Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Ada
:flower: Paljon onnea Drömmalle plussasta ja Pilvilinnalle luomuoviksesta! Jee!

Salome, tsemppiä ja hermoja nyt hirmuisesti. Kyllä vaikuttaa hyvältä! Mulle ei ole koskaan tullut babyplussan rtestiin viivanpaikkaa. Sen sijaan valitettavasti clearbluehen on on tullut vaikka mitä kuvioita juuri kuten Sharonkin tuossa kertoi. Mutta sehän ei vielä kerro mitään, siitä onko raskaus alkanut/alkamassa, vaan ainoastaan siitä, että testi on tosi huono. Joten hurjasti plussaonnea Sharon! Onnea myös melkeinkosinnasta ;) !

Täällä mennään uuteen viikkoon kierron tiistaivaiheessa. Perjantaina labra. Odottavan aika on toooodella pitkä.
 
Täällähän on ihan hyviäkin uutisia, kiva että meitäkin välillä myös niillä muistetaan B)

Soittelin tossa niitä viime viikon labratuloksia, ja raskaushormonin määrä oli <1, eli kyse ei ole kohdunulkoisesta raskaudesta, mitä itse arvelinkin. Eli kivut ja vuodot oli kai siis vaan joitain toiminnallisia oireita, mitkä siis lienee hyvä asia. Tuhruilu lakkasi onneksi kokonaan, ja kivut on vaan enää hetkittäisiä jomotuksia tai vihlaisuja, eli siis hyvin normaaleja oireita ;)

Plussarikasta viikkoa kaikille!
 
Drömmalle onnittelut plussasta :heart:
Salome: Toivottavasti sulla viiva vahvistuisi plussaksi.

Itsellä ovis on varmaan lähipäivinä. Ainakin sellaisia tuntemuksia on ollut. Nyt sitä on yritetty hyödyntää. Saa nähdä tuleeko toivottua tulosta. Nyt pitäis vaan pitää pää kylmänä ja ajatella muita asioita.
 
Paljon onnea drömma! :flower: ja Pilvilinnalle onnea oviksesta! :heart:

Pidän peukkuja, salome! Minulla pitkät kierrot on olleet ovuloimattomia kiertoja, toivottavasti sulla ei ole kyse siitä! Ehkä ovis vaan on ollut myöhään, sehän pitkittää kiertoa.

Tsemppiä labranodotukseen Ada ja Nasulille tsemppiä jännitykseen :)
Hienoa, maikkis, että ei ole kohdunulkoinen.

Täällä odotellaan clomien kontrolliultraa, se on torstaina... jännittää jo.

Muoks: mä oon tilannut ovistestit halpa-testi.fi:stä. Muuten oon ollut liuskatesteihin tyytyväinen, mutta koska niissä kuitenkin tulkinnanvaraa, varmistelen Clearbluen digitaalisella (jonka myös tilannut tuolta kun en ole muualta halvemmalla löytänyt).
 
citrus, epäilen kyllä että tämä on juuri sellainen ovuloimaton kierto. ärsyttää tollaset testit, jotka pistää tyhmän ihmisen pään pyörälle. kiitos ada tsemppauksesta mutta kyllä se vaan viivanpaikka on, ei voi mitään. ei ole punertava, eikä näy kuin kääntelemällä ja vääntelemällä testiä valossa. toivon niin, että kuukautiset alkais, en jaksa tälläistä välitilaa. eikö tämä kuukausien odotus ole jo tarpeeksi piinaavaa, pitää vielä tälläinen temppu vetää hihasta.... :'(

ovistesti ei näyttänyt muuta kuin vaaleanpunaisen ihan haalean haamun, joten ei tässä siitäkään ole kyse. miksi tissit on kipeet, miksi vatsassa on epätyypillisiä tuntemuksia...? minkä helvatan hormoonihäiriön oon itelleni kehittäny?

sharona, sulle toivon plussaa!

nasuli, ovisonnea!

maikkis, kiva kuulla että siellä kaikki hyvin. :heart:
 
Ada
Salome :hug: . Tiedän niin tuon testin kääntelyn ja vääntelyn :hug: . Jos sen viivan vaan saisikin piirtymään tahdonvoimalla! On kyllä ihan kohtalon ivaa, että vauvakuumeisen menkat myöhästyy. Jos mekkojen kerran täytyy tulla, saisivat ne sentään tulla ajallaan. Ihan liian rankkaa pilailla toiveikkaan mielen kustannuksella. Tuo ovishaamu saattaa myös enteillä tätiä. Mulla ainakin tulee ennen tätiä ovishaamuja. Mutta toisaalta - toivoa on niin kauan kuin verta ei näy ja oireet... hankala tilanne.

Hieno Maikkis, että kaikki kunnossa!

Meneekö Citrus oviskyttäysultraan, vai mitä siellä kontrolloidaan? Olen vasta nyt ruvennut opettelemaan näitä :ashamed: .
 
Mua kiukuttaa.

