Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Moikka pitkästä aikaan!
Oon aina silloin tällöin käynyt lukasemassa, mutta en ole ruvennut sitten kirjottelemaan.

Taas eletään jänniä hetkiä. Tai jänniä ja jänniä.... Eilen oli niin kova siivousvimma, ettei se voi tarkottaa mitään muuta kuin menkkojen alkamista viikonlopun aikana. Voi kun selviäisi joskus tuon lapsensaamisen salaisuus. Meillä ainakin yritystä on ollut. No onneksi on ollut ja on edelleen kaikkea muuta mukavaa ajateltavaa, niin ei ajatukset pyöri niin paljon vauvassa. Vaikka kyllähän ne näin loppukierrosta pyörii väkisin. Syksyllä olis uus koti, pyöristyvä maha ja äitiysloma tuloillaan... ja jouluna vauva... voih, tekee melkein kipeetä tommoset haaveajatukset.

Me ollaan lisäksi huhti- ja toukokuussa vähän huonosti saman katon alla miehen kanssa, joten voi olla, että tästä seuraavat kaksi kiertoa menevät täysin harakoille (vai haikaroille... :) ) Ehkä sitten kesällä jos ei aiemmin.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mä rupeen leipomaan sämpylöitä.
 
Voi MemmuLiina :hug: Ymmärrän sua niin hyvin! Mua kanssa ahdistaa. Tajusin just, että naapuriinkin on tulossa vauva...Kevät paljasti tämänkin raskausmahan. Mä en ymmärrä, miksi mä en tule raskaaksi. Mä olen terve kuin pukki, me molemmat ollaan. Ja sitten ahdistaa katsella kun lähipiirissä tulee näitä vahinkoraskauksia ja vastaavia sattumuksia. Ja ihan sama alkaa täälläkin olla, että tulis vaan vuodenajasta riippumatta se vauva. Tää odottaminen on niin tuskaa. Itse ajattelen, että olisi jopa helpompaa, jos tietäisi, että ei voi edes saada vauvaa. Ei tarvitsisi yrittää ja toivoa kun tietäisi faktat. Nyt on vain epävarmuutta ja odottelua kunnes tulee vuosi yritystä täyteen, jollon sitten voi hakeutua tutkimuksiin. En kyllä ymmärrä, miten ihmiset jaksavat vuosikausia toivoa ja yrittää... En tiedä, onko minusta sellaiseen :ashamed: Ja ainakin minua ihan oikeasti huolettaa tuo ikäkin...Että ei tässä varmaan mitään 7 veljestä ainkaan enää ehdi tekemään :LOL:
 
Vadelmaunelma: Niinpä niin kyllä se toi ikäkin mietityttää kun ei mitään kuulu. Et onko päässyt sitten jo liian vanhaksi. no täytyy kait vaan jaksaa toivoa. Mutta kaikki ajatukset pyörii päässä kyllä. Se muutama muksu olis toiveissa, et kun sais ees sen yhen mut olis se toinenkin kiva ;)
 
Ei ne menkat ole mulle vieläkään tullakseen, taas menee varmaan yli 40 päivää. Mulle on tullut sellanen tunne, etten usko, että voin tulla raskaaksi ainakaan ilman apuja. Se vaan tuntuu uskomattamalta, kun nää kierrotkin on mitä on. Meillä kanssa suunniteltiin vauvaa syntymään alkuvuodesta, ja siitä on nyt vuosi. Ei taideta onnistua tänäkään kesänä. Mutta jos ei, niin sitten syksyllä parempiin tutkimuksiin. Juu, ei taida tulla meillekään 7 veljestä ;) Mutta mä pääsen vasta kesällä uuden työn pariin kunnolla, joten nyt olisin ihan kiitollinen vaan niistä menkoista

Voi kun teillä on kivoja lomasuunnitelmia. Minä tykkäisin matkustella, mutta mites sais tuon miehen innostumaan? Aina on ollut työn ja tuskan takana saada joku yhteinen reissu toteutumaan. Kivaa viikonloppua kaikki (lähes) kolmekymppiset ja onnea Piglet!
 
