamatta, varsinkin jos vauvahaaveet ovat jo pidempään olleet vailla täyttymystä. Kylläpä kirjoittelen tosi hienoin sanakääntein
Mutta ymmärrätte varmaan kiemuraisista sanavalinnoistani huolimatta, mitä tarkoitan.
Piip: Kiitos kysymästä, uutta kerrottavaa ei valitettavasti ole. Tätiä ei ole näkynyt, mutta ei ole ollut pariin päivään enää sellaisia oireitakaan. Viikonloppuna testasin negan. Ei mulla kyllä ole yhtään sellainen olokaan, että olisin raskaana. Vaikka en koskaan raskaana ole ollutkaan, jotenkin mulla on sellainen romanttinen käsitys, että salaperäisesti, naisten vaistolla tietäisin, jos olisin :kieh: Lähinnä mua pelottaa, että kierto alkaa taas uudelleen venyä. Noh, meillä on aika naistentautien polille parin viikon kuluttua, joten sen jälkeen ollaan taas viisaampia. Silloin varmaankin aloitetaan tarkemmat lapsettomuustutkimukset. Sekin ajatus helpottaa, että apua saattaa olla kohta saatavilla
On kyllä tosi kiva, kun voi vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa näin virtuaalisesti. Vertaistukenne on tärkeää, kiitos siis siitä. Jokin tsemppaava loppukaneetti olisi vielä paikallaan. Miltä kuulostaisi: Pidetään, naiset, lippu korkealla ja täytetään maa!