Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5





Joyan.................29........kp 2/28-32.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 4/37-42.......................yk 10
danuli79.............30.......kp 14/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29.......kp 17/28-37.....................yk 7
Pikkumangusti....29.......kp 20/27..........................yk 4
Sharona.............28.......kp 24/28-34....................1v4kk
Sipsunen............29.......kp 25/28..........................yk 5
Opal.................. 29.......kp 27/29-41.....................yk 4
Hlemmur............27........kp 29/26-35.....................yk 5
Katinka-82.........27........kp 36/35-42.....................yk 5





Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Katinka voi kikkare, tuo on kurjaa. Mulla oli viimeksi Suomessa oma huone töissä, nyt on vaan avokonttoria silmänkantamattomiin. :x

Clado Mä varmaan soittaisin perhesuunnitteluun ensin, kyllä ne sieltä sitten ohjaa oikeaan numeroon :) Mutta en kyllä siis tiedä mitään, kunhan heitän villejä arvauksia :D

 
kääk!

Soitin nyt sinne TK:hon ja sain ajan jo maanantaille! Nyt kävi jännittää ihan tosissaan. :/

Hoitaja sanoi, että sitten otetaan jotain verikokeita ja jutellaan jatkosta. Ihan kiva juttu periaatteessa, mutta vähän jännittää, kun lääkäri on mies, enkä oo ihan sujut sen kanssa, että muut miehet ronkkii mua... Mutta ehkä se ei ronki, jos otetaan vaan kokeita ja jos otan mun yksityisen gynen tekemät ultrakuvat ja lausunnot mukaan? Vai ronkkiiko? |O
 
Joyan parempi mieli jo? :hug: Onneksi täältä saa aina vertaistukea. Melkoista vuoristorataa kyllä tää kuumeilijan elämä, mutta onneksi pohjalta aina noustaan. Jännä tosiaan, miten sitä ovikseen mennessä saa aina sen taistelutahdon päälle, oisko hormoneilla siihenkin jokin osa...

Clado, sanos muuta, mustakin laparoskopia kuulosti ennalta ihan kamalalta, mut jotenkin sain psyykattua itseni ihan ylirauhalliseks leikkausaamuun mennessä. Eivät antaneet edes esilääkitystä, en tiedä unohtivatko, vai näytinkö siltä, että olin sen saanut jo kun röhnötin odotushuoneen tuolissa tylsistyneen näköisenä. :D

Uskalsin eilen poistaa nuo haavalaput. Ne on tosiaan ihan navasta menneet sisään, ja sitten alhaalla karvoituksen rajassa on oltu. Niistä siis ei jää mitään näkyvää. Sitten on vielä tuo kolmas vasemmalla sivulla, mutta ei siitäkään varmaan mitään isoa arpea jää. Haavat on noin puoli senttiä ja kiinni yhdellä itsestään sulavalla tikillä. Kissakin on tehnyt mulle pahempaa jälkeä kun sen pesusta neuvotellaan. (mitäs ripuloi aina kuljetuskoppiinsa)

Toissa yönä vielä heräsin joka kerta kun käännyin ja muutenkin nukuin vain muutaman tunnin kun ei väsyttänyt. Edes päikkäreitä en ole leikkauksen jälkeen nukkunut kun olen ollut niin pirteä. Olisko jokin adrenaliinipiikki joka nyt on laskenut, sillä viime yönä nukuinkin suvereenisti yhdeksän tuntia putkeen heräämättä edes siihen, kun miehellä kuuden aikaan soi kello töihin. Seiskalta heräsin ja säikähdin, kun mies ei ollutkaan vieressä, mutta kelloon vilkaisu kertoi syyn. Sitten nukuin vielä neljä tuntia ilman katkoja, ja olisin nukkunut pidempäänkin, mutta koira pyysi ulos. Hätä sillä olikin, kun 13h joutunut pidättämään.. Minä kun miehelle illalla sanoin, että voin sen aamulla käyttää, kun ei tullut mieleenkään, että noin hyvin ja pitkään nukuttais! Tarkoitus oli silloin seiskaltakin vain vähän torkahtaa.

