Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

No niin, se oli siis taas tuo 50. sivu joka jumitti... Omituinen juttu kyllä!! Siirrän tänpäiväisen listan vikaksi, niin on helpompi katella sitten tulevaisuudessa.

Täällä kärvistellään kamalissa menkkakivuissa! Toisaalta, siitä taas tietää, että kierto on kai aika normaali taas että kaipa sen pitäisi olla ihan hyvä juttu. Mutta ei oo silti kivaa kun sattuu vaikka mitä lääkettä popsii ja mahakin ihan kuralla kivun takia... On tää naisena olo sit ihanaa!

Tiistai 6.5..2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 13/25........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 31/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 13/27-34............aloitus syksy 2008

Kvart Över..........28...........kp 1/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 2/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 2/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 6/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 9/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 18/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 21/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 21/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 23/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 26/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 26/n.28.....................yk1
Pilvilinna..............29............kp 31/?..........................yk 6
Piglet..................30............kp 40/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 41/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 44/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 57/..............................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 111/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Kiva kun fiksasit, . Jos haluaisi vinkata ylläpidolle noista bugeista, mihinkähän niitä kannattaisi osoittaa?

Jokohan Pigletin voisi siirtää tuohon alakerran köykäiseen joukkoon, vai vasta varmistustestin jälkeen?
 
Tähtisäde
Moikka,

Täällä ollaan. Ja kp on tosiaan toi 14/26. Olen sitä kyllä aina välillä tuonne listaan koittanut päivittää, mutta se ei pysy siellä mukana.

Joka tapauksessa jään tässä nyt ainakin juhannukseen asti taustalle pyörimään. Mulla oli eilen clomiseurantaultra eikä mitään ollut tapahtunut. Vaihdettiin Terolut Femostaniin, jota aloin heti syödä ja se kuuri jatkuu nyt kuukauden ajan. Sillä kuulemma pitäisi saada täti aikaan. Sitten perään uusi clomikuuri annostuksella: joka toinen päivä 2kpl ja joka toinen päivä 1kpl. Sit juhannusviikolla seurantaultraan. Joten ei päästä taaskaan edes yrittämään... :( Tosi kurjaa... Ilmeisesti mulla ei olekaan PCO:ta vaan ongelma on hypotalamuksessa. Nyt sitten pitäisi saada stressi kuriin (jota kyllä onkin ollut "aika" paljon) ja muutama kilo elopainoa lisää. Ihan sama, mua masentaa. Olisi pitänyt aloittaa vauvanteko kaksikymppisenä! :headwall:

Anteeksi purkautumiseni! Toivottelen kaikille oikein hyvää kesän alkua ja plussia kaikille! Toivottavasti ette kukaan ole enää tässä listassa juhannuksen tienoilla vaan odottavien puolella! ;)
 
Heippa! Olen ollut pitkään poissa. On muutto takana ja netin avaaminen kestikin yllättävän kauan...

Tuohon listaan mulla on onneksi hyvää kerrottavaa, eli olen tällä hetkellä kp 22, eli edellinen kierto kestikin "vain" 90 päivää :LOL:
Tilanne on muutenkin muuttunut, eli ollaan miehen kanssa aloittamassa kesällä lapsettomuushoidot, tällä hetkellä on tutkimukset käynnissä.

Siinä tärkeimmät, mitäs tänne kaikille kuuluu? hieman jo tuossa lueskelinkin.

Tähtisäde olen kanssa samaa ajatellut, että miksei voinut aloittaa yrittämään jo 10 vuotta sitten?? No tietty ei ollut kunnon miestä yms, mut tää tuntuu vaan niin järjettömältä, kun kierto kestää sen 3 kuukautta. Mulle sanottiin myös, et painoa ei saisi ainakaan lähteä. olen kyllä normaalipainoinen, mutta siellä taulukon alareunassa kuitenkin. Harmi vaan, kun tää kaiken miettiminen heikentää ruokahalua niin pirusti. Täytyy vaan yrittää syödä paremmin.

Kultuk.
 
Pino taas jumittaa niin aitoin ekana toiseen pinoon joten älkää ihmetelkö kun itseäni kopioin...

