Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Kaa :hug: .
Saattoihan se olla vain tämäki kierto jossa et ovuloinu koska joka kierrossahan sitä ei välttämättä tule, mutta kannattaahan se käydä lääkärillä niin saatte selvyyden asiaan ja mahd esim clomit käyttöön niin ei tarvi turhaa useita kuukausia odotella ovista... Sinulla on hyvä työpaikka kun voit itseltä tarkistaa noita asioita =) !

:hug: Kaa!! Tosi harmi!! Toivotaan kuitenkin, että oli tosiaan vain tämä kierto ja että ensi kierto menee taas normaalisti!

Mullahan oli myös viime kierto 40 päivää, enkä ole varma ovuloinko ollenkaan. Tässä kierrossa oli kuitenkin ihan selkeät oviksen merkit ja kun kotiin reissusta pääsin oli lämmöt koholla.

Näitä kiertojahan kyllä on aina välissä, mutta ymmärrän silti hyvin pettymyksesi! Varsinkin kun niitä haamujakin tuli... Tosi tosi harmillista!! :hug: :hug:

Kaa
Itselläni alkoi viime aamuyöstä pieni vuoto. Tulin kotiin töistä ja nukahdin vajaaksi tunniksi. Heräsin tuskaiseen kipuun sitten. Koski niin, että oksetti. Vaikka yleensä en lääkkeitä käytä, nyt oli pakko ottaa 1000 mg panadol, kun oli niin kauhea olo. Se sitten vei tajun kankaalle ja heräsin kolmen aikaan. Vuotoa jatkuu yhä, ihan erilaista kuin kuukautisvuoto. Eli yhä olen ymmälläni. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen, mitä ovat tästä koko hommasta mieltä... Mutta fiilis on nyt parempi kuin yöllä. Silloin vaan oli tosi paha olo, niin tekstikin oli sen mukaista. Nyt vaan mennään päivä kerralla eteenpäin ja otetaan uusi asenne asiaan.

:flower: kaikille kommentoijille. Kyllä tää tästä voitoksi muutetaan. :)

Perjantai 2.5..2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 9/25........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kvart Över..........28...............kp 27/30................tauolla (yk 2/ 11)
Kevätesikko........29................................................. .2 /07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 27/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 9/27-34............aloitus syksy 2008

Kaa.....................29...........kp 2/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 5/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 14/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 17/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 17/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 19/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 22/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 22/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 24/29........................yk 5
Pilvilinna..............29............kp 27/?..........................yk 6
Lilla My................28............kp 28/29-31...................yk 12
Piglet..................30............kp 36/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 37/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 40/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 53/..............................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 107/..................lokakuusta 2007

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Kaa :hug: Isot pahoittelut! Mitä itse olen lukenut, niitä ovuloimattomia kiertoja kai iskee jokaiselle kerran vuodessa tai parissa. Voihan olla, että sellainen sattui nyt kohdalle, ja muulloin ovuloit ihan normaalisti. Älä anna yhden kierron vielä masentaa, vaikka tiedän kyllä että se masentaa...

Täällä on komeasti jo kp 53, joka varmaan viittaa varmuudella ovulaatiohäiriöihin. Lämmöt on kuitenkin ylhäällä, 37.1 astetta, kun ne alkukierrosta oliva 36.3-36.4. Eli ehkä ovuloin, ehkä en. Tilasin niitä Babyplussan testejä, ja tietysti hätähousuna ehdin jo tuhlatakin niitä, ja niihin jää kyllä todella ärsyttävä viivanpaikka joka ei ihan ole viiva, vaan tummempi kohta testissä. En taida ostaa niitä enää.

Ihanaa, kun tänään on perjantai!

:hug: Kaalle

Vappu oli ja meni, onneksi on perjantai ja viikonloppu että pääsee toipumaan! :)

Omat tuntemukset: rinnat kipeytyivät eilen, joten jään odottelemaan tätiä. Muutenkin olo ihan normaali, eli en elättele toiveita.

Lepoisaa vikkonloppua kaikille!

Kaa
Kiitos kaikille tsempeistä.

Minulle voi sitten vaihtaa

kp 2/31-36 yk 5

Olen kahdesti itseltäni viime syksyisen keskenmenon jälkeen mitannut nuo hormoniarvot ja molemmilla kerroilla tulokset viittasivat ovuilomattomuuteen. Saattoi olla vaan huonoa tuuria testattujen kiertojen suhteen. Eli ovulaatio-oireet ovat selvät, joten minä luulen ovuloivani. Lääkäri saa sitten miettiä mitä oikeasti tapahtuu. :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Tähtisäde
Huhuu, ovatko kaikki ulkoilemassa? Minä vaan tenttikirjojen ääressä... : (

Kaa: :hug:
Gilmore: Mikäs tilanne?

ON: Clomioireita(ko?)

Ehdin jo ajatella, ettei mulla tulisi ollenkaan clomeista oireita, mutta nämäkö niitä nyt on:
- viimeisen clomin jälkeinen päivä kp 9: oikealta puolelta munasarjaa vihloi ja yhtäkkiä äkillinen kipu joka säteili koko oikeaan jalkaan... meni ohi saman tien.
- kp 9 huimasi kun nousin seisomaan pariin otteeseen
- eilen kp 10 kuumia aaltoja illalla
- tämä aamu kuumia aaltoja pukkaa edelleen. Istun avoimen ikkunan ääressä, eikä se mua viilennä
- kp 7 lähtien aina välillä juilinut oikealta puolelta munasarjoista

Nämäkö ne niitä clomioireita nyt on? (Vai kaukaa haettuja väkisin keksittyjä?) Mielenkiintoisesti alkoivat oikeastaan vasta kun lääkkeet oli jo popsittu... pitäisiköhän tikuttaa ovista jo...? En kyllä usko, että voisin ikinä saada tikkuun kahta viivaa. Tiistaina lääkäritäti kertoo mikä on tilanne sitten viimeistään.

Kaa :hug:

Citrukselle ja Tähtisäteelle kiitoksia tsempeistä! Täällä alkaa taas mopo keulia ja lähtee varmaan kohta käsistä, kun tuntuu taas niin tolkuttoman pitkältä odottaa tätiä/negaa/jotain muuta. FF löysi tänään mun käyrästä muka "triphasic pattern"in, mutta ei kyllä minun silmääni ainakaan kovin selvä ole. Ja onhan nyt ollut lämpimämmät kelitkin pitkään, joten joku asteen kymmenyksen tai kahden ero nyt ei tunnu vielä missään. Aamulla testasin negan, tai siis viivanpaikan jonka näköjään saan aina niihin Babyplussan tikkuihin, mutta tänään on vasta dpo 12 joten EHKÄ se ei vielä näkyisi. Hohhoijaa, pitää nyt koittaa pitää järki päässä vielä muutama päivä, niin ei sitten taas harmita niin kamalasti. Tai siis harmittaa silti.

Lilla My:lla alkaa olla jännät paikat! Koskas aiot testailla?

Perjantai 4.5..2008

Tähtisäde...........29...............kp 11/25........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kvart Över..........28...............kp 29/30................tauolla (yk 2/ 11)
Kevätesikko........29................................................. .2 /07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 29/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 11/27-34............aloitus syksy 2008

Kaa.....................29...........kp 4/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 7/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 16/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 19/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 21/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 24/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 24/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 26/29........................yk 5
Pilvilinna..............29............kp 29/?..........................yk 6
Lilla My................28............kp 30/29-31...................yk 12
Piglet..................30............kp 38/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 39/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 42/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 55/..............................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 109/..................lokakuusta 2007

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Lainaa itseäni toisesta ketjusta:
No niin, tulihan se plussa ovistestiin.
Kp21, onko myöhäisestä ovulaatiosta raskautumisessa haittaa? Viime kierron ovisbongaus oli kp17, yk on nyt kolmas joten kierron pituudesta ei tietoo kuin kahdelta kierrolta tähän asti.