Lauvantai 5.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 26/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 11/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Lilla My................28...........kp 1/29-31.................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 6/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 9/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 10/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 12/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 13/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 14/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 18/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 18/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 22/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 23/28......................yk 5
Hammy................28...........kp 24/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 26/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 30/28-34.................yk 14
Kvart Över..........28...........kp 35/30.......................yk 1
Pilvilinna.............29............kp 49/?........................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 80/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Voi Hazel, toivottavasti kohta alkaa! Tai tietenkin mielummin plussa tikkuun. Mä liityn sun pitkäkiertoklubiin näköjään, ei vielä tätiä täälläkään...

Kyllä mä uskon, että meistä jokainen vielä ennemmin tai myöhemmin sen nyytin saa! Tässä nyt vähän vaan koitellaan itse kutakin ja varmasti se pieni sitten on vielä rakkaampi kun se lopulta tulee :D
 
Mulla on ihan liikaa aikaa näköjään :kieh: Tammikuull akun peli loppu, niin olin ihan sitä mieltä et en enää aloita uutta, ja kuinkas siinä nyt sitten kävikään. Tekemisen puutteen vuoksi menin ja tein uuden tilin ja nyt taas on vuodeksi eteenpäin pelaamista, jos en kesken jätä... Vaaralista tää kotona olo, sitoo ittensä ihan mihin sattuu :LOL:
 
KÖ: mennään sit melkein samoilla päivillä, mulla kp 38. On ne tuloillaan, "tarkistusten perusteella", mutta ei kuitenkaan vielä. Voi kökkö, kun ois saanu kierron lyhenemään, mutta eihän sille itse mitään voi. Plussaa nyt ei ole tässä kierrossa odotettavissa. Olitko sä havainnu ovista? Mulla se näyttää pitävän paikkansa, että noin 2 viikkoa siitä alkaa menkat.
 
Hazel, anteeksi, etten jasa lukea taaksepäin, mutta onko sulla mitään lääkitystä? Jos kierrot ovat jatkuvasti yli 35-päiväisiä, ovulaation todennäköisyys on paljon pienempi. Mulla oli pitkät kierrot ja olen saannut nyt clomeilla sekä kierron kuriin että ilmeisesti myös oviksen tulemaan säännöllisesti. Se antaa toivoa tämän kaiken keskelle!

Ihan liian kauan ihmettelin asiaa ja sanoin lääkärillekin, että varmaan stressistä johtuu. Eipä vaan lähtenyt tasoittumaan ennen kuin lopulta suostuin ottaamaan lääkkeitä. ja stressi väheni heti!

p.s. täällä on ihan kauheat menkkaturvotukset ja -säryt jo. clomien vuoksi vuodon pitäisi olla vähäisempää, mutta nyt tuntuu, että sitä täytyy tulla pian ja paljon...
 
piip: mulla ei ole mitään lääkitystä tähän. Terolutteja söin 3 kk kuurin, mutta niistä ei ollut apua. Tiedän, että saisin varmaan clomit, mutta haluan siirtää sitä syksyyn. Kohta meillä tulee vuosi täyteen yritystä, mutta nyt kun olen vaihtamassa työpaikkaa, niin en halua kahta stressin aihetta. Joten tämä vauvaprojekti saa olla jäähyllä. Mulla ei kyllä myöskään johdu stressistä tämä, koska oli stressiä tai ei, niin sama juttu.

Monesko clomikierto sinulla on menossa? Se on vaan jännä, että olen saanut useasti näissä yli 40 pv kierroissa oviksen tikutettua, mutta epäilyttää, että siinä on jotain "vikaa", koska tulee niin myöhään.
 
Uusi kierto, uudet kujeet.... Kahdestoista kerta toivottavasti toden sanoo. Eli ykkönen mulle tälle päivälle. Edelliseksi kierroksi jäi 29.
Jouluvauvahaave onkin nyt sitten tammivauvahaave (sitten helmi-, sitten...) Me emme oikeasti mitään alunperinkään ole suunnitelleet vaan vauva ja vauvat saavat tulla kun ovat tullakseen. Kunhan nyt tulisi ylipäätään joskus!
Onneksi mieli kuitenkin suht hyvä; ei tullut epätoivon syöveriä tällä kertaa.
 
