Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Sanoppas muuta Unico! Onkos teillä immeiset millaisia vapunviettosuunnitelmia? Täällä taas kaotaan Tanssii tähtien kanssa ja nauretaan Antti Kaikkosen notkeahkoille lanteille :LOL: Seuraattekos muut kyseistä ohjelmaa? Täällä on taas aika monella jännät paikat kun listaa selailee.
 
Uskomatonta kuka ton kaikkosen aina äänestää tonne jatkoon!!!!!!!!! Nyt kyllä väärä putos! Tiedättekö katotaanko vuoden 2009 äitiyspäiväraha vuoden 2007 tuloista ja katotaankon kelassa hakijalle edullisempi vaihtoehto eli se tienaako äitiyspäivärahaa enemmän vuoden 2007 tuloilla vai viimesen puolen vuoden tuloilla?
 
Minä minä haluan myös tähän ketjuun! Olen taustaillut tässä aina välillä, ja nyt kun lopulta on yrityksen aloitus käsillä niin loin oikein tunnuksen :D . Ikä ja se monettako lasta kuumeilee on kyllä nimenomaan hyvät kriteerit "alaryhmälle".

Tietoja listaan: Moccamaster...27.....kp 1/33-34(-37)...yk1

Toi kierron pituus 37 on suluissa siksi, että tämä nyt päättynyt kierto oli sen mittainen, mutta luulen että ovis jäi kokonaan väliin eli en oikein sitä laske.

Toivo, vastaan sen mukaan kuin itse olen Kelan sivuilta ymmärtänyt: Äp-raha katsotaan aina edellisestä valmistuneesta verotuksesta, eli vuoden 2009 alussa se on 2007 mukaan mutta sitten loppuvuodesta, kun 2008 verotus on jo valmis, katsotaan sen mukaan. Eivät laske automaattisesti viimeisen puolen vuoden tuloja vaan sitä pitää itse pyytää (ja varmaan pitää toimittaa jotain palkkakuittejakin), ja korotuksen puolen vuoden tulojen perusteella saat vasta jos ne on yli 20 % lähtötilannetta suuremmat.

 
Ada
:flower: :) Hei vaan ja tervetuloa uudet!

:hug: :hug: niille, joita täti ( :D ) riivaa. Onneksi vaikutti nopealla lukemisella siltä, että kukaan tädin ( :headwall: ) yllättämä ei ole tälläkään kerralla aivan heittäytynyt kuilun pohjalle. JuneGrace ei varmaan enää lue tätä, mutta erityispahoittelut sinne. Toivottavasti kohdataan taas pian. Eihän sitä tiedä, vaikka prinssi rohkea hyvinkin nopeasti ratsastaisi sinne.

Olen nauttinut työelämän heittelyistä tässä ja kysynyt itseltäni aika monta perustavanlaatuista kysymystä kaikesta mitä sitä oikeastaan ihminen haluaa. Vaikka mä olen tässä irtisanoutunut ja suostunut perumaan irtisanoutumisen, niin vauvahaaveiluun se ei ole mitenkään vaikuttanut. Vaikka jäisin työttömäksi ja kodittomaksi ja tuhkatkin vietäisiin pesästä, niin vauvakuumeettomaksi en rupea. No, nuo tuhkat ja kodit oli kyllä liioittelua.

Tulisipa oikein aurinkoinen viikko ja toisipa se jo meidän pinoon plussan! Sitä onkin taas saatu odottaa. Ehkä tässä on taas vaan joku tulppa, ja kohta plussataan koko lähes kolmekymppisten jengi.
 
Lilla My :hug:
Ja tervetuloa uusille! :flower:

Mä tein jo kaksi viikkoa sitten periaatepäätöksen, etten katso Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa ennen kuin se Kaikkonen on äänestetty pois! Hyvät tanssijat tippuvat ja kaksi täysin tassitaidotonta saa jatkaa säälistä, ei hyvää päivää. Toisaaltahan se on ihan hupimielellä tehty koko ohjelma, en kyllä ymmärrä ihan sitä Larivaarankaan käytöstä!

