Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Mä alan sekoilee ihan huolella.. Ukkeli tuli kotiin ja sanoi, että sen täytyy lähteä kotiin Roomaan 6 päiväksi. Ensin ihan normisti kävin kaupassa, vuokrasin pari videota, ja sitten aloin vollottaa kun hullu kun tuo halas ja sano että tulee ikävä!!!! Eikä siitä tullu loppua ollenkaan, itkeä tihristelin varmaan tunnin. :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Lupu...................29.........kp ?/?...............................n.1v
delfis...................29.........kp 2/26-34.......................yk 3
Piglet..................30..........kp 3/29........yk 12 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 3/24-30......................5/07
maaemo..............28.........kp 7/26.............................yk 2
Citrus..................29.........kp 8/?..............................yk 8
Gilmore...............29..........kp 12/30-35....................yk 13
Nasuli08...............27.........kp 14/28-30.....................yk 2
Tiara...................28..........kp 16/29...........................yk 2
Hannie.................28.........kp 16/28-30.....................yk 2
Maikkis123...........28..........kp 17/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 17/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 26/25-26....................yk 13
Sharona..............28.........kp 33/35.........................yk 1
JoJo79................29..........kp 35/37...................yk 4
salome.................27.........kp 35/31-35.....................yk 7

Taustalla:

piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28
Kevätesikko.........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde............29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus.......27
Iines80...............28
Postimestari........30

Plussanneet:

Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
 
delfis :hug:

liityn sinun seuraan listan alkuun heti kun menkat suvaitsevat alkaa. testasin tänään negan, eli ei toivoakaan muusta. ärsyttää vaan kun mahakivut loppuivat eilen kuin seinään, eikä nyt tunnu yhtään siltä että vuoto alkais. on niin paska mieli, en vaan jaksa. :'( harkitsen oikeasti vetäytymistä täältä, kun ei vaan pääkoppa tällä hetkellä tunnu kestävän... odotan nyt vielä tämän kierron katkeraan loppuun ja katson sitten, jos nämä fiilikset muuttuisivat. täällä on tosi helpottavaa kirjoitella, mutta tuntuu ettei minusta ole edes siihen, en jaksa iloita kaikkien plussista enkä osaa enää jännätä omaa tilannetta. tuntuu että vuodatan tänne kauheasti tappiomielialaa, kun täällä pitäisi olla tsemppi päällä. tuntuu että olen liukumassa johonkin kauhean ahdistavaan synkkyyteen, tämä odotus vaan jatkuu ja jatkuu ilman onnellista loppua. mitä jos en jaksa? tämän palstan hymiörepertuaarikaan ei ole luotu näille mielialoille.
 
vadelmaunelma, voi harmi. alkoiko sinulla nyt siis kuukautiset vai oliko vuoto jotain ohimenevää..? voimia sinulle tuohon tilanteeseen, ja toivotaan että jos terot eivät ollut ratkaisu niin jostain muusta löytyy apuja teille. tämä on kaiken taistelun arvoista. :hug:

maikkis, teen itse samaa. en ole ollut kovinkaan innokas testailemaan parin ekan yk:n jälkeen, mutta silloin kun testin teen niin en läheskään aina kerro miehelle. hän on sellaista maailman rauhallisinta sorttia, joka ei ole moksiskaan vaikka tämä yrittäminen kestää ja kestää. hän tukee ja lohduttaa minua, mutta ei ota itse tätä raskaasti. ainakaan vielä. nyt kun olen alkanut prosessoimaan tutkimuksiin lähtemistä, olen ollut kauhean ahdistunut ja tuntuu että tarvitsen vielä hirveästi aikaa asian käsittelyyn. välillä on epätodellinen olo, tapahtuuko kaikki tämä minulle/meille? onko tämä todellista? mies tokaisi jossain välissä että mennään tutkimuksiin sitten kun/jos vuosi on täynnä. tavallaan helpottavaa että hän on viilipyttynä, mutta onhan tämän jossain vaiheessa iskettävä häneenkin. vaikka olen huolissani omasta jaksamisestani tulevaisuudessa jos tämä vain kestää ja kestää, niin enemmän olen huolissani miehestäni. jos jossain on vikaa, niin toivon sydämeni pohjasta että se on minussa. en halua edes ajatella muuta vaihtoehtoa.

