Gilmore, makuuhuoneen lämmöistä mulla ei ole kokemusta, mutta olen kyllä huomannut että tosi monet asiat vaikuttaa mulla +/- 0,3-0,5 astetta. Esim. vain tuntia aikaisemmin tai myöhemmin herääminen ja mittaaminen, 2 kaljaa edellisenä iltana, huonosti nukkuminen. Erityisesti toi heräämis- ja mittausaika vaikuttaa mulla tosi paljon, ei ole mitään järkeä mitata poikkeusaikoina koska käyrät menee heti siksakkia. (Aikaisemmin herätessä näyttää vähemmän, myöhemmin herätessä enemmän.) Eli miksipä ei viileämpi makkari voisi ihan hyvin vaikuttaa, varsinkin jos tökkäät mittarin suuhun heti herättyä ja oot hengittänyt juuri nukkuessa suun kautta?
Ootko siis piirtänyt päivittäistä käyrää koko kierron ja pysyy litteenä vaan siinä 36,4? Onko ollut muita oviksen merkkejä? Harmillista! Musta tuntuu että mun edellisessä kierrossa jäi ovis kokonaan väliin, kyllähän sellainen välillä käy jokaiselle naiselle - ehkä sullakin tässä kierrossa niin? :|
Ootko siis piirtänyt päivittäistä käyrää koko kierron ja pysyy litteenä vaan siinä 36,4? Onko ollut muita oviksen merkkejä? Harmillista! Musta tuntuu että mun edellisessä kierrossa jäi ovis kokonaan väliin, kyllähän sellainen välillä käy jokaiselle naiselle - ehkä sullakin tässä kierrossa niin? :|