Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Sen verran oli pakko piipahtaa takaisin tähän pinoon, kun luin tuon ilouutisen! Tosi upea juttu, olen niin onnellinen puolestasi KÖ! Ihanaa!!!

Olen lueskellut tätä pinoa jälleen, mutta en ole niin pitkälle vielä päässyt, että olisin mitään kirjoitellut. Kuten Kvartti minulle silloin maaliskuussa kerroit, että aika parantaa, niin näin on kyllä tapahtunut. Keskenmenoni ei enää ole joka ilta mielessä. Menkat ovat nyt tulleet jo kaksi kertaa kaavinnan jälkeen, mutta kierto ei ole palannut vielä kohdilleen. Eka kierto oli 42 päivää ja toka jotain 39 tai vastaavaa. Mutta toivossa on hyvä elää, että ne siitä tasoittuu ja joskus vielä saadaan se toivottu vauva. Eli uusi yritys on jo käynnissä, sain lääkäriltä luvan siihen heti jälkitarkastuksessa. (Kuulostaa silti jotenkin karulta sanoa, että uusi yritys on jo käynnissä...)

t.Susanna78
 
Kiitos ihan hirmuisesti kaikille onnitteluista!! :heart: Vähän on tosiaan pihalla oleva olo, ei oikein meinaa uskoa että tuolla alakerrassa jotain tapahtuu :D

Mä niin toivon, että saisin vedettyä mahdollisimman monta teistä ihanista mukaan!

Ainiin ja piti vielä lisätä, että testasin ennen kun se mun ystävän vauva syntyi. Se kuitenkin syntyi tänään, eli otin vain ihan pienen varaslähdön :D Ja tosiaan, tämä on sitten Made in Thailand.
 
Onnea Kvartti ja Niiskunenä!!! :heart: :heart:

On on ihan uskomattoman hienoja plussauutisia!!!
Made in Thailand.. :LOL:

Adalle :hug: , nyt loman aikana tärppionnea kun stressi vähän hellittää ja voit huutaa toivottavasti "piut paut" syksyllä töissä "raskautumiskiellolle"! Eikös sulle semmosia töissä jossain vaiheessa ladeltu...
 
Niiskunenä ja kvart över :) Hienoa ja paljon onnea kummallekkin :D
No niin täällähän alkoi sitten Plussa kausi :) Nyt lähette muut kans :D niin pino on tyhjä kun takas tuun :)
Voi että kun tuli hyviä uutisia! :flower: :flower: :flower:

Adalle voimia :hug: sää sitte tästä :) niin kun muutki
 
Onnea Kvart Över!!!!! Upea juttu!!!! :heart: :flower:

Mekin vitsailtiin talvella, että jos meidän thaimaan reissulla olisi tärpännyt, että siinä olisi lapsella ylpeilemistä, kun nimi olisi joko bangkok tai hua hin. nyt sen täytyy vaan tyytyä proosallisempiin suomalaisiin kuntiin :LOL:
 
Kvartille ihan mahdottomasti onnea! :flower: Mulla alkoi välittömästi soida päässä se "sä oot made in Taiwas beibi, sä oot pullo hunajaa" :D

Jep, ja tänne voi päivittää sitten kp 1. Aamulla oli tekemistä kun koitin keksiä hyviä syitä nousta ylös ja lähteä töihin. No, kyllä tästä jotenkin helpommin jo selviytyy kun olen asennoitunut siihen ettei meille plussaa tule ainakaan ilman hoitoja. Jos niilläkään. Jotain positiivista jos haetaan niin kierto oli vaan 32 päivää, mikä on tietysti paljon vähemmän kun esimerkiksi 68, vai paljonkohan mulla nyt pisimmillään oli. Kaipa se on hyvä edes se. Väittäisin että johtuu niistä helokeista, niiden kanssa on aina 31-32 päivää, joten pitääpä heittää reissu ja käydä niitäkin hakemassa lisää.

Jotenkin hirveän hankala löytää oikeaa suhtautumista tähän juttuun, kun mies kuitenkin vielä elättelee toiveita. Jotenkin vaikea olla sanomatta että niin, voidaanhan me toki sinun mieliksi tässä yritellä, mutta en minä tästä mitään enää odota irti saavani. Noh, meillä ei TJOTtailla, meillä TOTtaillaan - tuskin on tullakseen.
 