sharona, tsemppiä ikävöimiseen. sitä ihanampi on sitten olla kaksin, kun toinen on ollut hetken poissa. tee niitä asioita mitä nautit yksin tehdä, pian viikko siinä vierähtää. :heart:
 
:hug: Pikille, kurja kuulla että teilläkin kävi niin. On vähän surkea syksy, kesän jälkeen on 5 plussaa, joista 3 päättynyt keskenmenoon. Ollaankohan me jotenkin masentunutta porukkaa:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Masennus+lis%C3%A4%C3%A4+keskenmenon+riski%C3%A4/1135240489571

En kyllä itse tunne siihen ryhmään kuuluvani, stressaantuneisiin kyllä sitäkin enemmän...

:attn: Perjantai! :D
 
Kylläpä on kurjaa elo, ei voi muuta sanoa. Sääkin on ihan p:stä ja vaikka mitä. Vuoto ei ole vielä kunnolla alkanut, joten sitä odotellaan. Huonosti nukutun yön ja kamalan itkun jälkeen soitin aamulla klinikalle. Lääkäri kehotti aloittamaan clomit nyt alkavassa kierrossa ja sitten terolut annostus loppukierroksi taas, tosin tuplana...Mietin vaan, et mitenköhän huono olo tulee kun nytkin oli kuvotusta niin paljon...Voi Salome: Ymmärrän niin hyvin, miltä susta tuntuu! Oma olo on myös niin kuin sumussa kävelisi - mikään ei oikein innosta, en jaksa aidosti iloista lähipiirin ja puolituttujen vauvauutisista. Ne ahdistaa, herättää kateutta ja katkeruutta. Ja pelko lapsettomuudesta jäytää aina vaan vahvemmin. Tuntuu, että unelma vauvasta liukenee aina vaan kauemmas. Vuosi sitten vielä mietti innoissaan nimiä ja katseli vauvan vaatteita kaupassa jne. Oli niin toiveikas. Nyt on epätoivoinen olo. En halua ajatella, että me emme KOSKAAN saa lasta, mutta kun eihän kukaan voi sellaista luvata, että me lapsi saataisiin. Karmivinta on varmaan se, että menee aikaa, rahaa ja terveys näihin hoitoihin, mutta lapsi saattaa siltikin jäädä saamatta. Ihan oikeasti. Toisaalta toivoa antaa kuitenkin se, että kukaan lääkäri ei myöskään ole sanonut,että me emme koskaan voi saada lasta ihan luomunakin. Sori kun on näin synkkää, mutta tällaiseksi tämä on mennyt. Pitäisiköhän tähän ketjuun yrittää löytää jotain piristävää "sivuakeskustelua" tän vauvaprojektin lisäksi, jos se vaikka vähän helpottaisi..

Pikille vielä :hug:
Ja Sharome: toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi :)
 
Voi teitä! Tiedän, etten voi ymmärtää teidän tuntemuksia tässä vaiheessa, kun yritys on vasta aluillaan, mutta yritän täällä vähän piristää! :hug: :hug: :hug:

Mun ukkeli se soitteli äsken Roomasta, että oli kertonut äidilleen meidän menevän naimisiin ensi syksynä.. Olin tippua sohvalta, kun eihän tuo oo kosinutkaan vielä. Tai siis onhan se sanonu, että haluaa mennä naimisiin, mutta nyt se on jo melkein päivämääränkin päättäny. :eek: Sano sitten kuitenkin kosivansa kohta. :LOL:
Saas nähdä joudunko alttarille masu pystyssä! hehe..

Mitäpä teidän viikonloppuihinne kuuluu? Suunnitelmia?

Mun yksi ystävä on paraillaan lentokoneessa matkalla tänne. Lähti aamulla töihin, sain sen sitten aamupäivällä innostumaan halvoista lennoista, ja sehän marssi töistä suoraan kentälle! Totes vaan, että täytyy käydä varmaan ostamassa puhtaita vaatteita.. :D
 
Mulla on parhaan kaverin synttärit huomenna, ja sinne tulee muitakin kavereita. Ihana nähdä ihmisiä pitkästä aikaa, kun tässä syksyllä on ollut kaikkea tätä, niin ei oikein ole edes nähnyt ketään. Ja kiva ettei ole raskaana, kun voi sitten vähän viiniäkin illalla ottaa :D

Sharonalle hauskaa viikonloppua, kiva että sullekin tulee sinne vieraita!

Ja tsemppiä Vadelmaunelmalle. Kun tämä luomuyrittäminenkin on näin rankkaa, niin en edes osaa kuvitella mitä noi hoidot tuo vielä siihen päälle... Jaksamista ensi kiertoon, toivottavasti edes lääkitys on silloin kohdallaan :hug: :D

Muoks. niin ja Sharonalle onnittelut melkein-kosinnasta!
 
Lupu...................29.........kp ?/?...............................n.1v
delfis...................29.........kp 5/26-34.......................yk 3
Piglet..................30..........kp 6/29........yk 12 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 6/24-30......................5/07
maaemo..............28.........kp 10/26...........................yk 2
Citrus..................29.........kp 11/?.............................yk 8
Gilmore...............29..........kp 15/30-35....................yk 13
Nasuli08...............27.........kp 17/28-30.....................yk 2
Tiara...................28..........kp 19/29...........................yk 2
Hannie.................28.........kp 19/28-30.....................yk 2
Maikkis123...........28..........kp 20/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 20/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 29/25-26....................yk 13
Sharona..............28.........kp 36/35.........................yk 1
JoJo79................29..........kp 38/37...................yk 4
salome.................27.........kp 38/31-35.....................yk 7

Taustalla:

piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28
Kevätesikko.........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde............29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus.......27
Iines80...............28
Postimestari........30

Plussanneet:

Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
 
täällä v*tutuskäyrä menee kohta katosta läpi. kuten näkyy kierto venyy ja paukkuu. perjantain jälkeen tätioireita ei ole näkynyt. eilen tissit tulivat tosi kipeiksi, mitä ei tapahdu koskaan, ja tottakai toiveet alkoivat nousta taas... masussa on tuntunut jotain kipristelyjä, muttei lainkaan tätimäisiä. tänäaamuna tehty testi näytti negaa, huooooh olen niin turta. tai tuli siihen joku 'häivähdys', ilmeisesti se kuuluisa viivanpaikka. oli nääs niin huomaamaton ettei haamuksikaan voi kutsua, eikä siinä mitään väriä ollut havaittavissa. onko jollain samanlaista kokemusta babyplussan herkistä r-testeistä? voisi laittaa testitehtaat edesvastuuseen tuollaisista viivanpaikoista, vauvakuumeisella on tarpeeksi sydämentykytystä ilman niitäkin. :LOL: mutta siis toiveet kuopattu jälleen kerran, sinne syvimpään onkaloon. voisiko joku lähettää sen samperin eukon tänne ja heti! :p
 
öö päivitystä edelliseen... katsoin testiä uudestaan nyt (noin puoli tuntia testin tekemisen jälkeen) ja kyllä siinä jonkin sortin haalean haalea viiva on. voi luoja, nyt tarvitsen oikeasti kommentteja noista testeistä. tuleeko niihin aina jotain???
 
