Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Masentaa jo valmiiksi, vaikkei tätiä vielä näy, ekaa kertaa oikein harmitusporu kurlaa kurkussa. Oireista ei voi erehtyä, tätiä odottelen saapuvaksi viimeistään huomenna. Ei voi muuta sanoa kuin, voi hel*****ti! Sori, tänään on todella huono päivä.
:hug: kaikille meille tämän piinan kestäjille!
 
Voi Hammy ja Drömma :hug: :hug: :hug:

Varasin just ens viikolle ultran, saas nähä toimiiko tuplaclomit. En olis kyl muistanu aamulla sitä nappasta ellen olisi laittanu puhelihälytystä. Nyt on taas mieli intoa täynnä ku on taas ehkä mahdollisuus.... :heart: :heart:

Huh, täti on nyt täällä hurjana, pitää koko ajan ravata vessassa :kieh: Mutta loppuuhan se sitten taas parin päivän päästä. Hitsi ku en taas ehtiny (muistanu) sitä kuukuppia ostaa, no ens kiertoon sitten.

Tsempitykset kaikille piinailijoille!!!!
 
Hammy, mulla on täällä ihan sama fiilis. Olis kivaa kulkea pää pilvissä edes joskus, ettei tulisi pettymystä vielä pettymistunteen keskelle. Odotan vaan koko ajan, että milloin ne huonot uutiset lopullisesti tulevat.

:hug:

Ja tervetuloa Moccamasterille. Jos minulta kysytään, kannattaa vaan alkaa touhuun ekä suunnitella mitään. Mutta ei näissä pinoissa olla vihaisia, vaikka ilmoittaisitkin, että vasta ensi kierross aon yritystä... :D
 
Vähäks ihanaa, kun Jani Sievisen ja Marin yllätysvauva syntyi. Koskahan se oma ei-niin-yllätysvauva tulis? :( Eli siis samoilla fiiliksillä tälläkin viikkoa.

Kävin aamulla röntgenissä ja hoitaja kysy, et olenko raskaana. Sanoin, että en kai mut et yritystä on. Sit se laitto varmuuden vuoks mulle lantiolle suojan, et jos siellä joku onkin. Meinasin alkaa itkeä, kun koko ajatuskin tuntuu niin pahalta. Ei siellä ketään kuitenkaan ole :(

Niin, tervetuloa uusille :heart: En aina näin surkea ole...

Ihaa-M
 
Joopa toiset ne saa yllärivauvoja ja toiset joutuu yrittämään kuukausikaupalla. Vähän ihmetyttää koko termi "Yllätysvauva".

Ulkona on sateista ja harmaata ja tentteihin pitäis lukea.

:hug: Drömmalle ja Hammylle! Kysymys:

Mitä ostaisitte synttärilahjaksi 6 ja 4 vuotta täyttäville pojille? Mulla ei oo minkäänlaista ideaa! 6 vuotias puhui joistain gormiteista mut mulla ei hajuakaan mitä ne on ja mistä niitä saa!

memmuliinalle tsemppiä!
 
Mullekin sopisi yllätysvauva! Vaikka ei se kyllä yllätys olisi, niin paljon on yritystä. ;)
Halaus meille kaikille yllätyksiä ja sateen loppumista odotellessa. :hug:

toivo79: Osta lapsille lahjaksi jotain järkevää kuten kirjoja. Niitä gormiteja ja muita (en tiedä mikä on gormit) lapsilla tuntuu olevan ihan yllin kyllin. Vietiin vastikään nelivuotislahjaksi Mauri Kunnaksen Hurjan Hauska Autokirja, ja lahja oli menestys.

Kysymys teille paremmin tietäville: Mulla on kierto aika lailla pysynyt 29-31. Toissa kierto oli kyllä 32 ja joulukuussa 35, mutta noin muuten on pysynyt suht vakiona, nytkin oli 29. Mutta: vuotopäivät meinaavat kuihtua käsiin. Nyt on kp4 ja tuntuu, ettei juuri mitään enää vuoda. Ei mua sinänsä haittaa, kivempi vaan jos pääsee vähemmällä, mutta voiko tuo olla merkki jostain, joka voisi vaikuttaa lapsettomuuteen?
 
