onnea hannie! :flower:
vadelmaunelma, :hug: inhottavaa, että sinun täytyy taistella tuollaisten vuotojen kanssa. ja unettomuuskin kuulostaa pahalta, se saa ongelmat paisumaan kahta kauheammiksi. onko sinulla miehesi lisäksi ihmisiä, joille voit puhua tästä? pura myös tänne huonoja fiiliksiä, ymmärtäjiä ainakin löytyy. tsemppiä sinulle! yritä mennä päivä kerrallaan ja hetki kerrallaan, ja muista että kaiken tämän odottelun takana on jotain niin palkitsevaa kuin lapsi.
minä olen päättänyt siirtyä taustailemaan, poistin itseni listalta. huomaan että on paljon helpompaa, kun ei ole niin perillä kierrostaan ja käy harvemmin täällä palstailemassa. pääsyy tähän taukoon on kuitenkin painonpudotus, johon olen nyt ryhtynyt ja joka ei kauhean hyvin sovi yhteen tämän vauvahaaveilun kanssa. tavoitteena on jo pidempään ollut päästä eroon niistä 8-10 kilosta, jotka ovat muutaman vuoden kuluessa salakavalasti tarranneet kiinni tähän ennen kovin sutjakkaan vartaloon. olen keräillyt motivaatiota ja nyt se on huipussaan, en vain kertakaikkiaan voi lykätä tätä enää. emme me ehkäisyä ala käyttämään, jos tässä välissä nyt tärppääkin, niin sittenpä tärppää. luulenpa vaan että tällä painolla on tekemistä pitkän ja epäsäännöllisen kierron kanssa, joten tärppiä ei ole näköpiirissä. keskitän ajatukseni nyt tähän uuteen terveelliseen elämään, ja toivon että sen myötä olen valmiimpi joko raskauteen tai tutkimuksiin ja sitten hoitoihin. en ole asettanut itselleni mitään tavoiteaikaa, painoa kai kannattaisi pudottaa mieluummin tasaisen hitaasti kuin kauhealla rytinällä. vuodenvaihteen jälkeen toivoisin kuitenkin jo jotain muutosta olevan näkyvissä ja siitä sitten kesää kohti koko ajan keventäen. anteeksi tämä sivuraiteille meno, tämä ei ole varmaan kauhean kiinnostavaa jos itse ei paini samanlaisten ongelmien kanssa.
toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja tsemppiä haaveilun kanssa! tulen varmaan joskus kurkkimaan mitä täällä tapahtuu, ja jätin itseni vielä taustailijoihin että voin sitten palata listoille kun sen aika on. ja toivottavasti täältä ei löydy silloin enää yhtään tuttua... :heart: