Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5





Joyan.................29........kp 4/28-32.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 6/37-42.......................yk 10
danuli79.............30.......kp 16/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29.......kp 19/28-37.....................yk 7
Pikkumangusti....29.......kp 22/27..........................yk 4
Sharona.............28.......kp 26/28-34....................1v4kk
Sipsunen............29.......kp 27/28..........................yk 5
Opal.................. 29.......kp 29/29-41.....................yk 4
Hlemmur............27........kp 31/26-35.....................yk 5
Katinka-82.........27........kp 38/35-42.....................yk 5





Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Mulla on puolestaan ollut niin, että oviksen tikuttaminen rauhoittaa mieltä, sillä ilman tikutusta tarkkailen iseäni jo ihan hulluna ennen ovista ja arvon onko se nyt vai huomenna vai ensi viikolla. Mulla on ainakin tähän mennessä ollut niin tasainen kierto, että tiedän milloin allan tikuttaa ja olen selvinnyt muutamalla tikulla. Sen suhteen olen ollut onnekas.

Eilen päivällä ei ollut tietoakaan vatsa tai selkäkivusta, mutta illalla alkoi kamala kipukohtaus ihan sohvalla istuen. Viiltävä kipu tuli aaltoina ja kun kivun hellitettyä olin nousemassa sohvalta, se iski niin kovana etten kyennyt nousemaan tai liikkumaan. Mieskin ihan huolestui. Menin sitten aikaisin nukkumaan.

Tämä aamu alkoi alavatsan ja erityisesti selän jomotuksella, eikä rinnatkaan ole enää kuin vähän arat, että eiköhän täti ole jo nurkan takana vaanimassa ja tämä kierto jäämässä 26 päivään :headwall: Olisin niin toivonut, että jos se naikkonen meille eksyy, että tulisi vasta maanantaina jolloin luteaali aika olisi edes ollut normaalin pituinen 28 päivän kiertoon nähden. Hus pois täti, älä tule meille tänään :xmas:
 
Pssst, eilinen keskustelutuokio oli onnistunut. Luulisin, että onnistuin perustelemaan kantani lisääntymisen tärkeydestä niin, että mieskin ymmärsi, ja oli käsittääkseni samaa mieltä. Toki se voi tänään olla taas toista mieltä, ja sanoi myös, että odotetaan vielä mitä lääkäri sanoo keskiviikkona. Ymmärtääkseni kuitenkin molemmat ollaan yhtä mieltä siitä, että aika moneen muuhun asiaan pystytään itse vaikuttamaan, mutta tähän nähtävästi ei, joten olis typerää alkaa nyt ehkäisyhommiin. Jee!
 
jee Myrtle! B) Onnittelut! Musta kuulostaa ihan loistopäätökseltä!

Sipsunen toivotaan, ettei se täti löydä lainkaan perille! :)

Tää kännykällä kirjoittaminen on vähän veemäistä, joten palaan taas koneen kanssa tarkemmin myöhemmin. Oli hauskat pikkujoulut eilen, tanssittiin ihan hikipäässä ja sen verran tuli juotua, että huomaa tänään olleensa viihteellä... Mutta kivaa oli. :)
 
Hyvä Myrtle! :) Toivotaan et keskiviikkona teille tulis muutenkin hyvii uutisii ja sit vaan hommiin ;) ja vaik ette sellasiin tarkotuksellisiin hommiin rupeisikaan, niin mukava ajatella että vauva saa tulla jos on tullakseen, ja keskittyä sit häähumuun ;)

Cladoceran mukava että teilla oli kiva pikkujoulut :) Meil ei sellasii tänä vuonna olekkaan.

