Hei taas kaverit, tervetuloa uusille ja :hug: kaikille joilla on ollut epäonnea yrityksessä. Mikä ihmeen plussattomuuden kirous tähän pinoon on iskenyt!?
Mä olen pysytellyt taustalla vähän aikaa, nauttinut keväästä, suunnitellut kesälomailua ja miettinyt muutakin kuin vauvoja. Se on ollut aika kivaa. Nyt täällä taidetaan elää kp 25 ja taitaa tulla (taas) piiiiiiitkä kierto, kun ovista ei ole tikuissa vieläkään näkynyt. Alavatsaa on kyllä jomottanut jo viikon verran, mitähän lienee. Odotellaan...
Tuossa listassa pitäisi kai mun kohdalla olla jo ainakin kuudes yrityskerta, en ole pysynyt laskuissa mukana, mutta parempi kai olisi "syyskuusta 2007", kun tässä on ollut näitä toivottomia ovuloimattomia kiertoja niin paljon, ettei kai varsinaisesta yrittämisestä voi edes puhua. Huh, yli puoli vuotta jo mennyt, olisin jo aika iso, jos olisi heti tärpännyt. Tavallaan minunkaltaiselleni hoppuilijalle on ihan hyvä oppia, ettei kaikki aina tapahdu ihan heti, mutta kyllä silti kohta jo saisi alkaa tapahtumaan.
Plussatuulia!