Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Matarena, ootko ennen tikutellut ovista? Joillain se haalea viiva voi olla siinä oikeastaan koko kierron. Mäkin sain viime kierrossa 8 haaleata viivaa ennen positiivista... Joillainhan se ei kuitenkaan ole oikeastaan kuin ovulaation aikaan se viiva siinä (ja joillain se ei koskaan ole testiviivan vahvuinen, vaikka ovulaatio tapahtuukin).

Jos testejä riittää, testaile vaan, mutta tuolla sun 28-kierrolla taidetaan yleensä suositella aloittamista kp 10 tai 11.

:heart: piip
 
Tervehdys taas!

Nyt on sitten käyty hierojalla ja pyöräilly olen muutaman lenkin,kun sää on suosinut:D

Huomasin itsessäni taas lisää vaivoja pillereiden lopetuksesta eli kamala hikoilu:ashamed:
Mun aineenvaihdunta on jotenki kamalan kiivas eli hikoilen kuin sika ja se on noloa.Siitä kai tää kuumotus pitkin päivää johtuu myös!?!
Menin hierojalle pyörällä ja en mitenkään kamalasti rehkiny,just sen takia,etten olis hiestä märkä.No,kuinkas sitten sattuikaan,kun menin siihen pöydälle,alkoi hiki valua noronaan selkää,käsiä ja päätä pitkin.Olin kuolla häpeään,kun vastaavaa ei ole koskaan ennen tapahtunut.Selitin kyl hierojalle,et tilanne johtuu hormoonitasapainon muuttumisesta ja hän vaan totesi,että sattuuhan näitä!!!

Ajattelin itekkin kokeilla noita ovistikkuja viikonloppuna,kun mulla alkaa kiertopäivä 10 ja 11.Laskurin mukaan ovis olis kyl vasta 31.7-2.8 välillä,kun en ton kierron pituudesta ole vielä varma!
 
Ensimmäistä kertaa testailen ovistikkuja. Toissapäivänä kokeilin jo, niin tikussa ei vielä näkynyt mitään. No seurailen mitä tapahtuu, testaamalla se kai selviää. 10kpl tikkuja taitaa olla vielä varastossa... puhaltelen plussia kaikille ++++ :whistle:
 
Onpas kiva lueskella viestejänne, kun tuntuu että osalla ihan sama tilanne.
Wind: mun kroppa ei tahdo löytää pillereiden popsimisen jälkeen lainkaan tasapainoa. Kuten sanottu niin kierrot olleet tooosi pitkiä. Toivotaan, että sulla tasottuu ja tärppää nopeammin :)
Tosiaan täti sitten tulla tupsahti kylään eilen, kp 39. Pillereissä oli se etu että oli tarkkaan ennustettavissa tädin vierailut. Me ollaan lähdössä Turkkiin 1.9.07 ja pahasti alkaa näyttää siltä että täti osuu just tohon viikkoon. Mutta nyt eletään ihan vakaasti siinä uskossa että täti jättää jo vallan nuo vierailut =)
Mä taidan kanssa päätyä noihin ovistikkuihin kun oon pari kiertoa puhunut miehelle että jos ottaisi varman päälle ja pupuilisi joka päivä mutta kyllä tuo puheen asteelle on jäänyt :LOL:
 
piip: piti vielä huikata, että kiitos listan päivittämisestä. Ikä on vielä pari viikkoa 26 :saint: mutta ihan hyvä ennakoida jo tulevaa.
Kiertopäivä on 2 ja kierto on ollut 29-62.

Kiva että keskustelu on vilkasta, mullakin kesti vaan pienen hetken että ehdin lukaista kaikki kuulumiset.
Ja heti huomenna menen ostamaan lähikaupan kaikki greippimehut....
 
