Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

taas yllätim itseni haaveilemasta ja tutkimasta kalenteria ja miettimästä että jos silloin ja silloin hedelmöittyis niin lapsi syntyis...... voi hyvät hyssykät! Ei kai se asia tästä haaveilemalla mihinkään parane! Tenttiin luku odottaa. Mulla on nyt joku ihmeen motivaatiopiikki noiden koulutehtävien suhteen sain tänäänkin vaikka mitä aikaiseksi. ja aloitin maanantaina herkkulakon!
 
:hug: ja tsempitystä kaikille!
piip voi kun plussaisit!! Ja kaikki muutkin äkkiä!

Minä jännään tuleeko menkat viikonloppuna vai ei... tosin eihän minulla edes ole kierron pituudesta näyttöä kuin yhdestä luomukierrosta, niin voi tulla täti paljon myöhemminkin. Onkohan ihan liian aikaista testata kp 29/28 (edellyttäen että tätiä ei näy lauantai-aamuun mennessä ) kun tuo 28 on vain yhden kierron pituus ollut...
Ärsyttää oma malttamattomuus.
 
Ada
:whistle: :whistle: plussatuulta Piipille!!! Oireettomuus kuulostaa hyvältä merkiltä. Oi miten jännää!

Kiva, että Kaan mies on tietoisesti mukana puuhassa. Kyllähän se helpottaa projektia aikalailla. Mun mies pysyi Unicon miehen tavalla aivan ihmeen kauan epätietoisena tärppipäivien merkityksestä. Niin kauan, että se alkoi jo musta vaikuttaa oudolta. Ajattelin että se on joko epäkiinnostunut tai tosi yksinkertainen. Mutta se olikin vaan hidas :eek: .

G: Mä uskon, että jos ihminen tekee elämän läksyt, se oppii ja löytää tasapainon. Uskon myös, että ihminen voi saada pyrkimyksilleen korkeampaa tukea.

Huomenna on perjantai! Jee!
 
Kiitos kaikille tsempityksistä. Päätinkin tehdä aamulla testin, koska tähän täytyy nyt saada jokin selvyys. En ole tänään tehnyt mitään muuta kuin jännittänyt, ja nyt on maha ihan kipeä sen takia. Mitään muuta ei ole, ja siksi tuntuisi hassulta, jos olisi onnistanut.

Mulle tuli tänään sellainen tieto, että me vajaan vuoden sisällä muutetaan parisataa kilometriä etelään. Asia on ollut ilmassa, ja nyt se varmistui. Kauhean haikea olo tuli. Olen viihtynyt tosi hyvin tässä vanhassa kaupungissa. Meillä on oma pieni talo ja oma piha. Nyt täytyy alkaa tehdä surutyötä...
 
Ada
Perjantai 11.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... ......11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 32/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 6/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2/07

Toivo79...............28...........kp 17/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Hammy................28............kp 3/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 4/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 6/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 6/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 7/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 15/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 16/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 18/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 19/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 20/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 24/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 24/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 28/28.......................yk 2
Piip......................29............kp 32/29-30.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27...........kp 86/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Tulin kurkkimaan Piipin testituloksia ;). Hurjasti onnea ja tsemppiä! Samoin Citrukselle ja Kevätesikolle!
 
piip: Miten kävi, peukuttaa kovasti!!! Muutto on ihan kivaa ainakin välillä, mut jos lähtee paiaksta missä viihtyy niin ainahan sinne vanhaan paikaan jää jotain itsestää ja sitä jää kaipaamaan. Onneksi sulla on aikaa käydä asioita läpi :)

Voi että jänniä paikkoja täällä muillakin, kaikille plussatuulia ja peukkuja!

Tänne, ärsyttävä kroppa, himpun heittää verta pihalle ja sit stoppaa, et ei oikein ota selvää alkoko vai ei, sovitaan nyt että toisaiseksi ei, kunnes hanat aukeaa. Siitä tuliskin ennätys lyhyt kierto.
 
Huomenta :wave: Tulin kans jännäilemään Piipin tuloksia! Tsemppiä kovasti =)

Mulla on ihan kauhea huimaus noista clomeista!!! Mut eiköhän ne mene kohta taas ohi. Aina muutaman tunnin kestää huimausta pillerin oton jälkeen, ja sit helpottaa, kunnes joutuu ottaan jo seuraavan ja sit yöllä hikoillaan :headwall: Toivottavasti näist nyt on sit jotain hyötyä |O Mut hyvillä mielin silti olen B) Ei varmaan tulis mitään oireita jos ne ei toimis! Ainakin aikasemmin se on ollu sen merkki!

Tsemppiä myös kaikille muille piinailijoille :flower: :flower: Voi kun nyt saatais plussia tähän pinoon! Nyt kaikki plussaamaan ja nähään parin kuukauden päästä kaikki tuolla odottajissa! Eiks jeh? :heart:
 
Uuuuuuuu, täällä on jännät paikat monella! :heart: Piipin kuulumisia huutelen minäkin? :whistle: Ja lykkyä muuttopuuhiin, muuttaminen on kivaa sitten kun se on tehty, mutta sitä tavaroiden hukassaolemisvaihetta ja miljoonia pahvilaatikoita en niin rakasta...

G: Uskon että asioilla on tapana aikanaan järjestyä. Muutenhan tässä touhussa ei ole mitään järkeä...

).( Täällä ollaan edelleen ihan ulapalla kierron suhteen. Täti voi yllättää ihan millä sekunnilla hyvänsä, tai sitten täällä on oviskipuja. Ihme touhua. Lämmöt on semi-alhaalla. Ei tarpeeksi ylhäällä loppukierron lämmöiksi, ei tarpeeksi alhaalla alkukiertoon. Jee.
 