Näin. Että jos jollain teistä tulee laparoskopia eteen, niin itse toimenpidettä ei todellakaan tarvitse yhtään pelätä.

Nyt pitäis saada aikaiseksi puhuttua miehen kanssa tästä lisääntymistauosta. Pelottaa vaan mitä se sanoo, ja että siitä seuraa sitten itkupotkuraivari. Ehkä juotan ja syötän sen hyvin viikonloppuna, ja otan sitten puheeksi. Lääkärikin katsoi mua silmät pyöreenä kun sanoin, että ollaan ajateltu taukoa häihin saakka. :ashamed:

Danuli, sitä mäkin pelkäsin, että putket olis tukossa. Varsinkin kun exä aikanaan kaiken muun paskan lisäks tartutti muhun klamydian, ja sehän on oikein omiaan tekemään tuhoja munatorvissa. Sit noista menkkakivuista päättelin, et sisuskalut vois olla vaikka millasessa solmussa, mutta kuulemma tosi pienetkin pesäkkeet voi aiheuttaa kovia kipuja. Oon vaan niin huojentunut, että mistään sellasesta ei ollut kyse..

Katinka, sympatiat sinnekin, meil on kans menossa töissä huonejärjestelyt uusiksi, kun yks kolmen hengen huone tarvitaan muuhun käyttöön, ja nää kolme työntekijää sitten pitää survoa kahteen isompaan huoneeseen, jotka on jo melko täynnä. Onneks mun ei tarvitse muuttaa, mutta varmaan uus kämppis on luvassa vuoden alussa.

Siis mitä, onks kello jo KAKS? Mihin tää päivä on sujahtanut? Ai niin, mua nukutti...
 
Clado mulle tehtiin kyllä samantien sisätutkimus, ja sit olis viel pitänyt antaa jonkun finninaamaisen kandin katsoa toimitusta, mutta onneks sen sai häätää ulos... Pitäähän niidenkin oppia juu, mutta tällä kertaa ei käyny sillä pojalla flaksi. :x
 
Ai niin, sit mä oon netistä lukenu tosi monia tarinoita, miten pian laparoskopian jälkeen on tärpännyt. Olen siis tosi toiveikas tulevien kiertojen suhteen, mutta tulenpa tänne sitten itkemään, jos mies ei näytä vihreää, tai muusta syystä ei onnistu vieläkään...

Eilen jo herkuttelin ajatuksella, miten joudun piikittämään itseeni hormoneja inssiä varten, jossa sitten tökitään vähän lisää, ja kuinka kaikesta itsekidutuksesta huolimatta testiin ei ilmesty kuin yksi viiva, kuukausi toisensa jälkeen. Puhumattakaan noi alkiosiirrot, apua! :x
 
Oi myrtle. Oon vaan vähän kade noista pitkistä ja sikeistä yöunista... Mä niin rakastan nukkumista :heart: Toivotaan, että voisitte yrittää! Voishan sitä mennä pallomahanakin naimisiin? Mä ainakin voisin!

Täytynee henkisesti varautua vieraan miehen ronkkimiseen... huoh. :snotty:
 
Nojoo, nyt alkaa olee taas ihan normitila. Kyllä ne hormoonit varmasti saa mielenkin vähän enemmän maahan... Nyt olen harkinnut jopa ovistestejä, muutama päivä vielä aikaa harkita niiden hankkimista. Ja greippimehu ostoslistalla. Eniten tossa menee maahan sen takia, kun musta tuntuu, että olen jo niin valmistautunut siihen tuttavien kokemuksen perusteella, ettei se lapsonen helposti tuu - siihen pessimistiseen valmistautumiseen tulee vahvistus aina kun täti tulee. Pitäis ehkä harjoitella välillä positiivisempaa ajattelua... Tai neutraalimpaa.
 
