Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Lauantaiaamut on sitten paras ajankohta viikosta, taas ollaan iloisella mielellä eikä v*¤*ta ollenkaan :) Ei sillä, että vauvayritysprojekstissa olisi jotain uutta, mutta muuten on kiva fiilis.
Ada: Mun ovisplussa on kanssa hiipunut pitkin viikkoa, että kai se on sitten uskottava, että ovis oli kp 11 (plussatesti kp 10). Ja siis peittojen heiluttelua vain su-iltana eli mininaalinen on mahdollisuus. Mun miehelle tehtiin tiistaina paksusuolen tähystys johon tyhjennys alkoi maanantaina, eli siinä meni ne päivät meillä, ymmärrän kyllä et silloin ei ukkoa huvittanut. Muutenkin on aika hiljaista sillä saralla :headwall: :headwall: Mut jos ens kiertoon mennään, niin sitten Ada sidotaan noi ukot sänkyyn kiinni eikä päästetä ovisaikaan pois :saint: :LOL: :LOL:

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista viikonloppua :wave:
 
Huomenta!

Kyllä se viiva tärähti testiin, pakko uskoa. Joku kai kyseli, olenko tikuttanut ovista. En ole, vaan tässä kierrossa harrastettiin pari viikkoa seksiä joka toinen päivä. Onnisti näköjään. Varaan toivottavasti jo ens perjantaille ajan ultraan, että sais tiedon kaverin sijainnista. Eilen nipisteli tuolla munasarjojen /-torvien kohdalla ja tein heti diagnoosin, että tämäkin on torvessa... Saispa siihen sitten varmuuden, ettei tarvi panikoida. Kiitokset tosiaan kaikille onnitteluista :) Toivottavasti minulla on iloista kerrottavaa sitten, kun käyn ultrassa.
 
Ihanaa MemmuLiina! Onnea vielä kerran :flower:

Tulehan sitten tonne odotuspuolen lähes kolmekymppisiin, mun kaveriksi alkuraskaana olemaan :D

Minäkin olen menossa jo ens perjantaina ultraan, sykkeen pitäis hyvällä tuurilla näkyä jos en oo erehtynyt keston suhteen, raskauden sijainti ja ruskuaispussi nyt ainakin näkyy. Ajoittaista vihlontaa vasemmalla puolella on mullakin ollut, mutta arvelen sen kyllä johtuvan keltarauhasesta - sehän on siellä suurena ja voimissaan raskautta ylläpitämässä tällä hetkellä.

Moccamaster noin 5+0
 
Ada
Lauantai 24.5.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 30/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 30/27-34............aloitus syksy 2008

Piglet..................30............kp 5/28.........................yk 7
Citrus..................28............kp 8/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 14/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 15/n.28.....................yk2
Ada.....................29............kp 16/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 17/31-35..............................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 17/?..............................yk 7
Maikkis123..........28............ kp17/24-29....................... yk4
Kvart Över..........28...........kp 19/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 20/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 20/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 24/31-36.....................yk 5
Vadelmaunelma..29...........kp 27/25-26.....................yk 7
Drömma..............30............kp 39/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 39/..................lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp 59/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 62/23-28....................yk 13

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Moikka! Jokos siellä on latauduttu euroviisutunnelmaan? Täällä pikkuhiljaa. Mies tossa grillailee ja saunassa pitäis vielä kävästä ennen kun aletaan napottaa miten suomelle käy. Menkkoja odottelen edelleen alkaviksi, nyt päivän myöhässä ja heti hölmönä menin ja kiirehdin tekemään raskaustestin joka oli nega. Meillä vaihtelevasti käytetty kumia ja keskeytettyä yhdyntää. Mahdollisuus siihen että oisin ollukaan raskaana ois minimaalisen pieni kun oletetun oviksen olin toisella ja eri kaupungissa kuin mies. No jos ei 3-4 päivän sisällä ala nin sitten katsotaan tilannetta uudelleen. Voihan se olla etten oo ovuloinu tässä kierrossa ollenkaan.
 
