Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Niinpä näkyy. Aika heikosti toimi taas tämä osasto, tuolta etusivulta ei päässyt tänne ollenkaan. Tilannetiedotus kuitenkin, ei ole tapahtunut vielä mitään tätirintamalla. Eli lauantaiaamun testailuja odotellessa!

Huomenna on jo perjantai taas!
 
Ada
:heart: Ihanaa kun käytte odotuspuolelta meitä piristämässä!
Kiitos tätisympatiasta!

Voi sentään, Unico taisi joutua kovalle kuurille. :hug: Voimia ja parempaa vointia sinne sydämen pohjasta!

 
Memmuliina: Jänskätään sitä, toivotaan parasta!

Tauko oli pakko ottaa ainakin siihen asti et asiat selviää... Kun kerta ei tärpänny vaan niagara aukes. Vielä kaikki on ihan auki, mut jos menee parhain päin niin tod.näk. ehdin vielä ennen ovista sitä metsästämään ;) Mut nyt pitää olla kiltisti niin ei tarvi sit ressata et mitä jos kuitenkin on tärpännyt vaikkei olis ovista tai mitään... Mut juu yritän vähentää täällä roikkumista, mikä on hankalaa, kun ei muuta elämää ole.
 
Unicolle tsemppiä taukoiluun :wave: ja :hug: kans, kuin myös kaikille muille sitä tarvitseville :hug:

Omaa napaa: enää 2 viikkoa ja sanotaan kortsuille hyvästit (ja lähdetään sinne lomalle). Ihanaa :D . Kp 13 ja ovis vissiin pikkuhiljaa lähestymässä; harmillisesti se taitaa tulla just silloin kuin on odotettavissa, kp 19-20, vaikka mieluummin vähän ennen (jotta yk1 alkaisi mahd. nopeasti) tai reippaasti myöhässä (jotta ehdittäis jo tähän kiertoon varsinaista yritystä).
 
Perjantai 18.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... .....11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 39/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 13/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07
Unico..................28............kp 3/24-37............. tauolla

Toivo79...............28...........kp 24/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Ada.....................29............kp 3/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 5/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 8/29-31.........syksystä 2006
Hammy................28............kp 10/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 11/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 13/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 13/33-34(-37)...........aloitus 5/08
Lilla My................28...........kp 14/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29...........kp 19/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 22/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 23/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 25/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 26/23-28...................yk 13
MemmuLiina........26...........kp 31/28-34.................yk 5
Kultukimallus.......27............kp 93/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Päivitetääs tämä tällekin sivulle. Sanokaa, jos tuli virheitä (tai jos tää päivitysjuttu esim. on tässä ketjussa jonkun tietyn homma, en oo kiinnittänyt huomiota..)

 
Adalle ja Kesvätesikolle tätihalit :hug: Ja Unicolle tsemppiä taukoiluun :hug:

Nyt omaa napaa. Eilinen ultra on ohi. Nyt on clomit toiminu liian hyvin, eli löyty kolme isoa follikkelia. Kaksi 17mm ja yksi 21mm, ja sen mukaiset ovat tuntemuksetkin!!! Gyne kuitenkin antoi luvan yrittää, vaikka onkin nyt monikkoriski, mikä on kuitenkin aika pieni mutta olemassa. Sanoi että jotkut voi olla vaan kystia, joita clomit voi aiheuttaa, mutta tietty yhtä hyvin myös munasoluja. Loppujen lopuksi hyvin todennäköistä että vain tuo suurin puhkeaa... mutta jännät ajat on nyt. Ens kierrossa onkin sitten tauko clomeista ja sitten annosta pienennetään taas 1tbl/pvä.

HUH! Tulis nyt vaan se ovis niin varmaan helpottais tämä jomotus. OIkeelta jomottaa niiin hemmetisti (siellä on kaksi follikkelia). En saanu eilen vielä ovisplussaa, toivottavasti tänään.
 
Kaa
:hug: sitä tarvitseville ja :flower: kaikille joilla on tapahtunut mukavia!