Myrtle kiva kuulla ettei laparoskopiasta tullut kauheen kipeeks kaikki paikat ja et jäljetkin ovat suht huomaamattomia. Eipähän tarvii tuotakaan operaatiota pelätä enää niin paljoa, ku sai vähän tietoo siitä ja sen jälkitilasta. Mullakin oli pari vuotta oireettoma ollut klamydia, joten pelko siit et putket on tukos on tosi suuri ja ihan aiheellinen. Eli laparoskopiaa pukkaa ens vuonna... Oon kans lukenu et monilla on käynyt tärppi ton jälkeen, joten tsemppii yritykseen, jos ette sitten taukoa päätä pitää. Toi sun suunnitelma miehes varalle kuulostaa hyvältä ;) kumpa mäkin malttasin olla välillä puhumatta miehelle asioista, joista tiedän että ehkä tuloksena on itkuraivari, pitäs osata malttaa ja järjestää hyvä pohjustus ja sopivat puitteet ;)

Joyan mukava että sulla alkaa olla jo parempi mieli! Juu ja kai se ois parempi olla välillä jotain muuta ku perus pessimisti, mut mitäs suomalainen luonteelleen voi, ja kun meitä viel on rankastu pitkällä pimeä jaksolla, niin ei se ihme oo jos mieli on vähän maassa eikä aina jaksa ajatella kauheen valosasti.

ON: ei plussaa vielä ovistestissä. Tosin ei viel ehkä tarviiskaan, ku mies kipeenä, enkä usko et jaksas nyt peittoi heilutella :/
 
Tyhmänä menin tekemään r-testin 2,5h rakossa olleesta virtsasta jo tänään ja NEGAhan se oli :ashamed: Ihmettelen itsekin etten edes tunne mitään...yhtään mitään. Kaipa joku toivon kipinä vielä elää tädin tuloon saakka. Nyt ainakin voin lopettaa "oireiden" keksimisen... ehkä :whistle:
 
Nii ja Cladoceran aika huisii et sait ajan jo noin pian, siitä se sit lähtee. Mua kans vähän mietityttää mies gynet, enkä haluis et mua kukaan miesgyne ronkkii, vaik toiset just haluu aina miesgynelle. Voihan se olla et se perustutkimuksen tekee, en tiedä, mut pitää vaan olla ajattelematta. Oon mä kerran miesgynel käyny uusimassa pillerireseptii, luulin et se kirjottaa vaan reseptin, mut haluskin tehdä perustukimyksen, olihan olo vähän et kääk, mut hyvin se sit meni, tosin se olikin jo aika vanha setä se gyne ;)
 
Huutelen täältä töistä vaan ihan pikakommentin; Clado Mua ronkki ensimmäisen kerran nyt mieslääkäri ja oma mies seisoi vieressä :LOL: OMG en olis ihan heti uskonutkaan, että olisin niin rauhallinen, kun oon elämäni väistellyt mies-gynejä, enkä olis kuvitellut myöskään, että jonain päivänä annan oman miehen seistä vieressä toimenpiteen ajan!!

Voin sanoa, että ainakin tämän kokemuksen perusteella miehet ovat PALJON hellävaraisempia kuin ne akat. :D
 
Heippa pitkästä aikaa! Olen viettänyt hiljaiseloa tarkoituksella kun siirsimme yrittämisen alkamisen ajankohtaa tuonne pääsiäisen tienoille näillä näkymin. Nyt on työtilanne suotuisa kun sain vakipaikan ja muutenkin parempi ajankohta joka tavalla. Tuskin maltan odottaa näitä muutamaa kuukautta nähdäkseni kuinka sitten tärppää.

Korjattakoon että mun ikä on 30 v toisin kuin tuolla listalla.

Tilasin juuri halpa-testistä clear bluen digitaalisia ovistestejä. Onko jollakulla niistä kokemusta? Ovatko luotettavia ja toimivia. Rinnalla ajattelin käyttää saman firman liuska- mallisia ovistestejä niin että alkupäivinä liuskoja ja loppupäivinä digiä niin riittää ne digitestit sit kahteen kiertoon. Ovatko digitestit varmempia kuin liuskat?

