Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

piglet :hug: voi harmi... oot saanut odotella niin kauan, voisi olla jo sinun vuoro. yritä jaksaa.

hei mitä mieltä olette hienoisesta listan siistimisestä..? kun nyt listalla on väkeä, joita ei ole täälläpäin näkynyt ainakaan sinä aikana kun itse olen pinossa roikkunut. esimerkiksi listan lopussa olevat:

Tähtisäde
Zeria
Piip
Kultukimallus
Iines80
Postimestari

onko havaintoa? entäs nuo alkupäässä olevat, taustailijoita? ei ole tarkoitus ketään häätää pois, ei vaisinkaan. mutta olisi näppärämpi päivitellä listaa, kun siellä olisi vain ne ketkä täällä joskus käyvät (vaikka edes lukemassa ). ja tottakai listalle pääsee heti takaisin jos tuleekin poistettua joku joka on vain pitänyt palstailusta taukoa. mitä mieltä olette? en nyt ihan omin päin viitsi ryhtyä mihinkään toimiin.

t.palstapoliisi B)
 
Mitenkä täällä on niiiiiin kovin hiljaista?

Mulla nippailee alavatsaa julmetusti, varsinkin kun liikun. Jännittää kamalan paljon, sen takia varmaan tekee mieli höpöttää täällä tauotta.. :D

Mitä muille tänään kuuluu?
 
Ada
:hug: Pigletille ja mulle tädistä. Tänne se pirulainen löysi kanssa tänään :headwall: . Kp1. Onnistuin kuitenkin tällä kertaa saamaan ajan ovisajan labraan ja kuulin samalla miehen simppanäytteen tulokset, jotka ovat tosi hyvät. Hyvät uutiset eivät ole ihan vielä nostaneet mua tätimasennuksesta, mutta johan tässä parin viikon päästä taas alkaa pilvilinnan rakennusprokkis. ;) Pilvilinna.

Mä suhtaudun listan siivoamiseen vähän arvellen. Siinä on ihmisiä, jotka on ollut alusta lähtien mukana ja jotka muistaa hyvin. Ehkä tämä on turhaa senttimentaalisuutta, kuten sanottu, kp 1 ;) .

:whistle: Plussaonnea Sharonalle!
 
Voi Piglet! :/ :hug: Ja Ada :hug: tädistä

Täällähän on vilkasta kuin aamuruuhkassa :D Mielestäni tämä pino ei ole pitkään aikaan ollut näin vilkas. Tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Minulla nyt clomit toista kiertoa mukana ja annoksen tuplaaminen ei ole saanut mitään sivuoireita aikaan. Tiedä sitten, tapahtuuko mitään, se jää nähtäväksi seurantaultrassa. Jotenkin vaan miettii, että tehoaako lääkkeet, kun ei tunnu miltään?!? Vaikka eihän monet muutkaan lääkkeet mitenkään tunnu! Kaikkea sitä pohtiikin.

Listan siistiminen voisi olla ihan hyvä juttu, tietenkään ketään ei potkita pois, ja listalle pääsee aina takaisinkin. :)
 
Pigletille ja Adalle :hug: tädistä. Ja mulle muuten. Soitin tänään tollaiseen ilmaiseen terveysneuvontapuhelimeen (kerta se on ensimmäinenkin...), ja kysyin että missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin jos vuoto jatkuu. Hoitajan mielestä samantien kun on km taustalla ja kipuja, niin voi olla että kaikki ei ole tyhjentynytkään, ja saattaa aiheuttaa tulehduksen. No, minäpä kilttinä tyttönä varastin ajan gynelle, ja sain ajan huomiselle. Ehkä ihan hyvä veto, sillä nyt on vähän lämpöä, lievää kuvotusta ja muutenkin kipeä olo. Toisaalta voi olla myös ihan perusflunssaa, sitä näyttää nyt olevan liikkeellä. Mutta huomenna sen sitten näkee. Ja taas kilahtaa eurot yksityisen lääkäriaseman kassaan... En viitsinyt varata aikaa julkiselle/työterveyshuoltoon, kun niistä olisi vain saanut lähetteen polille, ja halusin nyt hoitaa asian nopeasti...

Myös Sharonalla hyvän kuuloisia oireta, toivottavasti on plussasta kyse!
 