Itselläni ovat piinaviikot menossa. Ovulaatio oli vajaa viikko sitten ja tällä viikolla oli tuhruvuotoa, selkäsärkyä ja vatsan kuumotusta. Mitä ei ole siis aiemmin kierroissa ollut. Eli luulotautisena elän tuonne reilun viikon päähän. Kiertopäivät on jotain 23/32 tai sinne päin, en edes oikein tiedä. Eli reilu viikko jokatapauksessa. Peukut ja pottuvarpaat pystyyn ja ajatuksen muualle, se on mun neuvoni itselleni tällähetkellä.
 
Heippa kaikille!
Olen aiemmin ollut tuolla toivottomien haaveilijoiden ketjussa ja välillä tätäkin palstaa taustalla lueskellut. Ihme on tapahtunut ja mies antoi nyt vauvaluvan!! Olemme 30-kympin kieppeillä oleva pariskunta, minä 29v. ja mies 31v. Tosin mulla tuo kymmenluku menee rikki tässä ihan pian... Eli pillerit jäi pois nyt ja varovaisesti aloitellaan (koitan olla pelottelematta miestäni!) josko meille se esikoisvauva jossain vaiheessa suodaan. Itsellä on ollut kova kuume viimeisen reilu vuoden ajan. Eli eka yritys tässä on menossa ja KP 8/n.28. Jospa siis saan liittyä mukavanoloiseen joukkoonne? =)
 
Tervetuloa Niiskunenä-78 :wave: Ja onnea miehen pään kääntämisestä :flower: Nyt se jännäys sitten sullakin alkaa. Toivottavasti et "viihdy" kauaa täällä pinossa vaan siirryt odottajien puolelle. Vaikka onhan täälläkin kivaa kun on niin kivaa porukkaa :D

Perjantai 18.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29........................................... .....11/07
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 39/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 13/30........................tauolla
Kevätesikko.........29...............................................2 /07
Unico..................28............kp 3/24-37............. tauolla

Toivo79...............28...........kp 24/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Ada.....................29............kp 3/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 5/28-30...................yk 3
Piip......................29............kp 8/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 8/n.28.....................yk1
Hammy................28............kp 10/29......................yk 5
Drömma..............29............kp 11/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 13/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 13/33-34(-37)...........aloitus 5/08
Lilla My................28...........kp 14/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..29...........kp 19/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 22/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 23/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 25/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 26/23-28...................yk 13
MemmuLiina........26...........kp 31/28-34.................yk 5
Kultukimallus.......27............kp 93/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Kiitos Moccamaster B) Empäs tänäänkään saanu sitä ovisplussaa. Pitäskö mun huolestua että se/ne ei irtoakaan.

Silloin kun mulla todistetusti tapahtui ovulaatio, tunsin sen hetken ku se munis irtosi. Ajattelin tällä kertaa että välittömästi tämän hetken tultua laitetaan tilaus vetämään. Ollaan siis muutenki jo pupuiltu, mutta ajattelin yrittää ihan täsmäiskuakin. Testillä olis nyt kiva saada tulos että tietää sen kohta tapahtuvan. Tää on kauheen jännää tää naisena oleminen. B)

Tästä EI pitäsi tehdä näin tieteellistä, mutta minkäs itselleni voin. :ashamed: Mutta siis jos folli oli eilen jo 20mm, ja se kasvaa 1-3mm/vrk, niin eikö LH-huipun pitäisi jo tulla, jos siitä kerran menee 24-36h irtoamiseen, ja kun munasolu irtoaa kuulema viimeistään 25mm kokoisena. Hehhe, tällasia laskutoimituksia täällä pähkäillään :LOL:

Anteeks kauheesti kaikille tää mun pähkäily mut kun ei ole ketään muutakaan kelle näitä jauhaa kun miehelle en viitsi aiheuttaa paineita. :ashamed:

Kaa Sulla kuulostaa lupaavalta. Täällä on kans potut ja peukut pystyssä sun puolesta!
 
