Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Mulle voi korjata tälle päivälle kp1. Olo on ihan hyvä tällä kertaa. (Tosin viimeksikin morkkis iski vasta illalla. ) Onneksi tunnen itseni muuten onnelliseksi ja nyt jaksan luottaa siihen, että vauvakin vielä meille annetaan. Ja varmasti teille muillekin, sinullekin Hammy.

Epäilyttää vähän tämä alkanut kierto, kun se on järjestysnumeroltaan 13, mutta jospa se koituisikin tällä kertaa onnennumeroksi. ;)

Nyt ajatukset muualle ja asenne sellaiseksi, että koko syyslukukauden olen töissä. Tosin parempi on, että nyt ajattelee vajaan neljän viikon päästä juuri alkanutta kesälomaa eikä työntekoa pimeinä syyspäivinä. =)

Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Heippa! Terveiset täältä lounaisrannikolta! Oon teoriaa opiskelemassa pari viikkoa! Oli aika ylläri että Tuuli ja Aleksi putos. Mutta pidän kyllä Nickestä ja toivon että voittaa. Maria on jotenkin ylimielisen oloinen ollut alusta asti.

Meillä pähkäillään kovasti että koska aloitetaan "yritys". mulla on täällä hetkellä työsopimus toukokuun 2009 loppuun ja jos satunkin pääsemään vielä kesäks töihin voisi yrittämisen aloittaa marras-joulukuussa vasta. ja tiedon jatkumisesta saa varmaankin vasta silloin huhuti-toukokuussa. Tai jos saankin jostain toisesta paikasta pidemmän työsopimuksen niin.... jotenkin kauheeta että tämmösessäkin asiassa pitää olla niin laskelmoiva...
 
Toivo: munkin piti jäädä äitiyslomalle tuossa jokin aika sitten, niin olisin päässyt siinä kätevästi eroon epämieluisasta työstä. Nyt sitten olenkin vaihtamassa kohta työpaikkaa...

ON: Kp nyt 25 ja ovistikkuun ei tullut tänään mitään. Viime torstai tuli semmonen melkein plussa, joten oispa hyvä, jos se ovis olisi nyt ollut jo ja saisin vähän lyhyemmän kierron. Yleensä olen sen ovisplussan saanut n. kp 27, joten voi se olla vielä tulossa.

Kahden viikon päästä on meillä ensimmäinen aika lapsettomuusklinikalle, mies tilasi ajan. Hoitaja oli sanonut, että progesteronikoe pitäisi tehdä 10 vrk oletetusta ovulaatiosta ja prolaktiinikoe taas alkukierrossa. Mun ihanan asiantunteva omalääkärihän teetti nämä molemmat mulla kp 20 elikkä molemmat väärään aikaan :headwall: Että meen sitten varmaan kesällä uudestaan.
 
Pigletille onnea tämänkin pinon kautta!

Tervetuloa pinkkaan Katie80! Haluatko mukaan tuohon kiertopäivälistaukseen?

Täällä taitaa täti tehdä tuloaan, lämmöt alkaa olla jo laskemaan päin. Voi olla kuitenkin, että tulee vasta torstaina, koska lämmöt on kuitenkin edelleen 36.8, ja minulla on yleensä edellisenä päivänä kunnon "romahdus", ja lämmöt tippuu jonnekin 36.5 tienoille. Mutta eipä tuosta tiedä. Jotenkin tuo lämpöjen mittailu oviksen jälkeen on vielä masentavampaa kun testailu. Negasta voi aina selitellä itselleen, että eihän se vielä välttämättä näkyisi, mutta lämpöjen tippumisen jälkeen ei paljon enää ole seliteltävää.
 
Tiistai 6.5..2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 13/25........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Moccamaster.......27...........kp 31/33-34(-37)..aloitus 5/08
Toivo79...............28...........kp 13/27-34............aloitus syksy 2008

Kvart Över..........28...........kp 1/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 2/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 2/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 6/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 9/25-26.....................yk 7
MemmuLiina........26...........kp 18/28-34...................yk 6
Drömma..............30............kp 21/28.............syyskuusta 2007
Ada.....................29............kp 21/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 23/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 26/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 26/n.28.....................yk1
Pilvilinna..............29............kp 31/?..........................yk 6
Piglet..................30............kp 40/28.........................yk 6
Iines80...............28............kp 41/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 44/23-28....................yk 13
Gilmore...............29............kp 57/..............................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 111/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Siis mihin ihmeeseen toi alakerran porukka on kadonnut...? Monella huitelee päivät ties missä... Postis, missä luuraat?? :D Ja onko Kultukimalluksella edelleen tuo sama kierto... toivottavasti ei :|

Mutta Pigletille oikein iso onnittelu, jos nuo huhut pitävät paikkansa! :heart:
 
Onnea Piglet :flower: ! Jospa vihdoin taas saadaan plussa tähän pinoon =) !

Meinaatko Gilmore vielä testata?