Sipsunen juu mäkin tääl toivon et täti pysyis susta loitolla ja kauan

:whistle:

ON:Miten saada mies kiinnostuu peittojen heiluttelusta? Se on viel vähän kipee ja mä en oikein osaa esittää halukkuuttani houkuttelevasti, ku menin eilen hölmöyksissäni puhuu jotain limoista ;) nii eihän siit sit mitään tullu. Tosin en viel plussaa ole ovistestiin saanut, mut tuntemuksii rupee jo olemaan. Mies sit jotenkin vihaa suorittamista, mut arvaahan se et jos mä jotain ehdotan, et oon joko saanut plussan o-testiin tai muuten vaan on ehkä otelliset hetket, nii ja siis kaiken lisäks mehän yritetään vauvaa kuitenkin :) Koitin sille selittää et ku tänkin verran ollaan jo yritetty, nii väkisin siin rupee olemaan enemmän yrittämisen makua, ku joskus sillo ku puuhaan ruvettiin. Rupesin miettii et mitenhän se sit suhtautuu jos hoitoihin joudutaan, plääh.. No ehkä silläkin on sit parempi mieli, kunjan ensin paranee köhästään...

Ja sori mun valittelut, mut ärsyttää ku meidän seksielämä on vähän nyt ollut sekasin, ensin anoppilas austelu, sit remontti ja nyt mies kipeenä, no mut ehkä se tästä.

 
Anteeksi, nyt tulee vain omaa napaa...

Täti pysyi eilen poissa. Aamulla oli kamalat alavatsa ja selkäkivut, kuin tulisia hiiliä vatsassa. Rinnatkin olivat iltaa kohden hyvinkin arat.

Tein tänään aamulla r-testin varmistuakseni, että voin juoda viiniä päivällisellä ja ihan mielenrauhankin takia. Mutta, mutta.... nyt on mielenrauha kaukana ja toimintakyky menetetty, sillä testiin tuli haamu :attn: Mieskin sen näki. No, nyt ei sitten auta kuin jännäillä tuleeko täti huomenna (kp29 tai siis normaalisti 1) vai vahvistuuko viiva.

Ainakin mun kroppani ilmeisesti edes yrittää/on yrittänyt saada vauvan alkua aikaan, mikä on ihan positiivinen asia muistaa jos tipun huomenna kovaa ja todella korkealta.

Mulla ei ole enää noita herkkiä (david) testejä, joten en tiedä kannattaako huomenna testata uusiksi S-marketin testillä, jonka vahvuudesta ei tietoa. Ohjeessa sanotaan, että niillä voi testata ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä. Eli ilmeisesti tiistaina, jos huomenna ei alakaan?

Toisaalta tuo herkkäkin testi näytti vaan haamun. Tiistaina olen lähdössä 3vrk työmatkalle, joten silloin olisi kyllä jo kiva tietää mistä tässä on kyse.
 
Sipsu VOI ONNEA :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Täällä ollaankiin jo hienovaraisesti vihjailtu jonkin aikaa ;)
Ihania uutisia heti aamusta!! Täällä on kaikki ruumiinkappaleet ristissä, että vahvistuisi vaan tästä eteenpäin! :heart:

Myrtle Jee, hyvä, että pääsitte tuohon yhteistulokseen =)

danuli :hug: Varmasti turhauttava tilanne. Meilläkin alussa tuo mies välillä sanoi, että onko pakko tehdä tästä suorittamista (kun ostin ekat o-tikut), mutta nyt se jo ottaa huumorilla mun äkilliset "halu-puuskat" ja käy kiltisti hommiin. :D
Jos voisitte puhua asiasta, kyllä hänkin varmaan ymmärtäis paremmin jos selittäisit miltä se joka kk odottaminen tuntuu, ym. Tsemppiä!
 
