Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Tähtisäde
Huomenta kaikillle täältäkin!

Missä piip viipyy? Toivottavasti olisi hyviä uutisia!
Miehistä: Miehet ovat oikeasti jotenkin vähän tyhmiä. Vadelmaunelma, sulle on sattunut hyvä poikkeus. Mä olen siis yrittänyt olla puhumatta miehelleni koko ajan vauvatehtailusta, mutta olen kyllä selkeästi tuonut esille, että raskautuminen on mahdollista VAIN TOSI pienellä aikavälillä kuukaudesta. Ollaan yhdessä ihmetelty myös kaveriamme, joka tuntuu tulevan raskaaksi vahingossa jo nähdessään miehen, että eikö se meidän kaveri osaa laskea ovista vai onko hänellä ovis 24/7. Joten luulin siis mieheni TAJUAVAN tämän yksinkertaisen asian (hän on kuitenkin ihan fiksu tyyppi). No, eilen hän kuitenkin sanoi, että "mä en kyllä usko, etteikö voisi tulla raskaaksi ihan mihin aikaan kuusta tahansa." Meinasin tippua tuolilta. Välittömästi jouduin asettautumaan bilsanopettajan rooliin ja selittämään hänelle asian. Koko viikon ajan olen myös sanonut, että tällä viikolla ovis pitäisi olla jos se tulisi (mullahan ei lekurin mukaan tule, mutta joku osa musta ei usko häntä). Niin tänä aamuna kun hän lähti kaveri-iltaan (...) ja kun sanoin, että tässä tämä kriittinen hetki voi mennä hukkaan, jos olet yöllä ihan naamat. Uskotteko, että hän kysyi: "mitä, onko sulla nytten se ovulaatio?" Ei pysty käsittämään ihmisen yksinkertaisuutta. Ilmeisesti mieheni ei kuuntele MITÄÄN mitä sanon, mikä ei liity urheiluun tai seksiin ilman lapsenteko tarkoitusta. Ehkä tässä on kyse hitaudesta tosiaan. Ehkä hän ymmärtää vuoden päästä tämän asian. :headwall:

ON: Hiljaiseloa. Tänään siis kp 14. Olen koittanut tällä viikolla testailla ovista (jos se vaikka tulisikin). No eipä tietenkään ole viiva tummunut. Koko viikon on kyllä nipistellyt vatsassa, mutta mitään muuta ei kehossa tunnu tapahtuvan. Testaan vielä tänään ja huomenna. Maanantaina alkaa uusi tero-kuuri, joten sitten se onkin jo myöhäistä. Tämä kierto nyt on mennyt tässä, että on koittanut kuunnella, että mitä omassa kehossa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Jos se täti vaikka tulisikin tällä toisella tero-kuurilla. Tosiaan 11/07 jälkeen ei ole tätiä kuulunut ja koko keho tuntuu muutenkin olevan lakossa pillereiden jäljiltä. Noi horpat pitkään syötynä eivät kyllä ole ihmiselle hyvä juttu. Sanoo kuka viisas mitä tahansa.
 
Tähtisäde: Kauanko sää ehdi pillereitä mussuttamaan?

piip:n kuulumisia täälläkin jännätään.

Tänne eipä kummempaa tuhrua tuhrun päälle mut ei oo hanat auenneet, no katellaan niin vähän tullut et ei voi sanoa vielä alkaneen vaikka ei ilman suojaa pärjää...
 
Heip!

Näkyykö mulla viestit jotenkin hassusti, kun en saa koppia siitä mistä Vadelmaunelmaa onnitellaan? Varmuuden vuoksi onnittelen minäkin, oli syy mikä hyvänsä! ::flower: Toivottavasti tämä ketju ei taas ala temppuilla....
 