Eipä häävisti menny Suomen euroviisut :LOL: :LOL: Eilen jännäsin loppuun saakka ja olipahan taas viisut...
Nyt mun täytyy kysyä teiltä apua. Mitä seuraava tarkoittaa?!?: Mulla siis pärähti ovisplussa testiin maanantaina ja viikolla viivat ovat ihan normaalisti hiipuneet. Tänään, tosin aamupissasta 4 tunnin pissitauon jälkeen, testasin taas kaksi tasavahvaa viivaa. Siis miten tuo voi olla mahdollista!?! :eek: :eek: Mun täytyy viel testata päivällä uudelleen, mutta onpahan omituista... Limoista ei tietoakaan koko viikolla. Hoh hoijaa...
 
Täällä hätähousu kävi testaamassa oviksen uudelleen, tällä kertaa Clearbluen testillä ja kyllä sieltäkin plussa tuli. Eli siis kyllä se on uskottava, että ovis olis nyt... Tosi outoa... Maanantain testi oli aivan yhtä selkeä. Mitä ihmettä tää on?! Ei kai ovis voi tapahtua kahta kertaa? Ei muuta kun vällyjen väliin... :saint:
 
Maikkis123. enpä tiedä, kai ne voi mutta varmaan vähän myöhemmässä vaiheessa? Kuitenkin maanantain ovis ( :eek: :LOL: :eek: ) on niin lähellä, ettei raskaus voisi näkyä missään testissä vielä. Mä olen kyllä aina tiennyt olevani hieman outo, mutta tää alkaa lähenteleen jo friikkiä :LOL:
 
Niiskunenä78: Ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt kierto noin puolessa välissä ja sait aiemminkin plussaa ovistestillä? Clearblue ei kuitenkaan käsittääkseni valehtele - olen sillä joskus tikutellut ja selkeä vastaus tuli - ei tarvinnut viivoja ihmetellä. Eikö joskus voi kuitenkin olla jopa kaksi ovulaatiota? Toisaalta jos nyt sulla onkin ovis, niin se limakalvo voisi olla paksumpi mihin kiinnittyä kuin jos olet jo aikaisemmilla kiertopäivillä saanut ovisplussan...Mutta kuka näistä tietää, ihmellinen on naiskeho - tähän tulokseen olen itse tullut...MemmuLiinalle suuret onnittelut :flower: . Tosin itsellä huomattavasti ikävempiä uutisa. Plussasta ei tietoa, mutta verenvuototaudista kyllä. Eli tänään kp2/25-26 ja päivä kuluu särkylääketokkurassa ja synkkiä ajatuksia vatvomassa. Kierto siis palasi taas vähän lyhyemmäksi, mutta luteaali näyttää olevan tuon 12 - jos siis laskee siitä, kun eka vahva ovisplussa pärähtää ruutuun. Mulla siis niitä usein monta pivää peräkkäin ja siksi epäilyttää, että mikä niistä on se ovulaatiopäivä ja että jos se onkin vasta myöhempi, niin sitten luteaali on auttamattomasti liian lyhyt. Ja yk 8 alkaapi meillä, ei enää kyllä yhtään hymyilytä, vain ahdistaa. Miksi ei meille? Mitä vikaa meissä on? Miten tämä voi olla niin vaikeaa ? :/
 
Vadelmaunelma: Jep, mulla on nyt kp 16 ja ekan kerran sain ovisplussan tän viikon maanantaina Aconilla eli silloin kp 10 ja tänään tuli Aconilla ja Clearbluella ovistestiin plussat. Myöskään maanantain tuloksesta ei voinut erehtyä. Tuossa välissä oli aivan haaleaa, kuten pitääkin. Vähän ihmeissäni olen... Kaiken järjettömyyden mukaan tää olis siis toinen ovis tässä kierrossa. Mut mä vähän googletin kahta ovista ja parista keskustelusta löytyi vastaavia kokemuksia, mut tuo toka ovisplussa oli joillain merkkejä raskaudesta eli niin kuin Maikkis tuossa ehdottikin. Näistä havainnoista hämmentyneenä päätin testata Aconin herkällä raskaustestillä, vaikka tosiaan puolessa välissä kierto :headwall: :headwall: Mutta se testin tulos... Pientä haamua sinne tuli ja piti ihan mieheltäkin käydä kysymässä et näetkö tuossa viivan, ja sanoi näkevänsä... Enpä nyt sitten varmaksi tiedä, että olisko siel muka haamu vai mitä :ashamed: Ei tässä oikein voi kuin jäädä odottelemaan kiertoa vähän pidemmälle...
 