Mun on nyt ihan pakko avautua tänne, anteeksi jo etukäteen....

Siis tuntuu, että mun ympärilläni KAIKKI tutut ja tuntemattomatkin on raskaana!!! Hyvä niille, ei siinä mitään, mutta mitä me muka ollaan tehty, että me ei olla??! Surettaa ihan hulllusti ja oli pakko lähteä koulusta aikaisemmin kotiin, että pääsi rauhassa itkemään.

Eilen kuulin, että mun yksi hyvä ystävä on (luultavasti, eivät ole vielä julkistaneet asiaa kellekään, mutta kaikki merkit viittaa siihen) raskaana. Tiedän, että ovat yrittäneet pari kuukautta, enkä mitään pahaa todellakaan ystävälleni halua, mutta silti tuntuu vaikealta iloita. Sitten tänään koulussa mua 7 vuotta nuorempi kaveri ilmoittaa, että heille tulee vahinkovauva... Ehkäisy oli pettänyt eikä halunnut aborttia, vaikka ensin sitä suunnitelikin. Vauvan sydämenläpätys kuitenkin muutti mielen. Tämäkin tyttö on tosi mukava ja söötti, enkä heillekään mitään pahaa halua, mutta MIKSEI MEILLE???? Pitäisi olla onnellinen muiden puolesta, mutta kun MÄ EN OLE!!! Miksi kaikki muut onnistuu tosta vaan parin kuukauden jälkeen ja vahingossa ja me ei?

Alan olemaan katkera! :'(

Ehkä nämä kivuliaat kuukautiset laskevat mielialaa muutenkin, mutta tosiaan tällä hetkellä tuntuu että tämä projekti kestää ikuisuuden ja me ollaan viimeisinä jonossa.
 
Kvartti :hug: Tiedän kovin hyvin tuon katkeruuden tunteen. Ite kans painiskellu itsesäälissä tän pari päivää ja itkeny silmät päästä ku kaverilta tulee tekstarina ultrakuulumisia, ja vielä tietää sen et meil on vaikeeta. :'( Ja vauvoja ja pömppömahoja on joka puolella!!! Mutta kyllä tämä tästä varmasti taas helpottaa, niin kuin sinullakin! Täytyy antaa itkun vaan tulla ni se kans menee nopeemmin ohi. Onneks meillä kaikilla on varmasti hyvät miehet jotka jaksavat meitä kuunnella. Mä toivon sulle kyllä niin kovasti jo sitä plussaa. Meistä kaikista tulee vielä tosi hyviä äitejä :heart:

Täällä kans tuli jo tädin saattue paikalle, ja jotenki kummasti alkaa helpottamaan ku se nyt tulee. Vaikee selittää... Ku on jo kuitenki tienny ettei tärppää niin nyt on jotenki hyvä mieli ku täti tulee ja pääsee seuraavaan yrityskertaan. Pitäs vaan jotenki pystyy unohtaan tää koko projekti ku sitä tulee mietittyä IHAN liikaa, 24/7 |O Mutta miten??? :headwall:

Kiva Kultu että tulit takaisin ja pääsette selvitteleen asioita. Se varmasti helpottaa :saint:
 
Keskiviikko 7.5..2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 14/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 32/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 14/27-34............aloitus syksy 2008

Kvart Över..........28...........kp 2/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 3/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 3/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 7/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 10/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 19/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 22/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 22/26-30.......toukokuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 22/..................lokakuusta 2007
Citrus..................28............kp 24/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 27/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 27/n.28.....................yk1
Pilvilinna..............29............kp 32/?..........................yk 6
Piglet..................30............kp 41/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 42/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 45/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 58/..............................yk 6

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
:hug: Kiitos Pilvilinna sympatiasta!! Ihana tietää, että en ole ainoa joka tälläisiä asioita ajattelee. Tuntuu, että on itse ihan kamala ja itsekäs ihminen ja eihän ne muiden vauvamahat oo meiltä pois, mutta silti tuntuu välillä niin pahalta!! Miehelle just soitin ja itkin puhelimessa ja vaadin että haluan IVF:n suoraan ja kolmoset mahaan. Se lohdutteli vaan ja totesi, että eiköhän me ilmankin onnistuta, joten odotellaan vielä hetki. Ja muistutti tosiaan, että muiden vauvat eivät ole meiltä pois. Musta vaan tuntuu, että ne kiilaa jonossa! Me oltiin siinä jonossa ensin, prkl! :/

