Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Unicolle :hug: myös täältä suunnalta!

Niiskun kuvaukselle muutama kerta kuukaudessa, muttei kertaakaan oviksen aikaan, jouduin "hieman" ratkeamaan. Kuulostaa ihan meidän hommilta B) Ihan oikeasti on koko kevät mennyt niin tiiviisti työasioiden kanssa, että petihommat on ollut hyvin vähissä. Ilmankos niitä tuloksia ei tule...
 
Anteeksi vielä, mut mun on ihan pakko tulla rutisemaan tänne teille, en tiiä mihin muuallekkaan. Mua ahistaa ihan hirveesti. Ja mietityttää et mitä oli sanottu jos oliskin sanonut et ei käy. Okei mä tiiän et melko pakko jos aikoo tulla kuntoon. Mut silti mä en tykkää yhtään, ja ajatuksen tasolla tekee pahaa ja harmittaa ja vaikka mitä. Ei muka vaan enää jaksais. Ihan sama kait se on sitte vaik ei oliskaan aloittanut, kun tää on muka niin vaikeaa. En mä halua käyttää ehkäisyä... Toisaalta kun ei oo tähän astikkaan tärpännyt niin miksi sitten muka nytkään. Hiukan harmittaa sekin kun en huomannu kysyä tarkemmin kun tuli kahenlaista infoa, toinen oli et ei missään nimessä sa tulla raskaaksi, ja toinen oli et jos tulee raskaaksi niin pitää lopettaa, huoh, kun olis tosta jälkmmäisestä huomannu kysyä enemmän. No en muista sen henkilön nimeä et turha se on soitellakkaan et kysyis lisää. Tää nyt oli purnaus, ehkä sitä jostain saa voimia lisä äja jaksaa tän yli , tai sitten avaudun suunnitelmallisesti seuraavalla kerralla kun pitää naamansa näyttää...
 
Unico Tänne saa aina valittaa :hug: Jospa juttelet sen lääkärin kanssa oikeen ajan kanssa, kirjotat etukäteen lapulle kaikki mitä haluat tietää.

Voimia koitokseen :hug: Elämä koettelee aina välillä, mutta eipä ne onnentunteetkaan tuntuisi niin ihanilta ilman kivikoita. Ja niitä onnellisia hetkiä tulee teille ihan varmasti vielä!!!
 
Unico: täällä me ollaan sitä varten, että saat purkaa tuntojasi :hug: Sitähän me muutkin tehdään. Kyselit siitä, tietääkö mieheni tuosta hedelmällisestä ajasta jne... No, ajattelin itse, etten vielä viitsi alkaa asiasta puhumaan, antaa hänen huomata ettei niitä lapsia niin vain tule. Pari kiertoa varmaan saa mennä näin, että mä itse laskeskelen ja otan asioista selvää ja hän saa vielä olla tietämätön näistä :saint: Leuka saattaa kyllä hänellä loksahtaa jos löytää mun raskaus-Multitabsit :LOL: Yritys on kuitenkin meillä vasta alkamassa, eli koitan olla mahdollisen rennosti tämän asian kanssa vielä.
MemmuLiina: On kyllä surkeaa, ettei näin tärkeää asiaa saa kaiken muun edelle. Mua itseäkin oikein naurattaa, kun tossa tiistaina koitin oikein hypellä suihkun jälkeen pyyhe päällä pitkin asuntoa herättääkseni huomion. No eihän se mitään auttanut ja ennen kuin pääsin edes ehdottelemaan pupuiluja niin kerkesin nukahtamaan :LOL: :LOL: :LOL: Et jos tällä tyylillä se vauva saadaan aikaan, niin ihmettelen kovasti! Ovis pitäis olla huomenna eli jos sitten jaksais paremmin B) Tosin mun oviksen voi olla mitä on, kun just vasta heitin pillereillä vesilintua.
 
UNICOlle iso halaus ja voimia.
Kyllä varmasti pahalta tuntuu luopua vauvahaaveista joksikin aikaa. Mutta olisiko kuitenkin paras, että saisit ensin itsesi kuntoon. Sitten varmasti se tuleva raskausaikakin (sehän tulee vielä!) sujuu paremmin ja stressittömämmin. Nauti keväästä ja kesästä! Kyllä se aika lopulta kuluu ja pääsette taas yrittämään.
 
Kiitos. Juuh hetki kerrallaan mennään, eipä sitä muuta voi. Odotella uutta lääkäri käyntiä et pääsis vielä juttelemaan. Mut saakaa te vauhdilla niitä plussia, niin pääsette mun kaa sitten kuumeilemaan toista kun mä haen ekaa :D (yrittää positiivisuutta, vaikak sydän itkee)
Harjoittelee pois pysymistä, vielä ei ihan koko päivää onnistu...
 