Mä muuten katoin tänään kaupassa sitä Tropicanan Ruby Grapefruitia, siinä on vaan 10% greippimehua.. Se on kyllä tosi hyvää, mutta ei varmaan toimi ihan samalla tavalla kun Valion mehu. Siis jos ne nyt oikeesti toimii mikään.. :p
 
Kaa
Hitsiläinen te sekoitatte mun suunnitelmat! :D

Mie olin ajatellut mennä ihan 100 % luomuna nyt alkuun, mutta nyt ajattelen vain ovistikkuja, punkkua ja greippimehua! Ovistikkuja oli tarkoitus katsastella vasta talvella, jos ei alkuun tärppää. Punkusta tykkään ja sitä muutenkin juon, joten tuo kierron puolivälin jälkeinen naukkailu kuulostaa hyvälle. Greippimehusta en tykkää sitten yhtään... se voi olla jo ongelma. Tietystihän sokeri pelastaa monelta tuskalta noiden happamien makujen suhteen. Täytyy yrittää.

Mistä olette noita ovistikkuja tilanneet/ostaneet ja miten ne toimii? Millaisia paketteja olette ostaneet (hinta ja määrä)? Miten luotettavia ne on?

Alussa tuo olisi tietty hyvä niitä kokeilla, jotta saisi selville milloin ovis oikeasti on.

Tänään on muuten enää kuusi pilleriä jäljellä, viimeinen pilleri nappastaan ensi viikon ke-iltana. Jeesh! :heart:
 
Kaa, ostin ovistikkuja viimeksi www.halpatesti.com:ista postin kautta. Siellä olivat tosi halpoja ja toimitus on nopeaa. Testit ovat toimineet ihan moitteettomasti. Kun tämä satsi on käytetty, ajattelin seuraavaksi ostaa Prismasta saatavia liuskatestejä (mikä se oli.. joku F:llä alkava?), kun niissä on noihin nykyisiin verrattuna se etu, että niistä saa testata aamupissasta. Aamuisin on minusta kivoin testata, niin tulee tehtyä joka päivä samaan aikaan.

Sori, jos luomuelämäsi meni ihan mukkelismakkelis. :D Mutta nämä kikat ovat kyllä vielä ihan viattomia.

Memmu, korjaan ikäsi, niin voit sitten synttärinä mainita muutostarpeesta ja saat kaikilta rutkaasti onnitteluja. ;)

Voin muuten lohduttaa, että jos sun kierrot ovat olleet piiitkiä, mulla on ollut tuossa keväällä pari piiiiiiiiiiiiiiiiitkää. Parhaimmillaan 99 päivää! Enkä ole edes käyttänyt hormooniehkäisyä, kroppa sekoilee muuten vaan huvikseen...

:heart: piip
 
Kaa
Piip, pitänee harkita tuota ovistikkuasiaa jossain vaiheessa. Huomenna saattaa myös kaupassa käydessä vilkaista tuota greippimehuasia. Vitamiineja ja kalaöljyä nyt syön muutenkin, joten muutos ei ole suuri.

Tarkkaillaan tilannetta... mutta nyt nukkumaan.
 
Kaa Minä olen kokeillut noita mammaksin ja kotitestien ovistikkuja. Ikinä en niihin saanut kunnos tasapaksuja viivoja. Nyt tähän kiertoon ostin apteekin omia (kalliita kyllä olivat) ja sillä löyty helposti. Ja niissä juuri on kans se etu että aamulla tehdään niin tulee tehtyä samoihin aikoihin aina.
 
Kaa mulla on testattavana mammaksin ovistikut. 12kpl maksoi 15?. Nopea toimitus oli, kun tilasin maanantaina ja olivat postilaatikossa tiistaina. Luotettavuudesta en osaa sanoa vielä, kommentoin tuossa kun kierto etenee, että mitä ne on näyttäneet. Näitä ei saa käyttää aamuvirtsan kanssa, testausta suositellaan klo 10-20 välille.
 
Perjantai 27.7.2007

Piip...................28..........kp 8/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80........26...........kp 3/29-62..........elokuusta 2006
Nanna81............26...........kp 22/29-37..............yk 8 Unico................27...........kp 15/28....................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 23/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 21/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 26/27-29...............yk 4
Matarena..........29...........kp 9/28.....................yk 4
Ada...................28...........kp 26/28...................yk 3
Postimestari......29..........kp 15/24-26..............yk 3
juuri..................28...........kp 4/28-32................yk 3
Enna.................29...........kp 14/30-32..............yk 2
Joanna...............26...........................................yk 1
Kiki80.................27..........kp 53/?.....................yk 1
Katarina81.........26...........................................yk 1
Hemuli79............27..........kp 9/?.......................yk1
Siilura.................27..........kp 21/28...................yk 1
wind...................29..........kp 40/?.....................yk 1
Kaa....................28.......................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79..............28.......................................aloitus kevät 2008
Janis..................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)