Innostuin tuosta sipsusen uutisesta niin paljon, että unohdin oman navan. :D

Eli täällä ihan laimeat fiilikset, eilen oli aamulla edelleen sitä edellispäivänäkin ollutta pistokipuilua vasemmalla, ja eilen sitten iltaa kohden alkoi ihan selkeät menkkakipuilut, välillä vaan vasemmalla puolen ja välillä joka paikassa. |O Miksei se täti voi tulla vaikka päivän varoitusajalla, vaan nyt on ruvennut muilii ja juilii jo viikkoa ennen. :( (ensimmäiset laimeat tuntemukset oon kirjannut kalenteriin jo kp.23 )
 




Joyan.................29........kp 5/28-32.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 7/37-42.......................yk 10
danuli79.............30.......kp 17/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29.......kp 20/28-37.....................yk 7
Pikkumangusti....29.......kp 23/27..........................yk 4
Sharona.............28.......kp 27/28-34.....dpo 10....1v4kk
Sipsunen............29.......kp 28/28..........................yk 5
Opal.................. 29.......kp 30/29-41.....................yk 4
Hlemmur............27........kp 32/26-35.....................yk 5
Katinka-82.........27........kp 39/35-42.....................yk 5





Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Kikkare. Taas pistää vasemmalle, välillä oikein tujakasti että täytyy hengitellä, sitten menee taas ohi ja ihan kun ei olis ollutkaan. :|

Missä kaikki riehuu?

Leivoin aamulla sämpylöitä, sitten intopiukeena kokeilin elintarvikevärejä joita löysin eilen, värjäsin marsipaania ja muotoilin pari joulutähteä ja mistelin oksia joulukakkuihin. :D
Sitten VIHDOINKIN sain asennettua verhotangon vierashuoneeseen, silitin ja ripustin uudet verhot sinne, kun ensi viikolla tulee vieraita Roomasta.
Ahkera meininki siis! B)
 
Onnea Sipsuselle! :flower: :flower: Toivotaan, että plussa vahvistuu!

Myös muille paljon onnea. On tuttua tuo miehen viekotteluongelma - limapuheet eivät täälläkään auttaneet. ;) Mutta meillä auttoi se, että mieskin tajusi, että pakko vaan on suorittaa. Se alkoi noin reilun puolen vuoden tai vajaan vuoden kohdalla, kun ei ollut tärpännyt. Sen jälkeen saatoin vaan sanoa, että "musta tuntuis että tänään kannattais puuhailla" ja toinen oli yleensä heti valmis.'

Sipsuselle tervetuloa odotuspuolen pinoon!

piip
 
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Mutta meillä auttoi se, että mieskin tajusi, että pakko vaan on suorittaa. Se alkoi noin reilun puolen vuoden tai vajaan vuoden kohdalla, kun ei ollut tärpännyt.
Joo, luulen, että meillä ihan samasta syystä muuttui ääni kellossa. Varsinkin kun kerran se kysäisi, että miksi ei olla vielä raskaana ja vastasin ettei se pyhästä hengestä sikiä. :D
 
ONNEA Sipsunen! :flower: :heart: Tosi ihanaa, uskotaan, että se viiva siitä vahvistuu.

Täällä on mahoton meteli päällä. Mies purkaa 17-v. veljensä kanssa tuolla meidä khh:ta. Hyvin on poika tänään töitä tehnyt, mutta välillä meinaa iskea motivaatio-ongelmia ja silloin on örinä ja huuto sen mukaista. :LOL: Huvittavaa kuunneltavaa...

Meillä mies on kyllä aina valmiina kuin partipoika ja meikäläinen saa limoistakin ilmoitella. Itse asiassa innostuu niistä, kun kyyti on kuulemma paljon mukavampaa oviksen aikoihin. :D

Loppukierrot on kyllä hiukan syvältä ja kuten Hlemmur totesi, niin varsinkin pitkissä kierroissa. En voi tajuta, että mullakin on menossa jo kp 39. Hurja luku. Mutta kyllähän sen tädin pitäisi ensi viikolla kurvata, ehkä ke tai to, jos on tullakseen. Sitä yrittää sanoa itselleen että nyt et kyllä kuvittele mitään ja niin sitä vaan aina kaikkea kuvittelee: en edes uskalla listata tähän taas kaikkia luulotautisen oireita, mitä olen bongannut... :LOL:

Mukavaa sunnuntai-iltaa teille! Sytytellään kynttilöitä.
 