Vadelmaunelma: Millä testillä olet itse testannut ovista? Limojen kanssahan ainakin on se viimeinen limapäivä viitteenä oviksesta, mut tuosta monesta peräkkäisestä ovisplussasta tikuttelun seurauksena en osaa sanoa. Missä vaiheessa alat tikuttamisen, mistä kp:stä? Mä vähän vahingossa nimittäin itse testasin tässä kierrossa jo kp 9 vaikka vasta edelliset menkat päättyneet. En olisi voinut ajatellakaan ovista niihin aikoihin vielä. Musta tuntuu tosi kurjalta, että pitkään yrittäneillä ei onnistu ja täti saapuu aina :hug: . Mun paras ystävä on onneksi vauvan jo saanut, mutta aikaa siinä meni 2 vuotta, joten tiedän hyvin läheltä sen tuskan. Oletteko harkinneet jotain tutkimuksia? Mä itse varmaan hakeudun tutkimuksiin aika pian, jos ei tän vuoden puolella tärppiä kuulu.
 
Niiskunenä oliko sun viime menkat ihan normaalit? Jos sulla nyt näyttää haamua niin sehän vois olla viime kerran tekosia jo? Millä testilla testasit? Mulla on tullu ovisplussa kakskin kertaa kierrossa, mutta siitä ekasta plussasta lämmöt ei noussu, eli sillon ei tainnu jostain syystä munasolu irrota vaikka hormonipiikki tuli. Sit siitä tokasta ovisplussata nousi ihan normaalisti lämmöt, ja mensu tuli sit siitä laskien ajallaan. Oisko sullakin käyny niin, kun sulla ei kunnolla meinannu lämmöt nousta siitä ekasta? Varmuuden vuoksi vällyjen väliin sanon minä!

Vadelmaunelma
:hug: Ootko mittaillu lämpöjä, missä vaiheessa sitä plussajonoa ne nousee? Mäkin saan aina monena päivänä plussia, mutta käsittääkseni se ovis tulee 24-42 h siitä ensimmäisestä, ja niistä myöhemmistä ei kannata välittää. Lämmöistä pitäis sitten nähdä mikä päivä on SE päivä.

Memmuliinalle isosti onnea! :flower:

...ja omanapaisesti toivotan isosti onnea myös Gilmorelle :flower: ovisplussasta, joka tuli jo tänään, kp 18. Sumffaraa! Ei megakiertoa, jeeee! Rynnistän jo asemiin odottelemaan miestä kotiin, ja kamppaan sen jo eteisessä. Huh, ihanaa ihanaa ihanaa kun ei taas tarvitse odotella kahta kuukautta ovista! Pienessä on ihmisen ilot.

Hmm...ne terot. Uskaltaisinkohan aloittaa ne ylihuomenna? Onko järkeä? Pitänee koittaa soittaa terkkaan. Ne todennäköisesti kieltävät syömästä, ennen kun on vuosi kulunut edellisestä soitosta...
 
Niiskunenä: Olen testaillut joinain kiertoina clear bluen digitaalisella ja joinain aconin kasettitestillä ja sitten jonkun kerran olen kyllä varmistanut molemmilla :) Aloitan yleensä kp8, koska tuo kierto on ollut mulla aika lyhyt eli tuo 25-26 - tosin pari kiertoa oli 28-29...Lämpöjä en ole mittaillut. Ehkä pitäisi? Mulla on kyllä yleensä loppukierrosta sellainen kuumeinen olo ja viluttaa ja nytkin sain loppukierrosta iltalämmöksi 37.2. Digimittari hajosi, joten en tiedä, jaksaisinko elohopeamittarilla taiteilla...Syksyllä ajattelimme lähteä selvittämään missä vikaa on. Mulla siis suvussa tätä lapsettomuusongelmaa ja tiedän, että ei se sillai periydy käsittääkseni, mutta ei meillä mitään kanejakaan ilmeisesti olla :LOL: :LOL: Mun äiti on yrittänyt mua useamman vuoden ja sitten saanut jotain hoitoja - mitä lie olleet silloin 70-luvulla...Samoin pikkusysterin syntymää on avitettu hoidoilla. Nuorin sitten kuulemma tuli ihan luomuna. Ja sitten siskokin sitä ekaa väsäsi kait jotain toista vuotta sellaisella tjottailu -meiningillä eikä siksi hakeutunu hoitoihin...Tää varmaan kuulostaa karmeelta, mutta mulla ei olisi aikaa tässä paria vuotta odotella. Tarvitsisin sen täsmäplussan mahdollisimman pian. Ymmärrän jos paheksutte asennettani.... :ashamed: :ashamed: Häpeän sitä itsekin. Ennen kaikkea kadun, että emme lähteneet tähän aiemmin, olisi ollut enemään pelivaraa. Tää siis liittyy tähän pätkätyökuvioon johon olen päätynyt... Että suoraan sanottuna: jos en plussaa tietyn ajan kuluttua, joudun työsyistä tauolle. ja olen siellä kunnes työtilanne on se, että tiedän töitä riittävän taas pitkäksi aikaa...Toivottavasti en loukkaa ketään näillä materialistisilla ajatuksillani, mutta mulla vaan ei pää kestä ihan oikeasti sitä ajatusta, että kun soppari on lopuillaan, niin mä olisin viimeisilläni raskaana eikä uudesta työstä olisi tietoakaan... :/
 