Huomenta!Aamu ja ilta lämpöjä olen tässä kovasti mittaillu.Mun nprmaalilämpö on sitten kai jotai 36,kun aina mittari vain näyttää 35,8-36,2!?!En oikein ymmärrä...huomen koitan varmaanki tikutella tai sitten sunnuntaina.
Nyt on koko ajan pieniä nipistelyjä vatsassa,mut voihan se olla etten ovuloi ollenkaan tän ekan kierron kohdalla:ashamed:
Täytyy pysyä positiivisena ja houkutella miestä pieton alle useammin,kuin ennen.Ehkä se sillä varmiten tärppää:LOL:
 
Kaa: mullekin kävi niin että enpä ollut oikein tietoinen greippimehuista ja punaviinin vaikutuksista mutta kun tälle palstalle tieni löysin niin se oli menoa...
piip: pitkät kierrot tulee kalliiksi kun tulee tehtyä testejä ihan varmuuden vuoksi, sitä jotenkin uskoo raskautuneensa ihmeen kaupalla. Mä ainakin sponsoroin lähiapteekkia keväällä kiitettävästi kun ostin testejä, sitten oli jo pakko siirtyä halpiksiin :)
Jos jaksaisi niin pitäisi ajella huomenna Prismaan katsomaan fillaria, taitaapa samalla tarttua mukaan ovistikkuja, kiitti vinkistä!
 
Ada
Tervetuloa Nanna ja hyvää huomenta kaikille!

Nyt noi pinon rivit lähti taas vaeltamaan... sille ei kai voi mitään. Tai ainakaan minä en voi.

Mua rupeaa melkein ujostuttamaan täällä, niin paljon uutta porukkaa. Mutta ihanaa että on ihmisiä!

Mä ajattelin jättää vielä tikuttelun, etten ala kokoamaan painetta kammarin puolelle. Mutta katsotaan nyt kierto kerrallaan. Täti seisoo vielä tuulikapissa ja kas kummaa, taas mä eilen hötkyilin. Pitää opetella malttamaan, muuten olen synnärin ovenrivoissa roikkumassa jo heti plussattuani, lasta viedään 3-vuotiaana kouluun ja naitetaan 5-vuotiaana. Hehee, onko joku muu huomannut, että vauvakuume tuo luonteen epätyylikkäimmät puolet pintaan?

Hyvää unikeon päivää - kuka se on?
 
Tervehdys kaikille!

Minäkin voisin ilmoittautua tänne ikäisteni joukkoon eli syyskuussa mittarissa 28 ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa...

Pillerit olen lopettanut viime marraskuussa ja kumia käytettiin sitten vuoden vaihteeseen eli tämä vuosi on "yritelty" lasta...olen pyrkinyt menemään tulee jos on tullakseen ajatuksella, mutta nyt kun aikaa on kulunut nuinkin paljon niin paniikki rupeaa vähitellen iskemään...

Voisin tosiaankin liittyä teidän joukkoon tiedoillani 27V 17/31-33 yk.6

On niin mukava keskustella ja vaihtaa kuulumisia ikäisten ja samassa tilassa olevien kanssa!

Oikein mukavaa päivää kaikille ja nousin jo kuudelta ylös eli en voi olla unikeko... =)
 
Ada
Moikka Tähtisilmä ja tervetuloa!

...ehkä mä olin se unikeko, ellei joku vielä nuku. Tämän aamuisesta keskustelusta voisi kyllä kuvitella että muutamat on jo töissä.

Pullotan täällä rasvoja ja pesuaineita 100ml:n pulloihin ja yritän täyttää lentokentän käsimatkatavara vaatimuksia. Ollaan lähdössä pienelle romanttiselle viikonloppu matkalle, mutta ei kerrota tuolle tädille - jospa saisin harhautettua sen jäämään tänne kotivahdiksi ;) Voisi kastella vaikka pihaa.
 
