Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Jes!! Onnea Niiskunenä!! :heart: :flower: Kyllä se varmasti siitä nyt vahvistuu, sen verran kauan on jo meinannut tulla se viiva siihen, että eiköhän tää nyt ole sitä itseään!

Ihan kohta hyppään moottoripyörän takapritsille ja päristellään maalle! Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti ja plussia testailijoille!
 
Onnea Niiskunenä! :flower: =)

Kävin pyytämässä itselleni mua koskevat merkinnät viime gyne käynniltä. Netin avulla niitä merkintöjä tulkitsin, ja aika hyvin selvää sainkin, mutta onko teillä tietoa, miten paksu kohdun limakalvon tulis olla ja miten se vaihtelee kierron aikana? Mullahan siis lievää rakkulaisuutta. Gyne käski syksyllä palata asiaan, jos en ole sitä ennen raskautunut, papereissa lukee että syksyllä voi kokeilla clomifenia, mutta tätä ei lääkäri siis minulle suoraan kertonut.
 
Onnea Niisku

Täällähän on muitakin joilla alkaa olla jännät paikat, ainakin Ada ja Kvartti. Ja missäs piilee Lilla My, raporttia odotellessa?

Täällä odotellaan tätiä tiistaille, jos uskomattoman tieteelliset laskelmat pitää paikkansa. Daisarit vähän juilii, muuten ei ihmeempää. Uskomattomassa zeniläisessä mielenrauhassa (=lue pessimismissä, ei mitään syytä) en ole edes harkinnut testaavani vielä viikonloppuna. Mitäpä sitä suotta.

Mutta meidän ketjuunhan puskee melkein plussa-aallon poikasta. Kaikki daamit mukaan!
 
Kiitokset teille kaikille haamuonnitteluista :D Toivotaan, että tähän pinoon saadaan hirmuisesti plussia lähiaikoina!! Musta olis tosi suotavaa, että tän ikäisenä ei tarvitsisi niin hirveän kauan odotella, mutta kun asia on ylemmissä käsissä niin minkäs teet...

Oireista sen verran, että tämä ällötys jatkuu, sanoin väsymys. Rinnat on varmaan turvonneet, kun ei oikein istu rintsikat hyvin. Onneks mulla on tuolla sellaisia rintsikoita, joita käytin ku olin 15 kg painavampi :LOL: :LOL: Tän aamun haamu oli selkeä, ei tarvi tihrustella vaan näkyy ihan metrin päähän. Onhan se toki paaaaaljon haaleampi kuin kontrolliviiva, mut ehkäpä se sitten vahvistuu =)

Nyt puhaltelen meille kaikille kovaa plussapuhuria +++++++++++ :whistle:
 
Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 7/?........................11/07
Sitrus79..............28............................................kesästä 2006
Kevätesikko........29.....................................................2/07
Unico..................28.............................................tauolla (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008

Toivo79...............28...........kp 45/27-34............aloitus syksy 2008

Kaa.....................29............kp 3/36..........................yk 6
Hammy................28...........kp 6/27-29....................yk 7
Drömma..............30...........kp 8/28................syyskuusta 2007
Maikkis123..........28..........kp 11/24-29..................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 15/25-26..................yk 8
Piglet..................30...........kp 19/28.........................yk 7
Citrus..................28...........kp 22/28-33...................yk 4
JoJo79................28...........kp 34/37..............yk 1
Piip......................29..........kp 28/29-31............syksystä 2006
Ada.....................29...........kp 30/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29...........kp 31/31-35....................yk 8
Pilvilinna..............29..........kp 31/?..................... ......yk 7
Kvart Över..........29...........kp 33/30..........................yk 2 /11
Lilla My................28..........kp 35/29-31....................yk 13
Kultukimallus.......27..........kp 53/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
Niiskunenä-78 (yk 2)
 