Hello! Eipä häävisti menneet euroviisut! Täällä edelleen menkkoja odotellessa. Ihmetyttä vaan runsas liman määrä joten voiko ennen menkkoja tulla runsaasti limaa vai voiko olla että mulla on ovis vasta nyt?!? On ollu viime syyskuusta asti säännölliset menkat ja nyt alkaa sitten tälleen temppuilemaan... No tiistaihin mennessä jos ei oo alkaneet niin sitten syytä olla enemmän huolissaan silloin kp 34. Tein jo raskaustestinkin ja nega oli, joten siitä viivästyminen ei johdu.
 
Gilmore: Onnea ovisplussasta, ei muuta kun vällyjen väliin :flower: :flower: Kyllä mun menkat oli viime kerralla ihan normaalit, kestivät tosin 7 päivää :eek: Testasin silloin kp 1 aamuna vielä varmuudeksi ja oli selvääkin selvempi nega, eli en oikein uskois tuohon viime kierron ihmeeseen, kun menkatkin tuli päivälleen kuin piti ja olivat kyllä tarpeeksi runsaat :| Tänään tehty raskaustesti on tehty Aconin herkällä kasettitestillä, jonka pitäis havaita pienetkin määrät. Mutta tosiaan mun kp:t on niin aikaisessa vaiheessa, että en mitenkään jaksais uskoa moiseen ihmeeseen. Eli täytynee varmistella asiaa tänään ;) Tällä viikolla mulla on ollut oikealla puolella alavatsaa jonkin verran vihlontaa, välillä voimakastakin, kun jo täällä mietin, et se on varmaan umpisuoli :LOL: Ei auta kun odotella :)
Vadelmaunelma: Toi testiyhdistelmä kuulostaa NIIN tutulta :LOL: :LOL: Samat testit siis käytössä täälläkin ja mielestäni hyväksi havaittu. Tänään tosiaan ovisplussan vedin ensin Aconilla ja varmistin Clearbluella, molemmat plussaa. Mä en ole noista lämmönmittailuista kovin selvillä. Mulla nimittäin heittelee lämmöt muutenkin jonkin verran, että en varmaan sais niillä kovin luotettavaa tulosta. Mutta kyllä sun varmaan kannattaa ottaa sekin keino käyttöön :saint:
Hui, millaisia ovat olleet hoidot 70-luvulla... On varmaan sillä saralla mennyt tiede kovastikin eteenpäin. Mulla ei ole tietoa kuinka "helpolla" mä sain alkuni, en ole kovin läheisissä väleissä äitini kanssa jotta viitsisin häneltä kysyä. En halua antaa pienintäkään vihiä sinne suuntaan tästä projektista ennen kuin on jotain kerrottavaa.
Ymmärrän kyllä hyvin tuon sun ajatuksen tuosta ajoituksesta lapsensaannin suhteen. Eihän se lapsi ole mikään itsestäänselvyys -kuten huomattu täällä on - mutta joku aika vaan on parempi perheenlisäykselle kuin toinen. Mulla itsellä on vähän samanlainen tilanne, olen tosi stressaantunut työssäni ja kohta on vain kaksi vaihtoehtoa: lapsen tuoma luonnollinen tauko tuohon hullunmyllyyn tai paikanvaihto. Uutta työtä en kovin aktiivisesti viitsisi nyt hakea, koska lapsi olisi se kaikista tärkein :heart:
 