Salome :hug: Toivottavasti tuo nyt tarkoittaisi sitä itseään! Mulla tosiaan myös 36/35 nyt ja testi eilen niin puhdas nega kun vaan olla ja voi!
Perjantaina sain jo lähes sydärin, kun tein (varmaan viidennen) clearbluen, ja ensin se oli puhdas nega, laitoin sen jemmaan, ja hömppänä menin pari tuntia myöhemmin katsomaan, niin siinä oli haamu. Intona juoksin sitten apteekkiin ostamaan lisää testejä, mutta eipä tuon jälkeen ole näkynyt haamun haamua. :'(
Aikaisemmin ei ole koskaan mulle sattunut tuohon testiin roskishaamua, mutta kerta se oli ensimmäinenkin, ja olen kyllä lukenut noita juttuja ja yleistähän tuo tuntuu olevan sen clearbluen kohdalla. Se haamu siitä sitten "lähti liukenemaan". Siis kirjaimellisesti liukui ensin puolikuun muotoon, sitten katosi. :LOL:

Mulla oli perjantaina ja lauantaina todella tuntuvat tätioireet, mahaa nippaili ja juili oikein huolella, ja olin ihan varma, että täi tulee tunnin sisään, mutta...
Nyt ei oikein ole taas mitään. Outoa!

Tällä jännittämisen määrällä tosin en yhtään ihmettele, vaikka saisin tädin työnnettyä tooooosi kauas. :D

Tsemppiä kaikille jännääjille, ja Salome , tee uusi!!!
 
Vautsi vau, täällähän on jännäilyä oikein kunnolla! Salome, kyllä musta toi kuulostaa tosi hyvältä, voihan se olla, että sulla testit ei näy heti! Jee, tule kertomaan uutisia heti kun tiedät lisää. Ja Sharonalla samantyyppinen tilanne, pidän sullekin peukkuja.

ON: täällä ei oireita suuntaan tai toiseen. Aika usein tuhruttelu alkanut kp 19 paikkeilla, mutta sitä ei vielä ole ollut, mutta toisaalta ovis luullakseni oli vähän normaalia myöhemmin. Toisaalta epämääräiset oireet ja ohut limakalvo eivät nyt ihan hirmuisesti saa uskomaan plussaan, joten tätiä odotellaan ensi viikonloppuna. Toivottavasti tulee ajoissa, sillä ollaan ensi viikolla lähdössä lomalle, ja tädin kanssa matkustaminen ei nyt oikein houkuttelisi...
 
Heipsan! Salomella onki jännät paikat. Voi kun se nyt olisi plussa!!!!!

ON: Minä ovuloin, eilen, kyllä. Ja ihan luomusti! Oli pakko testata kun alko tuntumaan siltä, oli lähes yhtä tumma testiviiva ja sitte tuli kivut. Eli se huippu oli varmaan ollu lauantaina, tänään oli jo lämmöt noussu. JEE! Saattaahan viime kierron clomit antaa potkua myös tähän kiertoon, mutta silti, melkein luomu. Ja sehän hyödynnettiin. Ei tullukaan tästä kierrosta piinatonta.... HUOH! Mutta empä silti elättele kauheesti toivoa kun ei ole tähänkään mennessä onnistunu.
 
Hei naiset! :wave:

Tulin tänne kurkkaamaan. Salome, en tiedä juuri sun käyttämästä testistä mutta kyllä ihan haaleakin värillinen viiva tarkoittaa plussaa! Eli teehän huomenna aamulla uusi! ;)
Jee jos saan sut tuonne odotuspuolelle! :heart:
 
Terveiset muinaiselta lähes kolmekymppiseltä! Olin mukana vielä joskus alkuvuodesta, mutta sitten jättäydyin pois, taustalla olen kuitenkin seuraillut teitä...

Salome: minäkin pohdin äskettäin, että onkohan Babyplussan herkässä testissä viivanpaikkaa (tein testin muistaakseni dpo 10), mutta niin siinä sitten kävi, että "viivanpaikka" vahvistui viikonloppuna oikeaksi plussaksi =) . Raskaus on siis vasta ihan alussa ja jännittää, kuinka tässä käy, mutta iloitsen kuitenkin siitä, että tähän asti on päästy ja juuri tällä hetkellä olen ihan oikeasti raskaana :D .