Tulin just töistä, ja koko pirun päivän ravannut vessassa, kun koko ajan "lorahtelee", mutta se onkin valkkari. Päätin, että ellei täti yllätä, teen testin vasta torstaina aamulla. Sitten olis kp 39/35. Perskulettos!!! Ärsyttää noi haamut ja haamujen haamut.

Perjantaista asti ollut todella tuntuvat tätioireet, ja yleensä ne tulee samana päivänä kun täti ja kestää maks. sen ekan päivän. Miksi oi miksi kiusaavat?!
 
Jatkan tätä yksinpuheluani täällä.. :LOL:

Eilen illalla vaan jatkuivat nuo nippailut ja vihlomiset, varsinkin kun menin nukkumaan, oli vaikeaa löytää asentoa. Sekä oikealla että vasemmalla alavatsassa.
Nyt olis kp37..

No, ehkä jos tästä nyt töihin lähtis ihmettelemään taas päiväksi. Mukavaa päivää kaikille!
 
Huomenta kaikille! Onnea Drömmalle ja peukkuja Sharonalle ja Salomelle! Salome: Mä on joskus saanut noita viivan paikkoja, mutta toivottavasti sulla ois kyse ihan tuloillaan olevasta plussasta. Itsellä on menossa kp 4/25-26 ja eilen aloitettu clomit. Ja nyt ei muuta kun odottelemaan, mitä tapahtuu...
 
huomenta! joo kyllä se vaan viivanpaikka on, tänään näkyi ihan samanlainen. mies katsoi testiä tunnin myöhemmin, eikä siinä näkynyt enää mitään. eilen tuli itkettyä taas silmät päästä, jotenkin tuntuu vaan niin raskaalta. en oikein tännekään pysty nyt töistä kirjoittelemaan, kun kyyneleet tulee välittömästi silmiin. odottelen vaan menkkoja, kun en muutakaan voi. parempaa onnea muille!
 
Voi Salome :hug: ehkä sitä kannattaa varautua pahimpaan, mutta toisaalta niin kauan kuin tätiä ei näy, niin on toivoa. keskustelupalstoilla kuitenkin aina välillä lukee niistä, jotka sen plussan saavat näkyviin vasta paljon myöhemmin, toivottavasti kuulut niiden joukkoon!

Ja tsemppiä myös Sharonan piinailuun, odottavan aika on pitkä :flower:

Täällä alkaa toiveet vähän heräämään, samalla kuin pieniä oireita ilmaantuu, vaikka juuri viime kierrossa totesi että samoja oireita on myös negakierrossa. ja vaikka järki sanoo, ettei kannata pilvilinnoja ( :) ) rakennella, niin näköjään ei sitä itselleen mitään mahda... Voi kun tähän osaisikin suhtautua jotenkin järkevästi, mitä silloin ennen uutta yritystä toivoin. Mutta ei niin ei.

Vadelmaunelmalle tsemppiä clomeihin, ja Citrukselle sekä Adalle tutkimuksiin!
 
Terkkuja jännäilijöille ja onnea plussanneille :flower: !

Meille syntyi naistenklinikalla poika 07.10.08. Painoa oli nuorelle herralle kertynyt 3960g ja pituutta 51cm. Synnytys sujui hyvin ja nyt harjoitellaan elämää vauvan kanssa.

Mukavaa syksyn jatkoa ja plussatuulia toivottelevat Siilura ja poika 3vkoa
 
Mun tekis mieli taas ostaa testi... Menee varmaan tonni noihin pötkylöihin tätä rataa kun jatkuu.... Voi vimpula.
Ja sitten jos se on taas nega, vedän herneenpalon nenään, ja alan huutaa. :headwall:

Tsemppiä sinne kaikille! :hug:
 
Paljon onnea, Siilura :heart: :heart: Ihanaa vauva-aikaa koko perheelle!

sharona, pidän peukkuja!
salome :hug: tiedän tuon tunteen, kun viimeisimmät kierrot ovat venyneet...

Ada mulla kontrolloidaan, onko johtofollikkelia saatu kasvamaan. Edellisessä kierrossa johtofollikkeli 14mm kp13, eli oli pieni vielä tuolloin, mutta ovistesti plussasikin vasta kp21. Nyt ultrataan kp14 ja koska clomiannos on ollut isompi, niin toivottavaa olisi, että siellä olisi jo isompi johtofollikkeli. Saa nähdä, tulenko tutkimuksesta toiveikkaana vai epätoivon kanssa...
 
Joopa, no pakkohan se oli ostaa, nyt siis 37/35 ja niin nega kun vaan voi olla. Tuli näkyviin jopa valkoinen viivanpaikka, ihan vaan korostaakseen, että se on todellakin väritön. :headwall: :headwall: :headwall:

Mä en ymmärrä. Kiva kärsiä yhtäkkiä menkkakivuista viikkotolkulla, ja nyt sitten vaan odotellaan, että tuleeko tästä joku 70pv kierto, ja mitäs sitten tulevaisuudessa.
Mulla ei edes taustalla ole hormonaalista ehkäisyä, viimeksi olen pillereitä syönyt 8v. sitten, ja ehkäisyrengasta käytin 2kk pari vuotta sitten.