Hui kuinka taas jännittää kun kriittiset päivät lähestyy! Olo on ihan normaali, rinnat on kipeät, mutta niin ne on aina. Eli en mitään suuria toiveita elättele. Jotenkin sitä kuvittelee, että sitten kun se ihme on tapahtunut, niin sen jotenkin tuntisi...
 
Hei taas kaverit, tervetuloa uusille ja :hug: kaikille joilla on ollut epäonnea yrityksessä. Mikä ihmeen plussattomuuden kirous tähän pinoon on iskenyt!?
Mä olen pysytellyt taustalla vähän aikaa, nauttinut keväästä, suunnitellut kesälomailua ja miettinyt muutakin kuin vauvoja. Se on ollut aika kivaa. Nyt täällä taidetaan elää kp 25 ja taitaa tulla (taas) piiiiiiitkä kierto, kun ovista ei ole tikuissa vieläkään näkynyt. Alavatsaa on kyllä jomottanut jo viikon verran, mitähän lienee. Odotellaan...
Tuossa listassa pitäisi kai mun kohdalla olla jo ainakin kuudes yrityskerta, en ole pysynyt laskuissa mukana, mutta parempi kai olisi "syyskuusta 2007", kun tässä on ollut näitä toivottomia ovuloimattomia kiertoja niin paljon, ettei kai varsinaisesta yrittämisestä voi edes puhua. Huh, yli puoli vuotta jo mennyt, olisin jo aika iso, jos olisi heti tärpännyt. Tavallaan minunkaltaiselleni hoppuilijalle on ihan hyvä oppia, ettei kaikki aina tapahdu ihan heti, mutta kyllä silti kohta jo saisi alkaa tapahtumaan.
Plussatuulia!
 
Maanantai 7.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 28/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 2/30........................tauolla

Toivo79...............28...........kp 13/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Moccamaster.......27...........kp 2/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 3/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 8/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 11/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 12/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 14/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 15/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 16/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 20/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 20/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 24/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 25/28.............syyskuusta 2007
Hammy................28...........kp 26/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 28/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 32/28-34.................yk 14
Pilvilinna.............29............kp 51/?........................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 82/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Hammy: Tootta kait se jännittää kun päivät täyttyy jos ei ihan selibaatissa ole koko kiertoa elänyt :D

Drömma: Mut ei kai sitä siitä katota kuin hoppuilija on. Kyllä täälläkin on moneen kertaan mietitty jops het olis tärpännyt niin mikä olis tilanne tai ees kohta tai tai ainahan voi jossitella mut ei se taia vaan auttaa...
 
Heippahei! Ja tervetuloa jojo ja moccamaster :flower:

Täällä on vihdoin täti tullu ja kohti uutta yritystä. Eli menossa kp2. Huomena aloitan clomit tupla-annoksella. Vähän jännittää mitä se saa aikaan.... Ja nyt jännittää myös se että muistanko ottaa niitä aamuin illoin, apuva! Mulla on niiiiiin huono muisti!

Maanantai 7.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 28/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 2/30........................tauolla

Toivo79...............28...........kp 13/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Moccamaster.......27...........kp 2/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 3/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 8/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 11/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 12/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 14/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 15/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 16/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 20/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 20/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 24/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 25/28.............syyskuusta 2007
Hammy................28...........kp 27/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 28/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 32/28-34.................yk 14
Pilvilinna.............29............kp 2/?........................yk 6
Kultukimallus.......27...........kp 82/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Heh, Pilvilinna! Laita muistutus kännykkään niin että toistaa sen päivittäin. Mun siskolla on pillerimuistutus noin, kun se on ihan lahopää :D
Harmittelut tädistä sulle! Toivotaan nyt kovasti, että clomit auttaisivat ja ensi kiertoa ei enää tulisi!

Täällä on sitten tullut kuukuppi jo kaksi kertaa tänään yli... Just kun viimeksi pääsin ihmettelemästä että miten niin voi jollain käydä. Vähän runsaammat siis näyttäisivät olevan menkat tällä kertaa, en tiedä onko tekemistä alkukierron greippimehun juonnilla ja kalaöljy-helokkikapseleilla. Onneksi on ollut itsenäinen opiskelupäivä niin oon saanut olla kotona.