Lilla My: Mulla ainakin noi vuotopäivät vaihtelee hirveesti kierrosta toiseen. edellisessä vousin reilusti viikon ja nyt viimeisissä sen pari päivää eikä tarvinnu kuppia tyhjätä kun aamuin illoin. Ja kaikkea tolta väliltä. Ei aavistustakaan mitä meinaa...

Tuohon yllärivauvaan vielä, et ei kai kelleen aikuselle pitäs olla yllätys jos seksiä harrastaa ilman ehkäisyä niin siitä voi tulla vauva :whistle: Valitettavasti sekin joskus kestää, mut jos ei tuota tiiä niin jättäs hommat muille ;) varsinkin kun toisella osapuolella niitä lapsia jo on :)
 
Ada
:hug: voi harmi Drömma! Kiertohan tosiaan lyheni, mutta ei kai täällä kukaan halua lyhyttä kiertoa vaan siitä ilosta, että saa tapailla tätiä mahdollisimman usein. Toivottavasti ne clomit auttaa, tai ehkä jo pelkkä kevätaurinko =) . Voimia nousemiseen!

:hug: myös Hammylle ja Piipille! Olen itse huomannut että tässä alkaa olla omat pms oireet niin hyvin selvillä, että kierron loppupäivät on oikeastaan ne kipeimmät, jolloin jo tietää ettei tärpännyt. Ärsyttävää!

Oi, tulisi nyt plussa! Vaikka vahingossa :whistle: .
 
Keskiviikko 9.4. Agricolan päivä

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29.................................................11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 30/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 4/30........................tauolla

Toivo79...............28...........kp 15/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Hammy................28............kp 1/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 2/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 4/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 4/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 5/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 10/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 13/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 14/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 16/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 17/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 18/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 22/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 22/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 26/28.......................yk 2
Piip......................29............kp 30/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28............kp 34/28-34.................yk 14
Kultukimallus.......27...........kp 84/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

 
Kp1/29
Kellontarkasti toimii mun kroppa, ihan tyhmää! Miten on mahdollista, että vaikka kierto on näin säännöllinen ja pedissä on puuhailtu, niin silti ei mitään tapahdu! Raivostuttavaa! Tuntuu että kiukku lisää vielä kipuja, ihan hirveä olo ollut viime yöstä asti... Haluisin lähteä vaan kotiin masentelemaan ja itkemään, mutta kai sitä täytyy yrittää pitää elämästään kiinni kynsin ja hampain! Onneksi tietää että muutaman päivn jälkeen helpottaa taas kun olokin paranee...

Kiitos jälleen tuesta rakkaat palstalaiset, teidän avulla jaksaa paremmin!
 
Voi, Hammy. :hug: Voi, Memmu :hug: Voi, kaikki me muutkin. :hug:

Täällä mennään vielä ihan puhtain paperein (hehe, uusi hieno kielikuva-kiertoilmaus...vai onko se uusi?). Huomenna onkin sitten kohtalonpäivä, jollei jo tänään. Mitään kuukautisoireita ei ole, mutta jotenkin tuntuu, että nyt, kun ne ovat niukentuneet, oireetkin ovat yleensä olleet vähäisempiä.

Lilla My: En väitä, että olisin "paremmin tietävä", mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että runsaat kuukautiset viestittäisivät paksusta limakalvosta, johon munasolun olisi kenties helpompi kiinnittyä kuin kovin ohueen. Tämä on ihan kuulopuhetta täältä palstalta, ja olen kuullut monen sellaisen ihmisen, jolla kuukautisia tuskin huomaa, tulleen ihan tavallisesti raskaaksi. Että eipä sillä kai välttämättä ole mitään huonoa vaikutusta. Mutta juomalla greippimehua kierron alusta ovulaatioon saisit kuukautisistasi ehkä runsaammat, jos sellaisia toivot. Ja suosittelisin, että kysyt asiaa gynekologilta seuraavan kerran, kun käyt. Hän voi tarkastaa, onko limakalvon paksuus hyvä suhteessa kiertopäivään.
 
