Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Kvartti Kuulostaa tosi kivalta!!! :D Kateellinen olen! Meillä ei miehen kans ole yhtään yhteistä lomaa kesällä, mutta sit mä lähen ehkä systerin kans New yorkiin...EHKÄ. Ei olla viel tarkemmin puhuttu. Olis niin ihana päästä jonnekki matkalle!!!!
 
Kvartti, aika näyttää. Nauti reissustasi!

Täällä tein just ovis testin kun eilen oli muka ovis oireet (juu tiedetään olis pitänyt tehä eilen) No negahan se. Et olisko ollu eilen ovis tai sitten ei, no oireet on kyllä hävinneet et tais mennä harakoille tää kierto, pitti eikös se ollu et sen ehkä vois vielä ehtiä mukaan jos nopee on, no aika näyttää...
 
Plussatuulia kaikille !!

Aina välillä käyn seuraamassa kuulumisia kun teidän pinossa on mukavan rento porukka. Tosin totta kai toivon että teidän nimiä löytyisi kohta tulevista talvi-kevätodottajista!

Oma visiittini listalla oli niin lyhyt ja jotenkin kaikki kävi niin nopeasti että ellei mahaa olisi jo kohtalaisesti, en meinaisi itsekään vieläkään uskoa todeksi!

Tsemppiä, pitkää pinnaa ja paljon paljon plussatuulia puhaltelee

Renee ja vaavi 28+3
 
Heipä

Kiva, että plussalaiset käytte täälläkin puolella. Itse ei viitsi oikein mennä lukemaan odotuspuolen kirjoituksia, kun iskee kateus ja masennus. Kohta tulee vuosi täyteen ja vaikka se onkin kiva niille, jotka plussaavat ekoissa kierroissa , että plussaavat, niin kyllä se aiheuttaa kateutta ainakin minussa välillä.

KÖ: Sullahan on paljon matkoja tiedossa. Mitenköhän pärjätään ilman sua... Varmaan olisit kuitenkin iloinen, jos huomenna selviäisikin verikokeista, että olisit raskautunut? Mä sanoin mun miehelle, että en haluaisi nyt tulla raskaaksi, kun en ole vielä edes aloittanut siinä uudessa työssä (sopimus tehty). Kuitenkin tänään, kun huomasin, että menkat taitaa olla tuloillaan, niin tuli pieni pettymys. Ajattelin, että jos koskaan voin raskautua, niin se olisi ollut tämä kierto mun tuurilla ;)

Toivon, että menkat alkaisi sitten pian, jos on alkaakseen. Jos tulisi eka kierto alle 40 päivän koko aikana :) toivokaa mulle sitä, jooko :heart:
 
Kö: luin vielä uudelleen vähän taaksepäin kirjoituksia ja sunkin kuulumisia. Sullahan on vasta eka yk menossa keskenmenon jälkeen. Tosi hyvä, että pääset irrottautumaan arjesta lomien merkeissä. Mulla olisi varmaan samanlaisia tunteita sun tilanteessa, pelkoja uudesta raskautumisesta ja sen onnistumisesta. Mutta oliko se Piip joka kirjoitti hyvin mielestäni. Keskenmenothan on valitettavasti niin tavallisia ja samalla luonnollisia, joten se että on sen kerran kokenut, ei tarkoita mitään jatkon kannalta. Toivon rentouttavaa lomaa sulle sitten kun sinne pääset!
 
Joo Hazel, mulla oli kyllä yhdet menkat tässä välissä, siis keskenmenovuodon jälkeen. Ajattelin aloittaa puhtaalta pöydältä sitten niin siksi yk 1. Mutta tosiaan, jotenkin pelottaa tää koko homma, mutta ehkä se ajan kanssa siitä.
 
Pigletille synttärionnea ja Hazelille onnea uuten työhön ja vaihtoehtoisesti plussauutisia tai sopivan lyhyttä kiertoa! :flower:

Täällä taitaa olla menossa ovuloimaton kierto tai ainakin muuten vaan megapitkä. Eipä se sinällään mitään haittaa, jos periaatteessa ei ole mitään yritystä edes päällä, mutta tietysti kivempi olisi jos kroppa toimisi niinkuin pitääkin. En siis ole tässä kierrossa tikutellut enkä muutenkaan ole skarppaillut asian suhteen, mutta mittasin tänä aamuna lämmöt, ja ne oli samaa tasoa aiempien kiertojen ovista edeltävien lämpöjen kanssa, vaikka nyt on jo kp 25. Eli ilmeisesti en (vielä?) ole ovuloinut. Noh, eipähän sitten tarvitse jännäillä. Tai tarvitsee, jos kierto venyy älyttömästi, koska silloin kuitenkin taas hypin seinille ja kuvittelen olevani raskaana... Plaah...
 
