Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Perjantai 30.5.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 36/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 37/27-34............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28...........kp 3/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 7/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 11/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 14/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 20/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 21/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 22/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 23/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 23/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 25/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 26/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 26/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 30/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 45/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 45/..................lokakuusta 2007

:attn:
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Aurinkoista perjantaita!

Kävin ultrassa ja sieltä löytyi möhkäle oikeasta paikasta. Kahden viikon päästä uusi ultra, jotta näkee, onko möhkäleessä elämää. Möhkäle on sinänsä liioitteleva nimitys, sillä sen läpimitta oli 3 mm :) Eli tällä hetkellä tilanne ok.

Hyvää viikonloppua!
 
Ihanaa Memmuliina, möhkäle! :LOL:

:hug: tädin piinaamille!

Ihania matkasuunnitelmia ihmisillä, omaa lomaa odotellessa, 2,5 kk vielä...

Työntäyteinen viikko takana ja aurinkoinen viikonloppu edessä! Ei sentään liian työntäyteinen, sillä ahkerasti olen käynyt taustailemassa! Eli huonosti pysyy kuume aisoissa vaikka kirjoitellut en olekaan :D
Tuntemukset samanlaiset kuin aina ennenkin, toivottavasti täti älyää pysyä pois kuitenkin viikonlopun yli! Muutamia juhlia pitää kiertää viikonloppuna, eikä ole kiva olla jos koko ajan pitää pelätä tahroja mekossa...

Mukavaa koulunpäättäjäis viikonloppua kaikille, positiivisia tuulahduksia!
 
Kerron tähänkin ketjuun kuulumiset, eli me ollaan MemmuLiinan kanssa samikset: sama ultrauspäivä tänään, sama alkion koko 3 mm ja sama laskettu aika 24.1. Mulla saatiin hentoinen sykekin näkymään, mutta gyne totesi että hänellä on erityisen hyvä ultralaite jossa on säädöt kunnolla kohdallaan. Ei siis yleisesti ottaen vielä näin pienessä alkiossa välttämättä näkyisi.

Moccamaster 5+6
 
Ada
:flower: Jesh Memmuliina, ihanaa! Kyllä kaikki menee hyvin! Onnea myös Moccamasterille!

Mulla alkaa loma huomenna B) . On ollut taas kova loppurutistus. Menkkajuilintaa on melkein koko ajan. Nyt tuntuu, ettei mikään voi masentaa, kun huomenna pääsee taas laulamaan suvivirttä ja kokemaan sitä riemua ja vapauden huumaa, jota kevätjuhlissa on. Yritän pitää tästä tunteesta kiinni...
 
Ihania uutisia Memmuliina ja Moccamaster :flower: Onnellista odotusta teille! :heart:
Ada: Hyvää lomaa ja veisaa suvivirttä munkin puolesta :D
Toivo79: :hug:
ON: Täällä sama meno jatkuu, vatsaa nippailee ja on huonovointinen olo. Kaikki tämä voi johtua myös työstressistä, eli tuntuu, ettei enää oikein jaksa töissä ja olen aika uupunut. Eilen tiuskin 2 asiakkaalle ja en yhtään yllättyisi jos valittaisivat musta mun esimiehelle :ashamed: :ashamed: Kaikki purkautui reilun tunnin itkukohtaukseen töissä, tosin onneksi työajan ulkopuolella ettei kovin moni nähnyt :snotty: Positiivisella hetkellä tulkitsen raskausoireeksi, mutta en oikein siihenkään jaksa nyt uskoa :/ Nyt täytyy vähän skarpata ja saada hieman positiivista mieltä sukulaisen ylioppilasjuhliin...
 
Onnea Memmuliina ja Moccamaster! :heart: :heart:
Me muut tullaan vielä perässä, eiks vaan naiset!!

Suvivirsi laulettu, loma alkanut!! :D Loman paras päivä on tänään, koska tätä ihanuutta on juuri tänään kaikkein eniten edessä. Nyt pitäisi lähteä pakkaamaan!
 
Kaa
Kiireinen kopioi itseään toisesta pinosta:

Pikaisesti kiireen keskeltä:

Tänään kp 31/31 ja aamulla odotetusti nega (HCG 2,1). Menkat ei vielä ole alkaneet, huomenna varmaan on senkin aika. Nyt pääsen viettämään terassi-iltaa kamujen kanssa eikä tartte olla limulinjalla! Kivaa!
 
Onnea Moccamasterille ja MemmuLiinalle :flower: . Täällä alkoi myös eilen kesäloma - ah kolme kuukautta! No, käytännössä aion kuitenkin kesällä lukea ja vähän "prosessoida", mutta kaikki siis oman mielen ja sään mukaan ;) Tosin ei kyllä ole yhtään lomatunnelmaa. Asiat vaan pyörii päässä - tai lähinnä tää vauvaprojekti. En pääse siitä irti. Ja minä myös käyn tuolla lapsettomuus -puolella seurailemassa keskustelua. Oletan, että sekin on mun kohtalo päätyä sinne. Niin ja sitten luen yhtä lapsettomuusblogiakin... :headwall:
 
Lilla My ja Vadelmaunelma: Ihanaa kesälomaa teille :flower:

Täällä ylppärit onnellisesti takana ja kauhulla odottelen huomista työpäivää. En taida uskaltaa mennä sinne töihin ollenkaan :eek: Fyysinen olotila samanlainen kuin koko viikon, vihloo vatsaa ja lämmöt on hieman koholla eli 37.09. Ja tänään taas testattu tyylipuhdas nega :ashamed:
 
Moi ja mukavaa sunnuntaita kaikille! Ja ihanaa lomaa kaikille lomalaisille!

Oon täällä taustaillut mutta en ole saanut kirjoitettua mitään... niin paljon pyörii tämä "projekti" mielessä mutta vähän haluaisi hellittää... mutta ei se näillä hermoilla onnistu.

Nyt on kp16 ja ei merkkiäkään oviksesta. Viimeksi tosin bongasin sen vasta kp21, joten ehkäpä tämäkin vaan venyy... On vaan niin kärsimätön olo. Taustalla jäytää myös gynen sanat rakkulaisuudesta ja etten ehkä joka kierto ovuloi.

Ärsyttää, kun jätin viikonloppureissun tekemättä nyt, koska etukäteen toivoin ovista tälle viikonlopulle... Ei kai tässä kohta pääse mihinkään, jos tällä tavalla menojaan suunnittelee...

No mutta, tulipas tästä nyt niin alavireistä vuodatusta; kuitenkin kaikki muut asiat erittäin hyvin, joten jos vain malttaisin olla kärsivällinen niin eihän tässä ole mitään hätää. :) Ihanaa kun MemmuLiina ja Moccamaster ovat saaneet salamatkustajat mahaansa =) Me muut seurataan teidän esimerkkiä pian! =)
 
Sunnuntai 1.6.2008

Se on kesä nyt, arvon naiset! :D

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 38/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 39/27-34............aloitus syksy 2008

Maikkis123..........28...........kp 5/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 9/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 13/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 16/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 22/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 23/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 24/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 25/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 25/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 27/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 28/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 28/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 32/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 47/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 47/..................lokakuusta 2007

:attn:
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Mitäs tänne kuuluupi? Harmittelut Niiskulle negasta, toivotaan että se vielä muuttuu, onhan tässä nyt aikaa vielä ton sun kierron mukaan muutama päivä.. :)

Kaalle myös negapahoittelut! Sun kohdallasi taas toivotaan, että menkat sitten tulevat nopeasti, että pääset uuteen kiertoon. Kun tuskin tuo verestä otettu testi mihinkään muuttuu, vai? Mistä se muuten johtuu, että kuitenkin jonkin verran tuota HCG:ta tulee? Johtuuko ihan vaan kierron vaiheesta? Tarkoitan, että mikä sitä erittää, jos istukkaa ei kerta ole?? Ja eikö tuo "kohonnut" arvo nyt kuitenkin todistaisi, että ainakin olet ovuloinut taas normaalisti? Voi kun mä toivon sulle nyt uutta plussaa tässä kesän aikana! :heart:

Ja ihanaa lomaa Vadelmaunelmalle ja Lilla Mylle! Teillä on ainakin pitkät lomat, mahtavaa!

Itellä alkaa huomenna kesätyö, joten tänään on tämän kolmeviikkoisen kesäloman viimeinen päivä. Ei kovasti sureta, on jännää mennä uuteen työpaikkaan ja "oikeisiin" töihin! Ja ekaa kertaa ikinä mulla on kaikki kesäviikonloput ja -illat vapaita! Elokuussa taas on sitten pari viikkoa lomaa ennen koulun alkua, eiköhän sitä viikonlopuilla sinne saakka jaksa.

Oon taas alkanut kehittelemään ties mitä oireita, tuskin mitkään niistä todellisia kuitenkaan. Väsyttää ihan älyttömästi vaikka nukun riittävästi, nännit tuntuvat hassuilta ja alamahasta vetelee. Nämä kaikki kyllä viittaavat ihan kumpaan lopputulokseen vaan, joten koitan vain nyt malttaa rauhassa vielä odotella ettei toiveet nouse. Vaikka suohon sitä varmaan taas hetkeksi joudutaan jos se tätsy sieltä päättää tulla. Mutta aina sieltäkin on noustu, joten luottavaisin mielin vain eteenpäin B)
 
Ada
Maanantai 2.6.2008


Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 39/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 40/27-34............aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 1/27-29.....................yk 7
Maikkis123..........28...........kp 6/24-29......................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 10/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 14/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 17/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 23/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 24/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 25/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 26/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 26/?..............................yk 7
Kvart Över..........29...........kp 28/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 29/29-31.....................yk 13
Kaa.....................29...........kp 33/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 48/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 48/..................lokakuusta 2007


Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Hei kaikki pitkästä aikaa :wave: Oon yrittäny tässä taukoilla vähäsen tästä hommasta.

Onnittelut plussanneille :flower: :flower: Ihanaa että niitä alkaa tulemaan, ehkä nämä keväthormoonit :heart: Ja tervetuloa Kvartti takasin Suomen kamaralle :wave:

Luomukiertoa tässä edellään. Kävin kp 14 ultrassa ja sieltä ei sillon löytyny johtofollikkelia, eli ei taida ovulaatio onnata ilman clomeja. Mut nyt mua häiritsee kovasti, kun viime viikolla olin saavani clinicin ovistestiin plussan (viivat oli tasavahvoja) ja seuraavana päivänä viiva oli hävinny. No, innoissaan siinä sitten teimme rakkautta jne. Mutta nyt taas tänään ku testasin oli taas vahvat viivat. Aargh! Voiko noihin testeihin yhtään luottaa... mammaksin liuskoilla olen aikasemmin testaillu ja ne on toiminu hyvin. Ovat olleet joko selvästi nega tai sitten plussa... on tää niin vaikeeta. Mutta ei anneta sen masentaa. Aurinko paistaa ja kuukausi loman alkuun B)
 
Kaa
Taas pikkukiireessä kirjoittelen; menkat eivät ole alkaneet vieläkään. Kerran päivässän tulee sellaista punertavaa tuhrua, mutta ei mitään kunnollista. Tympäisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Kaalle myös negapahoittelut! Sun kohdallasi taas toivotaan, että menkat sitten tulevat nopeasti, että pääset uuteen kiertoon. Kun tuskin tuo verestä otettu testi mihinkään muuttuu, vai? Mistä se muuten johtuu, että kuitenkin jonkin verran tuota HCG:ta tulee? Johtuuko ihan vaan kierron vaiheesta? Tarkoitan, että mikä sitä erittää, jos istukkaa ei kerta ole?? Ja eikö tuo "kohonnut" arvo nyt kuitenkin todistaisi, että ainakin olet ovuloinut taas normaalisti? Voi kun mä toivon sulle nyt uutta plussaa tässä kesän aikana! :heart:
Kvartti :heart:
Itsekkin olen ihmetellyt tuota kokoajan koholla olevaa HCG:tä... eihän se paljoa olo koholla, mutta jonkinverran kuiteskin. Normaaliarvo kun pitäisi olla alle 5. Eli normaalin rajoissa ollaan. Mulla on aina ollut HCG alle mittausrajojen (alle 0.1), mutta syksyisen km:n jälkeen se on ollut koko ajan välillä 2-4. En ymmärrä... Pitää varmaan varata aika taas lääkärille ja selvitellä asiaa.

 
Kaa, kerro sitten mullekin mitä selvisi jos kyselet lääkäriltä! Mulla oli myös tuo arvo pari kuukautta sitten 1, jotain. Ajattelin jo silloin, että miksi se ei ole nolla kun en kerta ole raskaana. Jospa se tosiaan jää jotenkin koholle...?

Kumpa sulla ei ne menkat sitten nyt kuitenkaan alkaisi, vaan olisikin ollut ovulaatio myöhemmin.. Ja siitä tuo arvo nousisi sitten.. Sehän tarkoittaisi, että jos se tuplaantuu kahden vuorokauden välein, olisit ylihuomenna raskaana :)

Mulla oli tänään tosiaan eka kesätyöpäivä ja oikein mukavasti meni! Hommia tuntuisi olevan monenlaisia että ei pääse pitkästymään. Sopii mulle, mieluummin teen töissä oikeasti jotain kun vaan tapan aikaa.

Mielikuvituskin jyllää täällä, tänään oli pari kertaa (tosi tosi tosi vähän) huonoa oloa, joka meni ohi kun söin. Oli varmaan siis nälkä. Ja tissit edelleen kipeät, mutta niin ovat olleet monesti ennen menkkojakin. Niin ja eilen ja tänään on väsyttänyt, mutta johtuiskohan eilisestä 13 kilsan lenkistä...

Koitan olla kärsivällinen... :p

Mukavaa viikkoa arvon naiset! Ja Adalle tädinhätistyshuuto: |O
 
Kvart över: No mites on kesätyöt alkaneet? Onko ennestään tuttu paikka vai joudutko opettelemaan kaikki jutut alusta?

