Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Jaahas, nostellaan nyt ylös päin :D
Täällä kärvistellään ja kiroillaan, ja mieli tekis takas yrittämään. No aika näyttää...

Mut se et nyt oon keksinyt miten saan itteni pysymään täältä pois ja hiukan edes irti tästä maailmasta. aloin taasen pelaamaan traviania, no siihen sitä uppoaa aikaa sen mitä irti saa. Et jos nyt taasen yrittäs pysyä siinä maailmassa niin ei tunnu niin pahalta tään odottaminen.

Plussatuulia kaikille!
Ja edellisestä huolimatta käyn teitä vakoilemassa sillon tällöin :D
 
Ada
Tiistai 3.6.2008


Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 40/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 41/27-34............aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 2/27-29.....................yk 7
Maikkis123..........28...........kp 7/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 11/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 15/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 18/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 24/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 25/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 26/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 27/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 27/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 29/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 30/29-31.....................yk 13
Kaa.....................29...........kp 34/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 49/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 49/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Ada
Jee, onnea ovisplussasta Citrus! Ja terve myös Unicolle! Kiva kun käyt täällä tervehtimässä. Oletko saanut mitään alustavaa tietoa, koska voisitte jatkaa yritystä?

|O |O Vastaan Kvartin tädinkarkotushuutoon ja pidän peukkuja!!!

Täällä myös temppuillaan mielikuvituksen kanssa. Ja tänään :headwall: :ashamed: rupesin itkemään kokouksessa. Äh! Siellä puhuttiin työnjaosta ja perheellinen/perheetön asetelma tuli niin monta kertaa esille, että mulla vaan pato sortui. Tuntui sillä hetkellä niiiiin epäreilulta, että minä (lapseton) voin tehdä muiden mielestä enemmän töitä iltaisin, sillä mulla ei ole perhettä. Jälkeen päin ajatellen, niin tottahan se on. Mutta päivällä mun nuppi käänsi asian niin, että kun mulla ei ole lasta (vaikka antaisin siitä vaikka mitä), niin bonuspaskana saan tehdä vielä muiden (äitien) ylimääräiset työt. :headwall: Tämä loputtomalta tuntuva haaveilu... kiristelee hermoja. Tai pms.
 
Voi Ada! Toivotaan kovasti että se itkukohtaus ei ollut todellakaan mitään pms:ää vaan päinvastoin!! :hug: Tosi ikävä tilanne varmasti. Ei oo helppoa tämä pettymys pettymyksen perään...

Onnea Citrukselle ovisplussasta!!

Täällä juilii välillä menkkamaisesti. Ja palelee. Ja tisseihin sattuu eli ei mitään uutta maan päällä ja valtakunnassa kaikki hyvin... Mun yksi hyvä ystävä on räjähtämispisteessä raskaana. Oon sopinut itseni kanssa, että testaan vasta kun niiden vauva on syntynyt jos silloin on vielä tarvetta. Miten niin omituisia takarajoja...? ;)

Kesätöissä on jännää, uusi paikka on, eli kaiken saa opetella alusta. Kivaa :D Omaa alaahan tuo kuitenkin on, eli kyllä tässä jotain taitoja pitäisi olla jo lapasessa. Osaan mä ainakin jo vastata puhelimeen... :p

Mies tekee viimeisiä korjauksia graduunsa, ihan mahtavaa. Saan sen sitten taas kotiin viettämään aikaa munkin kanssa. Voitais tehdä vaikka vauva. B)
 
Ada
Keskiviikko 4.6.2008


Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 4/?........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008

Toivo79...............28...........kp 42/27-34............aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 3/27-29.....................yk 7
Maikkis123..........28...........kp 8/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 12/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 16/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 19/28-33...................yk 4
JoJo79................28............kp 31/37......yk 1
Piip......................29............kp 25/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 26/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 27/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 28/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 28/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 30/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 31/29-31.....................yk 13
Kaa.....................29...........kp 35/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 50/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 50/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)


|O Hus täti metsään!!!!
 
Tähtisäde
Moro,

Merkkaisiko joku mulle listaan kp 4/?. Täti saapui paikalle (yes!) tosin niukkana, mutta kuitenkin. Näyttää siltä että menkat kestivät vain 3 päivää, mutta on tämä jo jotain. Eilen aloitin Clohexalit ja ensi keskiviikkona ultra. Vaihdoin viime viikolla ultran viikkoa aikaisempaan kun ensin näytti että täti tulee ja sen ajan vaihdon jälkeen loppu tuhru kun seinään. Olin jo hermoromahduksen partaalla, että mokasinko nyt ultran liian aikaiseksi, mutta meni sitten loppujen lopuksi tosi hyvin, eli ultra on kp 11.