Hei! :wave:

:hug: Niitä tarvitseville ja :heart: hyville uutisille! En ole paljoa lukenut palstaa viime aikoina ja ajattelin vetäytyä kirjoittelustakin hetkiseksi. Pitäkää toki listalla mukana, jotta pysyn kärryillä kiertopäivissäni! :D
Kevät tuo kaikennäköistä kiirettä ja kivaa menoa, yritän olla nyt syksyyn asti stressaamatta lissäntymisestä ja keskittyä muuhun elämään. Syksyllä ajattelin mennä lekurin puheille, jollei mitn kuulu. Taustailen kuitenkin edelleen ja käyn välillä ilmoittelemassa itsestäni sekä lukemassa teidän kuulumisianne.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille!
 
Heippa,

Käyn vaan ilmoittamassa, että yritän nyt pysyä tämän kierron ajan poissa tältä palstalta. On muuta mietittävää, ja mietinkin mielummin jotain ihan muuta!

Paljon onnea kaikille tähän kiertoon!

piip

 
Heippa taas,

Kaan oireet kuulostaa aika lupaavilta! Tässähän vallan alkaa muitakin jännittää!

Kevätesikolle :hug: , toisaalta hyvähän se on että syy löytyi ja asialle voidaan tehdä jotain.

Unicolle :hug: , älä kokonaan meitä hylkää vaikka vähän taukoiletkin.

).(Tänne ei kuulu mitään uutta. KP 39 ja en mielestäni ole vieläkään ovista bongannut, ainakaan lämpöjen puolesta. Taitaa olla ovuloimaton kierto, ja ennätyspitkä. Miten nopeasti olette menneet gynelle valittelemaan näiden pitkien kiertojen kanssa?
 
en mää kokonaan jätä, kyllä mä kurkin, mut yritän rauhoittaa. Ja jos käy niin et tulee pidempi tauko niin sit kyllä pyyhin päiväni pois ;) Mut ei kai täältä osaa poiskaan olla, kun niin pitkään on roikkunut.

plussa tuulia kaikille! ja tsemppiä!
 
Kiva että saan liittyä joukkoonne :D
Sellaista kyselisin, että oletteko kertoneet ystävillenne ja perheelle, että yritätte vauvaa? Osa joutuu käymään tutkimuksissakin, joten itseä ainakin pelottaa, että (jos se itselle ajankohtaiseksi myös tulee) mitenhän sitä selviää uteliaiden työkavereiden tietämättä... Itse nimittäin olen kertonut "siviilissä" vain yhdelle ystävälle ja muille en kyllä aiokaan kertoa tässä vaiheessa. Tosi matalalla profiililla siis mennään. Mulla on monta tuttua myös, joilla ei se tärppääminen ole onnistunut pian eli hoidot on olleet heillä edessä. Osaan siis varautua siihen, että todennäköisesti raskautuminen kestää. :/

Koitan tässä päästä vähän paremmin kartalle teidän tilanteiden kanssa, joten suonette anteeksi tyhmät kysymykset toisinaan :)
 
Lauantaita kaikille!
MemmuLiina joko testasit? Peukut pystyssä sinulle!
Ada pahoittelut tädistä
niiskunenä tervetuloa! Vastauksena kysymykseesi, olen kertonut vain 2 ystävälle. Ei halua hirveää hössötystä tässä vaiheessa ympärille, kun ei tiedä miten pitkäksi prjojektiksi tämä venyy... Mutta toisaalta minun on pakko saada puhua jonkun muunkin kanssa kuin miehen, siksi pari ystävää tietää.

Sellaista kyselisin, että onko teillä jossakin vaiheessa kiertoa toispuoleista kipuilua ja jos on, niin missä vaiheessa? Mulla eilen kp4 koski oikealle puolelle. Edellisessä kierrossa oli kipuja vasemmalla puolella, mutta en oo merkinnyt kipupäiviä ylös. Sen vaan muistan, että samaa kipua oli eri vaiheissa kiertoa. Kipu ei mitenkään voimakasta, mutta selvästi erottuvaa kuitenkin.
Siis kuuluuukohan tää asiaan? Gynellä en oo käyny muutamaan vuoteen... Kävittekö te jossakin "alkutarkastuksessa" vauvaprojektin alkaessa?
 