Nyt näky tuo vadelmaunelman viesti :D Hih on sulla hauska mies, mitenköhän sen sais taottua omallekkin päähän. No Täytyy yrittää kun taas asiat selviää... Tosin mä alkuvuodesta uhkasin kirjoittavani kalenteriin päivät, mut en oo vielä viittinyt sitä tehä kun alko tää temppuilu :) Ja se kalentari sijaitsee jääkaapin ovessa, siinä olis vieraille ihmettelemistä et mitä tos lukee :LOL:
 
Tähtisäde
Unico: Ehdin syömään pilsuja n. 12 vuotta. Pitkä aika... johan siinä ehtii tuhoja tekemään. Aina kaikki lekurit kuitenkin oli sitä mieltä, ettei haittaa vaikka on syönyt pitkään, päinvastoin. Vähän itse sitä ihmettelin, mutta uskoin viisaampia, mutta nyt on kyllä alkanut vähän epäilyttämään. Tosin mun kaveripiirissä olen ainoa lapsettomuusoireilija, että ehkä arpa osui vaan omalle kohdalle. Silti horppaehkäisy on nyt mun kohdalta loppu forever.

Ada: Jos meillä on sama mies, niin se on kyllä superhidas, ellei tajua kahden naisen selitystä. :LOL:

Unico: Jospa se plussa ei vaan vielä näy... niin kauan on toivoa kun ei ole tätiä!
 
No niin, nyt toimii taas, eli ne olikin ilmeisesti synttärionnitteluja joita tuossa aiemmin markkinoin. Onnea Vadelmaunelma! :D

Täällä ei ole ainakaan vielä tädistä merkkejä, joten ilmeisesti tosiaan ovis oli vasta myöhemmin/ ei ole vielä ollut/ ei edes tässä kierrossa tule. Eipä tuon niin väliä kun ei olla sen ihmeemmin yritetty (tai mistä minä tiedän vaikka oltaisi osuttu ihan täydellisesti), mutta sitten en kyllä ala jos menkat on taas puoli vuotta kadoksissa, niinkun oli silloin kun lopetin pillerit. Tosin viime kerralla oli niin törkeä tulvakausi, että ehkä siinä sitten tuli tätiä seuraavan puolen vuoden tarpeiksi.

Onkos Piip nyt siellä synttäreillä kun ei pääse kirjoittelemaan? Mitä ostit lahjaksi? Minä yritän aina ostaa jotain kehittävää ja opettavaista, ja siksi minun lahjat onkin aina niitä tylsimpiä. :LOL:

Citrukselle :hug: negasta, vaikka eihän se tosiaan vielä välttämättä näkyisi. Tavasin tänään Aconin kympin käyttöohjetta (Jaa kuka aikoi testata? Minä vai? No daa, tietenkään en, näin aikaisin! :p ), ja vaikka se tosiaan on markkinoiden herkintä laatua, siinäkin luvataan tuloksia vasta kun mensut on myöhässä. Niin ja en muuten testannut. Järjen ääni löysi tiensä meitin vessaan tänä aamuna. :D
 
Tähtisäde: Sulla toi hormoonien käyttö sitten samaa luokkaa kun mullakin, se vaan et en ihan tarkkaan muista ees millon oon aloittanut... Mullahan on vähän vaan kiertopäiviä, et ei kait vielä kuulus alkaakkaan mut oireilee kumminkin :/

Gilmore: Toivotaan parasta! Ja hermoja sinne!

Täällä meinaa masentaa ja päästä sellaset ajatukset valloille et ei kai onnistu ja miksi yleensä onnistuskaan. Huonohan sitä on kun ees kuvittelee tollasia... Mun pään sisällä on aika rankka keskustelu menossa, en viitti kaikkea ees tähän toistaa...

Plussa tuulia teille!
 
No huvitanpa teitä vielä hieman lisää kertomalla miehestäni ;) Jos itse olen sellaisella päällä, että ei jaksaisi, vaikka tietää "että pitäisi" jos haluaa raskaaksi tulla, niin mieheni aina naureskelleen ihmettelee mua sanoen: "Sulla on kyllä mielenkiintoinen käsitys ihmisen lisääntymisestä, että raskaaksi tulisi vaikka ei harrastaisi seksiä...Että koita nyt muistaa nää biologian perussäännöt, että jos haluaa tulla raskaaksi, niin sitten täytyisi vaan jaksaa sitä seksiäkin harrastaa" ;) . Että hän on kyllä meillä se, joka huolehtii, että asia edes etenee jotekinkin käytännössäkin. Niin, harvaoinpa kait kukaan on raskaaksi tullut pelkästään sitä sohvalla istuen ja haaveillen tai netin raskauslaskureita tuijottaen :LOL: Niin ja kiitokset onnitteluista...30 lähestyy!
 