Gilmore, käy ostamassa jotain muita testejä ja katso tuleeko niihinkin jotain! Kumpa olisi nyt pian siellä plussa tikussa! :D

Ja Citrukselle, mä oon käsittänyt, että myöhäisestä oviksesta ei sinänsä olisi haittaa, mutta voin olla väärässäkin. Kuitenkin täälläö on moni raskautunut myöhäisestä oviksesta, joten ainakaan sen ei pitäisi kokonaan estää sitä :hug:

Täällä iloitsen ja jännitän, taisi menkat alkaa, ainakin rusehtavaa tuli paperiin. Tarkoittaisi sitä, että kierto olisi taas normaali 29 noiden kahden 40 päivän kierron jälkeen (Ja sen yhden 75 päivän mutta ei sitä kai lasketa..). Jee, jos ne nyt alkaisi niin sitten saisin olla ilman kuukautisia myös matkalla ja oviskin saattaisi tulla Thaimaan lämmössä ;) Olisin ainakin rentoutuneessa tilassa :D

Vielä viikko reissuun, odotan innolla! Muutama työpäivä vielä, kaksi tenttiä ja monta palautettavaa koulutyötä!

Ihana ilma muuten oli tänään! Käytiin miehen kanssa aamukahvilla puistossa ja istuskeltiin lähes pari tuntia siinä. Sitten kävin kaverin kanssa terassilla ja nyt olkapäät punottaa, ihanaa saada vähän väriä. Ei satu, joten eiköhän tuo punoitus vielä rusketukseksi muutu. B)

Hyvää viikon alkua kaikille!!

Voi Kvart Över olen niin kade! Antaisin tällä hetkellä mitä vaan lomasta jossain lämpimässä!

Tätioireet alkavat olemaan niin selkeät, että ne pienetkin toiveen murenat mitä elättelin voi unohtaa. Menköön viime aikojen itkuisuus sitten vaikka työstressin piikkiin... Tällä hetkellä masentaa oikein kunnolla taas. Miksei jo voisi onnistua, miksei sitä saa, vaikka kuinka paljon toivoo ja haluaa... Kunhan se täti sieltä taas pyyhältää ja suuntaa ajatukset tulevaan kesään niin varmasti helpottaa. Mutta ei ihan vielä... :ashamed:

Toivottavasti muut on paremmalla mielellä!

Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla supertehokas uranainen tällä viikolla, eli nyt työn pariin!
:wave:

Citrukselle onnea ovisplussasta :heart: Kyllä mä oon kuullu että myöhäisestä oviksestakin on raskauduttu.

Gilmore Tsemppiä testailuun. Voi kun sieltä tulisi plussa :heart:

( . ) oviksesta on nyt kaks viikkoa ja testasin tänään herkällä testillä puhtaan negan. Ei onnannu tässäkään kierrossa. Masentaa hirveesti ku kaiken maailman tabuja saa popsia ilman tulosta :'( Täti tulee varmaan kun lopetan lugejen ottamisen.... Sitten mennään luomukiertoon. Saa nähä mitä siitä tulee. Varmaan 100 päivän kierto :headwall:

Maanantai 5.5..2008

Tähtisäde...........29...............kp 12/25........................11/07
Kevätesikko........29.....................................................2/07

Moccamaster.......27...........kp 30/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 12/27-34............aloitus syksy 2008

Lilla My................28...........kp 1/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 1/27-29.....................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 1/29...........................yk 2 /11
Kaa.....................29...........kp 5/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 8/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 17/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 20/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 20/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 22/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 25/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 25/n.28.....................yk1
Pilvilinna..............29............kp 30/?..........................yk 6
Piglet..................30............kp 39/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 40/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 43/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 56/..............................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 110/..................lokakuusta 2007

