Hei kaikille!
Mä en aio tässä kierrossa syödä noita helokkeja, koska mitä ilmeisimmin ne olivat syypäitä siihen, että sain ihan käsittämättömiä finnejä! Sellaisia ihonalaisia paukamia, jotka nousi sitten pintaan tosta noin vaan. Loppuivat heti oviksen jälkeen kun lopetin helokit myös. Mulla on joku sellainen mielikuva, että mä oon joskus aiemminkin syönyt niitä helokkeja ihan vaan "terveyden ja hyvinvoinnin" vuoksi ja silloin ois ollut sama homma. Tilanteeni on sillai surkuhupaisa, että en meinaa edes päästä tutkimuksiin. YTHS on ihan tukossa - saan huomenna soittaa ja kysellä, josko syyskuulle saisin jonkun ajan. Lääkäri ei suostu ns. puhelinaikaan ja laatimaan lähetettä perustutkimuksiin, joista osa ilmeisesti voidaan tehdä YTHS:n omassa labrassa. Eli joudun odottamaan viikkotolkulla (?), että pääsen lääkärille, joka sitten toteaa, että mene labraan, johon sitten taas pääsee kun vaan kävelee sisään ja on lähete :headwall: Kirjoitin oikein nyyhkystoorin työterveyshuoltoon sähköpostilla, mutta sieltä tuli tyly vastaus, että tervetuloa, mutta yksityisesti ja omalla rahalla! Ja nyt tulee huippu: alennuin soittamaan paikalliseen terkkariin ja siellä sanottiin, että en saa edes varata aikaa ennen kuin olen tullut allekirjoittamaan lomakkeita, joissa he saavat oikeuden tilata KAIKKI terveystietoni vuodesta 0 lähtien ja joka paikkakunnalta - yksityiset lääkäriasemat mukaan lukien :headwall: :headwall: Ei Suomessa kyllä ole mitään lapsipulaa ja turhaa ovat höpinät siitä, että akateemiset naiset eivät tee lapsia kun ei ketään näytä kiinnostavan asiaa mitenkään edistää...No, huomenna sitten soitto YTHS:lle ja peukut pystyyn, että opiskelijat älyisi nyt pysyä poissa lekurin vastaanotolta alkusyksyn, vaan minäpä epäilen, että siellä ollaan hankkimassa kiirellistä lähetettä abortteihin niitten kaikenmaailman kesäfestaripanojen jäljiltä ja sukupuolitauteja testailemasssa...Sori tää valitus, mutta ihan oikeasti tuntuu siltä kuin, kuin että ei oo enää muuta vaihtoehtoja kun ottaa visa kouraan ja marssia yksityisklinikalle...