Täällä sitä kotona ollaan kolmestaan minä ja kaks kissaa. Mies lähti kotonaan käymään tänään ja tulee huomenna. Mulla on harvinaisen tylsää. kai sitä pitäis osata nauttia itekseen olosta mutta mä vaan ikävöin koko ajan enkä osaa ruveta tekemään mitään. Oonkohan vähän läheisriippuvainen tai jotain...
 
toivo79: et välttämättä. Onhan se kun toinen siinä melki aina vieressä pyörii vais tekiskin omia juttuja niin on lähellä et jos tulee asiaa voi huikata, ja samalla tehä omiaan :D Onhan se outoa kun pitää itekseen olla :)
 
Sunnuntai 13.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... ......11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 34/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 8/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07

Toivo79...............28...........kp 19/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Hammy................28............kp 5/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 6/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 8/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 8/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 9/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29...........kp 14/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 17/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 18/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 20/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 21/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 22/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 26/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 26/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 30/28.......................yk 2
Piip......................29............kp 34/29-30.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27............kp 88/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Ada
:hug: Ei se Toivo tosiaan välttämättä ole läheisriippuvuutta, tottumusta vaan. Läheisriippuvuus ilmenee kaiketi pakonomaisena ripustautumisena.

Nyt Citrus! Etkös jo testaisi?! Pidän täällä peukkuja! Itsekin lähestyn jännittäviä aikoja. Tulee taas paha tömähdys. Särkevät ja kasvaneet rinnat on nostataneet mun toiveita jo viikon verran. Toisaalta ihan tavallinen menkkasärky saapui yöllä. Tämä on nyt se rajapyykki, jolloin varaan lääkäriajan.
 
Unico :hug: tsemppiä!
Vadelmaunelma: hauska mies sinulla =)
Gilmore ja Ada peukut pystyssä teille!
Ada negan tänään testasin mutta menkkoja ei näy. Ei ole mitään oireita. En tiedä, onko hyvä vai huono asia. Nyt yritän rauhottaa muutaman päivän, ja ootella, tuleeko menkat. Jos ei, niin testailen josks muutaman päivän päästä taas... malttamaton kun olen...
 
Citrus: Pidetään peukkuja et vielä muuttuisi... :hug:

Tää on ollu yks itkupilli tänään ja ihan seko hmm... Juu ei o reilua, mut jotain kuitenkin, mut tästä on taas tie ylöspäin. Huomenna toivottavasti parempi päivä. Vähemmän itkua ja vähemmän kipuja, Toivossa on hyvä elää
 
Tuliko teidän paikkakunnilla lunta tänään? Täällä sato ihan maan valkoiseksi! Tsemppiä Unico! Toivotaan parasta Ada ja Citrus! Meikkis laittoi juuri saunan lämpiämään ja menee kohta nauttimaan löylyistä. Miehenkin pitäis tulla tossa parin tunnin sisällä. Huomenna arki koittaa ja työt kutsuu. Täällä illalla ohjelmassa tanssii tähtien kanssa töllöttämistä ja toivottavasti se kaikkonen viimeinkin tippuis, please!
 
Ada
Täällä satoi onneksi vain vettä. Eilen istutetut kukat ei ole vielä kohmettuneet kylmästä. Toivottavasti tulisi ihan oikea ja pysyvä kevät!

:hug: Unicolle! Toivottavasti huomenna on parempi päivä!

Citrus, älä lannistu. Muutaman päivän päästä uudelleen ;) .

Luin iltalehteä ja pakko sanoa, että voi tuota Kanerva parkaa! Sen uran menivät nyt sitten pilaamaan Katainen ja Hymy. Inhottavaa kun ihminen joutuu tuolla tavalla uhriksi... hitsi!
 
Täällä mahaa poltelee, et saa nyt nähä joko kohta alkaa, tuhruttelu on kuitenkin vähentynyt :/ omituinen otus tää mun kroppa... Onneksi se anto mun nukkua suht hyvin, ja kiukuttelee muutamasta paikasta vaan :) ehkäpä täältä taas noustaan :D Jänskäämään...

Jokos on plussia napsahdellut? ;) Puhaltelee tuulia!
 

Yhteistyössä