Hmm... mikähän siinä on että aina kun minä päivitän listan niin nuo rivit näyttää vähän hoipertelevilta, vaikka kuinka koitan poistella ja lisäillä pisteitä :LOL: Oiskohan muuten ideaa laittaa plussanneille plussauskuukausi, niin voisi laskeskella ketkä on jo nyyttinsä saaneet syliin asti? Siirsin Niiskun jo tuonne "alakertaan" kun viiva on jo selkeä, onnea vielä siitä! :flower:

Täällä on ollut ihan törkeän kylmä päivä vaikka kuinka luvattiin helteistä viikonloppua. No, ehkä unohdan sen rannalle menemisen kun ei takapihallakaan tarkene olla. :snotty:
 
Onnea Niiskunenä :flower: Onkohan kovin moni muukin ehtinyt paukahtaa paksuksi, mutta ei näin hyvällä säällä ole joutanut kertomaan uutisia tänne? On nimittäin listalla monella jo kp:t pitkällä.

Mulla kp 24 enkä ole ovista bongannut. Enpä ole kyllä viitsinyt tikuttaakaan päivittäin. Se on aika tylsää puuhaa, kun ei tiedä meneekö vaikka 20 tikkua ennen kuin ovis tulee vai tuleeko ollenkaan. Nyt vaan jännään, minkä pituinen tästä kierrosta tulee. Kun menkat alkaa, mun pitäis varata aika aukiolotutkimukseen. Klinikka on kiinni 3 viikkoa heinäkuussa, joten jos kierto kovin venyy, jää se tutkimus vasta seuraavaan kiertoon :|
 
Se on ihan siinä ja siinä ehtiikö sen tutkimuksen tehdä ennen klinikan taukoa. Kierto oli viimeks 34, mutta sitä ennen monta meni 43 päivään asti. Ei se mua niin paljon haittaa vaikka se tutkimus menisikin loppukesään, mutta muuten olis tietysti kiva, jos kierto olis nyt ainakin alle 40 päivää. Sitten sen tutkimuksen jälkeen saan clomit avuksi. Tosin miehen näytekään ei ollut sitten ihan priimaa (tulokset tuli jokin aika sitten postissa), mutta kai riittävän hyvää, että pitäis onnistua ihan kotikonstein kuitenkin ;)
 
Se tietysti hankaloittaa, jos molemmissa on pientä vikaa. Toivon kovasti, että ovis olisi nyt ollut ja mennyt tässä kierrossa, koska mieskin lähti toiselle paikkakunnalle. En nyt varmaan viitsi tikutella, kun sitten tulee vain kiukkuiseksi, jos se ovis nyt suvaitsee tulla :$ Olin kyllä viimeks jo tosi onnellinen tuosta noinkin lyhyestä (!) 34 päivän kierrosta. Niin se lääkäri vaan sanoi, että pillerit voi vaikuttaa vaikka vuoden verran lopetuksesta.
 
Ootko lämpöjä mittaillu yhtään? Niillä tikuillahan se ovis on jo saattanu livahtaa ohi, jos on ollu pikanen hormonipiikki. Sitten kerkiäisit hoitoihin vielä hyvin. Ja vielähän tässä olisi pari päivää siihen neljänkympin kiertoonkin matkaa!

Sehän on toisaalta hyvä uutinen että on vain pikkuvikaa eikä mitään isompaa. Ja jos tosiaan ne pillerit vielä sitä kiertoa heitätyttää, niin tilannehan voi pikkuhiljaa vielä parantua kierron pituudenkin suhteen!

Mullekin toi 34 alkaa olla jo lyhyehkö kierto, tosin tällä kertaa arvailisin 32 päiväistä. Saattaa olla kyllä pitempikin.

 
En ole koskaan mittaillut lämpöjä, se ei ole mua varten. Hyvässä lykyssä olisi ovis tosiaan livahtanut jo. Olen tikuttanut parina päivänä ja haaleaa viivaa vain näytti. Miksköhän joillain se hormonipiikki näkyy vain esim. päivän testeissä ja joillainhan se taas näkyy monen päivän ajan? Se lääkäri just sanoi siitä, että moni aloittaa testaamisen liian myöhään ja sitten ovulaatio onkin jo ollut, kun testi voi näyttää vielä ovulaation jälkeen parin päivän ajan positiivista. Kyllähän se lääkäri oli hyvin toiveikas tän mun kierron suhteen jne., mutta aika yllättynyt olisin, jos tilanne korjaantuisi ja alkaisi vielä menkat tulemaan normaalisti.