Kohta lähden kampaajalle, jee! Leikkautan pitkät hiukset puolipitkiksi, on ollut (tosi)pitkät jo ainakin 5 vuotta! Monta kertaa oon harkinnut asiaa, mutta aina viime metreillä jänistänyt kun oo kiintynyt tähän tukkaan :) Nyt oon kuitenkin päättänyt pysyä päätöksessä, en oo vähään aikaa jaksanut laittaa kunnolla hiuksia niin ne on aina vaan ponnarilla, eli ihan sama vaikka olisivat lyhyemmätkin. Ja kyllähän ne sitten taas kasvaa jos haluaa pitkät takaisin.

Ja oon jo liian vanha näin pitkään tukkaan, naama kun alkaa roikkua niin hiukset pitää nousta pystyyn :LOL:
 
KÖ toi olikin hyvä idea toi muistutus. ja täytyy varmaan kantaa sitä purkkia mukana ni tulee sit otettua jos on jossain muualla. JEE, uusi kierto uudet kujeet. Mitähän sitä nyt kokeilis... greippimehukauppaan, vitamiineja...
 
Kvar över: mulla se greippi mehu teki temput ekalla kertaa mut ei sen jälkeen. Jotenkin vaan toi vuodon määrä vaihtelee ihan hirveesti eri kuukausina (tiedä sitten mikä siinä on). Jotenkin kun on tarpeeksi monta kertaa tullu aina sillon tällöin yli niin osaa alkaa katteleen mikä vois tehä. Mulla ainakin ekat päivät on sitä riski aikaa, silloin tulee juostua useammin tyhjäämässä varsinkin jos on jossain kotona sitten tulee kateltua pidempään pikkuhousun suojan kanssa. Mut ihmeellinen on tää naisen kroppa...
 
Höh, heti kun huomasin että tädin saapuminen onkin lähempänä kuin luulinkaan, alkoivat myös tätioireet, Murr :kieh:

Pilvilinnalle tsemppiä lääkkeiden kanssa, itse olen myös aina luottanut puhelimen muistuttavaan voimaan lääkkeiden kanssa!
KÖ, rohkea veto, itse en ole uskaltanut vielä leikata, vaikka olen moneen kertaan jo harkinnut! Ehkä seuraan sinun esimerkkiäsi ja leikkautan seuraavalla kerralla ihanan kesätukan!
 
Tervetuloa uusille! :flower:
Ei mennyt kuitenkaan sitten ihan kivuttomasti näiden menkkojen alku. Paitsi että on ollut ihan oikeita kipuja :x niin henkisellä puolella tuli lauantai-illan aikana tosi hankalaa :'( . Onneksi mies ymmärtää ja suhtautuu tosi ihanasti. Rankkaahan se on sillekin. Lähipiiriin on taas tulossa niin paljon vauvoja, että tuntuu epäreilulta, miksi meille ei. Mutta luotamme siihen, että yläkerrassa tiedetään, milloin meille on se paras aika. Otamme vastaan kun annetaan. Toivottavasti annetaan nopeesti.
Noista vauvalaskureista: mulla on ainakin koko ajan ko. kuukautisten alkupäivä siellä menossa, eli koko ajan tiedän, milloin syntyisi, jos tässä kierrossa tärppäisi. Onhan sitä vähän hassu. :LOL:
 
Moi moccamaster ja kiitos selvennöksestä tukiin. Tukkaongelmia täällä myös. Onneks parin viikon päästä parturiin. Aattelin tyvenvärjäyksen lisäk laittaa raitoja ja sit leikata 5-10 cm. oon taas toisella paikkakunnalla oppisopimuksen vuoksi. Perjantaihin asti erossa miehestä ja kissoista! NYYH! Pitäis taas lukee tentteihin kun niitä on pe 2 kpl.
 