Onnea Sipsunen ! :flower: Toivotaan että plussa vahvistuu! Samaa mieltä olen Joyanin kanssa, et jos mies on nähnyt haamun, niin se on vahvempi ku haamu ;)

Kiitos Sharona halista ja kannustavista sanoista!

Mukava huomata ettei olla ainut pariskunta, kellä on välillä viekotteluongelmia. Katinkalle olen hiukan kade, oispa munkin mies aina valmiina ku partiopoika. Luulen kyl et sekin rupee jo vähän miettimään et ku ei tota pikkusta kuulu, et missä vika :) Kyllä mä atelin sen kaa asiasta syvällisemmin keskustella, jahka se nyt toipuu tosta taudistaan, ku on nyt vähän siitä syystä allapäin. Ehkä ens viikonloppuna vois aatella hyvää ruokaa, ja ehkä vähän viiniä, jos toimis meilläkin keskutelun alukkeena ;)

Katinkalle toivon et täti ei kurvais ollenkaan ja saatas lisää plussia pinoon ;) Mut joo loppukierrot on hiukan syvältä, tosin meil viime kierros oli remppa meneillään, niin ei pahemmin kerinny ees kp:itä laskemaan :)

Viel vähän ON :) Aamul haamu ovistestissä, mut oireita sitäkin enemmän **ällövarotus** limoi nyt kahtena päivänä niin paljon et ois melkein pitäny joku pikkuhousunsuoja laittaa ;) **ällävarotus ohi** Geippimehua olen kyl ahkerasti kitannu, liekkö sen apuja noi limat, ku ei tollasta oo ikinä viel ollu, siis noin runsasta :p No aattelin sit et pakkohan siin ovistestissä on ruveta näkymään, ku viimeses kahes kierros plussa just kp 17, niin tein tos äsken ovistestin, ja se oli plussa! :) Nyt vaan miestä houkuttelemaan makkarin puolelle ;)
 
Sipsunen!!! Ihanaa :heart: :heart: :heart: tai siis ihan varovaisesti onnittelen ja pidän varpaat, peukut ja tukankin pystyssä sun puolesta, että haamu vahvistuu! Ihanaamahtavaa. Joyankin hyvin sanoi, että ei se kovin hailukka haamu voi olla, jos sen mieskin näkee! :LOL:

Sharona sitten perässä vaan, eikös ne alkupäivien tuntemukset ookin ihan samoja, kun tädinenteilyt?? ;) ja oirehan tuo pesänrakennuskin voisi olla... tiedätkyllämistä. :LOL:

Ja Katinkalle kans rattoisia piinapäiviä ;) Tuut sit kertoo jälkikäteen, mitkä kaikki oireet on mitäkin.

Tuohon pupuaikatauluun: meillä mä pidän huolen siitä, että keskikierrosta on mahdollisimman paljon pupuja makkarissa, muuhun aikaan on sitten vaisumpaa, ehkä liiankin vaisua. Joskus saatan ilmoittaa töistä tullessa, että tänään vois olla jumppapäivä, mies siihen että SELVÄ, ja sitten mennään yksissä tuumin "aikaisin nukkumaan" :LOL:

Danulille tsemppiä makkarin puolelle! Toivottavasti onnistuu! :)

ON: mä oon huidellut maailmalla. Olin ystävän lapsen ristiäisissä. Kaunis lapsi sai kauniin nimen. Paikalla oli tietysti paljon lapsia, useampi raskaana ja minä, jolla ei ollut edes miestä mukana (se kun on räkätaudin kaatamana tuolla makuuhuoneessa)... Siellä vertailtiin raskausoireita, halutaanko tietää, kumpi on tulossa? Millaisia lastenvaunuja kenelläkin on ja mitä pitäisi valitessa ottaa huomioon? Miten teidän koira on suhtautunut tulokkaaseen? Vieläköhän sitä ehtisi ottaa koiranpennun, ennen kuin vauva syntyy? Ja sitten minulle: Mitäs niille teidän koirille kuuluu? Ootsä vielä viihtynyt siellä, missä te nyt asuittekaan? VI**U JOO! |O EN VIIHDY! En mitään muuta halua kun helvettiin täältä tai edes äitiyslomalle.