Onnea Kvartti sinullekin :flower: :hug: Luinkin jo toisaalla tästä ihanasta uutisesta! Aivan mieletöntä :D Mä toivon kanssa, et saatais vedettyä muukin porukka tästä mukaan ja Unicolle voidaan laittaa paikka varaukseen siihen saakka kun pääset taas tositoimiin :D

Ja kiitokset vielä kaikille onnitteluista, tuntuu jotenkin niin sekavalta tämä olotila... Ekaks aamulla tulee kuitenkin mieleen, et "hei, olen raskaana :heart: :heart: " ja sitten vasta kaikki muu. Tosin tääl kyllä on huonoa oloa jonkin verran ilmassa, oksettaa ja ruoka ei maistu. Mutta ei se haittaa :heart:
 
Gilmorelle :hug: Samanlaisia ajatuksia mullakin, vaikka taustalla elättelen toiveita. Mulla on ollut pisin kierto yli 70 päivää eikä vielä kertaakaan 34 pv lyhyempi. Mä kyllä uskon, että teille se plussa tulee ja ilman hoitoja tai hoidoilla, mutta varmasti tulee. Kun sun kierto on nyt 32 päivää, niin sehän on aivan normaali, joten hyvät mahdollisuudet plussaan :heart:
 
Gilmore, voimahali sulle!

Noista helokeista muuten, että mä oon syönyt niitä kahdessa kierrossa ja hyvin tuloksin. En tiedä oliko vaan sattuman kauppaa, mutta viimeksi kun plussasin, olin just ostanut ison purkin niitä helokkeja ja syönyt yhden kierron. Sitten annoin purkin kaverille kun en raskaana ollessa halunnut syödä. Nyt kävin tossa kuukausi sitten ostamassa sellaisia, missä on sen helokin lisäksi kalaöljyä ja söin niitä menkoista oletettuun ovikseen saakka, tai johonkin kp 13-14 saakka. Ehkä niissä jokin taika piilee!
 
ONNEA KÖ JA NIISKUNENÄ! :heart: :heart:

Tulin vain piipahtamaan palstalla ja kappas, täällähän on plussailtu! Pidän täällä peukut pystyssä että pikkuinen pysyy tällä kertaa kyydissä mukana.

).( : Meillä siis IVF-hoidot alkavat syksyllä, sain jo kotiin mukaan reseptit ja kaikenmaailman ohjeet ja välineet, apua...

On se muuten vaan kumma miten ihmisen mieli toimii. Otan jotenkin tosi lunkisti tämän tuomioni, tuntuu välillä etten oikeasti tajua tilannetta. Välillä yritän herättää itsessäni jotain tuntemuksia jankuttamalla itselleni hiljaa mielessäni, että hei, sä et pysty saamaan lapsia luonnollisesti, tajuatko. Silti ainoat itkun purskahdukset on tulleet munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen kotona ja nyt hoidon suunnittelu -käynnin jälkeen kotona. Muuten ilmassa on vain odotuksen odottamista ja toive siitä, että jo tuoresiirrosta pääsisin vihdoin niitä onnenkyyneliä vuodattamaan.
Kaiken kaikkiaan täytyy sanoa, että olo on helpottunut ja rauhoittunut nyt kun tiedän missä on vika. Mulla oli jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen vahva tunne siitä, että jotain on vialla ja ajattelin jo silloin että syyn on pakko olla munatorvissa. Jokin naisen sisäinen vaisto? :p

Nyt nautin täysin rinnoin (heh, ehkä kuitenkin melko tyhjin :LOL: ) kesästä ja edessä häämöttävästä lomasta. Piipahdan välillä täällä käymässä, mutta muuten toivottelen kaikille ihanaa kesää ja onnea odotuksen odottamiseen tai odottamiseen. :heart:
 
Onnea Kvartti ja Niisku :flower: :flower: :flower: MAHTAVAA!!!!! :heart:

Yritän tarttua teidän käteen jos saisitte kiskottua minutkin mukaan sinne plussailijoihin!