Ada
Sunnintai 25.5.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 31/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 31/27-34............aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma..29...........kp 2/25-26.....................yk 8
Piglet..................30............kp 6/28.........................yk 7
Citrus..................28............kp 9/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 15/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 16/n.28.....................yk2
Ada.....................29............kp 17/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 18/31-35..............................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 18/?..............................yk 7
Maikkis123..........28............ kp18/24-29....................... yk4
Kvart Över..........28...........kp 20/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 21/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 21/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 25/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 40/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 40/..................lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp 60/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 63/23-28....................yk 13

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)



:hug: :hug: Vadelmaunelmalle!
 
Onnea MemmuLiina! :flower: Älä vielä huoli, mullakin nipisteli ja kipuili aluksi oikealla munatorven kohdilla. Se voi olla vaan, että sinne torveen on vaan jäänyt keltarauhanen toimimaan (tai jotain sellaista, en muista tarkkaan). Onnea ylennyksestä myös! Kyllä sä ehdit siellä töissä vielä sen paikan ottaa haltuun, vaikka välillä lomailetkin. Ja eihän sitä vauvauutista ihan heti tarvii kertoakaan.

Meillä poksahti tänään 20+0!! Puoliväli siis oletettavasti jo! Ihanaa kun täällä saatiin plussahanat nyt auki myös. Lisää porukkaa odotuspuolen pinoon vaan.

t.Novelle
 
Onnea Memmu, ihan mahtavaa!!! Nyt sormet ja varpaat pystyssä että on oikeassa paikassa ja kaikki menee muutenkin hyvin! :flower: =) :heart:

Onnea myös Moccamasterille roimasti!! :D

Nyt on täällä saatu siis plussahanat auki, tästä on hyvä jatkaa. Johan tässä tosiaan vierähtikin 20 viikkoa, kun kerta Novelle oli viimeisenä plussalistalla ja jo noin pitkällä... :)

Mä oon palannut matkoilta ja pitää kyllä sanoa, että tuntuu aivan ihanalta olla kotona! Pesen täällä pyykkiä ja olen vaan, mulla on vielä viikko lomaa. Yksi tentti on tällä viikolla, mutta en jaksa siitä juurikaan stressata.

Ovulaatiota en ollenkaan kytännyt reissussa, pupuiltiin tunnollisesti joka toinen päivä, mutta iha puhtaasti pupuilemisen ilosta... Mies jatkoi vielä työmatkaansa, eli tässä kierrossa ei olisi enempään pystytty. Odottelen innolla tuloksia! Tänään aamulla (kp 21/30) mittasin lämmöt, ja olivat koholla, eli ehkäpä se ovis on ollut jossain vaiheessa. Tissit myös pikkasen arat, että toivotaan parasta.

Nyt jatkan kotitilanteen päivitystä ja tenttiin lukua.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! B)
 
Maanantai 26.5.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Tähtisäde...........29...............kp 32/26........................11/07
Sitrus79..............28............................................kes ä stä 2006
Kevätesikko........29................................................. ....2/07
Unico..................28.............................................tauol la (01/07)

Oliva...................27.........................................aloitus syksy 2008
JoJo79................28.........................................aloitus kesä 2008
Toivo79...............28...........kp 32/27-34............aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma..29...........kp 3/25-26......................yk 8
Piglet..................30............kp 7/28...........................yk 7
Citrus..................28............kp 10/28-33...................yk 4
Piip......................29............kp 16/29-31.........syksystä 2006
Niiskunenä-78.....29............kp 17/n.28.....................yk 2
Ada.....................29............kp 18/24-30.......toukokuusta 2007
Gilmore...............29............kp 19/31-35......................yk7
Pilvilinna..............29..........kp 19/?..............................yk 7
Maikkis123..........28...........kp 19/24-29......................yk 4
Kvart Över..........29...........kp 21/30...........................yk 2 /11
Lilla My................28...........kp 22/29-31.....................yk 13
Hammy................28...........kp 22/27-29.....................yk 6
Kaa.....................29...........kp 26/31-36.....................yk 5
Drömma..............30............kp 41/28.............syyskuusta 2007
Kultukimallus.......27...........kp 41/..................lokakuusta 2007

:attn:

Iines80...............28............kp 61/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp 64/23-28....................yk 13

Plussanneet:

juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1)
MemmuLiina (yk 6)
 
Ada
=) Hei Niiskunenä, jännitän sitä sun haamua... Oletko kokeillut tänään uudelleen? Täällä ystävällisesti hoputan, vaikka viisainta olisi varmaan odottaa niin kauan kuin pystyy ;) .

:heart: Onnea Novellelle loppupuoliskoon! Kyllä aika menee nopeasti! Olin muutama päivä sitten vakoilemassa meidän raskauspuolen pinoa, ja siellä se Hemulikin kohta jakautuu. Musta tuntuu, että siitä, kun Hemuli kirjoitti lopettavansa pillerit, on pari kuukautta. Ihan kohta Toivokin on täällä tositoimissa. Tai siis jos täti ollenkaan tulee ;) .

Tervetuloa Suomeen Kvartti! Nyt plussataan! Mä olen todella kyllästynyt odottamaan sitä plussaa, vaikka jaksan kyllä ajatella asiaa monta kertaa joka päivä :headwall: . Mulla oli kovia menkkamaisia särkyjä pe ja la. Tuntui ihan täsmälleen samalta kuin 10 min ennen tädin tuloa. Nyt ne ovat kokonaan tiessään, mutta päähän menee tietysti noista sekaisin.


Voimia viikkoon kaikille!
 
Onnea Memmuliina!!

Tervetuloa takaisin KÖ. Ada: Mä olen kanssa kyllästynyt odottamaan ja kaiken lisäks seuraavan kerran, kun menkat alkaa, mun pitää tilata aika aukiolotutkimukseen :eek: Nyt, Ada, KÖ ja kaikki muutkin, meidän on plussattava =)
 
Ada, ilmeisen samoissa tilanteissa ollaan. Mulla kanssa alkaa olemaan jo "oireita", kuviteltuja tai aitoja. Mulla oireet kuitenkin hyvin samanmoisia kuin viime kierrossa, joten jotenkin ei ihan täysillä jaksa uskoa plussaantumiseen. Huoh, piti olla positiivisella mielellä... :ashamed: Ajattelin testata viikonloppuna, vaikka on ehkä vähän aikaista, mutta katsotaan jos saisi Miehelle vielä extra-synttärilahjan ;)

Niiskunenä, jostain luin, että kiinnittyminen voi tapahtua jo dpo 5, ja että se kiinnittyminen on kauhean yksilöllistä. Toivottavasti sulla on käänteissään nopea salamatkustaja mukana!!!

Plussatuulia+++++++++++++++++++
 
Ada: enhän mä pysty olemaan täällä testaamatta, vaikka tyhmää tuo testailu on tässä vaiheessa. Oli pakko siis taas Acon kaivaa kaapista ja näin illalla ihan pienen pieni haamu siinä mun mielestä oli. Ehkä vähän haaleampi kuin eilen aamulla, mutta kuitenkin... Tietty voihan sitä ihminen nähdä mitä vaan kun vaan kovasti toivoo :ashamed: Nyt täytyis kyllä malttaa edes viikonloppuun tai tulen hulluksi :headwall: :headwall:
Maikkis123: Toivotaan että olis salamatkustaja ;) Sulla alkaa olla kp:t aika hyvällä mallilla, joten ei muuta kuin testailemaan viikonloppuna. Pidän peukkuja =)

Kaikille voimia tälle viikolle toivottaen,
Niisku
 
Toivottavasti Niisku se haamu siitä vahvistuisi ja muuttuisi kunnon plussaksi!! Ei sulla yhtään testiä jäljellä olisi aamuksi, voisit vertailla aamutuloksia, kaksi päivää kun on välissä niin pitäisi alkaa viiva tummumaan...? *yllyttää* :D

Ja tervetuloa Maikkis munkin puolesta tähän pinoon! Mä jostain syystä oon monta kertaa lukenut sun nimen että morkkis :D Ei sentään ;)
 

Yhteistyössä