 
Hoh hoijaa. :wave:

Tulin just töistä ja vedin navan täyteen eilistä nakkikastiketta perunamuusilla. B)
Lähetin kuulkaa pomolle kiukuksissani sellasen sähköpostin, että en tiedä uskallanko huomenna mennä ollenkaan töihin. No, tulipa sanottua.
Se on sellainen tiukkis Amerikkalainen, joka ei ymmärrä mun viestejä jos niissä mainitaan jotain tunteista. :LOL:

:attn: Mulla on uusia oireita: vähän väliä jatkuva, pistävä kipu jossain vasemman muniksen nurkilla, välillä tuntuu ihan nivusessa asti. Sekä: kuumat aallot. Tais tulla menopaussi plussan sijasta tässä kuussa. :D
 
Toivo79: olen käyttänyt CB digiä varmistamaan liuskan tuloksen (jos liuska haamuilee) ja olen ollut tyytyväinen, kun ei tarvitse arvuutella. Tässä kierrossa meni vain kaksi digiliuskaa, joten yksi paketti riittää useampaan kiertoon. Tulosta vain ei ole kuulunut oviksen löytämisestä huolimatta :'(
 
Minäkin pidän vähän matalaa profiiliä tällä hetkellä tämän kuumeilun suhteen.

Ovistesteissä ei näy edelleenkään yhtään mitään, ei siis mitään. Nyt alkaakin jo huolestuttaa, että ei taida meidän ajotukset osua kohilleen. Hemmetti, että on ärsyttävää!!

Täytyy varmaan seuraavaan kiertoon hankkiä jotain muita testejä... tai sit unohtaa koko testaus.

.kaapo, taas huonolla tuulella.
 
Sharona ja Danuli joo kai sitä täytyy totutella siihen ajatukseen, että mua ronkkii joskus mieskin. Ja vieläpä niin, että oma mies on paikalla. Kaikenlaista sitä oppii elämän aikana. Oon kyllä kans kuullu, että miesten kädet on paljon hellävaraisempia, joten kai tuudittaudun sitten siihen. :) Tosiaan ois kyllä ihan kiva, jos miesgyne ois sellanen vanha... Aatelkaa nyt, jos siellä oiskin joku about kolmekymppinen vastavalmistunut nuori lääkärimies! Sitten saattaisin kyllä jänistää...

Sun oireet kuulostaa kyllä hyvältä. Miksei menopaussioireet vois viitata siihenyouknowmihin? ;) Ihan hyvin voi! :LOL:

Sipsunen sama täällä. O-bongaus on onnistunut jo monenmonta kertaa ja siihen päälle vielä täydellinen ajoitus jo ainakin 5 kertaa, mutta silti ei... Nyt on kuitenkin ihan hyvät fiilikset, kun on ainakin takaraivossa tieto, että hommaa lähdetään avaamaan ja selvittämään, vaikka sekin kyllä tuntu pahalta myöntää, että ei taideta omin voimin onnistua. Älä nyt kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon vielä! Eihän sulla oo vielä kp:t täynnä, eikä tätiä näy. Oireita vaan listaksi, voidaan sitten ruotia niitä :D

Tervetuloa Toivo takaisin! Ja onnea pyöreiden johdosta! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Aatelkaa nyt, jos siellä oiskin joku about kolmekymppinen

:ashamed: Täällä oli, vuoden mua vanhempi. :ashamed: :LOL:

Älähän huolenhdi Clado, ihmisiä me kaikki ollaan, ja kun ajattelee kuinka monta erilaista pimperoista se on jo nähnyt, niin ei tartte häpeillä :D

Huomenta vain, täällä on krapulafiilikset, kun en saanut nukuttua lainkaan, stressasin kaikkia työjuttuja, ja pidin puheita mielessäni. :x

Toivo mäkin olen kerran kokeillut sitä CB:n digiä, mutta siitä on siis aikaa, joskus ihan yrityksen alussa. Suutuin, kun tajusin, ettei siihen voikaan ostaa vaihtopäitä... :D

Kaapo :hug: Toivotaan, että se sieltä yllättää, ja eihän kaikilla näy mitään haamuja, vaan tulee kunnon plussa ihan yllättäen. Olen toki myös kuullut, että ei joka kierrossa välttämättä "ehdi" testaamaan, kun se LH-huippu saattaa olla sen verran vikkelä vierailija!