No, perjantaina tulen käymään Suomessa, joten taidan varata ajan yksityiselle gynelle samalla. :/
 
Anteeksi tämä omanapa keskeisyys! Luin noita omia juttujani, ja tajusin, että ilmoittelen vaan tilannetta, enkä huomioi muiden juttuja lainkaan :ashamed:

Citrukselle tsemppiä sinne ultraan, ja paljon onnea Siiluralle!

Salome :hug: Tiedän tunteen... Toivottavasti saat selkoa tilanteeseen pian!
 
Onnea Siilura pojasta! :flower: Ihanaa

Drommalle onnittelut plussasta :flower:

Kaikille muille paljon tsemppia tutkimuksiin, ovikseen ja plussaamisen!

Taallahan on Salomella ja Sharonalla jannat ja joskin arsyttavat paikat. Ma tiedan milta pitkat kierrot tuntuu. Ne on ihan peesta!

Mulla ei ole vielakaan menkka oloa eika myos raskaus oireita. Taitaa taas tulla jattikierto. Ajattelin lauantaina kumminkin testata.
 
Piti tulla kurkkaamaan mikä on Salomen ja Sharonan tilanne?

Mulla on useassa viime kierrossa tuhruilu alkanut kp 19, mutta ei vielä tässä kierrossa, ja nyt mennään kp 22. Todennäköisesti se ovis siis oli sen verran myöhemmin, että myös tätiä saadaan odotella, mikä on tosi ikävää, sillä ollaan lähdössä tiistaina lomalle, ja en millään haluaisi tätiä ottaa matkalle mukaan... :/ Tietty siinä on myös se, että kun tuhruilukaan ei ala, niin toiveet alkaa myös nousta... Täytyy tässä miettiä ja katsoa että kiusaako itseään ja käy viikonlopuksi jonkun testin ostamassa, kun lauantaina todennäköisesti tulisi viiniä otettua... Kuitenkin kun tämän on kirjoittanut, niin tuhruilu alkaa samantien :LOL:
 
Tulin vanhana pinolaisena ilmoittamaan itsestäni, vaikken tiedä, muistaako minua kukaan muu kuin Ada. Multa siis löytyi kevään tutkimuksissa tukkeutuneet munatorvet. Meillä on juuri takana eka IVF, jonka tuoresiirron tulos oli tyylipuhdas nega. :( Suunnitteluaika pakastealkionsiirtoa varten on joulukuussa, eli taas pitäisi malttaa odottaa, pitää pää kylmänä ja kirves poissa kaivosta. Henkisesti aika rankkoja aikoja eletään.

Onnea Siiluralle pojasta ja tsemppiä kaikille! :heart:
 
Heippatirallaa, täällä elellään sitten 38/35 eikä minkäänmaailman tätioireita enään. Ne siis kesti todella vahvoina perjantaista eiliseen, ja tänään on hiljaista. Maha on turvonnut kun jalkapallo, mutta siinä se. Tänä aamuna tein TAAS testin, mutta tulos oli niin negatiivinen, kuin vain olla ja voi! Ärsyttää pirusti, mutta ei auta kuin toivoa, että tapahtuis nyt jotain. Ellei sitten oo vaihdevuodet päässeet yllättää! :LOL:

Maikkis123 Toivotaan parasta!!! Lähetän tätimuurin sinne! Plussaisia tuuliakin! :hug:

Kevätesikko Hui, kuulostaa rankalta tuo! :hug: Toivotaan, että saatte maailman ihanimman joululahjan sitten!!
 
Piti vielä hyviäkin uutisia:

Melkein kosinta on edennyt nyt siihen vaiheeseen, että hääpäivä on päätetty, sormukset mennään ostamaan huomenna, ja juhlapaikkoja katsellaan sillä silmällä :heart: :heart: :heart:

Kaikki tämä siis niin, että ukkeli on Roomassa ja minä täällä. :D
Se tulloo huomenna kotiin... Jee! Ja minä lähden sitten pe aamuna Suomeen. Heheheh.. Ei tässä ainakaan ehdi kyllästyä.

 
No jopas on sitkeässä Sharonan plussa :) Ja oikein paljon onnea hääpäivän päättämisestä! :flower:

Kevätesikolle pahoittelut negasta, ja tsemppiä odotteluun. :hug: Toivottavasti sitten tärppää! Totta kai kaikille toivoo plussaa, mutta etenkin teille jotka sitä vaikeimman kautta joutuvat hakemaan.

Ei alkanut tuhruilu samantien, mutta nyt illalla oli ehkä aavistus paperissa huomattavissa. Aamulla tuskin tarvitsee enää arvailla. Ja PMS-oireita myös: riidelty miehen kanssa, joka sai mut itkemään just ennen kuin mun piti vielä lähteä liikenteeseen (silmät turvoksissa ja nenä punaisena, tosi kiva, kiitos...), ja kamala päänsärky. Jos nyt ei mitään yllätyksiä tule, niin menkat alkaa samana päivänä kuin meidän lomakin :/
 

Yhteistyössä