Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Onnea Hannie ja Tiara nopeista plussista! Ottakaa nyt nää vakinaamatkin heti mukaan! :heart: :flower:

Vadelmaunelma, iiiiiiiso :hug: sulle! Toivotaan että vuotelu loppuu ja syy sille selviäisi pian. Koita jaksaa tuota hoitorumbaa, ihan varmasti se jaksaminen vielä palkitaan!

Adalle, Citrukselle ja Gilmorelle myös :hug: . Kaipaan teitä!!

Kvartti (ja Taotao 26+6)

Lupu...................29.........kp ?/?...............................n.1v
JoJo79................29..........kp 6/37.....................yk 5
maikkis123...........28.........kp 8/24...........yk 2 (km 09/08)
Sharona..............28.........kp 10/35-40......................yk 2
Vadelmaunelma...29...........kp 17/25-26...................yk 14
delfis...................29.........kp 19/26-34.......................yk 3
Piglet..................30..........kp 20/29.......yk 12 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 20/24-30......................5/07
Maaemo..............28.........kp 24/26...........................yk 2
Citrus..................29.........kp 25/?.............................yk 8
Gilmore...............29..........kp 29/30-35....................yk 13
Nasuli08...............27.........kp 31/28-30.....................yk 2
Pilvilinna..............29..........kp 34/?.......................09/2007

Taustalla:

salome................27
piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28
Kevätesikko.........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde............29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus.......27
Iines80...............28
Postimestari........30

Plussanneet:

Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008

onnea hannie! :flower:

vadelmaunelma, :hug: inhottavaa, että sinun täytyy taistella tuollaisten vuotojen kanssa. ja unettomuuskin kuulostaa pahalta, se saa ongelmat paisumaan kahta kauheammiksi. onko sinulla miehesi lisäksi ihmisiä, joille voit puhua tästä? pura myös tänne huonoja fiiliksiä, ymmärtäjiä ainakin löytyy. tsemppiä sinulle! yritä mennä päivä kerrallaan ja hetki kerrallaan, ja muista että kaiken tämän odottelun takana on jotain niin palkitsevaa kuin lapsi.

minä olen päättänyt siirtyä taustailemaan, poistin itseni listalta. huomaan että on paljon helpompaa, kun ei ole niin perillä kierrostaan ja käy harvemmin täällä palstailemassa. pääsyy tähän taukoon on kuitenkin painonpudotus, johon olen nyt ryhtynyt ja joka ei kauhean hyvin sovi yhteen tämän vauvahaaveilun kanssa. tavoitteena on jo pidempään ollut päästä eroon niistä 8-10 kilosta, jotka ovat muutaman vuoden kuluessa salakavalasti tarranneet kiinni tähän ennen kovin sutjakkaan vartaloon. olen keräillyt motivaatiota ja nyt se on huipussaan, en vain kertakaikkiaan voi lykätä tätä enää. emme me ehkäisyä ala käyttämään, jos tässä välissä nyt tärppääkin, niin sittenpä tärppää. luulenpa vaan että tällä painolla on tekemistä pitkän ja epäsäännöllisen kierron kanssa, joten tärppiä ei ole näköpiirissä. keskitän ajatukseni nyt tähän uuteen terveelliseen elämään, ja toivon että sen myötä olen valmiimpi joko raskauteen tai tutkimuksiin ja sitten hoitoihin. en ole asettanut itselleni mitään tavoiteaikaa, painoa kai kannattaisi pudottaa mieluummin tasaisen hitaasti kuin kauhealla rytinällä. vuodenvaihteen jälkeen toivoisin kuitenkin jo jotain muutosta olevan näkyvissä ja siitä sitten kesää kohti koko ajan keventäen. anteeksi tämä sivuraiteille meno, tämä ei ole varmaan kauhean kiinnostavaa jos itse ei paini samanlaisten ongelmien kanssa.

toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja tsemppiä haaveilun kanssa! tulen varmaan joskus kurkkimaan mitä täällä tapahtuu, ja jätin itseni vielä taustailijoihin että voin sitten palata listoille kun sen aika on. ja toivottavasti täältä ei löydy silloin enää yhtään tuttua... :heart:

Vadelmaunelma :hug: Voimia sinne kovasti.

Toivoa ei saa koskaan menettää. Minä PLUSSASIN :heart: :heart: :heart: :heart: Olo on todella epäuskoinen. Yritä tässä nyt sitten töitä tehdä.....

Salome Painoa kannattaa pudottaa, se voi auttaa. Luulen että myös minulla auttoi osaltaan. Tsemppiä :flower:

Hienoa Pilvilinna! Todella upeaa! Onnea matkaan. Taa plussa antaa meille muillekin toivoa! Kylla karsivallisyys palkitaan. Oon niin iloinen sun puolesta.

Pikaisesti toista vain onnittelen :flower: Lisaa plussia. Jee!

Ja Salomelle onnea painonpudotukseen. Taallakin yksi painonpudottaja, tai siis yrittaja.

Ada
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Pilvilinna ihan hurjasti onnentoivotuksia ja halauksia!! Aivan mahtavaa! Siis todella hienoa!!! Mulle tulee sun plussasta niiiiiiin paljon toiveikkaampi olo itsellekin.

Olen ollut nettipimennossa ja ehdin nytkin lukea vain nuo ihan viimeisimmät viestit, mutta palaan illemmalla katselemaan tarkemmin mitä tänne kuuluu.

:heart: Hyviä vointeja Kvartille, et saa synnyttää ennen kuin ehdin sillle toiselle puolen. :D

Kiitos onnitteluista :heart: Tulee ihan tippa linssiin. Tää on ollu "mun pino" jo yli vuoden, ihan paras pino! Kyllä todellakin te kaikki vielä plussaatte! Toivoa on aina :heart: Nyt musta yhtäkkiä tuntuu että tulipas tää kuitenki helpolla :eek: Ku piikit ja ruiskut odotteli jo kaapissa piikittäjäänsä ja siihen oltiin jo varauduttu. Olen jo pitkään lueskellu noita lapsettomuuspuolen juttuja ja rankkoja asioita jotkut joutuu käymään läpi. Kaikki kunnia heille.

Myös muille pitkään piinailijoille voin sanoa, että kyllä tällä odottamisella ja kärvistelyllä on ollut varmaan tarkoituksensa. Musta ainakin tuntuu että tässä on vuoden aikana kasvettu monta vuotta henkisesti ja koeteltu avioliittoa. Mitään suurta kriisiä ei ole ollut, mutta vaikeeta on ollu välillä yrittää tasapainoilla rakastelun ja lapsenteon välillä tässä tunteiden myllerryksessä. Ollaan miehen kanssa tutustuttu toistemme syvimpiin tuntoihin. Seksielämäkin on läpikäynyt semmosen kriisin että nyt voi olla varma että kaikesta siihen liittyvästä kyllä selvitään myös tulevaisuudessa. Ollaan opittu todellakin puhaltamaan yhteen hiileen tässä elämässä.

Ada Nyt on sitten sun vuoro. Toivon niin kovasti että pääset mun seuraks tonne toiselle puolelle. Muut on jo siel niin pitkällä.

Mä lähen täältä nyt hehkuttelemasta. :wave: tuun sit kertomaan miten alkuraskauden ultra meni.

Voimia kaikille piinailijoille!!!!

Iso Onnentoivotus Pilvilinnalle :flower:

Kyllähän tuo toivoa nostattaa ihan heti, kun just katselin noita muita plussanneita, että aika nopsaan ovat onnistuneet... ehdin jo melkein ajatella että noinkohan on, ettei enää tarvitse edes kuvitella "luonnollista" onnistumista. Nyt uskon taas.

Mulla on ihan sama juttu että painoa pitäis pudottaa, mieluiten se 10 kiloa ainakin. Joskus oon pystynyt siihen aika helpostikin, mutta nyt huomaa vaan olevansa ihan pohjattoman laiska asian suhteen. Mikälie sitten syökään motivaatiota, vaikka sekä ulkoisesti että sisäisesti pitäisi olla syitä vaikka kuinka paljon. Kun kerran se raskaaksi tuloakin voisi helpottaa.

Itselle täytyy koko ajan muistuttaa, että "tämä oire on ihan normaali kierrossakin", kun mulla on mielenkiintoisia "lämpötilanvaihteluja", alavatsakipuja jne. Miehelle sanoin jo nyt, että en ole vieläkään raskaana, vaikka kierron pitäisi päättyä vasta maanantaina. Se ihmetteli, että miksi minä nyt jo noin sanon. Jotenkin se muka helpottaa pettymystä, kun on jo viikon pari etukäteen yrittänyt kovasti luopua toivosta. Eikä se silti oikeasti helpota.

Voi, täällähän on salaplussailtu! Ihana ja onnea Pilvilinna ja Hannie!

Ja Salomelle tsemppiä proggikseensa! Mullekin tekisi hyvää hävittää 5-10kg mutta on en tähän väliin yritäkään kun pimeys tekee niin passiiviseksi ja joka tapauksessa koirien ja hevosten seurassa tulee likuttua päivittäin. Enempään ei olisi nyt aikaakaan ja mitä karkkien syömseen tulee niin mitä enemmän yritän niiden syömistä vähentää sitä enemmän syön niitä... :ashamed:

No onneksi ei olla yksin näiden asioiden kanssa, täällä on kiva käydä purkamassa.

Lupu Täällä kanssa vakutellaan itselle ja miehelle että kuukautiset alkaa kohta... Torstaina odottelen alkavaksi ja salaa mielessäni tunnustelen mahdollisia oireita... No pettymys on suolainen ihan varmasti vaikka kuinka vakuuttelisin. Voi plaah kun on tylsää odottelu. Olisi niin ihanaa saada se plussa! :LOL:

Mitenkähän sitä muuttuukin niin kärsimättömäksi, toinen yk menossa ja nämä kaksi kuukautta ovat varmasti olleet elämäni pisimmät!

En uskalla edes ajatella miltä teistä tuntuu jotka olette kuumeilleet jo vuosia! :eek:

Plussatuulia, lähdetään kaikki isolla aallolla odottamaan! :heart:

Hei Naiset! Liittyisin joukkoonne, jos huolitte. Ajattelin vihdoinkin kirjoitella tänne, kun olen jo syyskuusta asti tasaisen epäsäännöllisesti lukenut teidän keskustelujanne. Aloitimme avomieheni kanssa vauvantekopuuhat tässä kuussa. Ehkäisynpoisjättämisen ja nykyisen kierron välissä oli yksi luomukierto, jolloin ei vielä puuhasteltu. Eli nyt on kp 16/28? ja yk 1. Itse olen 27 v ja avomies 30 v ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa.

Pilvilinna: WAU Onnea kovasti, piti taas tulla pitkästä aikaa kurkkimaan ja katsomaan. Ja näin hienoaj uutisia täällä.

Tänne, alkanut tulla olo et ei meille koskaan tuu, kun ei saa ees yrittää. taistelu tahto on nolla.

Mutta teille muille plussa tuulia ja onnea matkaan!

Pilvilinna, aivan mahtavaa!!!!! Onnea tuhannesti! :heart: :heart: :heart:
Ja ketkäs kaikki muut täällä on nyt viime näkemästä plussanneet:
onnea Tiara ja Hannie!
Ottakaa meidät muut plussa-aaltoon mukaan!! =)

Vadelmaunelmalle iso :hug: Ikävää kun on vuotoa ym. tympeitä oireita. *hengessä mukana* Positiivista, että sait ovisplussan!
Mulla eka clomikierto ei aiheuttanut oireita, mutta tässä toisessa, tupla-annoksellisessa clomikierrossa mulla on ollut kuumia aaltoja... Ja ns. lisälyöntejä myös, tosin en tiedä onko niillä mitään tekemistä lääkityksen kanssa, mutta kun ei niitä ole mulla ollut kuin kerran aiemmin elämässä.
Clomit ei taida mulla tehota, seurantaultrassahan kävin kp 14 ja ei silloin näyttänyt vakuuttavalta. Nyt olen tikuttanut ovista ja eipä näytä mitään tapahtuvan, vaikka kp on jo 26. Megapitkä kierto taitaa olla tiedossa.

Pilvilinna Onnittelut plussasta :heart:
Onnittelut myös Hannie ja Tiara

Tässä kuussa ei tarvinnut odotella. Menkat alkoi viikonloppuna. Oli kyl aika masentavat fiilikset sen jälkeen. Nyt kun oli toisaalta tuntemuksia. Nyt mieli jo vähän parempi. Mies on osannut ihanasti lohduttaa. Toivoa tulee itsellekin lisää, kun huomaa, että toiset ovat odottaneet plussaa jo todella pitkään. Ehkä sitä itsellekin vielä plussa jossain vaiheessa tulee, pakko ainakin uskoa siihen.

Onnea kaikille plussanneille minultakin! :flower:

On ollu kyllä aika mielenkiintoista tutkailla omaa kroppaa ehkäisyrenkaan poisjätön jälkeen. Ensimmäisessä kierrossa mulla oli KAIKKI maailman tunteet. Hymyilytti ihan koko ajan ja seksiä ois voinu harrastaa vaikka joka päivä :D Toisaalta taas herkistyin tosi nopeesti ja itkeskelinkin ihme asioille. Eka kierron aikana vatsassa oli kovaa kipua viikko ennen menkkoja, tässä kierrossa kp:nä 14 ja 15. Toivon kovasti, että se oli merkki ovulaatiosta. Mä oon aina ollu herkkä tuntemaan asioita kropallani ja varsinkin mahallani. Ollaan mieheni kans naurettukin, että mä varmaan sit joskus oksennan koko raskausajan herkän vatsani takia. :) Nyt se tuntuu ihan hauskalle ajatukselle, mutta ei varmaan todellisuudessa paljon huvittais. Sellaista minä-höpötystä.

Kiitos taas kaikille onnitteluista :heart: Tervetuloa Mandy :flower: Siitä se kyttääminen lähtee :LOL:

Unico :hug: Paljon voimia odotteluun. On varmasti rankkaa...

Talvicci Ni mistäs kerhosta puhelit? En ole noihin kerhojuttuihin yhtään tutustunu. Voit pistää mulle yv:tä =) Mä en koskaan saa postia..... :'( :D

Moi "pitkästä" aikaa! :heart: Kovasti onnea kaikille plussanneille ja :hug: lopuille!

En mie sinne joulukuulle malttanutkaan ootella :whistle: , vaikka km:n jälkeen olis pitäny ne yhdet menkat odottaa. Miehen kanssa oltiin yhtä mieltä siitä, ettei ole mitään järkeä käyttää ehkäisyä, kun kumminkin raskautta toivotaan. Tuo km oli minulla aika "helppo" kun alkoi itsestään ja kaikki tyhjeni alle viikossa pois ilman lääkitystä/ kaavintaa. Silti oli yllätys, kun kaksi viikkoa km:n jälkeen oli ovis :eek: . Nyt sitten toivotaan parasta ja pelätään pahinta... Lämmöt on tietysti koholla näin oviksen jälkeen, mutta alavatsassa on vain hyvin kevyitä tuntemuksia. Parina iltana on ollu vähän huono olo, mutta JOS mitään olisi tapahtumassa, niin mahdollinen kiinnittyminen olis vasta äsken ollu. Eli nämä oireet voi johtua mistä vaan. Voi video, kun tää asia pyörii mielessä lähes koko ajan :ashamed: Oon muuten ihan järki-ihminen ja tässä asiassa ihan hupsu :xmas:

Sori, kun tuli aika omanapaista juttua, ajattelin vain välillä kirjoittaa tännekin kun oon nyt lähinnä tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa pyörinyt. Jaksuja kaikille kaamosaikaan, ootte ihania! :heart:

Jaahas, minä tein aamulla negatestin. Lämmöt on vielä koholla 37.4 mutta kohdunnapukka oli ehkä aavistuksen pehmennyt. Lyhyt kierto se varmaan vaan vähän korjaantuu, viimeksikin lämmöt laski vasta saman päivän aamuna kun menkat alkoi. Harmittaahan se, valehtelisin jos muuta väittäisin! :| Vaan nyt odotetaan taas uutta kiertoa ja yritystä. =)

Tervetuloa Mandy!

Maaemo kuinka kävi? Vai vieläkö piina jatkuu? Mulla on hyvin "tätimäinen" olo, tuntuu että alkavat varmaan etuajassa. Mulla on kierto yleensä 28, mut joskus sit 26... taitaa olla sen lyhyemmän aika. Nää on ne pisimmät päivät taas. Rasittavaa...

Yhteistyössä