Tein listan tälle päivälle, sano PL jos se täti nyt kunnolla sinne paukkaa niin vaihdan sun päivät... :hug:
 
No et todellakaan ole ainoa joka on toisille kade ja ajattelee, että oma vuoro olis ollut paljon ennen. Minä ainakin liityn siihen pinoon, vaikka en oikeasti haluaisikaan. :ashamed: Olisi kivempi olla aidosti onnellinen toisten puolesta. Mutta ihmisiä tässä vain ollaan.
 
Voi, Kvartti. Niin tuttua. Ja lisäksi mulle tulee aina tosi tyhjänpäiväinen ja pikkusieluinen olo, jos mies osaa suhtautua kypsemmin.

Olen aika pitkään yrittänyt psyykata itseäni ajattelemaan, että olen silti onnellinen, että tuolle ja tuollekin tulee vauva, kun lapsettomuus on niin paskaa, mutta ihan viime aikoina olen herännyt miettimään, että ei saisi liikaa hautoa tunteita sisäänsäkään, tai siis nielaista niitä. Jos jokun toisen vahinkoraskaus tuntuu pahalta, se tunne pitää ehkä tuntea. Ja tunteethan eivät ole järjestä kiinni. Minä olen jotenkin oudosti kade lasta odottavalle ystävälleni, jolla tärppäsi tosi pian, mutta en taas yhtään sille, joka tuli vahingossa raskaaksi. Niin outoa!
 
En ole uutta testiä tehnyt. Soittoaika huomenna omalle gynelle josko sinne pääsis verikokeeseen. Se on klo:14 jlk. En ole jaksanut juuri koneella olla. Välillä ihan hirmusti masua poltellut. Sitten ollut pää kipeä melkein koko päivän ja meinas jopa taju mennä, kun nii kovasti huimasi.
 
Kvartti :hug: niiiiiin tuttu tunne. Eipä mullakaan ole konsteja siitä eroon pääsemiseen - niin paitsi se raskautuminen...

Syöksyn saman tien omaan napaani. Täällä on (FF:n mukaan) dpo 16 (ja prkl tana kp 58/31-35), tätiä ei näy ja testit (kyllä, monikko) näytti aamulla negaa. Mitä ****iä?? Oon jotenkin ihan raivona, oletin, että eiliseen mennessä tulee selvyyttä suuntaan tai toiseen, mutta kun ei. Toi ****n FF on ilmeisesti bongannut mulle vaan oviksen liian aikasin. Mutta jos kp 42 lämmöt oli 36.3, ja kp 43 36.7, niin kuinka paljon myöhemmin se ovis on voinu olla? Sitä paitti kp 42 tuli vähän verta, mitäs se sitten oli jos ei oviksesta johtuvaa?? Mitä? Mitä? Häh?

Määäääää ennnn kestääää tätä, kun ei pysty yhtään tajuaan missä mennään. Jos ovis oli tosta paljon myöhemmin, niin ei ainakaan oo mitään mahiksia kun olin työmatkalla. Eipä lämpöihinkään voi näköjään mun kohalla luottaa! :kieh:

Nyt mulla ei oo sitten mitään havaintoja missä mennään, ja tuleeko mulle menkkoja ikinä. Ilmeisesti en sit edes ovuloinu tai jotain. Miksi sitten lämmöt on vieläkin 36.8? Miksi sitten eilen ja toissapäivänä oli suht selkeitäkin menkkakipuja, tänään ei mitään! Miksimiksimiksi?

Huoh. Toivottavasti teillä menee paremmin...
 