Meillä on miehen simppojen päässä jotain vikaa. Mietittiin vaan, että jos niistä lapsi tulee, niin mikä on vaikutus siihen :D ;)

Ootko Gilmore bongannut oviksen? Lämpöjä mittaamalla?
 
Se on pikkusen testikohtastakin, esimerkiksi mulla Clinicin ja Aconin testeillä sain monena päivänä vahvoja viivoja, mutta OneStepeillä yhtenä päivänä plussan ja muina en oikeestaan yhtään mitään. Ihmettelin vaan kun ei oo ovis edes tuloillaan kun ei mitään näy, ja seuraavana päivänä oli jo kirkas plussa. Seuraavana päivänä ei taas näkyny mitään.

Noista simposta en kyllä osaa sanoa. Meillä ei ole mies vielä käynyt testeissä, mahdollisesti tässä kesän aikana menee. Ja varmaan voi arvata kuinka innolla odottaa... :$

Niin ja lämmöistä, oon mittaillu ja niillä oviksen mielestäni bongannutkin. Nousee lämmöt suunnilleen sellaiset 0,4-0,5 astetta aina loppukierroksi. Nyt sitten odotellaan laskeeko ne taas....
 
Ei kai se vaikuta mahdollisesti tulevaan lapseen, että on ollut simpan päässä vikaa, mutta pitää kysellä sit tarkemmin lääkäriltä :D Luulisin, että oisko niiden hieman viallisten vähän vaikeampi päästä määränpäähänsä sitten. Olivat kuitenkin hyvin eteenpäin liikkuvia ja määrä oli hyvä. Eihän se mikään miellyttävä kokemus ole varmaan antaa simppanäytettä, mutta eipä siinä muutakaan voi. Oli siellä kuulemma yksi video ja lehtiä virikkeeksi :whistle:

Mulla taas niihin ovistesteihin tulee yleensä aina haalea viiva. Niissähän tosiaan herkkyydet vaihtelee, joten se selittää paljon.
 
Onhan se toisaalta niinkin, ettei siihen puuhaan lopulta tarvita kuin yksi "täyspäinen", ja kun määrä on kerran hyvä ja porukkaa miljuunittain liikkeellä, niin varmasti sieltä vielä se perille pääseväkin kaveri jossain vaiheessa löytyy.

Joskus tulin pohtineeksi, että mitäs jos naisten osaltakin proseduuriin kuuluisi joku vastaava tutkimus, lyötäisiin pari Reginaa kouraan ja hienotunteisesti opastettaisiin hämärään huoneeseen ja ei muuta kuin hommiin vaan. :LOL: Noh, eiköhän tuo siipake siitä jotenkin selviä, iso mies.
 
Huh, siihen pitäis olla vähän muutakin tarpeistoa kuin muutama Regina, mutta onneks ei tarvitse mennä sentään tuollaiseen tutkimukseen ;) Kyllä näistä jutuista saa ihan hyviä naurujakin, kun mielikuvitus laukkaa :LOL: Toivotaan, että te Gilmore ette joudu edes tutkimuksiin. Kohtahan se sullakin selviää, josko ois tärppi käynyt :heart: Mukavaa viikonloppua ja plussauutisia odotellen :wave:
 
Gilmore: kiitos päivityksestä, ihan hyvälle se näyttää :D

Noihin hoitoihin liittyviin kysymyksiin en valitettavasti osaa kovin paljoa kommentoida. Läheinen ystäväpariskunta kävi aika rankat hoidot läpi, mutta lopuksi kuitenkin tärppi kävi. Olihan se sivustakatsottuna aikamoista tunteiden vuoristorataa, välillä itkettiin vuolaasti lenkkipolullakin. Erilaiset tutkimukset olivat varmasti epämiellyttäviä ja siinä joutui luopumaan turhasta ylpeydestä. Simppojen liikkumisesta sen verran, et luulisin et vain paras pääseen "maaliin", mutta eiköhän sitä parasta tietoa tule ihan sieltä lääkäriltä. Voimia :hug:
 
Ada
Täällä mökiltä kotiuduttu ja kp 2. Ilmeisesti lopetin oviksen tikuttamisen liian aikaisin. Ehkä se olisi vielä tummunut... mutta kun mies loukkaantui juuri oviksen aikoihin, niin mitäpä se tikuttaminenkaan olisi auttanut. Tämä oli jälkipyykki. En märehdi sitä enempää, vaan painun pesemään oikeaa pyykkiä ja valmistaudun lähtemään veneelle pariksi päiväksi. Leuka kävi rinnassa, mutta nyt se on taas ponnahtanut ylös ja jään odottelemaan oikein lemmekästä juhannusta ;) . Ei auta itku vauvamarkkinoilla :D !

Toivottavasti Kvartti päristää kotiin paremmin uutisin!!!
 
Voi harmi, Ada!! Onneksi leuka on kuitenkin jo noussut taas! :)

Täällä on tosiaan nyt kotiuduttu ja ne paremmat uutiset on tässä:

:heart: PLUSSA :heart:

En malttanut olla testaamatta, vaikkei se kaverin vauva vielä syntynytkään, sen verran on kipeä tämä rintavarustus ja tuntemuksia vatsassa.. Lauantaina päivällä testasin ja ihan selkeä viiva tuli tollaseen ei niin herkkää testiin. :D :D

Nyt vaan sitten rauhassa odotellaan, en uskalla innostua tällä kertaa heti ihan yhtä paljon kuin viimeksi. Pitää siis vain uskoa ja toivoa, että kaikki menee nyt hyvin!

Huolenaiheena mulla on nyt vain tosi kova selkäkipu, liityy luultavasti vaan lihaksiin (oon alkanut sauvakävelemään ja tuli sen ekan lenkin jälkeen viime viikolla ja paheni lauantaisen lenkin jälkeen), mutta silti tietenkin vähän huolettaa että jos se liittyy alkaneeseen raskauteen. Jos ei helpota levolla tän illan aikana, on mun pakko kyllä mennä huomenna lääkäriin. Mutta sitäkin pitää vaan seurailla.

Sori omanapainen sepustus, oon nyt ihan vähän pihalla..
:heart: Kvartti ja kaksi viivaa menkkojen mukaan 4+5 :)
 
Onnea Kvrartti ja Niiskunenä :flower: ! Ihanaa, että tulee vihdoinkin plussia. Toivottavasti Kvartti sun pienokainen pysyy tällä kertaa matkassa eikä aiheuta "uusintakierroksia" ;) . No, joo...Täällä on ovikset ollee ja menneet ja seksiä harrastettu varmaan enemmän kun laki sallii...Koska näin lomalla on aikaa, olen tietenkin miettinyt tätä vauvaprojektia vielä enemmän kun yleensä. Ja oireitakin olen kehitellyt siinä sivussa. Oviksen jälkeen - tai alkoi jo ennen ovista - on olleet lämmöt kohollaan, on sellainen "lämpöpatteriolo" ja alavatsaa koskee. Toivon, että kierto ei nyt ala heittelemään, vaan että jotain mukavampaa ois alakerrassa meneillään. No, mene ja tiedä. Tai sitten ne on ne varhaiset vaihdevuodet: kuumat aallot ja alakerta surkastuu :LOL: . Joo, mutta kummallista on tää poskien hehkunta, kuumeinen olo ja alavatsakivut. Tai ettei vaan ois tulossa iki-ihana virtsatulehdus! Kesäpäiviä vaan kaikille!
 

Yhteistyössä