Kaa
Citrus, itselläni tuo toispuoleinen kipu on aina liittynyt ovulaatioon. Menkkojen aikana (minihkä tuo kp 4 minulla liittyy) koskee sitten kokonaisvaltaisemmin kohdun alueelle. Muuten en ole huomannut mitään suurempia kipuja kierron aikana.

Niiskunenä
, yrityksestä ei kerrottu kenellekkään (paitsi parhaalle ystävälleni). Mutta syksyisen keskenmenon jälkeen tämä yritys ei ole enää salaisuus. Eli ei olla sanottu ääneen, että "me yritetään saada vauva", mutta ehkäpä salaisuus on nyt julkinen. :)
 
Kaa
Ja vielä Citruksen kysymykseen; käyn muutenkin joka vuosi gynellä tarkastuksessa, eli erillistä "alkutarkastusta" en ole käynyt. Ihan perustarkastuksessa kyllä. Silloin vaan mainitsin lääkärilleni, että suunnitelmat ovat tälläiset ja hän kertoi kaiken olevan kunnossa. Joka toinen vuosi otatan papan ja tarvittaessa sitten muita kokeita. Kaikki ovat olleet tähän mennessä puhtaita, onneksi. Mutta ei vara venettä kaada. =)

Ja sitten vielä MieIte: olo on täysin oireeton. En nyt tiedä mitä se keskiviikkoinen tuhruilu ja selkäsärky oli, mutta toivottavasti se petaa vaan hyviä asioita. :heart: Vielä viikko jännäilätävää... minusta tulee hermoraunio ennen ensi viikonloppua!
 
Huomenta,

Testi säästyi, täti oli tullut yön aikana :( Ja nyt särkee mahaa. Eli kp 1.

Niiskunenä: Itse olen kertonut parhaalle ystävälleni, että on joku, jolle voivotella. Tosin emme ole monesti asiasta puhuneet, mutta on hyvä tietää, että tiukan paikan tullen on joku, jolle höpöttää.

Itselläni tulee niitä alavatsan viiltoja silloin tällöin. Minulla on ainakin toisella puolen kiinnikkeitä, joten johtuvat niistä. Jos on tehty vatsan alueen leikkauksia, on kiinnikkeitä ja sitä myöten viiltokipuja.

Viikonloppuja,
M
 
MemmuLiina pahoittelut tädistä :hug:
pilvilinna onnea ovisplussasta! Nyt vaan ahkerasti hyödyntämään sitä! ;)
Kaa Tsemppiä jännäilyyn! Toivottavasti plussa tulee! :)

Kaa: On multa papa otettu säännöllisesti, sen on tehnyt yleislääkäri... Mutta ehkä pitäs gynen rutiinitarkastuksessa käydä? Kunhan on pahin työrumba ohi toukokuun alussa niin sit joutais lääkäriinkin... Miten muuten, missä vaiheessa kiertoa siellä gynellä ois hyvä käydä näin vauvaprojektin aikana?
 
Memmu :hug:
Pilvilinna rynnii nyt vaan kammarin puolelle!
Kaan oireet saa kyllä ainakin minut vahvasti vakuuttuneeksi, nyt sitten vaan mielenrauhaa ja kaikenlaista muuta ajateltavaa viikoksi. :D

).(Täällä meni uusi kymmenluku rikki, kp 40, voi elämän kevät. Olen koko päivän ollut kuin bärsiille ammuttu karhu, ja jonkilaisia vihlaisuja tuntuu alavatsalla, joten toivottavasti tämä nyt enteilisi tätiä. Negan testasin jälleen aamulla. Hohhoijakkaa. Jos nyt jäisi edes alle viidenkymmenen tämä kierto...
 

Yhteistyössä