Ihanaa Perjantaita kaikille! :flower:
 
Cladoceran: kiitos kannustavista sanoista :heart:

Eipä tässä muuta kun selkää tosiaan jomottanut enemmän ja vähemmän tämän viikon alusta saakka. Välillä siinä mukana myös alavatsan jomotusta. Eli samanlaista kuin yleensä päivää tai kahta ennen tädin tuloa. Harmittaa jos tämä menee tähän, että joutuu viikkotolkulla kärsimään kivuista ennen tädin hyökkäystä.

Rinnat olleet alta ja sivuista arat koko viikon ja jopa kipeät nyt viikon loppua kohden. Rintojen arkuutta oli kyllä viime kierrossakin.

Eilen ei ollut mitään oireita koko päivänä, paitsi illalla juili hetken alavatsaa ja olin varma tädin tulosta. Tein negatestin, mutta positiivisesti ajateltuna se oli ehkä turhan aikaista, jos kierto tosiaan on 28 päivää. Voi olla, että täti hyökkää huomenna, mikäli luteaaliaika täsmää muihin kiertoihin ja tämä jää ensimmäisen yk:n tavoin 26 päivään. Niin ja tein tosiaan testin 2,5h rakossa olleesta päiväpissasta. Yritän nyt takertua myös siihen oljenkorteen.

Nyt päätin varailla aikaa yksityiselle (ensi vuoden alkuun) jonkinmoiseen tarkastukseen. Mihin aikaan kierrosta olisi hyvä olla se aika? :attn: :attn: Voihan sen sitten perua, jos ihme sattuisi ennen sitä ja täti ei saapuisikaan meille.

Masentaa tosiaan sen eukon vierailut. On vaan taas niiiiin lyöty olo. No, jos ei nyt, niin ehkä vielä ennen uutta-vuotta täti ottaa ja eksyy, eikä löydä meille piiitkään aikaan :saint:
 
Sipsu Mä mietin silloin ekaan tarkastukseen mennessä, että olispa ollut hyvä, jos olis osunut aikaan juuri ennen ovulaation. Olisi ainakin siitä ultrasta saanut selvillä onko siellä joku johtamassa vai kaikki samalla viivalla.
Seuraava aika mulla taitaa aika hyvin osua kohdille, jeee! :flower:

Jaksamista Sipsuselle, kyllä sinä vielä sen tädit päihität! :hug:
 
Sharona: Kiitos tiedosta ja onnea sopivan ajoituksen sattumiseen sekä tutkimuksiin.

Nyt on sitten varattuna lääkäriaika tammikuun ekan viikon loppupuolelle. Jos kierto pysyy tasaisena, ovis olisi odotettavissa lääkäriaikaa seuraavan viikon alkuun. Ilmeisesti ainakin ultraavat ja saattavat sitten ottaa jotain labrojakin. Nyt on jotenkin tosi huojentunut olo kun tietää, että tarkastetaan missä mennään. Eipähän sitten tarvitse itsekseen tuskailla ja arvuutella...

Toivotaan kuitenkin ettei tuota aikaa tarvitse käyttää, vaan plussa tulisi ennen sitä. Toivon meille plussa puhureita tähän pinoon. Taitaa olla viimeisimmästä plussasta jo aikaa. Mikäli mekkalaa ei lasketa, kun sai onnekseen vain vilahtaa täällä haaveilemassa.

+++++++++++ :whistle:
 
Kilon palasina. Ponnistusvaihe kesti puolisen tuntia ja oli yhtä helvettiä, mutta lopputulos oli palkitseva. Väristä päätellen isä ei ole oma mies, joten vedin vessan, enkä hiisku sukulaisille mitään.

Suosittelen lämpimästi Levolacia muille laparoskopiaan menijöille, vatsa ei välttämättä lähde toimimaan ihan normaalilla tavalla... Auts.
 
