Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Sharona, koska sulla on synttärit? Muistetaan sitten ehkä onnitella...
Aika kova piina toi tulosten odottelukin. Kertaapa vielä, kun en jaksa selata ylöspäin, että mitkä kaikki teiltä otettiin? Mieheltä simpat, mutta mitä sulta? Mitä sun aamulämpö on loppukierrosta ollu?
Tyypillä on kyselyikä
Syndet on sillo 18. päivä kun kuullaan tulokset.. =)
Mun aamulämmöt on nyt olleet (riippuen mihin aikaan herää) 36,8-37,1c' välillä, mutta tänään tosiaan jo yhtä alhaalla kun joskus alkukierrosta. Illalla mullakin on oviksen jälkeen korkeammat kuin aamuisin, yleensä 37-37,4'c välillä. On tää aika selkeä tappio. :/ Tosin ihmettelen, kun ei oo mitään juilimisia, että perkele, hajoileeko se mun limakalvo heti oviksen jälkeen ja tulee sitten kivuttomana ulos. Viime kierrossahan se vuotokin kesti 2 päivää, joten on varmaan limakalvossakin vähän vikaavikaavikaa.
Kävin kopioimassa, kun enhän mä näitä enää muistanu:
teki aika perusteellisen haastattelun heti aluksi, sitten teki sisätutkimuksen, otti papan, klamydian ja katsottiin ultralla kohtu ja munikset.
Lähetteessä oli: 23 eri testiä + hepatiitit ja HIV.
Googletin niitä lähetteen lyhenteitä, ja näköjään ottivat seuraavat testit:
- TSH-hormoni = sitähän aivot erittää liikaa, jos on kilpirauhasen vajaatoiminta.
- DHEA sulfaatti = "Naisilla hyperandrogenismin syyn selvittely. Yleensä määritys tehdään yhdessä testosteronin, SHBG:n ja androstendionin kanssa. Lisämunuaiskuoren kasvainepäily." Tai "Hirsutismin selvittely" :ashamed: Ajattelikohan se gyne, että oon niin karvainen, että kannattaa testata, vaikka väitinkin, ettei liikakasvua esiinny?
- FSH = follikkelia stimuloiva hormoni
- LH = lutenisoiva hormoni
- Progesteron = keltaraushashormoni (?)
- CA-125 = kertoo, jos sairastaa munasarjasyöpää
- androstenedioni = steroidihormoni. Hormonia syntyy ihmiselläkiveksissä, munasarjoissa ja lisämunuaisissa, muuttuu metabolisesti testosteroniksi ja muiksi androgeeneiksi.
- Estradioli = estrogeenihormoni. Sitä tuottaa munarakkula.
- SHBG= Sukupuolihormoneja sitova globuliini
- Testosteroni = sukupuolihormoni, jota erittyy sekä miehillä että naisilla.
Sitten oli hillitön liuta muitakin, mutta niistä en tunnistanu, kun CRP:n, hemoglobiinin, trombosyytit, leukosyytit, ja kreatiinin, muista en tiedä..
Että sellasta.
Kommentoin lisää illemmalla, kunhan pääsen täältä vankilasta kotiin