Tsemppiä kaikille teille ja jaksamista syksyn pimeisiin päiviin.
 
ääää apua älkää onnitelko edes varovasti.... jos ei olisikaan vielä kpt täynnä, niin voisin uskoa siihen että viiva kertoo jostain ja tummuu parin päivän sisään. mutta kun nyt on kp 38! ja ovistestiin ei tullut viivaa missään vaiheessa. näytän testin kotona miehelle kunhan töistä pääsen, hän voi sitten sanoa näkeekö siinä edes himppusen verran mitään. itse en usko enää mihinkään. enkä uskalla testata ainakaan pariin päivään.

drömma, kiva että sinulla tuo himmeä viiva kertoi raskaudesta. onnea! kauan odotit ennen kuin testasit uudestaan?
 
Salome pidän peukkuja että lähtis tummeneen, kyllähän joillakin näkyy aika myöhään! :heart: Ja jos ovista et bongannu, niin sehän on vaan voinu olla jotenkin tosi myöhään, ja siksi ei näy vahvempana.

Tuosta oviskommentista tuli sellainen mieleen, että voisko ovis olla nyt tuloillaan jos ei tässä kierrossa vielä varmuudella ollu? Ootko lämpöjä seuraillu? Varmuuden vuoksi punkkaan mars ettei mee ohi! :p Joidenkin testien ohjeissa sanotaan että esim. ovis (ja muutamat muut seikat) voi antaa virheellisen tuloksen testiajan jälkeen ja siksi ei sais kattoa. Noita Babyblussia en oo muistaakseni koskaan käyttäny joten niistä en tiedä mitään, mutta lukeeko niiden ohjeissa jotain?

Onko tuo Babyplus muuten sen testin merkki vai sitä myyvä verkkokauppa? Voisin tilata vaihteeksi testejä sieltä, poltin päreeni noihin Kotitesti.fi-testeihin. Niiden merkki taitaa olla One Step. Huoooooonoja.

Drömmalle oikein oikein paljon onnea! :heart: :flower:
 
gilmore, niin tuli itsellekin mieleen tuo jossain vaiheessa et josko ovista enteilis. mulla ei kyllä oo koskaan ollut näin pitkää kiertoa (paitsi eka kierto pillereiden jälkeen, 42pv ), siksi se tuntuisin vähän hassulta... kaapissa on vielä yksi ovistesti, voisihan sitä kokeilla. makuuhuoneessa on tultu vietettyä tehokkaasti aikaa, joten ei huolta siitä ;) lämpöjä en oo mitannu missään vaiheessa, eli ei ne mulle varmaan paljoa kertois.

babyplus on verkkokauppa, oon tilannu sieltä ovis- ja herkkiä r-testejä ja ollut tähän asti tyytyväinen. one step on niidenkin merkki, joten eipä sun kannata niihin rahojasi tuhlata. :p onko sun r-testeihin tullut jotain viivoja...?

pilvilinna, jee ovis! tsemppiä piinakiertoon :)

kiitti et jaksatte jännätä mun kaa, tää on niin piinaavaa. mut oikeesti en uskalla uskoa mihinkään niin ihanaan kuin myöhäiseen plussaan. ikävää kiusata herkkää ja epätoivoista ihmistä joillain hailuilla 'viivoilla'.
 
salome, testasin parin päivän päästä uudelleen ja silloin viiva oli jo tummempi, mutta edelleen kuitenkin kovin haalea. Ja sitten seuraavana päivänä taas vähän tummempi... Pitää kyllä vielä tarkentaa, että en ollut aiemmin kokeillut noita Babyplussan testejä, joten en tiedä, miltä niissä näyttää nega. Toivotaan, että haamusi vahvistuu plussaksi! Jaksamista odotteluun, tiedän, että se on tosi piinallista!
Kiitos onnitteluista :) .
 

Yhteistyössä