Musta tuntuu, että osa näistä lehdistön julistamista yllätysvauvoista onkin yllätys vain lehdistön mielestä. Olihan se tietysti yllätys, että Jani ja Mari niin pian alkoivat odottaa, mutta tuppaan ajattelemaan, että ei se heille itselleen kuitenkaan ollut yllätys.

Eri asia sitten, onko tuo muuten kovin hyvä juttu. Vaikuttaa, että kaikki tapahtui noille kahdelle niin nopeasti, että voi vielä käydä huonosti koko suhteen. Vaan mikäpä minä olen heille piruja seinille maalaamaan. Toivottavasti koko perhe elää onnellisen elämän!
 
Mä oon kai ihan kamala ihminen, mutta mä INHOAN Jani Sievistä... Se on musta vaimonhakkaaja ja juoppo. Tai ainakin on ryypännyt ja mäiskinyt sitä Susannaa, että mihinkäs se siitä olisi muuttunut. Kunnon sovinisteja faijansa kanssa kummatkin. Toivottavasti kukaan ei täällä ottanut nokkiinsa, tää on vaan se kuva mitä oon Sievisistä lehtien välityksellä saanut! :D

Ja tämän päivän positiivisen pläjäyksen jälkeen onkin hyvä vaihtaa muihin aiheisiin.. ;)

Voi Memmu, tosta röntgenissä olosta! :hug: :hug: Kumpa siellä nyt pikkutyyppi olisikin!

Hammylle ja Drömmalle isot tätihalit!!

Ja piipille tsempitykset, toivoisin niiiiiiin teille nyt plussaa!! Mä toivon plussia tietenkin kaikille täällä, mutta varsinkin pidempään yrittäneille olisi niin ihana taas saada pari plussaa! Täällä on roikuttu jo ihan tarpeeksi kauan! :heart:

Täällä alkaa viikon kestänyt päänsärky viimein hellittää, johtuu varmaan jännityskivusta niskassa. Kävin eilen hierojalla ja oon syönyt relaksantteja ja buranaa ihan tautisen määrän... Ja nyt on tietenkin maha kuralla niistä... Koskaan ei oo hyvä |O

Jännittää kyllä vähän tuo reissukin, että vikkelä maha voi tietenkin johtua siitäkin. Aamulla lähdetään kukonlaulun aikaan jo kentältä, eli kotoota jo käytännössä yöllä. Mulla on kaksi laukkua pakattuna, kun toisen otan nyt mukaan ja toisen sitten ensi tiistaina aamuyöstä kun käyn kotona kääntymässä... Ei meinaa vaatteet riittää matkaan.

Toivottavasti täällä on kato käynyt ja plussia tullut suunnaton läjä sitten kun parin viikon päästä palaan!!

Ikävä tulee teitä, ehkä käyn jostain äkkiä kurkkaamassa jos sellaiseen saumaan osun! :heart: :heart:

B) KÖ
 
KÖ: Paljon kiitoksia tsempistä! Taitaa olla vähän pms:ä, kun tuli siitä ihan kyyneleet silmiin... :ashamed: Oikein hyvää matkaa teille!

p.s. Mä oon salaa samaa mieltä Janista, vaikka yritänkin olla muodostamatta mielipiteitäni roskalehtien juttujen pohjalta... Vai käviköhän se jo ilmi tuosta edellisestä jutustani?

 
Tähtisäde
Moikka kaikki,

Täällä olisin kovasti tulossa mukaan. Ikää 29 v. ja yritystä takana 11/07 lähtien. Matkan varrella on todettu PCO ja ovuloimattomuus ja tällä hetkellä hoitona Terot ja ensi kierrosta lähtien myös Clomit. Toukokuun alussa sitten seurantaultraan.
 
Kö: ihanaa matkaa! Vietä oikein rentouttava loma. Kateellisena...

Mulla se vaan kierto jatkuu, taas yli 40 päivän jo :|


Piip: mulla on peukut pystyssä, jotta teille saatais nyt plussa :heart: Meitä on jo aika monta pitkään yrittänyttä, joten plussaa kaivataan jollekin!

Tervetuloa Tähtisäde, mukaan vaan.

 

Yhteistyössä