Voi kirous ja kuolema, kirjoitin hirveän romaanin ja tämä kone söi sen!
Tuosta Zerian linkistä. Itse huomasin tuossa juhannuksen aikoihin hirveällä helteellä (ulkolämpötila joku 27-28 astetta, autossa miljoona) viereen parkeeratussa autossa itkevän vauvan. Hirveän arpomisen jälkeen ajattelin että käyn kaupassa, ja jos on vielä siinä kun palaan niin koitan keksiä jotain. No, palasin autolle ja vauva huusi jo ihan hysteerisenä, eikä vanhempia missään. Arvoin siinä hetken aikaa mitä siinä kuuluisi tehdä, ja kun omassakin autossa oli niin kuuma ettei siinä pystynyt istumaan ilman ovien avaamista (suorassa auringonpaisteessa) niin ajattelin että pakko tehdä jotain, ja kävin neuvonnassa pyytämässä että kuuluttavat vanhempia. No meni vielä joku 15-20 minuuttia ja kävin välillä kysymässä neuvonnassa uudestaan, sanoivat että jos puoleen tuntiin ei näy niin sitten poliisit paikalle. Vähän ajan päästä kuitenkin paikalle ilmestyi Mäkkäristä lapsen äiti kaikessa rauhassa jäätelö kädessä, ja tuuletteli autoa pitkään ennen kun itse viitsi mennä sisälle. Hitto että jäi tuostakin paha mieli, kun en oikein vieläkään tiedä olenko hysteerinen ylireagoija joka puuttuu toisten asioihin, vai olisiko sinne autoon pitänyt jo aiemmin mennä vaikka karmit kaulassa.
Vadelmaunelma nyt luuri käteen ja soittamaan aikaa! Minä sain maanantaina itseäni niskasta kiinni ja soitin, aikoja sai vasta syyskuun loppuun. Soita nyt jo jos haluatte syksyllä mennä! Hitto että jännitti se soittaminen, mutta sain kuitenkin asiani änkytettyä. Täällä noita asioita hoitaa kuulemma vaan kaksi lekuria, joten aikoja saa vasta johonkin kuukauden - kahden päähän jos nyt varaa. Tämä loma-aikakin varmaan saattaa vaikuttaa. Mullakin ehtii olla pari-kolme kiertoa ennen sitä käyntiä (tämä kierto mukaanlukien), ja sehän on vasta se keskustelukäynti. Varsinaiseen asiaan päästään varmaan vasta joskus loppuvuodesta. Eli soita nyt!
Jahas, suoraa puhetta: Alkaakohan se olla aika perustaa "Lähes kolmekymppiset lähes toivottomat" -tuonne lapsettomuuspuolelle? Ketä mukana? Siellä on melkein kaikki ketjut on noille jo hoitoihin päässeille, tuntuu että tällaisia välitilassa olevia ei oikein es vielä lasketa...