Gilmorelle kiitos päivityksestä, mun osalta tiedot on oikein.
Ja kiitos digit. testiä koskevista tiedoista, täytyypä sitten taas ensi kierrossa miettiä, että miten toimitaan. Mä luulen, että ovis voisi olla tänään, tai ehkä huomenna. Lämmöt oli tänä aamuna alhaalla, ja vähän tuossa päivällä nippaili, mutta mun ovisoireet on niin olemattomat, että niiden perusteella ei pysty sanomaan mitään. Keltarauhanen kyllä kipuilee sitten loppukierron, mutta oviksen aikaan harvoin on mitään kunnon oireita.
Uutena ilmiönä tässä ja viime kierrossa on ollut se, että touhuillessa tulee verta. Ei mitenkään valumalla, mutta paperiin jää ihan kunnolla. Ihan kauheasti ei huoleta, kun ei mitään kipuja ole, lähinnä se on epämiellyttävää, mutta ehkä siitäkin voisi gynelle mainita, kun seuraavan kerran sinne päin on muuten asiaa...
Olen ollut tänään melkein 7 tuntia ulkona, viitisen tuntia rannalla ja pyörämatkat päälle. Tulin kotiin, ja ehdin jo vähän iloita, että olin saanut väriä selkään. Suihkun jälkeen väri vaan paljastui punaiseksi... En yleensä pala kovin helposti, minkä takia se aurinkorasva unohtuukin usein... :ashamed: