Vadelmaunelmalle ja
Niiskunenälle :hug:. Hyvin tuttua tuo ahdistus, kun kammottaa ettei IKINÄ onnistuta. Joskus sanoin miehelle, että jos saisin takuuvarmasti tietää, että raskaudun vasta kolmen vuoden yrittämisen jälkeen, olisin paljon rauhallisemmalla mielellä kun nyt. Nyt hakkaa kuitenkin takaraivossa pelko siitä, ettei raskaudu IKINÄ, jolloin odottelu on paljon hankalampaa. Mieluiten sitä tietysti raskautuisi mahdollisimman pian, mutta jos tietäisi varmasti että jossain vaiheessa lykästää, niin olisi jotenkin helpompaa. Vaikka eipä elämässä paljon takuita saada.
Niiskulle vielä extra- :hug: noista katoilevista haamuista, tiedän NIIIIN hyvin miltä tuntuu...Mutta voisko se olla että olit vaikka juonut illalla niin paljon, että virtsa oli liian laimeaa? Huh, jotenkin rasittaa ne r-testimainokset, "...niin saat varmuuden", p**kat mitään varmuutta niistä saa kun enemmän kysymyksiä...
Täällä on ovis ohi ja hyödynnettynä. Huomasin saman kun
Ada, helokit toimii, ovis oli jo kp 19 (ellei jopa kp 18, koska laskin kp 1 jo illalla olleesta tuhrusta). Purkin kyljessä lukeekin, että "hormonitoiminnan tukemiseen", ja näköjään ne tukee.
Nyt pohdiskelen aloittaisinko huomenna Terot vai en. Tietty nyt ei ole megakiertoa tulossa, joten sikäli ei tarvisi, mutta oisko niistä ens kiertoa ajatellen hyötyä? Pelastaisko ne niiltä kemiallisilta? Auttaisko kiinnittymistä? Aaaaaaaaaargh... Sanokaa nyt joku mielipiteitänne, heittäkää vaikka kolikolla. Lekuri siis sanoi että "voin aloittaa jos haluan" - no ei mulla nyt mitään ihmeellistä HALUA ole hormoneja elimistööni työntää, jos niistä on enemmän haittaa kun hyötyä. Eihän niistä raskaudelle voi mitään haittaa olla, jos olisi sattunut tärppäämään?
Siitä olen muuten tyytyväinen, että olen nykyään päässyt kn:n sielunelämästä sen verran perille, että pystyn bongaamaan oviksen jo etukäteen. Lämmöt tietysti varmistaa. Pelkkien ovistestien tulkinnan perusteella siihen jää kuitenkin se parin päivän arvontaväli, joskus on ovisplussan kanssa samana päivänä, joskus vasta kahden päivän päästä.
Muuten kokemus
Babyplussan ovistikkujen viivoista, jos on jollekulle hyödyksi: Babyplussalla mulla näytti ensimmäiset kolme testiä ihan puhdasta negaa, ehkä viimesessä oikein hyvällä tahdolla jotain haamunpoikasta. Sitten tuli ihan puuntakaa kunnon kirkas ovisplussa, ja seuraavana päivänä ei mitään. Esim. Clinicillä ja Aconilla oon saanu sellasen hiljalleen vahvistuvan haamun, joka sitten hiljalleen haalenee, jolloin on voinu päätellä plussan olevan tulossa. Nyt ei mitään, jos ois yks päivä jääny välistä niin ois menny plussa ohi. Eli siinä mielessä pidän enemmän noista Cliniceistä ja Aconeista, ne varottelee.