Noista ovistesteistä, itse olen käyttänyt kahdessa kierrossa. Ekalla kerralla tuli yhtenä päivänä melkein tasavahva viiva, ja seuraavana päivänä vielä tummempi, eli testaaminen onnistui oikein hyvin, seurauksena kamala paniikki saada mies heti vällyjen väliin, töistä ei tullut mitään, stressas ja kiukutti. Seuraavassa kierrossa tuli yksi melkein tasavahva viiva, ja taas stressi ja paniikki. Jätin ovistestailut siihen. Tuo meidän lapsettomuuslääkärikin sanoi, että jos on edes suunnilleen tasainen kierto, niin se ovistestailu on täysin turhaa, mahdollisesti jopa haitallista juuri tämän ylimääräisen stressaamisen takia. Pitäisi riittää, että oletetulla ovisviikolla 2-3pv välein pupustelee. Noh, yritetään... Täällä tosin monella näyttää olevan inhottavia heittoja kierroissa, että varmaan teille nuo testit tuovat enemmän hyötyä kuin haittaa, sikäli täysin turha välispiikki multa. ++++++ :whistle: :heart:
 
:D Myrtle, toivottavasti vatsasi voi jo paremmin.

Ja kai sitä Kaapo saa tähän aikaan vuodesta vähän murjottaakin, ainakin minä olen ollut tosi sunshine tällä viikolla.

Sipsunen, minäkin ajattelin sitten aikanaan ensi vuoden puolella tilata sen yksityisen odotetun ovulaation aikoihin. Vielä en kuitenkaan viitsi aikaa tilata, kun nää meikäläisen kierrot on mitä sattuu. Paremmin pystyy arvioimaan kunhan yk 6 on takana eli joskus tammikuun alkumetreillä. Jos hyvä tuuri käy niin tällä tytöllä on muuten seuraava ovis (siis jos sitä tapahtuu) joulun pieppeillä, ehkä jopa jouluaattona. Jos näin käy niin pitää vaan jättää alkoholit vähemmälle jottei ainakaan simahda ennen tositoimia (on aika rentouttava vaikutus tuolla alkoholilla nimittäin meikäläiseen, eikä tarvii kuin yhden lasin viiniä ).

Näin sitä ajatellaan jo aikaa eteenpäin vaikkei tämäkään kierto ole vielä päättynyt. Yritän pitää piinailun aisoissa ja itseni siinä uskossa että ei ole tälläkään kertaa onnistanut (eikä kyllä varmaan olekaan). Huolestuttavampi ajatuksistani kuitenkin on, että me emme onnistu koskaan. Ehkä se oli joku enne, että löysin ensimmäisenä apua tarvitsevat vauvakuumeiset keskustelun, kun aloin etsiä tietoa raskautumisesta. No eipä siihen pinoon taida olla enää puoltakaan vuotta.

Äh päh, menipä taas melankoliseksi vaikkei mielikään ole maassa. Tänään on perjantai ja saa taas puuhailla omia juttuja seuraavat kaksi päivää! =) Katsotaan eestyisikö sitä vaikka lähtemään pienelle shoppailureisulle naapurikuntaan.
 
Kaapo saahan sitä ihminen murjottaa, varsinkin suomalainen ja varsinkin tähän tylsää pimeään vuodenaikaan. Mä voin vaan kuvitella miten ärsyttävää toi on et ajotukset eivät osu kohdilleen. Mulla kävi viime kierros sillai et olin just työmatkalla ku ovislimoi alko tulla, no edellisissä kierroissa limoja tuli aina ovista edeltävänä päivänä, ja nyt sit yritin saada miehen tositoimiin heti ku seuraavana päivänä anoppilaan palasin, mies ei meinannu suostuu, ku ei uskaltanu pahemmin peittoja anoppilassa heilutella (olimme siis väliaikaisesti anoppilas asumassa). En ollu tikuttanu ovista ja kun sit sain miehen puol väkisin ja parin tunnin mökötyksen jälkeen hommiin, niin ku aloin huvikseen tikuttamaan seuraavana päivänä ovista, niin sehän oli vasta tulossa, ja vasta 3 päivän päästä, no enhän mä millään sit enää miestä saanu peittoja heiluttelee, et se siitä kierrosta.

Mul muuten muistaakseni nois ovistesteis on käyny niin et ensin on haamuja, sit nega ja sit yhtäkkiä pärähtää plussa. Tänään sain negan ja eilen viel haamun, et toivon et huomen plussa, mut saa nyt nähdä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä