Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

no niin aloitetaanpas viikko reippaalla monologilla, kuten tapana on ollut...

ada, mä peukutan jälkimmäisen vaihtoehdon puolesta! B) yritä olla stressaamatta, ajattele vaikka niin ettet voi siihen mitenkään vaikuttaa. niin joko on tai ei, toivon ja uskon että kaikki on hyvin.

sun rise, voi ei kuinka ikävä tilanne sinulla. varmasti turhauttavaa kun ei pääse uuteen yritykseen, vaan homma vaan kestää ja kestää. toivottavasti nyt kaikki on paranemaan päin, ja pian keikut taas listoilla. ja voipihan olla niin että loikkaat tonne onnellisten listalle vielä ennen joulua, ja sitten pysytkin siellä tiukasti loppuun asti. :heart:

sharona, mitään uutta sillä rintamalla?

citrus, tsemppiä follin kasvatteluun. :hug:

olen onnistunut olemaan vauvakuumeilematta melkein koko viikonlopun, voitteko kuvitella! aika virkistävää roikkua porukassa, joilla ei ole lapsia, eikä lähivuosina suunnitelmissakaan, ja jotka eivät tiedä meidän kuumeilusta mitään. oi kuinka nautin olostani, hetkittäin tuntui jopa kivalta että meille on miehen kanssa vielä kaksinoloaikaa annettu. nämä on näitä alkukierron defenssejä. :LOL: tulin myös ajatelleeksi, että minulla on elämässä moni asia mennyt paremmin kuin hyvin, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut, niin olen ollut viime vuosina kovin onnekas esimerkiksi ihmissuhteissa ja opiskelu- ja työasioissa. jos meitä tässä vauvahommassa nyt vähän koetellaan, niin kyllä se kestetään. yhdessä olemme vahvoja ja jollain keinolla perheenkin saamme perustettua, vaikka se veisi voimia, aikaa ja rahaa. tänään siis tälläiset fiilikset.
 
maikkis, kilpaileva monologisti :D äh, olisi ollut hienoa jos olisit heti plussannut, pitikö sen tädin sinne löytää... mutta hei kyllä tuo kakkonenkin on vielä niitä pieniä lukuja, uutta putkeen vaan. hyvää lomaa teille, nauttikaa toisistanne! :heart:
 
yleisenä huomiona todettakoon, että tänään lievästi ärsyttää esimerkiksi sellaiset kolmatta lasta yrittävät, jotka muutaman ykn jälkeen valittavat että ei tästä mitään tuu. ehkä pitäisi lopettaa muiden ketjujen lueskelu, kaikkien murheisiin pitäisi osata suhtautua vakavasti eikä valitella että mulla menee huonommin, koska aina löytyy joku jolla menee vieläkin huonommin. menen nyt itseeni, katson peiliin ja yritän kasvaa ihmisenä... :LOL:
 
Tervehdys naiset! :wave:

Olipas taas hauska lukea teidän juttujanne pitkästä aikaa! Missäs suuri plussa-aalto piilottelee? Liekö vasta tuloillaan... :D

Onpas tosiaan vierähtänyt aikaa kun oon viimeksi käynyt täällä. Jostain syystä tässä kierrossa en oo jaksanut hössöttää samoin kuin viimekierrossa. No toki on ollut menoa ja meininkiä, eli en oo kasvanut ihmisenä, oon vaan ollut liian kiireinen. :LOL: Kp17 olisi meneillään ja mahdollinen ovis oli hyvinkin niihin aikoihin kun olin työreissussa. No onneksi pakkasin siemenet mukaan :p ja toivottavasti pysyivätkin matkassa. Oireita ei ole kyllä mihinkään suuntaan joten suurta optimismia en saa kaivetuksi esiin.

SunRise :hug: voimia raastavaan junnaukseen ja siivet ajalle että kantaisi sut taas uuteen yritykseen!

Rutistuksia kaikille muillekin! :heart:
 
PlussaPlussaPlussa!! :heart: :heart: :heart:

Niin siinä vaan kävi että eilen tein clearbluella haamun ja tänä aamun apteekin omalla haalean, mutta selkeästi eroittuvan plussan..HUH, ei tätä oikein tajua vielä.
Eli plussa tuli tauluun kun lukemat oli 27/29, yk2 ja dpo 14.
Pidän niin peukkuja pystyssä kaikille, ja käyn seurailemassa miten projekti etenee
:D
Tuntuu vähän pahalta hehkuttaa lukuisten täti-ilmoitusten perään, mutta ei voi mitään...

:hug: kaikille, pysytään linjoilla!!!
 
Moikka kaikille!

Olen käynyt täällä useasti lukemassa kuulumisianne ja niin kovasti toivon jokaiselle plussaa :hug: Itsehän plussasin tästä pinosta kesällä ja tässä mennään päivä kerrallaan eteenpäin, nyt jo yli puolessa välissä ollaan ja vauvan kannalta kaikki on tähän mennessä ok. Halusin vain tulla sanomaan tänne, että kovasti toivomme tuolla lähes 30-odottajissa oikeaa plussa-aaltoa täältä :whistle: Tosin taitaa moni jo olla tuon 3-kympin rajapyykin jo ylittänytkin :snotty: Kovasti pidän siis teille peukkuja!!

Ja onnea Tiara plussasta!! :heart: :flower:

t. Niisku ja pikkuinen rv 25+4
 
Sharona :hug: Ei muuta kuin plussakiertoon! :D

Tiara Ihanaa ja onnea! :heart: :heart: :heart:

Niiskunenä-78 Ihanaa että kaikki siellä ok. Tuntuu että jokapuolelta tulvii vain niitä surullisia tarinoita. Onnellista odotusta! :flower:

Itekin haluaisin kovasti siirtyä odottajiin, vaan ei liene suuri yllätys tällä palstalla... :LOL:

Aurinkoista päivää ja plussapuuh, lähdetään Tiaran matkaan!
 
onnea tiara! voi kuinka mahtavaa saada tänne taas plussa, on ne niin harvinaista herkkua. :heart:

voitaisiin oikeastaan sopia, että tehdään tämä pino tyhjäksi jouluun mennessä... B) olisihan se teoriassa ihan mahdollista. eiköhän kaikki täältä kovasti haluaisi jo pois, ja mieluummin odottajiin kuin lapsettomiin. kyllä me täältä vielä tullaan!

sharona, ollaan sitten taas yhtäaikaa kierron lopussa jännäämässä. oiskohan tää meille molemmille SE kierto... ;)
 
Ihanaa Tiara :flower:

Voimia Sun Rise Toivottavasti kaikki jarjestyy pian ja paaset taas uuten yritykseen.

Sharona :hug: Eikun uuteen kiertoon. Joko ma vastasin sulle, etta missa ma asun...? Mun muisti on naita huonompia. :whistle: Ma asun Englannissa. Yleensa lennan Amsterdamin kautta Helsinkiin. Oliko kiva reissu Suomeen? Ma meen ens viikolla "yllatys kaynnille". Lennan tosi halvalla Dublinin kautta Tampereelle Ryan Airilla. Saas naha onko niilla varaa tankata kone, kun mun meno-paluu veroineen oli vain noin 40 euroa :eek:

Tein testin lauantaina, mutta negahan se oli. Tietysti. Ei vielakaan tatia. Menkkaoireita kylla loytyy, mutta ei taho alkaa. Taalla on kylla joku syy/talvi masennus. Mieli tuntuu olevan maassa koko ajan. Mistakohan se vois johtua...

Salome yhdyn sun mielipiteeseen, etta tan pinon voi tyhjentaa jouluun mennessa!
 
Onnea Tiara :flower:

:hug: Salome Myöhemmin sitten....

Niiskunenä-78 Voi kun niin mielellään sinne teidän puolelle pomppisin. Olis kiva ehtiä sinne ennen ku te kaikki "vanhat tutut" siirrytte synnyttäneiden puolelle. B) Ihana kuulla että kaikki on hyvin. Käykää ihmeessä moikkailemassa meitä täällä puolella :wave: Ite ku ei hirveä sinne paljo kurkkia ku alkaa taas pilvilinnojen rakentelu :ashamed:
 
Ilmoittaudun myös jakautuneeksi :wave:
Meidän poika syntyi 19.10. peppu edellä, tai tarkalleen ottaen sukukalleudet ekana :LOL:
No, ei varsinaisesti hauska juttu tuo perätilasynnytys. Aiheutti aikamoista stressiä loppuraskaudessa, kun piti miettiä vaihtoehtoisesti sektiota tai alatiesynnytystä. Mutta kaikki sujui lopulta hyvin, ja alakautta syntyi. Ja hyvin täällä voidaan.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja halauksia niitä tarvitseville :hug: Yhä edelleen muistan hyvin, miten tuskaista se yritys oli. Nyt on sitten ihan uudet tuskailun aiheet, kun yritetään opetella vauva-arkea!

t.Novelle ja pikkumies (17 vrk)
 
Onnea Tiaralle! Sehän tärppäs nopsasti. :hug: Samoin jakautuneille :heart:

Mä olen tässä tutkaillut taustalla mitä tapahtuu, koittanut vähän himmailla itseäni, kun huomaa että keskittyy niin kovasti siihen että plussaisi... tässä on kuitenkin vielä reilu viikko aikaa vainoharhailla näitä oloja. Esimerkiksi ihmetyttää, että miten mulla nyt halkeilee suupielet, vaikka oon syöny niitä multitabseja... viime aikoina on kumminkin riittänyt ihan ruuasta saatu B2, mutta nyt piti taas ottaa sitä vielä erikseen purkista.... Eikä meinaa millään riittää sekään. Tosi outoa. Mut oon yrittänyt itselleni hokea, että en nyt ala intoilemaan ennen kuin merkit on suhteellisen selviä, eli vaikka kiinnittymisvuotoa tai pahoinvointia tai sellaista. Koska nyt mulla on ollu aamulämpöäkin, mutta se taitaa johtua vaan sitkeästä flunssasta. Kaikki oireet kun haluaa kuvitella liittyvän hormonitoimintaan.

Kumminkin oon jo havainnu, että mulla on tietyt oireet aina kierron aikana eri vaiheissa, jotka valitettavan usein muistuttaa raskausoireita. Monta kertaa yks kaveri on sanonu, että nyt oot raskaana. Mut noi lämpöilyt ja lievät pahoinvoinnit kulkee mulla ihan normaalissa kierrossa, joten on vaan hoettava itselleen että ei innostuisi liikaa. Niinkun tiedätte, mikään ei oo kamalampaa kuin se pettymys sitten...

Mutta tsemppiä taas kaikille ja iloa!
 
Salome Näin varmaan käy! :D Hauskempihan se on yhdessä jännäillä!

Jojo79 Et kai ehtiny vielä! Onko siellä kiva asustella? Suomen reissu oli kiva, mutta lyhyt! Meinasi aika loppua pahasti kesken, kun olisi pitänyt joka paikkaan revetä.. Mutta sitten päätin kuitenkin viettää aikani siskon luona, kun siellä ne kaksi kääpiötä on ikävöineet niin kovasti. 5-vuotias istui sylissä melkein sen 48h, ja höpötti puolen vuoden tarinat :LOL:
Sain sitten myös kunnian nukkua niiden piiperoiden välissä "siskonpedissä", ja tulipa nukuttua todella vähän siinä välissä, kun potkivat kilpaa. Hehehee.

Mulla on tässä nyt täysin stressivapaat pari viikkoa, kunnes alkaa jännääminen. :saint:
Meillä olis kyllä sellanen pieni juttu, kun häät elokuussa.. No, sitten täytyy niitä vaan siirtää, jos onni käy. :heart:
 
Onnea Novelle78! Kaikkea hyvaa uudelle perheelle! =)

Sharona onnea viela kerran haapaivan paattamisesta. Aiotko pitaa isot haat? Musta ois niin ihanaa suunnitella haita. Mutta ei taa mun lurjimus ole edes kosinut KAHDEKSAN vuoden yhteiselon jalkeen!!! Niin monta vinkkia olen antanut... :whistle:

Niinhan se on Lupu, etta yleensa mielikuvitus saa vallan ja pienikin oireilu on raskauden merkki. Mutta toisaalta kun eihan me tiedeta milta meista tuntuu kun me ollaan oikeasti raskaana, niin mista sita tietaa... Olipas sekavaa.

Mulle voi sitten laittaa kp2 talle paivalle. Eilenhan se vuoto sitten alkoi. Ei mulla ollut koko kierron aikana edes tunnetta ois voinut olla raskaana.
 
Onnea Sharona meilläkin oli elokuussa, erinomaisen romantinen kuu! :heart:

Kp20/26 yk2 menossa ja melko varmasti uskon kuukautisten sieltä kurkistelevan ensi viikolla. Tylsää! Miksi raskautuminen on näin hankalaa (paraskin sanomaan kahden yk:n jälkeen)... :D Miksei se voisi olla sellainen on/off juttu. Nyt voin tulla raskaaksi, nyt en... Ei voi ymmärtää. Tai no, ei se kyllä olisi sitten niin hohdokasta ja jännittävää.

Toivottavasti saadan pian taas plussauutisia, ne on niin ihanan liikuttavia että saan aina vedet silmiin! :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta tyttöset!

Kiitos onnitteluista Jojo79 ja Maaemo :hug:
No siis jos minulta olisi kysytty, niin haluaisin todella pienet ja intiimit häät, missä vaan perhe ja lähimmät ystävät läsnä, mutta tuo sulho kun teki oman kutsulistansa... 76!
Minä tein omani: 12.
Hehehe.. Italialaisilla on vähän eri meininki.
Pidetään häät Roomassa, joten eipä sinne Suomesta kuitenkaan kovin moni lennä. Ukkelilla on kotikenttä-etu! :LOL:

Eilen tuo kysäs multa kun oltiin töistä tulossa: "koska sä oikeen tuut raskaaks?"
Hahaha.. Oon yrittäny selittää, että kuukaudessa on vain lyhyt hetki jolloin tuo on mahdollista, joten herra ottaa nyt vaan ihan rauhallisesti, kyllä se sieltä sitten tulee kun on tullakseen. :) Pöhkö. :heart: :heart: :heart:
Sanoin kyllä myöskin, että en välttämättä haluaisi olla ihan pallo siellä alttarilla :D

Nyt täytyy mennä pesemään väri päästä, jotta ehtii töihinkin vielä tänään!
Ihanaa, on perjantai!!!

Kivaa perjantaita kaikille, ja oikein ihanaa viikonloppua! :hug:
 
Onnea Sharona... meillä on häät myöskin elokuun lopussa, siis mikäli mä mahdun pukuun silloin. Puku on ostettu jo ajat sitten nimittäin.... long story :whistle: Eli täytyy melkein sanoa että TOIVOTTAVASTI häät siirtyy... tai tietysti jos plussaa tässä kierrossa, niin hyvässä lykyssä voisi sitten siirtää häitä vaan vähän eteenpäin ja pitää vaikka nimiäiset samalla :)

Mutta ihanaa viikonloppua kaikille, ja olkaa niille wannabe-isille tooooosi ihania ;)
 
pikainen kurkistus täältä... :wave: en ole jaksanut listaa päivittää enkä muutenkaan kirjoitella mitään. fiilikset ovat sellaiset, että tässä kierrossa plussaan aivan varmasti, tai jos ei tässä niin sitten sitä seuraavassa. joka tapauksessa olo on toiveikas ja varma, yk8 on niin pullean näköinen numero että eikö se voisi viitata pullistuvaan masuun...? joo olen päästäni pipi, mutta siinä ei mitään uutta. :LOL: hauskaa viikonloppua kaikille, jospa ensi viikolla innostuisin taas päivittelemään listaa. täällä tuntuu olevan hyvä fiilis päällä, jatkakaa samaan malliin!
 
Hei tytöt! Ihanaa, että joku on plussannut. Onnea Tiara :heart: :flower:
=) kaikille tippuneille. Uusi kierto uudet kujeet! =)
Meilläkin häistä keskusteltu, mutta varsinaista päivää ei vielä ole päätetty. Kyselyihin mies vastaa "noooh, katotaan nytten... tutustutaan ensin" :LOL: On kuulemma 10-vuoden koeaika ennen häitä.

Sitten kysymys, jonka kysyin toisessakin ketjussa: Kuinka monta päivää teillä yleensä on nuo limailut kestäny ennen varsinaista ovista? Oon täällä ihan hädissäni, että tämä kierto menee sivusuun kun eilen alkoi limailut ja mies on kavereiden kanssa mökkireissulla ja tulee kotiin vasta huomenillalla. :/ Eli täällä ekaa kertaa toivon että esim. tänään ei vielä ovista tuu! Pysy muna siellä vielä huomiseen.... pidä kii! :LOL: Taidan olla "vähän" sekaaaasi!
 
Voi huokauksien huokaus taas...Mun keho ei nyt lainkaan pidä tästä vauvaprojektista lainkaa :( Tekisi mieli soittaa lääkärille ja pyytää siltä vahvimmat e-pillerit mitä Farmafennicasta löytyy...Menossa siis eka clomikierto, eilen plussa digitaalisella ovistestillä ja "kotiläksyt" tehtynä. Tänään on varmaan varsinainen ovispäivä ainakin kivuista päätellen. Tosin ikävä kyllä vuotaa myös ihan kirkasta verta :'( . Olen yrittänyt epätoivoisesti googlettaa, että mistä voisi olla kyse. Epätoivo valtaa jo nyt! Ja pian pitäisi alottaa terolutitkin tupla-annoksella. Pelkään todellakin, että clomit ja kaikki menee ihan harakoille tuon veren vuoksi. En oikeasti tiedä, kuuluuko se asiaan, ainakaan lääkäri ei mitään sellaista sanonut, että oviksen aikana sitten tulisi läpi verta :( . Mä olen muutenkin ihan puhki, kärsin jo unettomuudesta. Opetustyöt ja tutkimus kaatuu kohta päälle ja tää hoitorumba ahdistaa...
 
Onnea Hannie! :flower: Nythan meilla plussahanat on auki tassa pinossa. Toivottavasti paastaan kaikki viela perasta.

Tosi isot halit :hug: Vadelmaunelmalle En osaa oikein sanoa mitaan, kun en tieda noista laakityksista. Eika varmaan mitkaan hyvan tahdon sanomat auta. Ala kumminkaan viela kirvesta kaivoon heita, ehka se eka clomikierto vaan laittoi kropan koville. Tiedan kylla milta tuntuu, kun kaikki tuntuu ahdistavan ja paata ei saa selvaksi. Ajan kanssa kaikki paranee (ei paljon auta nyt). Auttaisiko jos kirjoittaisit painavat asiat paperille, etta ne ei sitten pyorisi paassa. Toivottavasti saat tana yona nukuttua.

Tultiin just miehen siskontyton 9 vee synttarijuhlista. Voi herranjestas sita menoa. Mulla naama glitteria taynna. Siel juhlissa oli yks raskaana ja muina miehina siina poltteli tupakkaa. Kylla pisti pahaksi. Taa samainen siskontytto oli meilla yota pe-la ja vietiin sit la synttari ostoksille. Joka kauppaan piti menna missa vahankin kimalteli. Mun mies on aina halunnut tyton, mutta tais mieli vaihtua lauantaisen shoppailun jalkeen :LOL:
 

Yhteistyössä