Kolmen tunnin kotimatka meni surkutellessa elämääni. Kaipaan kaupunkia, ystäviä, äitiyttä... Huomenna alkaa lapsettomuuden syiden selvittely. Että tällaistä synkistelyä täällä. :/

Meen nyt koirien kanssa kaatosateeseen ja sitten käperryn sipsipussin kanssa kattomaan BB:n finaalia. Jos vaikka sais muuta ajateltavaa.
 
Jahas, jotain neppailua tuntuu alavatsassa. Mä niin vihaan näitä "raskaus"oireita mitä tulee kiertojen loppuvaiheessa. Kun ne ei sitten kuitenkaan ikinä tarkoitakaan mitään. :kieh: *hajoilee loppukiertoon, loppuis jo...*
 




Joyan.................29........kp 6/28-32.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 8/37-42.......................yk 10
danuli79.............30.......kp 18/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29.......kp 21/28-37.....................yk 7
Pikkumangusti....29.......kp 24/27..........................yk 4
Sharona.............28.......kp 28/28-34.....dpo 11....1v4kk
Sipsunen............29.......kp 29/28..........................yk 5
Opal.................. 29.......kp 31/29-41.....................yk 4
Hlemmur............27........kp 33/26-35.....................yk 5
Katinka-82.........27........kp 40/35-42.....................yk 5





Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Clado Välillä täytyy päästellä höyryjä :D

Hlemmur Tsemppiä sinne, toivoa ei saa menettää, ennen kuin täti on kylässä! :hug:

Tänne ei kummempia, illalla nukkumaan mennessä kunnon menkkajuilimiset, saas nähdä tuleeko se samperin akka ajoissa. |O
 
Cladoceran: Tänne on hyvä tulla purkamaan pahaa mieltä. Toivottavasti saatte tutkimuksista apua :heart:

ON:
Tein tänään aamulla S- marketin Find out testin ja heti siihen ilmestyi haamu. Samaa luokkaa kuin eiliseen Davidin testiin. Eli mieskin sen näki ensi vilkaisulla.

Find outin herkkyydestä en löytänyt mitään infoa mistään, mutta ohjeessa sanottiin, että sen voi_tehdä_aikaisintaan_pävänä jona odottaa kuukautisten alkavan. Nukuin aamuyön huonosti ja tutisen koko päivän peloissani. Että voi yhtä eukkoa pelätä näin paljon :LOL: Jos se ei kurvaa tänään paikalle, teen huomen aamulla uuden testin ennen työmatkalle lähtöä.

Tsemppiä muille piinailijoille ja +++++++ :whistle:
 
Sipsu Woohoo :heart: kuten jo aikaisemmin täällä mainittu, haamu on plussa jos mies sen näkee :LOL: Se onkin hyvä tapa varmistua, ettei omin kuumeisin silmin näe viivoja siellä, missä niitä ei todellakaan ole. :D


Clado Tsemppiä sinne lääkäriin tänään!!! :hug:
 
Ymmärrän kyllä Sipsunen pelkosi täysin, meikä ei ole edes testiä tehnyt ja koko ajan pelkää että kuvitellut oireet katoavat. :LOL: Mitenkäs siellä muuten, vieläkä sinulla on plussan jälkeenkin ollut oireita elikkän onko oireissa välipäiviä vai ovatko oireet jatkuvaa sorttia?
 

Yhteistyössä