Uskaltaako edes toivoa... mulla on luomukierto menossa ja en ole varma oviksesta. Oli ehkä 12 päivää sitten tai ei, sain kyllä mielestäni ovisplussan. Mutta sitten viiden päivän päästä taas ovisplussan, joten en tiedä edes millon olis aika testailla r-testillä. Noh, tänään kuitenki testasin, pregentillä. Mutta mutta.... en tiedä, ihan heti testiajan sisällä tuli haalea viiva (en tiedä oliko punertavaa). Ennenki on kyllä tullu kyseisellä testillä viivanpaikkoja, mutta paljon myöhemmin ja erilaisia. Viiva erottuu paremmin kun katsoo kauempaa, mutta erottuu. Mä en kestä. Nyt tää tietää huonoa karmaa kun uskalsin kertoa tästä. Noh, saimpa kuitenki kerrottua tämän ulos niin voin unohtaa tämän nyt muutamaksi päiväksi. :heart:
 
ONNEA Kvartti! :flower: Aivan ihana plussa-aalto täällä alkanut! :heart: Tahdon mukaan!

pilvilinna, peukut pystyssä,että viiva vahvistuu ja pääset plussa-aaltoon mukaan! =)

Gilmore ja kevätesikko :hug: ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Täällä varsin piinavaa odottaa... kp muistaakseni 25 ja niin kamalasti tahtoisin plussata juuri NYT. Jos menkat tulee, niin pettymys on varmasti kovempi kuin aiemmin...
 
Pilvilinna heti huomen aamulla uusi testi jookos :D !!! En minä yhtään yllytä koskaan :whistle: . Jos sulle testiajan sisällä tuli punertava viiva niin kyllähän se todella hyvältä kuulostaa!

Tsemppiä myös muille loppukiertolaisille ja :hug: sitä tarvitseville....


Nanna +poju 23+6
 
Voi nanna81, säki olet jo noin ihanan pitkällä. Justhan sä vasta plussasit :flower:
Mut siis EN testaa, en en en en ... :LOL: Mulla on niin hyvä mielikuvitus et varmasti kuvittelin sen viivan tänään ja en noihin testeihinkään luota, enkä siihen et ylipäätään ovuloin. :headwall:

Ihanaa odotusaikaa sulle :heart: Kyl me kaikki viel perässä tullaan, plussahana on jo auki B)
 
ON: pahan tuulen puuska on iskenyt, eikä suostu lähtemään pois. kaikki tuntuu menevän ihan p*llylleen, ja mieskin ärsyttää ihan pelkällä olemuksellaan :kieh: ongelmana on se, että taitaa tärppipäivät olla käsillä, mutta kun ainoa mitä tekee mieli on kiukutella... aarrgh
 
Pilvilinna! Nyt vaan odottelet pari päivää ja testaat uusiksi, oon ihan satavarma että sieltä tulee kunnon viiva sitten, jos kerran nyt jo haaleaa näytti! :D Ihan mahtavaa!!

Citrukselle niiiiiin paljon tsemppejä täältä, toivottavasti se NYT tulisi se plussa. Se on kumma juttu kun joissain kierroissa tosiaan se plussaushalu on paljon isompi kuin toisissa. Mistä lie johtuu. Mä oon huomannut sellaista, että jos laskettu aika on esim. mun synttäripäivä tai joku muu merkkipäivä niin silloin sitä kaipaa jotenkin vielä enemmän ja just silloin. Toivon kovasti että tärppäisi!

Ja Maikkikselle voimia kiukun kestämiseen, tuokin on tuttua. Ja että se tulee just tärppiaikaan!
 
Kvartti kiitos kannustuksesta. Tää on vaikeeta ku ei tideä varmasti millon on ovuloinu, jos ollenkaan. Ei haluis liian aikasinkaan testata. MAHTAVAA on kyllä se, että sinä sait plussan. Käythän kurkkimassa meitä sitte viel odotuspuoleltaki ja kertomassa kuulumisia :hug: Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

Lohtu :hug: kaikille tarvitseville!
 
Muillakin nayttaa olevan hyva tilanne. Tsemppia vaan hurjasti! Tasta varmaan lahtee iso plussa-aalto liikkeelle, eiks ni?

Ma tipahdin myohaan pe iltana, kun la aamuna meinasin testata. Nyt siis 4/noin 37 ja yk 2 lahti kayntiin.

Mita se greippimehu tekikaan? Kuinka kauan sita pitaa juoda ja kuinka paljon? Onko siita hyotya?

Tuntuu, etta vauvakuume vain vahvistuu yrityksen alkaessa. Sita niin paljon haluaa plussata ja nyt heti! Haluaa vauvan...
 

Yhteistyössä