Moikka,
Olen ollut reissussa, joten enpä ole edes päässyt katsomaan mitä teille kuuluu. Kaikille :wave:
ON: Kp 5 menossa. Täti tuli, mutta se oli kyllä jotain tosi säälittävää. Hyvä jos voi menkoiksi sanoa. Mutta puolen vuoden tädittömyyden ja jo yhden tehottoman Tero-kuurin jälkeen edes pieni punaväri tuntuu jo voitolta. Nyt sitten eilen alkoi eka Clomikuuri, joten katsotaan tehoaako se mitenkään. Otin ekan pillerin illalla ennen nukkumaan menoa ja koin melkoisen liskojen yön. En tiedä oliko Clomilla asiaan vaikutusta, mutta olipahan mielenkiintoista.
Osaako joku teistä sanoa, miksi noi mun menkat eivät halua alkaa millään? Mulla oli ennen pillereitä ihan säännöllinen kierto, mutta nyt pillereiden jälkeen ei puoleen vuoteen ole tapahtunut mitään. Tuntuu hassulta, jos hormonitoiminta olisi niin sekaisin, että edes Terot eivät siihen auttaisi. Ovistahan mulla ei kai myöskään tapahdu. Selittääkö se siis menkattomuuden? (Sori, mä olen aika tosi tyhmä näissä...) Mutta miten sitten ennen menkat olivat normaalit? Minne se ovis katosi? Vai onko mulla jotenkin tosi ohut limakalvo, joka selittäisi superniukat menkat ja nekin terojen avulla...? No, pian sitten ultraan. Katsotaan saadaanko muhun mitään eloa Clomeillakaan.
Tuosta kadetunteesta; meidän kaveripiirissä me ollaan viimeiset lapsettomat. Kaikki muut ovat tulleet raskaaksi tosi nopeasti ja helposti tai jopa vahingossa. Nyt niillä on monilla jo toinen tai kolmas tulossa tai tullut ja kun heiltä olen kysellyt, että miten raskaus on sujunut ja onko ollut jännittävää, niin he ovat sanoneet, että siinähän se sivussa, no big deal. Meidän yrittämisestä en ole kertonut juuri kellekään, mutta siinä vaiheessa olisi tehnyt mieli sanoa, että herää pahvi, toi ei ole itsestäänselvyys. Muuten olen välttynyt tähän mennessä kateudelta, vielä.
Jaksaako joku korjata mulle pinoon kp 5/25?