Citrus, se myöhäinen ovis ei haittaa, jos menkat ei ala liian aikaisin. Jos vuoto tulee ennen kiinnittymisajankohtaa, se haittaa raskautumista. Mutta luulen, että sulla pitenee nyt koko kierto, kun oviskin on myöhään, se lutelaalivaihe kun on yleensä samalla ihmisellä aina lähes saman pituinen.
Tähtisäde, ainakin kuumat aallot on todennäköisesti clomioireita. Mulla niitä on eniten öisin. Tässä kierrossa ei ole ollut, vaikka clomit lääkärin mukaan tepsikin (vai olenkohan jo tottunut niihin?). Eikä ollut ekassakaan clomikierrossa. Joten vaihtelua selvästi on eri kiertojen välillä!
Mulla ei ole mitään fiiliksiä, eli sama kuin aina. Vasemman munasarjan kohdalla kivisteli hiljalleen aika monta päivää, ja mietin, että voisikohan se torvi olla ahdas tai tukossa. Ensi kierrossa mulle kai varataan aika aukiolotutkimukseen.
Me mietittiin miehen kanssa, että seuravaksi perustellaan itsellemme, että ei TODELLKAAN haluta mitään ärsyttävää vauvaa elämäämme, mutta pelataan silti upporikasta ja rutiköyhää harrastamalla seksiä ilman ehkäisyä. (Olen jo oikeastaan aloittanut tämän lopettamalla kaikki elämäntapauudistukset, joita olen aikojen kuluessa tehnyt raskauden alkamiseksi.) Meillä sujuu seksi nykyisin kaikkina muina aikoina paitsi silloin tärppipäivinä, kun tietää, että nyt on pakko tehdä sitä. Ei mikään ihme, jos sellaisesta puunmakuisesta yrityksestä ei mitään synny. Tai sitten tulee puunmakuinen vauva!
Kiva juttu, KÖ, että kierto on nyt taas vakaa!