Kiitos
Moccamaster B) Empäs tänäänkään saanu sitä ovisplussaa. Pitäskö mun huolestua että se/ne ei irtoakaan.
Silloin kun mulla todistetusti tapahtui ovulaatio, tunsin sen hetken ku se munis irtosi. Ajattelin tällä kertaa että välittömästi tämän hetken tultua laitetaan tilaus vetämään. Ollaan siis muutenki jo pupuiltu, mutta ajattelin yrittää ihan täsmäiskuakin. Testillä olis nyt kiva saada tulos että tietää sen kohta tapahtuvan. Tää on kauheen jännää tää naisena oleminen. B)
Tästä EI pitäsi tehdä näin tieteellistä, mutta minkäs itselleni voin. :ashamed: Mutta siis jos folli oli eilen jo 20mm, ja se kasvaa 1-3mm/vrk, niin eikö LH-huipun pitäisi jo tulla, jos siitä kerran menee 24-36h irtoamiseen, ja kun munasolu irtoaa kuulema viimeistään 25mm kokoisena. Hehhe, tällasia laskutoimituksia täällä pähkäillään
Anteeks kauheesti kaikille tää mun pähkäily mut kun ei ole ketään muutakaan kelle näitä jauhaa kun miehelle en viitsi aiheuttaa paineita. :ashamed:
Kaa Sulla kuulostaa lupaavalta. Täällä on kans potut ja peukut pystyssä sun puolesta!