Perjantai 23.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... .....11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 44/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 18/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07
Unico..................28........................................ tauolla (01/07)

Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 1/27-34.......aloitus syksy 2008
MemmuLiina........26...........kp 7/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 10/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 10/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 12/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 15/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 15/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 17/29......................yk 5
Pilvilinna.............29.............kp 20/?........................yk 6
Moccamaster.......27............kp 20/33-34(-37)...........aloitus 5/08
Lilla My................28............kp 21/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29............kp 26/25-26....................yk 6
Piglet..................30............kp 29/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 30/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 30/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 33/23-28...................yk 13
Kultukimallus.......27............kp 100/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Toivo79 :hug:

Menihän noi kp:t nyt oikein? Sori jos siel on virheitä :ashamed: Mä ku en osaa enää edes omia kiertopäiviä tarkistaa, ku oon tottunu kattoon ne täältä :D Juu, en ole 2+riippuvainen....
 
Perjantai 23.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... .....11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 44/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 18/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07
Unico..................28........................................ tauolla (01/07)

Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 2/27-34.......aloitus syksy 2008
MemmuLiina........26...........kp 7/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 10/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 10/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 12/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 15/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 15/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 17/29......................yk 5
Pilvilinna.............29.............kp 20/?........................yk 6
Moccamaster.......27............kp 20/33-34(-37)...........aloitus 5/08
Lilla My................28............kp 21/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29............kp 26/25-26....................yk 6
Piglet..................30............kp 29/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 30/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 30/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 33/23-28...................yk 13
Kultukimallus.......27............kp 100/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Kaa
Miulla ei oo mittää sanottavaa...

kp 30/32(31 oikeasti) ja olo ei ole mitenkään tai mihinkään suuntaan erikoinen. Torstaina testasin mielenrauhani turvatakseni negan herkällä testillä, joten nyt vaan odotellaan mitä tulee tapahtuvaksi.
 
Kvartti on takaisin vahvuudessa :D

Kahlaan piiiitkän litainian tekstiä läpi huomenna, nyt oon vielä niin töttöröö matkasta, että näihin aiheisiiin palaaminen tuntuu laittavan tipan linssiin...

Unicolle ISO halaus, en vielä lukenut kaikkia tekstejäsi läpi, mutta nyt on varmaan kysymys siitä mistä aiemmin kirjoiteltiin. :'( :hug:

Oviksen olin bongaavinani reissussa ja nyt tissejä turvottaa, että jospa tämä kierto tästä alkaisi tasaantumaan taas. Mies ei siis oviksen aikaan ollut samojen valtionrajojen sisäpuolella, joten tämä kierto meni ohi. Eipä toi nyt niin kovin haittaa, tehdään se vauva sitten siellä Thaimaassa vajaan kuukaden päästä :D
 
Sunnuntaita! Toivotan Unicolle tsemppiä, vaikka en olekaan ollut "vahvuudessa" niin kauaa että tietäisin mistä varsinaisesti on kyse.. joka tapauksessa yritystauko ei-omasta-halusta on tosi ikävä juttu.

).( Ovis on varmaankin ollut tässä viikonlopun aikana. Oon yrittänyt oikein kuulostella kaikkia tuntemuksia, mutta ei ole sitten mitään eikä limatkaan kovin selkeitä.. kaiken maailman vihlonnat ja muut on niin hankalia tulkita, kun voi yhtä hyvin tulla ilman liikkeestä suolistossa. Mulla on tiedossa että ovis vasemmalta lähtis näillä main liikkeelle, koska kävin gynellä (ihan perustarkistus) alkuviikosta ja siltä ultrassa näytti. Ja nyt ollaan vielä oltu reissussa viikonloppu, joten aamulämmötkin on jääneet mittaamatta.

Mutta sillähän ei oikeastaan ole väliä, koska ovis oli, kun ehkäisyä käytetään tohon vappuun saakka.. tosin sillä sit olis väliä jos ovis olisikin vasta vappuna :p . Suunnitelma oli tosiaan, että mikäli kuukautiset ei ala odotetusti äitienpäivään mennessä niin sitten testaan herkällä testillä. Ihan siksi, että ollaan lomamatkalla ja alkoholia otetaan mahdollisesti enemmän kuin se yksi viinilasillinen. Terveisin itsensä tunteva hysteerikko ;)

(Sana hysteria tulee muuten kreikan kielen sanasta hystera = kohtu. Ennen vanhaan hysteria oli ihan virallinen diagnoosi ja uskottiin, että se johtuu ympäri elimistöä vaeltavasta kohdusta, lääkkeenä oli raskaaksi tuleminen..)
 
Moi kaikille,

Kvartti, laitoin sulle yksäriä =). Oikein tosiaan hävettää, etten aiemmin ollut sun viestiä huomannut... :ashamed:

Mut kirjoittelenpa teille muillekin kuulumisia, kun täällä kuitenkin on mullekin tuttuja nimimerkkejä paikalla :).

Eli meidän pieni typykkämme on jo 2kk! Neiti on aivan ihana ja aurinkoinen tyttö ja ihan täysimetyksellä mennään. Meillä oli itkuisampi kausi tuossa 6-8 viikon iässä, mutta onneks se oli ohi menevää. Silloin välillä tajus, miten raskasta vauva-arki voikaan oikein olla :ashamed: Kun vauva itkee, eikä tiedä miksi ja itse on väsynyt, mies on väsynyt jne.

Mutta tällä hetkellä meillä asustaa onnellinen pieni perhe :heart: Toivon sydämestäni kaikille teille samanlaista onnea, ihan varmasti se täti tajuaa jossain vaiheessa häipyä tän pinon ulkopuolelle lopullisesti =)

Aurinkoista kevättä ja plussatuulia!

t. Piipi + typykkä 2kk :heart:
 
Piipi79: kiva kuulla kuulumisia!
Piglet: Voimia ja toivoa!
Moccamaster: Voin mää sen verta valottaa, että tuli lääkkeet, joiden aikana ei saa raskautua. Ja enää en pystynyt niitä välttelemään.
Mutmut miten se onkin näin pitkän ajan jälkeen niin hankala, orjentoitua käyttämään ehkäisyä. Kumilla yritetään mennä mutta välillä se unohtuu :ashamed: Toisaalta ei kait senyt niin hirveen toden näköistä oo et raskaaksi tulisin vaikka ei mitään käyttäs kun ei se oo tähän mennessäkään onnistunut. Mut nyt vaan odotellaan ja katellaan josko sitä tulis paremmaksi ja pääsis liikkeelle kunnolla :D
 
Harmaata maanantai aamua pinolle!

Hiljaista on ollut viime aikoina täällä, onkos kevärt houkutellut ihmiset ulkoilemaan?

Kuten tuossa aiemmin mainitsin, taisi ovis olla hukassa tässä kierrossa. Ei mainittavia ovistuntemuksia ja nyt on ilmennyt toinen poikkeama normaalista. Rinnat ovat yleensä oviksesta tätiin ihan megakipeät ja nyt ei mitään... Outoa.

Reippaana töiden pariin!
Hyvää alkavaa vappuviikkoa!
 
Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... .....11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 21/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07
Unico..................28........................................ tauolla (01/07)

Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 5/27-34.......aloitus syksy 2008
MemmuLiina........26...........kp 10/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 13/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 13/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 15/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 18/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 18/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 20/29......................yk 5
Pilvilinna.............29.............kp 23/?........................yk 6
Moccamaster.......27............kp 23/33-34(-37)...........aloitus 5/08
Lilla My................28............kp 24/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29............kp 29/25-26....................yk 6
Piglet..................30............kp 32/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 33/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 33/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 36/23-28...................yk 13
Gilmore...............29...........kp 49/.............................yk 6
Kultukimallus.......27............kp 103/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Huh, olipas matikkapää lujilla kun koitin lisätä kaikille kolme päivää kerralla. Itseni tipautuin tuonne aktiivisesti yrittävien pinoon, kun arvoisa ovis nyt sitten suostui viimein löytymään, kp 43 ! :/ Tässähän jäi yksi kokonainen kierto väliin, perkule. No, josko se nyt sitten sai olla se yrittämätön kierto, ja nyt taas täydellä höökyllä eteenpäin. Tämän aamun luonnollisesti tutkailin FertilityFriendistä, ovatko ihmiset onnistuneet raskautumaan noin myöhäisestä ovulaatiosta, ja kyllä siinä jokunen näytti onnistuneen, vaikka mahikset varmaankin huonommat.

Aika moni näyttää olevan yli omasta kierrostaan, onko vaan upeat ilmat harventaneet raportointitahtia vai saako täällä tosissaan ruveta jännäämään plussa-aaltoa? Vadelmaunelma, Piglet, Kaa, Iines80, Postimestari?
 

Yhteistyössä