Täällä on testattu taas nega ja jatkan tätä testailua tädin tuloon saakka, jota siis odottelen lauantaiksi. On kyllä ollut kaiken kaikkiaan tosi omituinen tämä yk, kun oli ne 3 ovisplussaa kierrossa sekä haamut r-testiin kierron puolivälissä. No, tästä oppineena täytyy ens kiertoon lähteä vähän rennommin ja r-testejä käytetään vasta lopussa. Noi ovisplussat vain sekotti mun pään :ashamed:

Onko teillä kokemuksia greippimehukuurista? Mä ajattelin ottaa niin järeät keinot kehiin ja josko sitä mehua litkisi seuraavassa kierrossa :LOL:
 
Hyvää kesää kaikille, ja kesätyöiloja niille, joilla se nyt alkoi!

Täällä täti on hätistetty, ja uuteen taistoon pitäisi käydä. Oli niin kamalat menkkakivut, ettei mitään rajaa. Ihan kauheat tuskat ja krampit, oksetti ja tuskanhiki pinnassa. Mulla on nyt (yksityinen) gyne varattu ensi viikolle, joten jospa kävisi vähän valittelemassa vaivoja ;) Viime kierto oli henkisesti sen verran rankka, että yritän tällä kertaa ottaa vähän rauhallisemmin. Muutama ovistikku olisi jäljellä, että jos ne käyttää pois, vaikka mulla vähän luotto menikin niihin kun plussaa ei saanut näkymään. Muita temppuja ei varmaan jaksa... (saas nähdä miten käy...)

Ihan sekaisin kierron laskemisen kanssa. Itse elän nyt kiertopäivää 5, mutta tuo täältä löytyvä 7 voi olla ihan yhtä oikein. Kierron alkupäivän määrittäminenkin on mennyt vaikeaksi, kun välillä tulee kunnon vuotoa ja välillä ei...

Niiskunenä monet kehuu tuota greippimehua ihmeaineeksi, ja että limoja vain lorottelee greippimehukierrossa. Mä en valitettavasti huomannut viime kierrossa mitään "kosteampaa" eroa edellisiin, vaikka ihan säännöllisesti sitä greippimehua joinkin. (paitsi kivulias tädin vierailu, enkä sitä greippimehun piikkiin edes yritä laittaa :LOL: )
 
Uuu, täällähän on jännät paikat monella! Kvartti, Lilla My ja pistän vielä Kaankin tähän nippuun. Barrikadeille! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Kopsasin jonkun nerokkaan idean ja pistän tuon dpo:n otsikkoon, niin voi omista viesteistä helpommin siinä kuuluisassa seuraavassa kierrossa vilkaista edellisen kierron tunnelmia samoihin aikoihin. Toivottavasti ei häiritse lukemista. Ajattelin vaan, kun yleensä pää höyrähtää joka kerta siinä dpo 10 tietämillä, ja unohdan täysin, että kyllä vain voi olla jos jonkunlaista nippailua ja nappailua vaikka ei raskaana olisikaan.

Eli täällä siis elellään sitä kuuluisaa torstaita, tylsää on ja odotellaan. Tässä kierrossa ajoitus osui ihan hyvin, mutta aika varma olen ettei tärpännyt. Eipä se ajoitus oikein ole aiemminkaan mitään auttanut. En sitten tiedä onko tämä uudelleenlöydetty pessimistisyys joku viiden pennin kotipsykologinen tapa valmistautua pettymykseen. Pöh, me mitään lasta saada, kunhan nyt yritellään.

Niiskulle :hug: negasta, tosin eihän se tuossa vaiheessa vielä mitään merkkaa. Malttaisitko testailla vaikka vaan joka toinen päivä, niin säästät testeissä? Hormoninhan pitäisi joka toinen päivä tuplaantua, joten näkyisi sitten varmemmin jos jaksaisi pitää välipäivän. Ei sitten suotta tulisi stressiä niistä negoista, jos vaikka näkyykin vähän myöhemmin.

Tuosta hCg:stä, minä elin siinä uskossa että terveellä naisella on aina hieman sitä elimistössään, mutta siis ihan vähäisiä, tuskin mitattavia määriä? Sen vuoksi se raskaustestin plussaraja ei ole nolla, koska sitä voi olla hiukan kehossa ilman raskauttakin? Jos en ihan väärin muista niin vaihdevuosien jälkeen olisi jopa enemmän? Olen itsekin pohtinut tuota määrää, kun nyt kerran olen tällainen viivanpaikkojen ja haamuntapaisten ammattilainen, josko kehossa on synnynäisesti sitä jotenkin liikaa. Tai sitten se on ne vaihdevuodet. Mummoikäisiähän tässä ollaan.
 

Yhteistyössä