tervetuloa salmiakkitassu :wave:
Hammylle :hug: Tädin saapuminen on aina kaikista pahinta aikaa, eiköhän se kierron edetessä tasoitu. Tai toivotaan ainakin!
Mulla menee hermot kroppaan. Oiskohan se ovis sitten voinut olla eilen: lämmöt alhaalla, vähän valkkaria, rinnat kipeät... Tänään on sitten lämmöt -taas- ylhäällä. Kp 14 on mulle vain todella myöhäinen, kun tuo kierto on tupannut olemaan 24 päivää tai alle... Eilen kun oikein aloin miettimään, niin viime kierrossa oli ihan sama homma: oletin oviksen olevan kp 10, siitä 6 myöhemmin rinnat tuli kipeiksi, tuli vähän valkkaria, ja oli samanlainen olo kuin eilen. Lämpöjä en silloin mitannut kun oltiin reissussa. Siitä sitten 8 päivän päästä tuli täti, ja vain 3 päivää kesti ennen kuin tuhruilu alkoi. Eli yritän tässä lohduttaa itseäni, että vaikka se ovis olisi ollut eilen, niin ei niillä touhuiluilla (tai siis niiden puuttumisella) ole mitään väliä, kun luteaalivaihe jää niin lyhyeksi.
Mulla oli vielä eiliseen asti tosi positiivinen olo tästä kierrosta, mutta nyt iski taas masennus. Todennäköisesti tuhruilu alkaa pe-la, ja täti tulee sitten ensi viikolla, miksipä tämä kierto olisi erilainen. Täytyy ensi kierrossa varmaan laittaa omaisuus ovistikkuihin, ja tikuttaa koko kierto, noin niin kuin varmuuden vuoksi...