Alkaa tosissaan olla paljon porukkaa kierron paremmalla puolella tuossa listassa. Toivottavasti siellä on tärppejä käyny.

Tähtisäde: Kyllä nuo ihan clomioireilta itteltään kuulostaa, minulla ne alko viimeisten tabujen aikoihin ja päätty suurin osa ovikseen.

Nanna+P 18+6
 
Paljon onnea Piglet ja tervetuloa Katie!


Tulin tänne vaan vähän surkuttelemaan itseäni... B) Yritin pysyä tämän kierron pois palstalta, että ajatukset eivät turhaan olisi kiertänyt kehää saman asian ympärillä. Ja kyllä se helpottikin, mutta samalla se teki kaiken paljon mahdottomammaksi. Tunnen nyt oloni vähän tolloksi. Kävin näet gynellä 13 pv sitten eli kp 13, ja gyne oli ihan riemuissaan löydöstään: Kaksi isoa munasolua odottamassa irtoamistaan hetkellä millä hyvänsä. Meidät käskettiin pahnoihin saman tien ja uudestaan kahden päivän päästä. No, oltiin me, ilman mitän haluja kuten tärppiaikaan aina, mutta seuraavana, sitä seuraavana ja vielä sitäkin seuraavana päivänä jokin tuli meidän ja sänkypuuhien väliin (väsymys, ahdistus, pieni känä ), ja me jätettiin se varmistelu silleen.

Enkä ollut yhtään tietoinen siitä, että mulla oli tuolloin gynepäivänä vasta kp 13! Menentän ajantajuni tuollaisissa asioissa kovin helposti. Mulla ei ikinä, ikinä ole ollut ovulaatio noin aikaisin, joten nyt veikkaan, ettei meillä ollut edes yritystä siihen aikaan kuin nuo kaksi kaunista ja isoa munista lähtivät matkalleen. Yhyy, miten ihminen voi olla näin tyhmä. Yritetäänkö me nyt ihan tosissamme sabotoida kaikki mahdollisuudet saada lapsi? :headwall: :headwall: :headwall:

Jos olisin käynyt edes silloin tällöin täällä vilkaisemassa kiertopäiviäni, en varmasti olisi antanut tämän tapahtua. Eilen katsoin, että tuossa listassa pitää nyt olla joku virhe, kun mähän odottelen tätiä ( :headwall: :headwall: :headwall: ) jo keskiviikoksi-torstaiksi. Mutta ei, oikeassahan se on, ja täti ( :headwall: :headwall: :headwall: ) tulee aikaisintaan perjantaina, ehkä vasta sunnuntaina. Ja joo, sanotaanhan sitä, että ne simpanssit voivat elää viisikin päivää, mutta tässä vaiheessa epätoivoa on vaikea uskoa, että juuri mun miehen sipulit olisivat niin erityisen elinvoimaisia.

Katsoin äskön, että se munatorvien aukiolotutkimus saatetaan tehdä laparoskopiana, joka samalla siis näyttää onko muutamat muutkin asiat kunnossa. Ihan pelästyin, sehän on leikkaus! Siinä joutuu olemaan sairaalassa pari päivää ja vielä kaksi viikkoa saikulla. Silloin viimeistään lienee siis pakko tehdä tämä meidän tilanne julkiseksi. Se voi toisaalta olla hyväkin, koska sukulaiset ja tututkin ovat alkaneet puhua vähän liian tunkeilevasti vauva-asioista. Olenkin tässä miettinyt, että oikeastaan voi tehdä ihan hyvääkin sanoa suoraan, että ei ole eikä tule, joutuisipahan sitten utelijakin menemään vähän itteensä kysymystensä kanssa.
 
onnea Pigletille ja tervetuloa Katie! Toivotaan parasta Piip!

Osa porukasta näyttää hävinneen palstalta, missä luuraatte?

Täällä on ovis aika ja menee ihan hukkaan kun oon eri paikkakunnalla miehen kanssa. Laskeskelin oviksia kalenteriin koko vuodelle ja turhauttavaa kun useimmiten pitää tulla tänne teoriajaksolle juuri oviksen aikaan joten on ainakin takuuvarma ehkäisykeino :LOL: .

Mieheltä taas kyselin mielipidettä tähän yrittämisen alkamisasiaan ja sanoi että katsotaan kesällä joten parin kuukauden päästä ehkä ollaan taas vähän viisaampia sen suhteen. Joka tapauksessa ennen syksyä ei voida aloittaa, mikä ottaa päähän kun oon oikein urakalla kuumeillut jo viimesen vuoden ajan. Työtilanne ei salli aiempaa aloittamista. :headwall: :'( :/ :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
onnea Pigletille ja tervetuloa katie! Toivotaan parasta piip! Osa porukasta näyttää hävinneen palstalta, missä luuraatte? Täällä on ovis aika ja menee ihan hull´kkaan kun oon eri paikkakunnalla miehen kanssa. Laskeskelin oviksia kalenteriin koko vuodelle ja turhauttavaa kun useimmiten pitää tulla tänne teoriajaksolle juuri oviksen aikaan joten on ainakin takuuvarma ehkäisykeino :LOL: . Mieheltä taas kyselin mielipidettä tähän yrittämisen alkamisasiaan ja sanoi että katsotaan kesällä joten parin kuukauden päästä ehkä ollaan taas vähän viisaampia sen suhteen. Joka tapauksessa ennen syksyä ei voida aloittaa, mikä ottaa päähän kun oon oikein urakalla kuumeillut jo viimesen vuoden ajan. Työtilanne ei salli aiempaa aloittamista.
 