Pigletille ja Adalle pahoittelut menkoista. Mutta onnittelut Adalle hyvista labratuloksista ja laakariajan saamisesta. Kylla sielta viela noustaan!

Maikkis toivottavasti laakari selvittaa asiat.

Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Kyllapas taalla on nyt sapinaa, hyva vaan.

Mun hiton ian voi nyt sit vaihtaa 29. :( Miksi pitaa vanheta!? Mun kolmenkympin kriisi alkoi jo. Alle vuosi aikaa hankkia lapsi. Ajattelin pari vuotta sitten, etta kolmekymppisena on vauva. tik tok tik tok

Taas on mielikuvitus liikkeella. Kaikenlaisia oireita keksii, mutta ei mitaan oikeita oireita suuntaan tai toiseen.

Vadelmaunelma kyllahan taalla viihtyy. Ma en ole kovin intona Lontooseen. Se on suuri, kallis ja pelottava. Kerron lisaa jos kiinnostaa. Tietysti kaikkein parasta taalla on Take That! B) (Pakko oli saada toi johonkin valiin)

Jep voishan sita listaa siistia.
 
Tässä rungossa on tänään ollut hiljasta kun huopatossutehtaalla... :/ Paitsi päivällä iski yhtäkkiä kauhea hikoilukohtaus, ja viime yönä kastelin lakanat hiestä märäksi.. Tiedä sitten mitä se tarkoittaa.. Se on kumma kun alkaa ihan eri tavalla kuunnella omaa kroppaansa, kun odottaa jotain tapahtuvan! Ajattelen että aivastaminenkin johtuu siitä että olen raskaana.. hmph.
 
Lupu...................29.........kp ?/?...............................n.1v
Piglet..................30..........kp 2/29........yk 12 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 2/24-30....................5/07
maaemo..............28.........kp 6/26.............................yk 2
Citrus..................29.........kp 7/?..............................yk 8
Gilmore...............29..........kp 11/30-35....................yk 13
Nasuli08...............27.........kp 13/28-30.....................yk 2
Tiara...................28..........kp 15/29...........................yk 2
Hannie.................28.........kp 15/28-30.....................yk 2
Maikkis123...........28..........kp 16/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 16/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 25/25-26....................yk 13
Sharona..............28.........kp 32/35.........................yk 1
delfis...................29.........kp 33/26-29....................yk 2
JoJo79................29..........kp 34/37...................yk 4
salome.................27.........kp 34/31-35.....................yk 7

Taustalla:

Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28
Kevätesikko.........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde............29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus.......27
Iines80...............28
Postimestari........30

Plussanneet:

Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
piki80 (yk 2) 10/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
 
Huomenta tytöt pitkästä aikaa! :)

Kaikille tätin saavuttaneille ja muille tarvitseville :hug:

(.) Täällä ollut aika hiljaista tällä kierrolla, mutta tätiäkään ei ole kuulunut. Tiedä sitten onko tämä kuumeilu tai joku muu pidentänyt nämä kierrot... Viime kierrossakin täti tuli kp34. Oireita nyt on vain turvonneet ja kipeät rinnat sekä turvonut vatsa, mutta ne saattaa toki enteillä tätösen vierailua. Niin ja eilen yksi ystävä, joka ei ole vauvasta edes haaveillut/ yrittänyt ilmoitti olevansa raskaana. Näitä taas on ympärillä monta :|

Mukavaa päivää ja plussatuulia kaikille! =)
 
Heissuli, täällä alkaa menkat olla melko valmiit. En sitten soittanut lekurille ja oireetkin ovat kadonneet hiljaa takavasemmalle, toivon ainakin. Kp on 6 ja pikkuhiljaa alkaa vietitkin taas heräilemään. Harmi vaan kun mies on töissä ja ystävä on tulossa viikonlopuksi (mikä on ihanaa) ja luvassa on melkein joka illalle jotain tohinaa. Ja tiistaina vielä lähtö sinne työreissuun. No luulisi ainakin kuumeilun unohtuvan hetkeksi. :LOL:

:hug: kaikille!
 