Onnea Citrus ovisplussasta!!
 
Citrus: onnea ovisplussasta :flower: Nyt sitten raahaat miehesi petipuuhiin, äläkä päästä vuorokauteen pois :LOL: :LOL:
Ada: nyt meitä on sitten kaksi tässäkin pinossa jotka ovat itkeä pillittäneet töissä viimeisen viikon aikana :/ Eip ple sekään kovin hääviä hommaa...
Kvart Över: sulla on hyvät hermot testien suhteen =) voi kun itsekin osais olla noin cool. Ens kierrossa sitten...

Tääl menkkaoireet alkaa vahvistua, vatsaan koskee aika kovaa. Pysyis se täti vaan poissa! nolona myönnän, että testattu taas on ja illalla clearblue-testiin tuli haamujen haamu tai viivanpaikka tai jotain... Tiedä häntä! En kyllä usko enää yhtään, et voisin olla raskaana, mut testasin silti, kun joudun pari päivää olemaan poissa testien ja tietokoneen ääreltä :LOL: :LOL: Ehkä ihan hyvää tekee mulle tuollainen pakollinen tauko palstailusta - edes 1½ päiväksi!
 
Niisku, kyllä sitä kyynistyy tässä ajan myötä... Ei jaksa enää intoilla testien kanssa joka kierrossa :kieh:

Oon sitäpaitsi varma, että jos sen testin hankin niin saan samantien menkat ennen kun edes ehdin tehdä. Tässä vielä katellaan, vähän juilii edelleen välillä, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Toivottavasti sun haamusi nyt vahvistuu pian!
 
Ada: Ei mitään tietoa, täytynee taasen jutella et onko ihan vältttämätöntä nää, kun ei ihan ilman sivuvaikutuksia oo selvinny ja ne ei oo kivoja ...
no toivossa on hyvä olla ;)

niiskunenä: Toivotaan parasta et ne huijaa sua ;)
Kvartti: Peukutuksia, ja hermoja :)

Plussa tuulia kaikille!
 
Jipii sain selvyyden kierron venymiseen. Ovistestiin tuli selkee plussa eli saankin sitten nauttia juhannuksena menkoista :headwall: :headwall: ! En oo näemmä ovuloinut viime kierrossa ollenkaan. Olin jo ihan ihmeissäni kun täti vaan viipyi ja viipyi.
 
Ada
Torstai 5.6.2008


Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 5/?........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008

Toivo79...............28...........kp 43/27-34............aloitus syksy 2008

Kaa.....................29...........kp 1/36.........................yk 6
Hammy................28...........kp 4/27-29.....................yk 7
Drömma..............30............kp 6/28.............syyskuusta 2007
Maikkis123..........28...........kp 9/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 13/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 17/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 20/28-33...................yk 4
JoJo79................28............kp 32/37.................yk 1
Piip......................29............kp 26/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 27/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 28/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 29/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 29/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 31/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 32/29-31.....................yk 13
Kultukimallus.......27...........kp 51/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)


:wave: Onnea Niiskunenälle jos tänään testaat! Toivottavasti haamujen haamu tummuu! Ja hyvä myös Toivo, että tilanne selveni.

|O |O |O hus täti muille,

:D Onnea tädistä Kaalle!
 
Hei toverit,
Onnittelut ovisplussan löytäneille ja toivottavasti Niiskun viiva vahvistuu!
Pikainen päivitys omista kuulumisista: täällä menossa kp 6, eli ihan noin massiivisiin kiertopäiviin en tällä kertaa päässyt ja hyvä niin. Nyt uudella tarmolla eteen päin ja toivottavasti ensi kierrossa saan jo kiertoa tasaavia ja ovulaatiota edistäviä lääkkeitä käyttöön, tapaan lääkärini ensi viikolla ja aion olla vaativa :D.
Alkukesä on niin ihanaa aikaa, etten ole paljon ehtinyt murehtimaan tätä lisääntymisen vaikeutta. Sitä paitsi olen vakaasti päättänyt tulla raskaaksi kesän aikana :) ja sehän ei tapahdu murehtimalla... ;)
Aurinkoa ja plussatuulia kaikille, jännät päivät näyttää monella taas olevan!
 
Onnea vaan ovisplussanneille! Toivottavasti Niiskunenan plussa vahvistuisi!