Tervetuloa, Moccamaster. Ja mukavaa viikkoa kaikille!
Vauvalaskureista: mun on myös ihan pakko sieltä seurata, että mikä ois LA jos nyt tärppäis... Jo ennen pillereiden jättöä nillä laskin... Jos tämä kierto tärppäis niin vielä tämän vuoden puolella ois LA... Nyt vaan pitää kärvistellä n. viikko, että saako testata vai alkaako menkat. Kamalaa tää kärvistely!
 
Ainiin ja mähän unohdin, tervetuloa Moccamasterille! :flower:

Mä oon yrittänyt aina olla laskematta laskurilla, mutta silti aina kun menkka-aika lähenee niin pakkohan siellä on käydä..

Niille, kenellä nyt jouluvauva meni sivu suun, niin voidaan lohduttautua taas sillä, että alkuvuonna syntyneillä lapsilla on "tutkitusti" helpompaa koulussa ym. Ja muutenkin on kattokaas kivempi olla sitten sen beibin kanssa kotosalla kesällä :D
 
Tiistai 8.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29...........kp 29/.............................yk 6
Kvart Över..........28...........kp 3/30........................tauolla

Toivo79...............28...........kp 14/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.....................................aloitus kesä 2008

Drömma..............29............kp 1/28.............syyskuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 3/?........................yk 6
Moccamaster.......27...........kp 3/33-34(-37)...........yk1
Lilla My................28...........kp 4/29-31..................yk 12
Vadelmaunelma..28...........kp 9/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 12/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 13/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 15/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 16/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 17/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 21/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 21/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 25/28.......................yk 2
Hammy................28...........kp 28/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 29/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 33/28-34.................yk 14
Kultukimallus.......27...........kp 83/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Lilla My: Voimia!
Kvartti: Kesällähän on kiva olla, ja joulunkin sais olla jos seukista tärppäis ;) nooh (tai sitten ei...
Citrus: Sitähän se on voimia odotteluun
 
Nyt tulee omanapainen vuodatus, joka tiivistettynä kuuluu näin: kp1!!?!
Eli olin eilen NIIN väärässä! Ei tullutkaan pitkää kiertoa, tulikin lyhyt. Ja samalla selitys niille vatsakivuille kai, ne ei ollutkaan mitään oviskipua vaan ihan perinteistä menkkakipua. Hullua, ei käynyt mielessäkään, että näin voisi käydä. Argh. Tai siis sinänsä hienoa, että Primolut-kuuri sai kierron lyhentymään, mutta mitä ihmeen iloa on säännöllisestä kierrosta, jos ei ovulaatiota tapahdu ollenkaan?! Sehän on vähän niin kuin yrittäisi tulla masturboimalla raskaaksi. Siis että jotain hedelmöittymisen kannalta todella olennaista jää puuttumaan :kieh: Kiukuttaa ja hämmentää. Pitäisi kai hankkia clomi-resepti. Saakohan sellaisen työterveyslääkäriltä?
Jään rypemään itsesääliin, mutta sitä ennen toivotan Lilla Mylle voimia, ihan varmasti teidänkin vuoro pian koittaa :hug: Ja muillekin onnea ja voimia.
 
Drömma, tuolla kierrollahan sun ovistestiplussa saattoi olla jo kp 9 (sehän tulee 1-2 vrk ennen ovispäivää ), tikutitko niin aikaisin? Jos et, niin älä vaivu synkkyyteen :heart:

Clomeja ei määrää muut kuin gynet, eli jos teidän työterveysasemalla ei ole omaa gyneä niin en usko että sieltä saat reseptiä.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Omasta navasta sen verran, että nyt on pohdinnassa onko yk1 sittenkään vielä tämä vai vasta seuraava. Kauan odotettu lomamatka nimittäin tulossa just loppukierrosta, ja vois olla mukavampi viettää se ilman negatestipettymyksiä ja alkoholista stressaamista (niin, ei varmaan tarvitsis, mutta oon sellainen stressaaja kuitenkin..). Ehdin kuitenkin jo hätiköidä ja ilmoittautua tohon vkon 19 pinoonkin, hups. No, mietitään miehen kanssa vielä, näillä kierroilla ei oo mitään kiirettä päätöksiin :). Listan voi toistaiseksi pitää ennallaan..
 

Yhteistyössä