laitoin nyt tuolla tavalla taustailijat, olisiko tämä hyvä kompromissi..? ymmärrän kyllä ada, ettei haluta tiputtaa listoilta henkilöitä joiden kanssa on itse palstailllut. nyt kun heitä on tässä huhuiltu, niin ehkä halukkaat vielä palaavat pinoon. vink vink :wave:

jojo, mikä siinä on kun pitää itselle asettaa kaikennäköisiä takarajoja sun muita... teen siis itse ihan samaa. nyt ahdistaa joulu, koska ajattelin silloin kun aloimme vauvahommiin että jouluna olisin varmaan raskaana. no enpä tasan ole, eikä siinä mitään. tiedän vaan että silloin ne ajatukset varmaan vaivaavat kun on joskus sellaisen rajan itselleen tehnyt. mutta ihan hyvinhän ehdit vauvan vuodessa pyöräyttää :) tai ainakin se on silloin tuloillaan. mulla on peukut pystyssä, ettei tarttis siirtää sua pinossa ylemmäs vaan tonne ihan alas :D
 
adalle unhotui pahoittelut tädistä. :hug:

maikkis, toivottavasti kaikki on hyvin. tule sitten kertomaan, mitä gyne sanoi.

delfis, pitkästä aikaa. kiva kun tulit kertomaan kuulumisia! (vaihdoin nikkiä tässä välissä, ex-simppu82 ) toivotaan, että oireet enteilisivät plussaa :heart:

sharona, sinulla ei ole vielä kiertopäivät täynnäkään, joten älä murehdi sitä negaa. sunnuntaina voit tehdä testin luotettavasti :)

täällä täti on ihan ovella, hyvä ettei jo kynnyksen yli. ärsyttää, harmittaa, turhauttaa, suututtaa ja surettaa, mutta itku tulee vasta kun vuoto alkaa. toivottavasti vasta kun työpäivä on ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
Hyvät uutiset eivät ole ihan vielä nostaneet mua tätimasennuksesta, mutta johan tässä parin viikon päästä taas alkaa pilvilinnan rakennusprokkis. ;) Pilvilinna. :whistle:
Arvaa vaan mistä nikkini aikoinaan keksin :LOL: Mä olen sellainen haaveilija ja rakentelija että.....

Harmittelut tädistä Ada :hug: Mutta onneks sentään labrasta tuli hyviä uutisia :heart: Pikkuhiljaa asiat menevät eteenpäin.

:hug: Myös negan testanneille. Mutta aina on toivoa kun tätiä ei näy!!!

Minusta tuo lista näyttää noin hyvältä ja siistiltä! Hyvä Salome :flower:
 
Salome Toivossa on hyvä elää B) Oon viettänyt hiljaiseloa, kun se tädin saapuminen viimeksi oli niin kova pettymys kun olin aivan varma, että olis tärpännyt. Nyt sitten oon yrittäny himmailla oireiden bongailua ja liikaa haaveilua. :p Taustalla olen toki käyny lukemassa teidän kuulumisia. Eihän täältä malta poissa pysyä.
 
täällä yksi hullu ilmottautuu... on kyllä niin sekopäinen tätikyttäys nyt päällä, että oksat pois! mahaa juilii, munasarjoja kivistelee ja olo on niin täti, juoksen vessassa kuukuppi kourassa kädet täristen ja itkua tihrustaen, mutta ei sieltä vielä mitään tule. :LOL: voisinko nyt ottaa rauhallisesti ja tehdä vaikka vähän ahkerammin töitä. alkais nyt niin loppuis tää hermoilu, mut eihän ne ala vielä välttämättä huomennakaan. pahin mahdollinen skenaario on että ovista ei ollut (kuten silloin epäilin) ja täti ei löydä vielä viikonloppunakaan tänne. voi luoja, voisiko joku puhua mulle järkeä tähän päähän tai tehdä vaikka jonkun lobotomian ettei tarvitsisi tällaisia pohtia. pliiis :p
 
Voi sua Salome :hug:

On se täälläkin aika sekopäistä menoa, kun tekis mieli tilata 50 testiä ja tehdä tunnin välein.
Nyt alkaa tosiaan tuntua siltä, että on neidillä mielikuvitus päässyt ottaa yliotteen todellisuudesta. Loppui "raskausoireet" seinään, kun tein negan. :LOL:

Mua alkoi kaiken kisäksi ahdistamaan sekin, että mulla ei ole hajuakaan miten täällä Hollannissa tuo hoito onnistuu, jos sen tarve tulee (liian lyhyt lut vaihe), ja kuka senkin maksaa. Normaali sairasvakuutus on jo 100eur/kk ja siihen ei kuulu tollaset "ylimääräiset" jutut ollenkaan. Argh.
 