PERKULES KUN TÄMÄ EI TAAS TOIMI, APUA...

LAITAN JONKUN VANHAN LISTAN, JOSPA SIISRTYISI SEURAAVALLE SIVULLE JA TAAS NÄKYISI




Tiistai 26.2.2008
Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 35/40.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 33/27-34....aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Kaa.....................29............kp 2/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 5/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28............kp 10/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 12/25-30................yk 15
Drömma..............29............kp 12/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 13/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 14/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 17/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 18/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 20/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 23/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 25/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 26/28-31................yk 3

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3
Kelasin itseni tuonne meidän pinon toiseksi viimeiselle sivulle ja sain listan kopioitua sieltä. Kun mä en ainakaan pääse enää tonne vikalle sivulle, menee ihan valkoiseksi vaan koko ruutu.

Perjantai 15.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 24/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 22/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 1/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 2/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 3/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 6/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 7/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 9/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 14/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 15/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 23/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 26/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 26/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Niin ja hei mä en nyt muista, oliko niin että Hammylla alkoi uusi kierto? Laitoin ton listan keskiviikon mukaan, eli vanhoja tietoja saattaa esiintyä :)
 
Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3
Kelasin itseni tuonne meidän pinon toiseksi viimeiselle sivulle ja sain listan kopioitua sieltä. Kun mä en ainakaan pääse enää tonne vikalle sivulle, menee ihan valkoiseksi vaan koko ruutu.

Perjantai 15.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 24/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 22/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 1/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 2/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 3/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 6/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 7/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 9/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 14/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 15/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 23/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 26/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 26/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Niin ja hei mä en nyt muista, oliko niin että Hammylla alkoi uusi kierto? Laitoin ton listan keskiviikon mukaan, eli vanhoja tietoja saattaa esiintyä
 
Tervetuloa JuneGrace!

Drömmalle tätihali :hug: Tiedän hyvin tuon tunteen kun kaikki kiukuttaa! Ja vielä kivut siihen päälle niin en suosittele lähestymistä...

Joo, uusi pino, uudet plussat kaikille! Voitais vielä laittaa kaikille yk 1 niin johan alkaisi ropisemaan.

Mä kävin kummipojan muskariesitystä katsomassa, ihan kiva oli käydä mutta pitää kyllä sanoa että vähän kirpasi ne odottavat äidit siellä... Mua ei haittaa toisten lapset tai mun ystävien vauvamahat, mutta jotenkin vaan suututti kun siellä oli joka toinen maha pystyssä. Että olkaa te vaan raskaana ja ylpeitä siitä, niin! :ashamed:

Poistin muuten päivittäessäni Tähtisilmän kun ei ole ilmoitellut pitkään aikaan ja kp kai yli 100. Jos luet vielä niin tervetuloa takaisin tietenkin!

Unicolle ylläriplussaa täälläkin toivotaan! Olis niin hienon näköistäkin noi kolme yk neljäätoista tuolla plussapinossa! Ja muutenkin, jos mä niitä plussia olisin jakelemassa niin kyllä se alkaisi jo olemaan teidän vuoro!!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mä meen huomenna töihin ja illalla meille tulee vieraita, saa nähdä tuleeko joku kramppi jos en pääse palstalle :D
 
Argh, täällä edelleen flunssan kourissa. Luulin että meni jo ohi, mutta tulikin takaisin kahta kauheempana...

Ja tosiaan, kuten MemmuLiina kirjoitti, tämä viikko näyttäisi menevän ihan hujauksessa! Nyt ollaan yllättäen jo puolessa välissä!

Ei kai Unico ole joutunut takaisin sairaspetiin?

Keskiviikko 20.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 29/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 27/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28............kp 4/28.....................yk 5
Drömma..............29............kp 6/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 7/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 8/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 11/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 12/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 14/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 17/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 19/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 20/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 24/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 27/31.....................yk 2
Unico..................28............kp 31/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
No miksei se jo siirry sivulle numero 51???? Hei eikös muuten viimeksikin jumittanut just tuo 50. sivu???? jotain mätää tässä hommassa kyllä...


Ja miksei muut pinot jumitu, meidän vaan?? Onko tämä joku enne, että ne ketä täällä on, jumittaa täällä.... TOivottavasti ei. :LOL:
 

Yhteistyössä