Kaa
Ja sitten muuta;

Huhuu, uutisia odotellaan täälläkin!

Ukko (kaikella rakkaudella :D ) lähti viikonlopuksi kavereidensa luo (luokkakokous) ja miten se sattuukaan, ovis on lauantaina! Pah. Tulloopi takaisin vasta su-iltana. :kieh: Katotaas miten akan käy tässä kierrossa. Ainakin varmistelu ja treenaamien on hauskaa! :LOL:
 
Unico: minäkin uskon siihen, että asiat aina järjestyy tavalla tai toisella. Jumalaan tai johonkin voisin ihan mielelläni uskoa, jos vaan osaisin :/ Tärkeintä on kuitenkin elää sovussa maailman kanssa, niin että voi rehellisesti perustella tekemänsä ratkaisut itselleen ja muille - ja tuleville sukupolville.
Tsemppiä jännäilijöille! Toivon kovasti, että saisimme tähän pinoon plussia ja voisimme kipata porukkaa odotuspuolelle :)
(.) Oma pullea napa on ihan sekaisin, tuhruvuotoa vain tullut vähän eli menkat ei kai vielä tulleetkaan. Päätin että ensi viikolla varaan ajan gynelle, mutta arvon vielä, että menenkö työterveysasemalle vai suoraan jollekin lapsettomuusklinikalle. Mulla on tosiaan n. 9 kk:n aikana ollut tasan kahdet normaalit menkat (Primolut-kiertoja ei lasketa) ja kärsivällisyys alkaa loppua, tällä menolla ei kyllä raskauduta. En oikein tiedä, miten helposti työterveysaseman gyne määrää esim. clomit ja pääseekö siellä seurantaultraan. Onko jollain kokemusta? Tai siis riippuu varmaan paikasta ja työpaikan tekemästä sopimuksesta jne. En viittis täällä töissä kysellä...
Pilvilinna: huimaus on kamalaa, mulla tuli sitä joskus jonkun hormonikuurin sivuvaikutuksena, varsinkin töissä se oli tosi inhottavaa :x Tsemppiä clomien kanssa, toivottavasti on sen arvoista :)!
Hyvää viikonloppua kaikille ja aurinkoa :)
 
Kaa: kai laitoit sen hommiin ennen lähtöä ;)

Pilvilina: Toivotaan että tapahtuisi jotain...

Gilmorelle, selvyyttä :)

Drömma: Voimia sinne! Saako teillä mennä näissä asioissa työterveyteen? Meillä on ollut et gynen puolen jutut pitää hoitaa muualla.
 
Apua, piiitkästä aikaa täällä. Joo, ja iloisia uutisia ei ole kerrottavana, kp 5, mikä tosin oli aivan oletettavaa, sillä meillä oli kunnon selibaattikierto tällä kertaa. Halusin huilia koko vauvatouhusta, alkoi jo ärsyttää. Tuntemukset on muutenkin jotenkin muuttuneet matkan varrella, tavallaan uskon siihen, että kyllä se vaavi meillekin tiensä löytää, toisaalta pelkään että mitä jos haikara ei koskaan tulekaan...

No mutta, seuraava päivittäjä vois laittaa mut toistaiseksi hengaamaan listoille merkinnöillä Kevätesikko .... 29 ...... 2/07. Olen siis ehtinyt tässä välissä vanheta rupsahtaa. ;) Pidän vähän taukoa palstailusta, mutta kömmin kyllä välillä kurkkimaan teidän tilanteita. Koittakaa nyt pykätä joukolla plussia! :heart:
 
Huomenta kaikille! Ja uusilel tervetuloa :flower: Ja halaukset kaikille, niille joilla on kurja olo kun vauvaa ei kuulu eikä mikään tunnu etenevän :hug: Täällä kp13 ja tikuttelu jatkuu - ei ole ovisoloa juurikaan, mutta "velvollisuudesta" ahkeroidaan joka toinen päivä. Mun mies totesi, että ei siitä nyt haittaakaan voi olla :LOL: . Ehkä tämä joka toinen pv riittää, vaikka missaisi tikulla oviksen. Mulla käytössä Clear bluen digitaalinen. Enää yksi jäljellä, koska mun tavanomaisen kierron mukaan piti aloittaa jo kp8. Mutta jos nyt menee taas pitkäksi, niin pitäisi joko hakea uudet tikut tai sitten vaan olla ilman tikkuja ja ahkeroida joka toinen päivä. Joku kertoili täällä, että kun "mies ei tajua" tms. näitä kiertopäiviä. Meillä tilanne sinällään huvittava, että mies muistaa aina muistuttaa, että "tänään varmaan taas täytyy, jos vauva halutaan" ;) Joo ja mä olen myös vanhentunut eli nyt ikää on 29...Mukavaa viikonloppua kaikille! Mä lähden varmaan taas helpottamaan ahdistuneisuutta shoppailemalla...
 
Ada
Lauantai 12.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... ......11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 33/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 7/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07

Toivo79...............28...........kp 18/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Hammy................28............kp 4/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 5/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 7/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 7/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 8/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29...........kp 13/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 16/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 17/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 19/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 20/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 21/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 25/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 25/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 29/28.......................yk 2
Piip......................29............kp 33/29-30.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27...........kp 87/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

:attn: :attn: :attn: :attn: Muuri Citrukselle ja Piipille :attn:
 

Yhteistyössä