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Voi harmi Pilvilinnalle negasta!! :hug: Kumpa nyt ei tulisi enää sitä jättikiertoa, vaan saisitte ihan normikierron ja plussan päälle! Koita olla masentumatta, ihana kevät on nyt ja paljon muutakin puuhaa B) Ja toisaalta, kyllähän toivoa vielä voi tässäkin kierrossa olla, jos ei menkkoja näy. :hug:

Äläkä Hammy nyt vielä hanskoja tiskiin heitä sinäkään! Mistä sitä ikinä tietää etukäteen? Mä olin silloin raskautumiskierrossani ihan satavarma että tulee menkat, laitoin kupinkin valmiiksi jo monta päivää etukäteen. Eikä ne sitten tulleetkaan. Toivotaan että sun olotila huijaisi!

(.) Kp 1! Mahtavaa, kierto näyttäisi tän perusteella olevan sama kuin ennen km:a eli 29. Eli siirsin itseni tonne aktiivisiin jälleen :D Ovistestejä en aio vielä tässä kierrossa ainakaan hommata, enkä lämpöjä mittailla, ainakaan päivittäin. Viime kierrossa oon muutaman kerran mitannut, että tiesin tapahtuiko tuolla mitään ja kai siellä kaikki ihan jees on kun välillä kävi ylhäällä lämpö ja tänään taas oli laskenut ja vuoto alkoi.

Kvartti Kiitos kannustuksesta :flower: Sinä jaksat aina olla niin positiivinen, kateellisena ihailen ja yritän löytää taas niitä voimia. :heart: Hyvä homma että pääset nyt kunnolla yritteleen! Toivottavasti teillä tärppää pian. Ainakin teillä on lämpöiset puitteet harrastaa rakkautta B)

Hammylle tsemppiä :hug: Jospa se sun kroppa huijailee....

Citrus, se myöhäinen ovis ei haittaa, jos menkat ei ala liian aikaisin. Jos vuoto tulee ennen kiinnittymisajankohtaa, se haittaa raskautumista. Mutta luulen, että sulla pitenee nyt koko kierto, kun oviskin on myöhään, se lutelaalivaihe kun on yleensä samalla ihmisellä aina lähes saman pituinen.

Tähtisäde, ainakin kuumat aallot on todennäköisesti clomioireita. Mulla niitä on eniten öisin. Tässä kierrossa ei ole ollut, vaikka clomit lääkärin mukaan tepsikin (vai olenkohan jo tottunut niihin?). Eikä ollut ekassakaan clomikierrossa. Joten vaihtelua selvästi on eri kiertojen välillä!

Mulla ei ole mitään fiiliksiä, eli sama kuin aina. Vasemman munasarjan kohdalla kivisteli hiljalleen aika monta päivää, ja mietin, että voisikohan se torvi olla ahdas tai tukossa. Ensi kierrossa mulle kai varataan aika aukiolotutkimukseen.

Me mietittiin miehen kanssa, että seuravaksi perustellaan itsellemme, että ei TODELLKAAN haluta mitään ärsyttävää vauvaa elämäämme, mutta pelataan silti upporikasta ja rutiköyhää harrastamalla seksiä ilman ehkäisyä. (Olen jo oikeastaan aloittanut tämän lopettamalla kaikki elämäntapauudistukset, joita olen aikojen kuluessa tehnyt raskauden alkamiseksi.) Meillä sujuu seksi nykyisin kaikkina muina aikoina paitsi silloin tärppipäivinä, kun tietää, että nyt on pakko tehdä sitä. Ei mikään ihme, jos sellaisesta puunmakuisesta yrityksestä ei mitään synny. Tai sitten tulee puunmakuinen vauva!

Kiva juttu, , että kierto on nyt taas vakaa!

Yhteistyössä