Kiitos, kiva kun huolitte minutkin messiin!

Juu, kyllähän täällä töissä olaan ja aina välillä pitää vilasta näitä keskustelujakin =)

Voi kuulostaa ihanalta, kyllä itekki olis pienen rentoutumisen tarpeessa...oikein mukavaa matkaa teille ja rentoutukaahan kunnolla ja nauttikaa toisistanne! :heart: :heart:
 
Ada
Perjantai 27.7.2007

Piip...................28..........kp 8/n.35.............syksystä 2006
Memmu-80......26...........kp 3/29-62..........elokuusta 2006
Nanna81...........26...........kp 22/29-37..............yk 8
Unico.................27...........kp 15/28....................yk 7
Kevätesikko.....28..........kp 23/28-32...............yk 6
Tähtisilmä..27....kp 17/31-33....yk 6
Kvart över........28..........kp 21/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 26/27-29...............yk 4
Matarena.........29...........kp 9/28.....................yk 4
Ada...................28...........kp 26/28...................yk 3
Postimestari.....29..........kp 15/24-26..............yk 3
juuri.................28...........kp 4/28-32................yk 3
Enna................29...........kp 14/30-32..............yk 2
Joanna.............26...........................................yk 1
Kiki80..............27..........kp 53/?.....................yk 1
Katarina81......26...........................................yk 1
Hemuli79.........27..........kp 9/?.......................yk1
Siilura...............27..........kp 21/28...................yk 1
wind..................29..........kp 40/?.....................yk 1
Kaa...................28.......................................aloitus elokuussa
Pilvilinna..........28......................................aloitus syksyllä
Toivo79.............28.......................................aloitus kevät 2008
Janis..................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)

:heart: Kiitos Tähtisilmä!
 
Olenkohan se unikeko sitten minä... =)
Tervehdys kaikille ja tervetuloa kaikki uudet,tänne on tullut paljon uusia :wave:

Kuulostaapa mukavalle tuo viikonloppureissu Ada, rentouttavaa matkaa siis!
Juu nyt greippimehut mullakin käytössä (päädyin Valion mehuun ja se on kyllä luvalla sanoen hapanta... :/ ), viikonloppuna oottelen ovista... Vipinää vällyihin! ;)
 
Hyvää iltapäivää kaikille lähes-ikätovereilleni, tasapuolisesti :) Olen jo pitkään seurannut keskusteluanne taustalta ja uskaltaudun vihdoin itsekin osallistumaan.

Kuten nimimerkkikin kertoo, ikää minulla on 28 vuotta. Olemme mieheni kanssa haaveilleet omasta nyytistä jo melko pitkään, mutta ainakaan vielä toiveitamme ei ole täytetty. Pillerit jätin pois jo vuosi sitten maaliskuussa ja ehkäisyn kokonaan noin vuosi sitten. Kierto meni sekaisin pillereiden jälkeen ja on alkanut vasta nyt tasoittua. Sitä mukaa ovat tietenkin myös vauvatoiveet alkaneet kasvaa!

Tällä hetkellä on menossa kp 28/28-29 ja jännitys tihenee ;) Pari päivää on tosin ollut menkkamaisia tuntemuksia masussa, joten vähän olen skeptisellä mielellä. Testailla aion ehkä huomenna, mikäli tarpeen on.

Plussapuhureita meille kaikille! :)
 
Tervetuloa kaikille uusille. Kiva että meitä on jo näin paljon. Tänään on siis unikeon päivä, ei ihme että aamulla oli niin superväsy;) Mä en jaksa odottaa että pääsee yritteleen sitä esikoista. Vielä 36 päivää!!!!!!!!!! Lyhyt mutta silti niiiiiiiiiiiiiin pitkä aika :headwall: Joka päivä käyn täällä lueskelemassa kaikkien kuulumiset. Vaik onhan tässä kaikenlaista äksöniä enne sitä, miekkosen siskolla on kohta laskettu aika käsillä..... ihana nähä millanen nyytti sieltä putkahtaa :heart:
 
Tervetuloa Sitrus ja Tähtisilmä! Ja hauskaa reissua Adalle!
:wave:

En muistanut aamulla koko unikeonpäivää, mutta minä en ainakaan ole meillä unikeko kun ensimmäisenä sängystä ylös kömmin. Itse asiassa meillä oli sopivasti yksi kaveri kylässä, joka tällä kertaa taisi saada unikeon tittelin.

