Kävin lukemassa keskusteluitanne ja tulin varta vasten
taimia onnittelemaan plussasta! :flower: Nyt teitä on täällä jo niin paljon, että kohta taas jo tilastollisestikin on pakko seuraavan plussata
Kerronpas sit pari omaa "viisauttani" eli omia kokemuksiani noista kikkakolmosista: mulla oli pari kiertoa käytössä greippimehu ja mulla se ei kyllä vaikuttanut yhtään millään tavalla... Tärppikierrossa hörpin mehua muistaakseni pari viikkoa alkuun, mut sit kun näytti siltä, ettei ovista tuu siinä kierrossa ollenkaan, niin heitin homman kesken. Ovis tulikin sitten vasta kp 28, joten pitkäkiertolaiset, pitäkää makuuhuone vilkkaana tasaisesti koko kierron ajan
Eli tuskin oli mehusta apua loppujen lopuks. Lämpöjä mittasin aktiivisesti n. kolmen kierron ajan ja mulla se oviksen jälkeinen lämmönnousu oli tosiaan vain n. 0,2-0,4 astetta aamulämmöissä! Joten ilman ylöskirjausta tota ei ois varmaan edes huomannut.
(.) Tänään on nyt viikot 11+0 menossa ja armoton väsymys painaa päälle |O Näin lomalaisena nukun 10 tunnin yöunet ja 1-2 tunnin päikkärit päälle. Maanantaina kuunneltiin neuvolassa sydänääniä uudestaan, kun perjantaina niitä ei jostain syystä löytynyt. Hermoilin sit viikonlopun ajan, mut turhaan, kun siellähän se pieni sydän sit pompotti :heart:
Nyt puhaltelen teille kaikille ihan armottoman plussapuhurin
Odotuspuolella on jo huhtikuun odottajat pinoutuneet, joten mars sinne =)