Voi harmi, Lilla My!! Onneksi osaat ottaa homman noin rennosti! :hug:

Hazel, mulla oli aika vahva haamu ovistestissä kp 17, mutta lämmöt nousi vasta kp 24. Viime kierrossa, mikä siis oli eka km:n jälkeen, piti tuo 14 päivän luteaalivaihe selkeästi paikkansa. Silloin nousivat lämmöt "jo" kp 23, eli tää kierto olisi näillä näkymin jopa edeltäjäänsä pidempi. Outoa, koska viime kierrossa testasin haamuplussan vielä kp 14. En tajua tätä kroppaa, ihan sekaisin meni raukkaparka näköjään.

Toivon että menkat nyt tulisi, en jaksaisi matkalla niitä, ainakaan mitään jättivuotoja. Onneksi on tuo kuukuppi ja siisti hotelli pitäisi olla missä oma wc edes. Tää eka matka on siis appivanhempien kustantama, saa nähdä missä läävissä sitä sitten omakustanteisesti asustellaan :D
 
Uutena mukaan jos paasee.

Tassa on jo kuumeiltu monta vuotta, mutta jos nyt kesalla paasisi tosi toimiin. Tuntuu oudolta kirjoittaa asiasta, tekee sen jotenkin konkreettisemmaksi ja pelkokerroin lisaantyy... Kaikenlaisia ajatuksia sita loytaa pelottaakseen itseaan. Miehen mielesta ei ole mitaan pelattavaa ja kaikki sujuu niin kuin pitaa.

Mina olen 28v ja mies tayttaa maagiset 30v kesalla. Tassa ma olen itsekseen miettinyt etta olisi kiva saada vauva ennen kuin taytan 30v ens vuoden lokakuussa, mutta eihan se aina niin vain kay.

Siina pika esittely. Oon yleensa paljon positiivisempi. :)
 
Söndag 6.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 27/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 1/30........................tauolla

Toivo79...............28...........kp 12/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Lilla My................28...........kp 2/29-31.................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 7/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 10/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 11/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 13/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 14/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 15/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 19/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 23/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 24/28......................yk 5
Hammy................28...........kp 25/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 27/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 31/28-34.................yk 14
Pilvilinna.............29............kp 50/?........................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 81/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Tervetuloa Jojo! Täällä on mkava jutella kun samanhenkistä ja samassa tilanteessa olevaa seuraa löytyy:D

Jeee! Mulla kp 1! Vihdoin alkoi menkat ja päänsäry näyttäisi kadonneen sen siliän tien. Jospa se johtuikin vaan tuosta, että menkat antoivat itseään odotella niin kauan. Hazel, nyt jäi luteaali 11 päivään, tai jos siitä ovishaamusta lasken niin oli 19 päivää... Omituisia lukuja kummatkin... Mutta kiva kun viitsivät tulla kuitenkin.

Saisi kyllä nyt joku jo plussata tästäkin pinosta, tuosta Novellen plussasta alkaa kohta olemaan jo kai kolmisen kuukautta kun muistaakseni viikkoja olisi kohta kasassa 14. Eli pitkä aika on mennyt ilman plussan plussaa!
 
Moi kaikki!
Tervetuloa JoJo :)
Lilla My :hug:
Hazel :hug:
Kvart över, hyvä että menkat vihdoin tuli, niin pääset rennosti matkaan. Ehkä sieltä matkalta tarttuu salamatkustaja matkaan? ;)

Ja oon samaa mieltä, tosiaan ois aika jonkun plussata täällä!
 
Tervetuloa JoJo! Kiva kun on näin samanikäistä ja samanhenkistä porukkaa täällä! Taas pitää henkisesti valmistautua huomiseen kun pitää lähtee toiseksi viikoksi oppisopimuksen teoria jaksolle. Välissä 3 viikkoa sitten töissä ja sitten taas pari viikkoa teoriaa. Kuinka äkkiä aika meneekään kun sitten kun ne on ohi onkin jo toukokuun loppupuoli. On hyvä kun on tuollaisia etappeja mitä odottaa niin kuluu aika jotenkin nopeemmin. Onko kukaan muuten laskenut jotain keskiarvoa tms. monennellako kierrolla tällä palstalla keskimäärin plussataan. Laskeskelin taas eilen vauvalaskurilla että milloin ois la jos missäkin kuussa hedelmöittyis! Voi mua! Vielä muutama kuukausi pitää malttaa odottaa! Näin tänään yhden kaverin, jolla heinäkuussa la ja oli ihana pyöreä vauvamasu! Oikein "kateeksi" kävi!
 

Yhteistyössä