Jep, nyt on lääkärillä käyty. Ei se tulehdus ole, mikä on ihan hyvä. Ultrassa näkyi, että ovulaatio on ollut, joten oireet saattavat hyvinkin johtua siitä. Toisaalta lääkäri sanoi, että munasarjan ympärillä(?) oli joku "pampula", ja koska on ollut kipua ja vuotoa, niin halusi varuiksi selvittää raskaushormonin määrän verestä, ettei kyseessä vain ole kohdunulkoinen raskaus. Totesi, että huolissaan ei kannata olla, mutta pelataan nyt varman päälle. Labrasta vastaukset saan maanantaina, ja sitten katotaan uudestaan tilannetta. Jotenkin vaikea uskoa että siitä olisi kyse, aiemmin ei kuitenkaan ole ollut mitään oireita, ja tässä on syksyn aikana niin monessa ultrassa tullut käytyä, joten kuinka se olisi voinut jäädä kaikilta huomaamatta...

Kyseli siinä kun rupesi ultraamaan, että "et raskaana ole", kun oireet voisi sopia siihenkin. Mutta koska on vasta kp 16, niin sanoin, että tuskin on kovin todennäköistä... Limakalvon paksuuskin oli vain 5 mm, joka on aika vähän, joten eipä varmaan tarvitse raskautumista tässä kierrossa jännätä. Tuossa kun tulin takaisin töihin mietin vain, että kyllä ne raskausoireet vaan aika hyvin sopisi, kun on kipuilua, nännit arat, kuvotusta, viluinen olo ja väsyttää... Todennäköisesti oireet kuitenkin johtuu osin siitä, että kroppa ei ole ihan palautunut, osin oviksesta, ja osin alkavasta flunssasta. Mutta vaikka kp:t on minit, limis ohut ja oireilun syyt kyseenalaiset, niin pitihän se r-testi silti käydä ostamassa varmistusta varten :LOL: :LOL:
 
Täällä menee hermot ja kohta tulee itkut! Teroja syöty 9pv ja jo nyt vuotaa läpi tuhrua ja jopa verta!!! Siis eikö mitään apua näistä keltarauhashormonin lisäannostuksesta??? Kuvotus, turvotus ja alavatsakivut olleet ihan turhia. Ja 12 pv pitäisi siis syödä teroja ja vasta sen jälkeen pitäisi tulla vuodon... :'(
 
Ada
:hug: :hug: Vadelmaunelma! Voi harmin harmin harmi! Mä ajattelin taas ensin kiinnittymisvuotoa, mutta sulla taitaa olla juuri tädin normisaapumispäivä. Ehkä annos on liian pieni? Voimia ja jaksamista!


:hug: Sharona negasta. Ei se vielä tarkoita, ettetkö voisi olla raskaana. Malttia vaan. Helppo sanoa :p .

Kiitos labratulosonnitteluista. Olin eilen sen verran maassa, etten osannut olla niistä iloinen. Se on kyllä suuri, suuri helpotus! Jos vielä multakin löytyisi jokunen toimiva munis, niin alan olla henkisesti valmis vaikka mihin. Ottakaa lääkärit kuppeja ja purkkeja esille, niin sekoitellaan niistä vauvoja ;) .
 
Yllätys, en ollut raskaana :LOL: Mä muuten harrastan tuota testailua kun olen yksin kotona, ja sitten laitan käytetyt testit ihan roskiksen pohjalle. Jotenkin ajattee, että annan miehelle vähän rauhallisemman kuvan tästä touhusta, ja sitten teen noita testejä salaa :D

Vadelmaunelmalle :hug: Mulle kelpaisi nyt tädin vierailu mahd.pian, eli yritä sitä vielä hätistellä tänne, niin mun ei tartte enää tätä kiertoa murehtia...
 
:hug: Jättihalit kaikille sitä tarvitseville

Mulle sais päivittää sitten kp1 :'( Niin ja mun hämärä kroppa tekee nyt jotain tepposiaan, kun viime kierto oli 34 ja tämä 33, eli Salome jos olisit kiltti ja päivittäisit minulle nuinki pitkän haarukan kiertoon kuin 26-34.... Hulluksi tässä tulee... :headwall:
 

Yhteistyössä