Ovistikku näytti tänään jälleen haaleaa viivaa, ei siis edistystä sillä puolella.
 
Kävin lukemassa keskusteluitanne ja tulin varta vasten taimia onnittelemaan plussasta! :flower: Nyt teitä on täällä jo niin paljon, että kohta taas jo tilastollisestikin on pakko seuraavan plussata ;)

Kerronpas sit pari omaa "viisauttani" eli omia kokemuksiani noista kikkakolmosista: mulla oli pari kiertoa käytössä greippimehu ja mulla se ei kyllä vaikuttanut yhtään millään tavalla... Tärppikierrossa hörpin mehua muistaakseni pari viikkoa alkuun, mut sit kun näytti siltä, ettei ovista tuu siinä kierrossa ollenkaan, niin heitin homman kesken. Ovis tulikin sitten vasta kp 28, joten pitkäkiertolaiset, pitäkää makuuhuone vilkkaana tasaisesti koko kierron ajan ;) Eli tuskin oli mehusta apua loppujen lopuks. Lämpöjä mittasin aktiivisesti n. kolmen kierron ajan ja mulla se oviksen jälkeinen lämmönnousu oli tosiaan vain n. 0,2-0,4 astetta aamulämmöissä! Joten ilman ylöskirjausta tota ei ois varmaan edes huomannut.

(.) Tänään on nyt viikot 11+0 menossa ja armoton väsymys painaa päälle |O Näin lomalaisena nukun 10 tunnin yöunet ja 1-2 tunnin päikkärit päälle. Maanantaina kuunneltiin neuvolassa sydänääniä uudestaan, kun perjantaina niitä ei jostain syystä löytynyt. Hermoilin sit viikonlopun ajan, mut turhaan, kun siellähän se pieni sydän sit pompotti :heart:

Nyt puhaltelen teille kaikille ihan armottoman plussapuhurin :whistle: Odotuspuolella on jo huhtikuun odottajat pinoutuneet, joten mars sinne =)
 
Piipi 79: Kiva lukea plussanneenkin kuulumisia. Se antaa taas toivoa tähän odotukseen.
Mun sisko teki sellaisen Iltatähden joka täytti pari viikkoa sitten 2v. Käytiin tossa äsken kyläilemässä ja sisko kyseli oisko meillä rattaille tarvetta vai laittaako kirpparille. Mehän ei olla tästä vauvahaaveesta kerrottu kellekään niin naama peruslukemilla :whistle: sanoin että laittaa kirpparille vaan... Vähän olen etukäteen katsellut vaunuja haaveilevasti B) netistä. Löysin yhdet maahantuojan kotisivut jossa on kivoja peruskärryjä suht edullisesti...jahka saisi jotakin vaunuihin laitettavaa aikaiseksi.Täti vaan vierailee vielä pitkästi ensiviikkoon joten ei auta kuin odottaa.
 
heippa ja tervetuloa taas kaikille uusille :wave: Ollaan ilmeisesti aika suosittu pino =)
Mun mies kotiutui yllattaen mokilta jo torstaina, joten mehan hypattiin peiton alle melkein saman tien ja kaksi kertaa B) Taidettiin tosin tarppi tassa kuussa missata, mut oli tosi mahtavaa pupuilla ihan pelkasta pupuilun ilosta! onkin tosi kauan kun on ollut noin mukavaa.. Taytyy naa vauvahaaveet lykata sinne elokuun lomalle, sitten on aikaa paremmin treenata tota vauvantekoa.
Mukavaa muuten Piipi etta kaikki sujuu mukavasti siella odottajien puolella, mikahan salaseura sekin on, kun tarvitaan nain kamalan paljon erinaisia virityksia ja tehtavia ennen kuin sinne paasee
:LOL:
Tulin just toista ja on nakit silmilla, taidan ottaa torkut ja juoda kupposen kahvia :p
Mukavaa viikonloppua teille kolmekymppiset :flower:
 

Yhteistyössä