Perjantai 4.4.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 25/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 10/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma..28...........kp 5/25-26....................yk 6
Piglet..................30...........kp 8/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 9/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 11/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 12/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 13/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 17/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 17/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28............kp 21/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 22/28......................yk 5
Hammy................28...........kp 23/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 25/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 29/28-34.................yk 14
Lilla My................28...........kp 29/29-31.................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 34/30.......................yk 1
Pilvilinna.............29............kp 48/?........................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 79/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Piglet onnea! :flower:
Kateellinen olen Kvartin matkoista, kuulostaa kerta kaikkiaan upealta! Itse pääsen vasta elokuussa reissuun ja nyt jo malttamattomana sitä odottelen.
Gilmore :hug:
Tänään on aika harmaa päivä, mutta ei haittaa koska on perjantai ja viikonloppu edessä!
Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia jännäilijöille!
 
Huomenta kaikille :)

Kevät saa näkyviin kaikki vauvamasut ja työkaverikin on jäämässä äitiyslomalle. Ollut kuluneina viikkoina paha mieli oman puuttuvan vauvelin vuoksi. Viime keväisestä kohdun ulkoisestakin tulee vuosi täyteen. Kaveri sai alkunsa yhdestä kerrasta ja meni kiinnittymään väärään paikkaan :( Nyt sitten kun yrittää, niin kuukauden vaan vierii... Kumin kanssa raskautuminen oli helpompaa kun ilman ehkäisyä:(

Tämän projektin alussa olin hölmö ja mietin jo etukäteen, koska sitten jään äitiyslomalle. Ajankohta vaan siirtyy koko ajan. Samoin mietittiin, et lapsen kannalta on tylsää, jos syntyy loppuvuodesta. Nyt mahdollinen vauva syntyisi jo alkuvuodesta. Ja pääasia olisi koko vauva... Ihan sama, koska tulisi!

Tällaisilla ajatuksilla viikonloppuun...
M
 
MemmuLiina: :hug: Tuttu tunne tuo kun on miettinyt eteenpäin millon mitäkin vois tulla, ja kun mitään ei kuulu ja odotuksen odottaminen venyy ja venyy... Kunhan tulis...

Hammy: Viikonloppu on kiva, kun on mieskin kotona niin on hiukan seuraa :D
 
Huh, enpä olisi tästä tiedosta ikinä kuvitellut iloitsevani, mutta veritestin tulos oli negatiivinen ja olo on tosi helpottunut!! Suunnitelmana on nyt sitten pitää vähän taukoa koko hommasta ja lomailla rentoutuneesti. Rokotuksenkin saan siis matkalle mukaan niin ei tarvitse hepatiitteja pelätä. Terveydenhoitaja tosin sanoi, että olisi sittenkin voinut rokotteen laittaa, vaikka raskaana olisin ollutkin, on kuulemma vanhaa tietoa että voisi vahingoittaa jotenkin.. Hassua, kun lääkäri eilen sanoi että ei voi ja nyt tämä tieto perään. No, nyt kun sen ottaa niin eipähän tarvitse sitten myöhemmin sitä mietiskellä!

Gilmorelle harmittelut venyvästä kierrosta, tosin ajattelin, että voiko sitä yhden aamun perusteella päätelmiä tehdä? Jos vaikka oli muuten vaan alhaalla just tuona aamuna (esim. kiinnittymisestä johtuva lämmönlasku... :saint: ) Että olishan se ovis kuitenkin voinut jo ollakin?

Ja Pigletille synttärionnittelut!:flower:

Eilen mulle nousi lämpöä ja ihan julmettu päänsärky ollut siitä keskiviikosta saakka (luulin krapulaksi, mutta ehkä se ei ihan näin kauaa kestäisi...). Eli kuumeen laskua pitää rokotuksen haun kanssa kuitenkin odotella. Oliskohan ihan stressistä tuo lämpöily? Toivottavasti nyt taudit ja pelot poistuu ja kaikki iloksi muuttuu :D
 
Kiitokset tsemppihaleista :)

KÖ:lle hauskaa matkaa! Itse odottelen heinäkuuta; varattiin kahden viikon matka etelän lämpöön:) Ihana päästä rentoutumaan, kun tämä kevät on ollut aika rankka töissä.

Onneksi paistaa ulkona jo aurinko, että tulee vähän positiivisempi fiilis!
 

Yhteistyössä