Luulin jo eilen illalla, etta nyt se tati tulee aamulla, kun oli niin menkkamaiset kivut, mut ei se tullukkaan. Vielakin mahaan sattuu vahan. Joskus "heikottaa" ja tuntuu kuin nenasta alkaisi tulla verta. Rinnat kipeina sivusta. Yleensa mulla tulee nannit kipeiksi ennen kuukautisia.

Ajattelin lauantai aamuna testata, jolloin kp34. Mutta nyt varmasti tulee menkat kun tanne kirjoittelin kaikista oireista ja aikomuksesta testata...

Hyvaa kesaillan jatkoa ja hyvaa alkavaa viikonloppua!
 
Hyvä Toivo, että tilanne selvisi! Hermothan tollasessa menee jos mitään ei tunnut tapahtuvan. Toivottavasti oli nyt vaan toi yksi kierto ja sitten kun oikeasti aloitatte yrityksen niin kaikki sujuu kuin tanssi :)

Kaalle "onnea" menkoista!

Ja Niiskulle onnea testaamiseen (et kuitenkaan malta olla huomenna testaamatta :D ) Toivotaan kovasti, että sieltä kunnon viiva pamahtaisi!

Täällä ei testailla, täti tulee varmaan minä hetkenä hyvänsä. Mahaa juilii välillä ihan kunnollakin, että kaipa se on taas leuka laitettava rintaan ja mentävä kohti uusia pettymyksiä. Jos noi nyt jostain luonnonoikusta ei alkaisikaan, niin aion ottaa maalla niin vähän viiniä kuin vaan voin herättämättä epäilyksiä ja testaan sitten kun se mun ystävän vauva syntyy :D. Eiköhän ne tässä viikonloppuna viimeistään ala.
 
Heips taas! Sorry tää omanapaisuus tällä kertaa... Ollaan palattu tänne sivistyksen pariin ja tietty ekana heti tänne :D Testasin itseni HETI kun pääsin kotiin, eli ei ollut aamupissistä tehty ja haamu sieltä tuli aika nopeasti :heart: :heart: Tällä kertaa Mammaksin herkkä testi ja sellainen söpö vaaleanpunainen viiva siihen tuli ja ihan aikamäärityksen sisällä =) En vielä oikein tiedä, uskallanko täysin tuulettaa, mutta josko huomenna saisin vahvemman viivan aamulla...
 
Ihanaa niiskunenä! Oikein paljon onnea! Eikös se viiva kuin viiva kerro onnelliset uutiset. Ihanaa, että sun pitkä piinailu ja testailu sai onnellisen päätöksen! :heart:

ON: Täällä yritetään elää piinatonta kiertoa. Aamulämpöjä olen mittaillut, mutta siihen se on sitten jäänytkin. Sängyn patjoja on testailtu vain kun on siltä tuntunut. Vaikka tänä aamuna ehkä puolipakolla kaadoin miehen, kun oli touhuiluissa parin päivän tauko, ja nyt se vielä lähti reissuun, että olisi tauosta vähän turhan pitkä tullut... ;)

Viikonpäästä on häät, joissa olen kaasona, sitten onkin juhannus ja loma, joten riittää muutakin mietittävää kuin raskautuminen. Vähän ensi viikon gyne jänskättää, mutta muuten on tällainen tjottailufiilis, pahimmasta "lapsia mulle heti" ahdistuksesta on päässyt - onneksi - eroon :saint:

Ihanaa kesäviikonloppua kaikille! :wave: :flower:
 
Voi kiitos maikkis ja nanna81. Tuntuu aivan uskomattomalta tuo viiva tuossa testissä... Vähän on jopa huono omatunto siitä hyvästä, et monilla on ollut yk-kertoja niin paljon enemmän :ashamed: Jos se yhtään lohduttaa, niin mulla meni yli vuosi miehen houkutteluun tähän projektiin :snotty:
 
Ada
:hug: Kvartti! Jospa se täti ei tulisikaan, pidän peukkuja!!!

:heart: :flower: Suuronnittelut Niiskunenälle!!! Jipii!

Mä lähden mökille ja tulen sitten sunnuntaina kertomaan missä mennään. Oviksesta laskien tädin olisi pitänyt tulla eilen, mutta... ei ole vielä näkynyt. Testasin aamulla, mutta ei mitään selkeää tulosta puolesta tai vastaan. Täytyy pitää niska notkeana, mutta ei ihan vielä leukaa rintaan.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!!
 

Yhteistyössä