Pigletille ihan mielettömästi onnea!! :heart: :flower:

Gilmore, voihan.... Mitä ihmettä toi nyt meinaa?? Voin niin kuvitella, että noilla kiertopäivillä alkaa jo pikkuhiljaa kummastuttaa että missä mennään...
Voisko olla niin, että tää on ollut ovuloimaton kierto, ja lämmöthän kai saattaa silti nousta..? Ja siksi venyisi noin mahdottomaksi.
Tai, sitten sä oot raskaana, mutta testit ei vaan näytä sitä d :D b Voisitko mennä käymään terkkarissa, jossa saisit verikokeen?? Luulisi, että noilla päivillä jo sen voisi saadakin, selitätä vaan kovasti että sulla on ollut aina ja ikuisesti tasan sama kierto.. :) Toivotaan parasta!!

Ja vielä omaa purnausnapaa... :ashamed: Mä oon ihan rikki!! Ei kiinnosta mikään, ei edes tuo sunnuntaina edessä oleva reissu! Ja vielä vähemmän työnteko tai kouluun meno. Itkua oon vääntänyt eilisestä saakka, illalla kun mies oli kotona, piti mennä vessaan itkemään kun en halua että sille tulee paha mieli.. Sillä on muutenkin huolia nyt, gradun palautus ja paljon työkiireitä ennen matkaa. Tuntuu epäreilulta, että mulla on aikaa vollottaa, mutta en oikeasti voi sille mitään! :'( Skippaan ainakin koulupäivän, töihin on pakko saada itsensä raahattua.

Outoa, että on näin paha mieli, vaikka tässä kuussa ei edes ollut mahdollisuutta raskautua! Ja eilen aamulla oli tosi huono mieli jo ennen, kun kuulin tuon koulukaverin uutiset, joten ei kai se pelkästään kateuttakaan ole. Loppuisivat jo nää menkat niin saisin ehkä hormonit kohdilleen... (mistä muuten tuli mieleen, että ihme juttu kun lämmöt edelleen ylhäällä..?)

Byääää.
 
Jep, kieltämättä toi ovuloimaton kierto kuulostaa loogiselta. Ihan niinkuin siinä ei ois tarpeeks, niin hämyn vuoksi lämpökäyrä vielä kettuillakseen käyttäytyy niinkun ovis ois ollu....

Melkonen itkupotkupäivä saadaan Kvartin kanssa tästä aikaseks. Täälläkään ei voi työt VÄHEMPÄÄ kiinnostaa, oon lukkiutunu omaan huoneeseeni mököttömään. :D Huomenna on kummallakin parempi päivä, eikö niin? :hug:
 
Nyt on sit kp1. Täti tulikin sitten syöksyllä! Ikinä ole näin nopeasti alkanu kunnolla vuotaan, liekö lugejen aikaansaannosta. Noh, nyt voi sitten alkaa jo haaveilemaan seuraavasta yrityksestä. Mulla kaikista rauhallisinta aikaa on tädin kunnollinen saapuminen, silloin ei tarvitse miettiä mitään. Yleensä oonki jo siihen mennessä testaillu jo ainakin pari negaa, joten ei ne koskaan ole yllätyksenä tullu. B)

Gilmore ja :hug: :hug: :hug: Täältä lähetetään paljon hyvänmielen säteitä :saint:
 
Torstai 8.5..2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 15/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 33/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 15/27-34............aloitus syksy 2008

Pilvilinna..............29..........kp 1/?..............................yk 7
Kvart Över..........28...........kp 3/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 4/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 4/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 8/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 11/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 20/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 23/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 23/26-30.......toukokuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 23/..................lokakuusta 2007
Citrus..................28............kp 25/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 28/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 28/n.28.....................yk1
Piglet..................30............kp 42/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 43/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 46/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 59/..............................yk 6

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Piglet: Onnea! :flower:

Ja :( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Voimia kaikille!

Jaa-as mitäs tarinois. Täällä on joka toinen päivä suurin piirtein fiilis et juu kyllä kait jaksaa ja jokatoinen on alamaissa et miksi miksi miksi. No kaippa se kuluu asiaan :( Tuskaa kyllä tuottaa kuulla vauva uutisia ja nähdä isoja mahoja, no ehkä sitä vielä joskus on siinä itekkin. Jatkan teijän vakoilemista, voimia! Ja paljon plussatuulia!
 
Unico: Oikein suurensuuret pahoittelut sinulle ja miehellesi siitä, että joudutte nyt odottelemaan. Toivotaan, että kaikenlainen vauvastressi hellittää teillä mielestä ja sitten, kun aika taas koittaa, tulet raskaaksi ihan ekasta kierrosta.

: :hug: Olen kans ihmetellyt, miksi mulla on joskus niin kamalan ankea olo asiasta, mutta joskus taas tuntuu, että elämä menee ihan omalla painollaan ja vauvattomuuden ajatteleminen ei tunnukaan yhtäkkiä ollenkaan kipeältä. Syytän hormoneita, koska niiden ajatteleminen vie mut sellaisille urille, että mulla on todella hyvin toimiva naismainen ja hedelmällinen hormonijärjestelmä. :D

Gilmore: Toivotaan nyt tietysti ihan ensisijaisesti, että olet kuitenkin raskaana, mutta jos ei, niin sinuna odottaisin innolla kiertopäivää 62-70. Jos sulla nimittäin olisi jäänyt yhdet menkat väliin, tuo olisi ihan looginen seuraavan kierron alkamispäivä. (siis 2 x normikierto.) Olen joskus lukenut, että joillain se menee näin. Jos ei menkat silloin tule, ota jo yhteys lääkäriin. Jos hormonit ovat alkaneet temppuilla, siitä tulee kyllä iso lisästressi, eikä se välttämättä tiedä hyvää muidenkaan kiertojen kohdalla. Mulla meni vuosi sitten juuri tuolla lailla sekaisin ihan yhtäkkiä. Parit menkat jäivät alkuvuodesta väliin ja sitten keväällä oli 100 päivän kierto. Jälkeenpäin ajateltuna olisi kyllä kannattanut mennä lääkärin nopeammin.

Pilvilinna: :hug:
 
Otan osaa piglet! Huomenna pääsee taas kotiin oman kullan kainaloon viikonlopuks ja sit ma takas tänne ja teoriaa vielä viikko. Sitten seuraavat teoriat onkin elo-syyskuun vaihteessa. kesäloma mulla on 2 viikkoa heinäkuussa ja 2 viikkoa elokuussa ja kauhea matkakuume. oon selaillu matkatoimistojen nettisivuja mut toi rahatilanne on sellanen että saas nähdä päästäämkö nyt elokuussa minnekään vai matkustetaanko sitten talvella talvilomalla veronpalautusrahoilla jonnekin.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Yritän olla miettimättä tätä vauvajuttua, mutta eihän siitä mitään tule. Sama homma täällä kun aika monella muullakin: kaikki ympärillä olevat tutut ja puolitutut on raskaana, kaikkialla on vauvoja ja raskausmahoja. Miksi ei meille? MIKSI? Ymmärrän teitä täysin hyvin. En oikein jaksa innostua muiden vauvajutuista - varsinkin kun jotkut antavat mun ymmärtää, että he ovat jotekin valinneet paremmin kun ovat äitejä eivätkä tällaisia uraohjuksia kuin minä. Ilmeisesti väitöskirja tekee ihmisestä itsekkään, minäkeskeisen, työnarkomaanin ja vaikka mitä eikä siihen äitys sovi - tai sitten se on huonompaa äitiyttä kuin niillä jotka on pitkään kotona. Niin ja selittää mulle miten he on tehneet "arvovalinnan" ja "unohtaneet kaikki turhanpäiväiset hommat". Siis elämänsisältönä ja ykkösarvona äitys, naiseuden todellinen mitta - näinkö on? En jaksa uskoa tällaiseenkaan...Ymmärtääköhän nyt kukaan mitä yritin tässä selittää? Aivot ei toimi tänään kunnolla enää, joten siksi vähän sekavaa...
 
Piglet: :hug:

piip: No ainakin sitten kun saa taas luvan niin voi suorilta lähteä tutkituttamaan missä vika.

Vadelmaunelma: No hankala sitä äitiyttä on valita kun se vauva ei sinne mahaan eksy :( ikäviä kun tommosia juttelevat.
 

Yhteistyössä